Sebastian Farhand

Sebastian Farhand

Sebastian Farhand är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Sebastian Farhand har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Sebastian Farhand har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Sebastian Farhand har haft 13 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-04

69 omdömen om Sebastian Farhand

Karwan I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Stenhagen

Han är ärlig och trevlig. Han är lätt att förstå och hjälper när man behöver hjälp.

Per Ove Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Stenhagen

Rak och saklig. Hans intryck gjorde oss mycket bekväma med försäljningen

Pia Å
Stenhagen

Bra återrapporteringar så man visste vart i skedet man var

Tack för ett jättetrevligt samarbete Pia! :D

Johnny H
Årsta

Jag är väldigt nöjd med hela processen och arbetet.

Tack Johnny! Har varit otroligt trevligt att jobba ihop med försäljningen! :D

Ali A
Årsta

Sebastian är väldigt trevligt och bemötande mig med respekt. Jag är väldigt nöjd att hade honom som mäklare.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Ali, hoppas att du kommer få en grym tid i nya lägenheten! :D

Ingrid H
Årsta

Trevlig och tillmötesgående. Jag skulle verkligen rekommendera honom om jag vet någon som ska sälja en lägenhet.

Annica T
Höganäs

Mycket snabb på återkoppling och IT-intresserade hela processen .

Anne L
Höganäs

Sebastian övertygade mig att förbereda en försäljning trots att jag inte hade hittat en ny bostad än, jag var tveksam men det skulle visa sig vara väldigt bra. När jag sedan hittade en bostad så fixade han allting åt mig jättesnabbt. Det tog inte ens en vecka så hade han hittat en köpare och vi skrev kontrakt. Sebastian arbetar verkligen snabbt och effektivt och är väldigt tillmötesgående.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Anne, så glad att vi förberedde i god tid så att du nu kan fokusera på nya drömboendet! :D

Ingrid H
Årsta

Väldigt trevlig , jag fick förtroende direkt för han. Tänkte att han skulle kunna få sälja min lägenhet med, det här är min mammas lägenhet. Kan verkligen rekommendera Sebastian, och det kommer jag att göra om jag vet att någon ska sälja sin lägenhet.

Johnny H
Årsta

Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Tack så mycket Johnny!! Hoppas att du kommer trivas fint i nya lägenheten! :D