Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Storgatan 22A, 352 31 Växjö — Visa karta

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och Uppvidinge.

Med personligt engagemang och en otrolig affärsmässighet hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi har koll på branschen och hjälper dig hitta rätt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 363 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö

• 2018-12-21

Nilla A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt ett gammalt 1800-talshus i Gema utanför Växjö. Martin Holmqvist var en väldigt seriös och trevlig mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och vi fick ett mkt bra bemötande. Läs mer
  • 2018-12-20

Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min fru och jag fick hjälp med att sälja vår villa, belägen på landsbygden.
    Vi tycker att vår mäklare har genomfört försäljningen och allt runt omkring, som t.ex. annonsering, ordnat med besiktning och stylist m.m., på ett föredömligt sätt.
    Mäklaren har alltid gett ett mycket seriöst intryck. Hon har också visat stor ambition och stort tålamod, trots att det ibland varit lite ’motvind’ med försäljningen av olika anledningar.
    Alltid med ett trevligt sätt och alltid med ett leende på läpparna och en professionell framtoning. Något som vi som säljare uppskattar. Läs mer
  • 2018-12-19

Rebecka F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min sambo och jag köpte en gård tillsammans. Vi fick grymt bra stöd från början till slut. Alltid snabba svar och uppföljning även på helgerna. Fantastiskt service helt enkelt, kunde inte fått en bättre mäklare än Emmy! 🌟 Läs mer
  • 2018-12-13

Sonja G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt sommarstuga. Blev bemött av mäklaren på ett trevligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2018-12-12

Johnny R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Snabb service, korrekta och informativa. Läs mer
  • 2018-12-10

Sune C skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    KÖPT EN BOSTADSRÄTT, ÖPPET, VÄNLIGT, VÄLTALIGT, SNABB RESPONS, BRA INFORMATION, LÄTTKONTAKTAD. Läs mer
  • 2018-12-08

Per H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Engagerad och kunnig personal som skapar en känsla av att de bryr sig om att det skall bli bra och bägge parter nöjda. Läs mer
  • 2018-12-08

Zeen H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi köpt ett hus . Mäklare var en fantastik människa som person med undrbart bemötande. Inforamtionfull om Växjö som stad och om ett område där vi köpte huset. Även efter att vi föyttade kan vill vara säker att vi trivs i huset genom att ringa och fråga hur vi har och om allt är ok. Jag tror att de som anställde sån mäklare ska vara stolt över honom. Läs mer
  • 2018-12-05

Mats Åke H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bemött med professionalitet och respekt av vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-02

Torgny L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett mycket proffsigt bemötande.Han ingav stort förtroende i samband med affären.Och vi kände oss nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • 2018-11-30

Ingvar S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt bostadsrätt, mycket bra och snabb info om allt inblandat. Flexibel och väl fungerande procedur hela vägen. Läs mer
  • Märit J

2018-11-29

Märit J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en 50-tals villa på väster. Har under försäljningstiden fått ett mycket trevligt bemötande och haft en god kontakt med mäklaren. Inga anmärkningar. Försäljningen upplevdes som tuff med svårighet att finna intresserade. Förväntningarna var stora från oss att vi skulle uppnå det pris som mäklaren satte men till slut bedömde vi oss få gå ner i pris för att möta köparens villkor och den marknad som gällde. Köparen bedömer vi fått mycket hus för detta försäljningspris. Läs mer
  • 2018-11-28

Kjell Erik A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket positivt alltid lätt att nå visat bra kompetens Läs mer
  • 2018-11-27

Jesper E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt sakligt, professionell bemötande från mäklaren. Kändes väldigt tryggt. Toppbetyg Läs mer
  • 2018-11-27

Marita M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kunnig mäklare gällande regler och förordningar , servitut avlopp mm mm
    Trevligt bemötande i alla lägen! Läs mer
  • 2018-11-26

Tobias B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt en bostadsrätt samt sålt huset. Proffsighet rakt igenom från första stund. Tillgänglighet Ingela processen. Läs mer
  • 2018-11-23

Gustav B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Blev väldigt bra bemött då jag har köpt lägenhet. Inga konstigheter allls utan fick snabba svar om man frågade något. Läs mer
  • 2018-11-21

Marianne S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en sekelskifts villa. Blev mycket bra bemött av mäklaren som alltid återkopplade o var proffsig och tydlig.
    Levde upp till våra förväntningar till 100 procent. Läs mer
  • 2018-11-20

Anna M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har sålt bostadsrätt. Tyckte att mäklaren skötte sig alldeles utmärkt. Läs mer
  • 2018-11-19

Ingrid E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett mera föredömligt bemötande än vad vi fått av och genom Daniel Bohn får man med all säkerhet leta efter. En mycket, mycket sympatisk, kunnig, trevlig, upplysande och lyhörd person.
    Vänligen Ingrid och Hans Olof Ekström Läs mer

Leif L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra bemötande från både mäklare och mäklarassistent. Bra tillgänglighet och smidighet i kontakterna. Läs mer

Jenny S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi sålde ett radhus i bostadsrättsförening. Mäklaren var kunnig och alltid påläst. Informativ och lätt att ha att göra med. Vi kände oss totalt trygga i att vår affär sköttes rätt. Läs mer

Leif A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Förtroendeingivande, transparent och professionell Läs mer
  • 2018-11-12

Sofie G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har köpt en villa och vi har blivit väldigt bra bemötta av vår mäklare.
    Han har hela tiden varit lyhörd och väldigt tillmötesgående till de behov och önskningar av bostad vi haft.
    Jag kan inte säga att jag hade några särskilda förväntningar men kan säga att oavsett så har mäklaren levt upp till mina förväntningar och mer där till. Läs mer
  • 2018-11-10

Simon R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt villa. Gott bemötande av mäklaren. Var väldigt mån om att affären skulle bli bra både för oss och säljaren. Plockade fram villor som passade oss.
    Mycket bra mäklare! Läs mer
  • 2018-11-08

Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi købte fritidshus i Sverige og oplevede forløbet roligt og mægleren grundig og kompetent. Läs mer
  • 2018-11-04

Irfan O skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde ett ovanligt objekt, men allt gick bra och affären gick smidigt. Läs mer
  • 2018-11-02

Eva Maria Therese G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt villa.
    Gjort allt han kan.
    Förstående.
    Väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-10-21

Christin S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag blev på ett bra sätt bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2018-10-21

Emmy P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Efter ett år av visningar och budgivningar hittade vi äntligen vårt hem. Tack vare Mikaela kunde vi snabbt få en visning, då bostaden legat ute på hemnet ett bra tag utan att bli såld. Den snabba visningen ledde sedan till ett snabbt avslut. Mikaela var också väldigt bra och noggrann och tog hänsyn till att det här var första gången vi köpte bostad. Känns tryggt att ha henne som vår kontakt inför det avslutande arbetet också.
    Jag skulle påstå att Mikaela är bättre än andra mäklare på Fastighetsbyrån Växjö som vi haft kontakt med under vår jakt på rätt bostad. Ingen kan mäta sig med hennes professionalitet och bemötande! Läs mer
  • 2018-10-17

Antonius Nicolaas V skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kopt en villa som permanent bostad.
    We like the bureau, though sometimes info/progress status might be given more pro-active.
    There is room to have contact with selling party direct too Läs mer
  • E

2018-10-13

E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevliga lokaler, trevliga receptionister, mäklaren Daniel rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-12

Jill W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Professionell på ett mkt bra sätt. Läs mer
  • 2018-10-06

Henrik T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Engagerad, påläst, proffsig , lätt att få tagi och få återkoppling Läs mer
  • 2018-10-05

Marie K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt en bostadsrätt. Påläst duktig mäklare. Väldigt hjälpsam då vi inte bor på orten. Läs mer
  • 2018-10-04

Jan-Erik Gustav S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Utifrån mina kunskaper om att sälja fastigheter har det fungerat bra. Läs mer

Britta L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt bostadsrätt i Växjö och blev trevligt och proffsigt bemött. Fått snabb återkoppling på frågor och funderingar.
    Allt har gått väldigt smudigt Läs mer

Henric E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt och sålt bostadsrätt genom Fastighetsbyrån. Proffesionellt bemötande hela vägen, som förväntat. Läs mer

Marianne T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag har köpt ett fritidsboende. Jag och min man upplevde att mäklaren bemötte oss proffsigt, trevligt, förklarande och personligt. Mäklaren framförde till säljaren våra tankar, önskemål och vår anknytning till bygden. Vi upplevde att detta avgjorde att säljaren valde oss som köpare.
    Nu är vi ägare till ett bedårande torp i Torsås by. Läs mer
  • 2018-09-30

Stefan R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde huset, bra bemötande, snabbt Läs mer
  • 2018-09-28

Jon J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Både köpt bostadsrätt och sålt befintlig villa.
    Bra bemötande i alla skeden.
    Personalen gjorde ett proffsigt jobb. Läs mer
  • 2018-09-24

Jan Kennert K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag har sålt min villa i Braås. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mina förväntningar blev bättre än jag trodde. Det blev faktiskt en trevlig och rolig upplevelse. Vilket jag gärna rekommenderar till både köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-09-24

Anders D skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bra och trevligt bemötande. Höll alltid löftet att återkoppla när han hade lovat.
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag hade förväntningarna att intresset för min bostad hade varit lite större och priset hade blivit lite högre. Läs mer

Jasna K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt bostadsrätt! Bra information och kontakt vid behov med mäklaren. Bra tillgänglighet och dialog. Läs mer

Mattias K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi sålde en etta lägenhet på bra läge. Det var stiltje på marknaden men mäklare ingav förtroende och lugn. Tycker att den mäklare vi hade visade god känsla för marknadsläget (lämplig prisbild etc) och agerade proffsigt. Läs mer

Emma T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde ett radhus i Växjö.
    Trevligt bemötande, men ibland fick vi lite ofullständig information, så bi fick återkomma och fråga samma sak igen.
    I stort tyckte vi att han levde upp till förväntningarna. Lite brist i informationen ibland. I övrigt oftast snabb på att återkoppla på frågor och ringa upp när vi sökt honom. Läs mer

Lena J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Lyhörd o serviceminded mäklare. Har inget att klaga på. Hittat snabbt enkla lösningar på alla problem som uppkommit. Trots jag befunnits i Uppsala eller utomlands så har det känts som vi varit i samma Stad. Högsta betyg från mig. Läs mer

Henrik L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi sålde en 3:a och blev nöjda med bra service under hela processen Läs mer

Magnus L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi fick bra hjälp av Fastighetsbyrån när vi sålde vår bostadsrätt. Läs mer

Kenneth W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi købte en gård i Mäxarp. Rundvisning og information var i top. Efter købet ville vi gerne have besiktningsmans forbehold, men mægleren frarådede det da det kunne få sælger til at sælge til en anden budgiver. Det syntes vi var ærgerligt og at mægleren skulle have hjulpet begge parter til at finde en løsning hvor dette var muligt. Läs mer

Storgatan 22A, 352 31 Växjö