Fastighetsbyrån Vara

Fastighetsbyrån Vara

• BadgeNineYears
Llama 0512-120 85 Compartir

About company

Ska du göra en bostadsaffär i Vara? Det är stor efterfrågan just nu på bostäder här. Vi på Fastighetsbyrån har koll på Vara och Essunga kommun. Här förmedlar vi allt från lägenheter till villor och lantbruk. Varje år hjälper vi många kunder till drömboendet. Du hittar vårt kontor i Sparbankshuset. Här kan du få en kostnadsfri...

300 omdömen om Fastighetsbyrån Vara

Sedan starten hos Reco 2013

Ellinor J
Vara

Kristina som mäklare är omtänksam, lyhörd och proffsig i sitt bemötande. Vi kände oss i trygga händer vid köpet av vår bostad!

Veronika L
Vara

Kristina har ett fint bemötande och gav oss god vägledning och stöttning under försäljningen av vår bostad.

Patrik B

Engagerad Driven Tillmötesgående

Izabella J
Arentorp Med Omnejd

Kristina har ett bra kundbemötande och är noga med att se till att man känner sig väl informerad, trygg och säker inför bostadsköpet. Hon är tydlig, informativ och professionell i sin yrkesroll. Hon är hjälpsam, lätt att komma i kontakt med och är bra på att återkoppla.

Izabella J
Arentorp Med Omnejd

Kristina är professionell, tillmötesgående och lyhörd. Hon hjälper en på ett bra sätt genom hela försäljningsprocessen, både gällande upplägg, planering, information och återkoppling. Hon har ett gott och vänligt kundbemötande, är kunnig, rak och ser till att det alltid finns en plan framåt vilket vi verkligen uppskattat.

Joakim J
Arentorp Med Omnejd

Trevlig mäklare som är rak i sina svar och en driven säljare. Mycket nöjd!

Monica P
Vendió su apartamento con ayuda de Anders Arosenius parte de Fastighetsbyrån Vara
Vara

Jag rekommenderar gärna Anders som mäklare, han är seriös, lyhörd och håller oss som kund hela tiden uppdaterad.

Georg P
Vara

Ordningsam, hjälpsam. mycket engagerad och positiv. Rekommenderas verkligen!

Anna-Maja K
Helås Med Omnejd

Snäll och trevlig. Kristina har satt ribban högt för hur en mäklare ska vara! Genuin och "vanlig svensson" utför sitt jobb med bravur ! Kristina fixade en extra visning för oss och barnen. Hon visade huset lagom mycket och lät oss kolla runt samtidigt som hon fanns i närheten om vi hade frågor. Vid skrivande av kontrakt var hon lugn och saklig men samtidigt glad och höll det lättsamt. 5 stjärnor från början till slut.

Anette S
Jung

Klar och tydlig med all information. Gick igenom alla handlingar med oss och säljaren. Trevlig och ett jättebra bemötande.

Barbro L
Jung

Blev bemött på ett sätt som gjorde mig trygg kände stort förtroende till Kristina i hennes lugna pedagogiska sätt att hjälpa och lotsa mig till försäljning var till stor hjälp i för mig i en stor förändring i mitt liv som slutade på ett mycket bra sätt stort tack från en nöjd säljare

Anders R
Arentorp Med Omnejd

Hjälpsam kunnig och trevligt bemötande kan varmt rekommendera honom

Helen F
Helås Med Omnejd

Trevligt bemötande, kommunikativ och tillmötesgående vad gäller tider för visning med mera.

Anders A
Helås Med Omnejd

Korrekt och saklig. Informativ.

Marianne L
Helås Med Omnejd

Trevligt bemötande, Lyssnar, handlingskraftig, snabb, vänlig, kunnig, korrekt Helt enkelt bra!

Stefan J
Arentorp Med Omnejd

Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Visste sedan tidigare att Kristina är en duktig mäklare och hon motsvarade verkligen våra förväntningar.

Lars A
Tråvad

Anders har gjort ett mycket bra jobb ang försäljning av min fastighet. Hållit mej informerad under hela processen från start till mål. Har stort förtroende till Anders.

Åke C
Främmestad Med Omnejd

Ett. mycket bra bemötande Anders gjorde vad vi hade tänkt oss och ordnade även en extra visning av huset, eftersom min fru blev sjuk på ordinarie visningshus Vi upplevde att han är en mycket bra och trevlig och kompetent mäklare

Eva W
Främmestad Med Omnejd

Är mycket nöjd med Anders Arosenius som mäklare, blev rekommenderad att ta hjälp av honom. Seriös, kunnig, saklig och vänlig precis som en mäklare skall vara. Hittills har allt varit nästintill perfekt.

Sari K
Larv

Mycket trevlig och kunnig mäklare.

Roger R
Främmestad Med Omnejd

Vi valde Anders Arosenius p g a att vi fått rekommendationer. Anders är korrekt, saklig och mycket lätt att samarbeta med. Vi känner stort förtroende för Anders och hittills har allt fungerat perfekt. M a o en mäklare att rekommendera.

Mikael N
Larv

Hej Anders var mycket kunnig och förklarade allt på ett mycket bra sätt

Linda A
Nossebro

Fick ett bra,trevligt bemötande av Anders. Han höll en god kontakt och var noga med att återkoppla till mig och blivande sambo.När vi bad om extra-visning på fastigheten var han tillmötesgående och rättade sig efter våra krångliga jobb-scheman.Rekomenderar!

Henrik G
Vendió su casa con ayuda de Anders Arosenius parte de Fastighetsbyrån Vara

Det funkar alltid smidigt och lätt. Och är bra på att återkoppla.

Simon H
Kvänum Med Omnejd

Korrekt, rakt, humoristiskt. Uppstod frågor från oss som Kristina tog reda på omgående. Allt var perfekt från start till avslut. Ger våra bästa rekommendationer om Kristina Stomberg. // Malin & Simon Hermansson

Lena L
Vara

Kan varmt rekommendera Anders som Mäklare av bostad.

Arne J
Compró su apartamento con ayuda de Kristina Stomberg parte de Fastighetsbyrån Vara
Nossebro

Jag tycker att mottagandet och bemötandet va väldigt bra

Heléne R
Nossebro

Anders ger ett trevligt bemötande och man får ett gott förtroende för honom

Michael M
Vendió su apartamento con ayuda de Kristina Stomberg parte de Fastighetsbyrån Vara
Nossebro

Proffsigt, kunnigt, struktuerat och dessutom vänöigt och flexibelt.

Jörgen R
Nossebro

Mkt bra man får förtroende för honom

Laura G
Jonslund Med Omnejd

Han är väldigt duktig på att göra människor lätta, och han är mycket professionell, vi är mycket tacksamma till honom för att han hjälper oss i processen att köpa ett hus!

Mattias J
Jonslund Med Omnejd

Anders var från början saklig och hjälpsam och det har inte brustit någonstans från intresse till köp. Han har hela tiden varit noga med att kommunicera när frågor har funnits och gett tydliga svar.

Erik B
Främmestad Med Omnejd

Mycket kunnig och bra mäklare

Pernilla B
Nossebro

Kristina är professionell och kunnig samtidigt som hon är varm och vänlig. Tycker mycket bra om Kristina.

Erik B
Nossebro

En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare.

Roland K
Nossebro

Behagligt och bra sätt Lätt att prata med Kunnig i sitt yrke

Sören L
Främmestad Med Omnejd

Jättebra bemötande, saklig. Affären flöt på bra. Fick svar på det mesta.👍 Mvh Sören Landén och Päivi Landén

Ulla Birgitta B
Vedum med omnejd

Proffsig,glad och trevlig .Informerar om försäljningen så man förstår.Väldigt nöjd.

Signe N
Vara

Gott bemötande, hjälpsam, proffsig och levde helt klart upp till förväntningar

Anna H
Vara

Hon är trevlig och kunnig, pedagogisk. Lätt att ha och göra med. Ger bra stöd under processen.

Karin H
Vara

Vi är mycket nöjda. Har upplevt att Kristina har god kunskap och gett ett personligt bemötande vilket känts tryggt genom hela processen.

Stefan J
Vara

Mycket seriös och trevlig. Har verkligen ställt upp trots planerad semester. Löst alla frågor på ett bra sätt.

Mia F
Vara

Jag kan med varm hand rekommendera Kristina Stomberg som mäklare när du vill sälja ditt hus! - Hon har ett jättefint sätt att hantera kunder som får dem att känna sig trygga. - Hon är uppriktig och ärlig och en mäklare man kan lita på! - Hon gör det lilla extra för att tillgodose dina önskemål. - Snabb och anträffbar! Kan marknaden och gör dig inte besviken!

Joacim B
Vara

Jag tycker Anders gjorde ett jättebra jobb.Han var mycket engagerad av försäljningen av vårat hus.Jag tycker att Anders var trevlig och tillmötesgående👍

Johanna B
Vara

En ödmjuk mäklare som agerade snabbt och som var lättillgänglig.

Lasse A
Nossebro

Som en mäklare ska vara.Trevlig,kunnig, tillmötesgående

Astrid W

Glad positiv proffesionell lätt att göra affär med 10 + astrid

Britta Katarina S
Vedum med omnejd

Mycket lyhörd ochtillmötesgående!

Urban L
Vara

En oerhört kompetent person och proffsig.Myvlrt trevlig och hjälpsam Kommer att föreslå henne till vänner och bekanta. Har absolut inget att klaga på vid min försäljning.

Kristina E
Vara

Upplevde ett professionellt bemötande. Känner mig trygg i min bostadsaffär.