Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Storgatan 22A, 352 31 Växjö — Visa karta

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och Uppvidinge.

Med personligt engagemang och en otrolig affärsmässighet hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi har koll på branschen och hjälper dig hitta rätt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 387 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö

• 2019-04-15

Lukas E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bostadsrätt parhus

Bästa mäklaren Läs mer
  • 2019-04-05

Amanda A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har både köpt och sålt bostadsrätt och fått extremt bra hjälp genom både köp och försäljning. Profsigt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-04-03

Dan K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt bostadsrätt. Såldes innan visning. Läs mer
  • 2019-03-31

Lovisa S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt lägenhet.

Trevligt och seriöst bemötande.
    Vi låg själva på ganska mycket för att annonsen skulle komma ut efter fotografering och var relativt aktiva själva. När affären gick igenom sköttes allt desto smidigare.

För det arvode vi betalade i och med att det blev en snabb affär och att vi låg på mycket själva och ordnade allt inför visning och fotografering är det svårt att säga att vi fick enorm valuta för pengarna, å andra sidan skötte vår mäklare sina delar smidigt när han var på plats. Läs mer
  • Simon S

2019-03-30

Simon S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    har sålt min bostadsrätt i Växjö! vart väldigt nöjd med min mäklare som på ett proffsigt sett hjälpt mig. framförallt nöjd med styling av min lägenhet. då jag bodde på annan ort va detta svårt för mig att göra med fastighetsbyrån gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2019-03-27

Fanny S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mäklaren var okunnig och bestred att de hade skrivit fel i hemnet annonsen trots att jag hade en skärmdump. Läs mer
  • 2019-03-23

Jan S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte ett hus på landet. Hade inga förväntningar på mäklaren. Han var emellertid snabb och bra. Allt gick smidigt och det var ordning o reda med allt. Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Linnea Ö

2019-03-13

Linnea Ö skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt nöjd med bra och snabb service av Eric! Läs mer
  • Joakim E

2019-03-10

Joakim E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde min bostad genom fastighetsbytån . Ett proffsigt bemötande och ett snabbt avslut på affären. 5 av 5 möjliga. Läs mer
  • 2019-02-27

Kurt W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kontakten med mäklaren har hela tiden känts bra och stabil. Läs mer
  • 2019-02-25

Lovisa J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde en bostadsrätt! Hade bra kontakt med mäklaren som uppdaterade mig om läget och hur de gick! Fick även tips om hur vi skulle gå vidare med försäljningen när vi inte fick något bud som vi ville godkänna!
    Hoppas att de går lika smidigt dagen då vi ska lämna över nyklar mm! Läs mer
  • 2019-02-21

Ola J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bra bemött.
    Tyckte att det fungerade bra, trots att marknaden är svag. Läs mer

Michelle Z skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Han var helt ok men stör mig mest på att han pratade så mycket om städning och så var det inte ett dugg städat när vi kom dit. Och ja han sa att man kunde säga till men då hade vi redan hela flyttlastet med oss och kunde knappast avbryta. Läs mer

Niklas P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag har sålt en bostadsrätt, en 1a .
    Jag har blivit väldigt bra omhändetagen då jag kände att Daniel lyssnade på vad jag sa och att jag alltid fick detaljerad information !
    Jag kunde alltid bolla idéer men han var aldrig en påverkande faktor till utgången.

Jag skulle återkomma vid nästa köp eller sälj. Läs mer

Klas P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köp av villa.
    Mycket bra, förtroendeingivande och proffsigt bemötande av mäklaren genom hela processen. Läs mer

Per Erik Sigvard R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tycker att Eric löste allt på ett proffsigt sätt och fattade situationen av att vi löste detta på distans!
    Bra jobbat! Läs mer

Patrik E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en villa. Proffsigt bemötande, god service och enkelt att vara kund. Läs mer
  • Anders L

2019-02-14

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt villa 7 rum o kök mycket ombyggd mot ursprung i ett område med låga priser.
    Mäklaren kom och tittade föreslog väldigt proffsigt och ödmjukt hur vi kunde göra.
    Mina förväntningar var på låg nivå jämfört med vad mäklaren lyckas åstadkomma.
    Duktig mäklare som med finess och elegans lyckades med sitt uppdrag. Läs mer
  • 2019-02-11

Rikard P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam- kontaktbar och ständigt bra bemötande! Läs mer
  • 2019-02-08

Amanda I skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde radhus på söder. Engagerad och påläst mäklare som jag gärna rekommenderar till andra Läs mer
  • 2019-01-31

Viktor M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket seriös och engagerad mäklare som man känner ett stort förtroende för. Har lika bra upplevelser oavsett om vi varit säljare eller köpare. Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-26

Johan H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Varmt mottagande och en genuin känsla att dessa personer vill verkligen att jag ska hitta rätt bostad. Kan inget annat än att rekommendera till alla. Läs mer
  • 2019-01-25

Göte S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev proffsigt bemött av mäklaren, men har två anmärkningar. Informationen om flyttstädningen från mäklaren/säljaren var bristfällig och nyckelöverlämningen skedde inte enligt bostadsrättsföreningens regler. I övrigt infriades mina förväntningar. Läs mer
  • Anna G

2019-01-25

Anna G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Försäljning av villa.
    Mäklaren har visat stort intresse och engagemang.
    Bra information och fantastiskt bemötande.
    Kan på det varmaste rekommendera mäklare Emmy Karlsson till kommande klienter !

Anna Gustafsson Läs mer
  • 2018-12-21

Nilla A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt ett gammalt 1800-talshus i Gema utanför Växjö. Martin Holmqvist var en väldigt seriös och trevlig mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och vi fick ett mkt bra bemötande. Läs mer
  • 2018-12-20

Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min fru och jag fick hjälp med att sälja vår villa, belägen på landsbygden.
    Vi tycker att vår mäklare har genomfört försäljningen och allt runt omkring, som t.ex. annonsering, ordnat med besiktning och stylist m.m., på ett föredömligt sätt.
    Mäklaren har alltid gett ett mycket seriöst intryck. Hon har också visat stor ambition och stort tålamod, trots att det ibland varit lite ’motvind’ med försäljningen av olika anledningar.
    Alltid med ett trevligt sätt och alltid med ett leende på läpparna och en professionell framtoning. Något som vi som säljare uppskattar. Läs mer
  • 2018-12-19

Rebecka F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min sambo och jag köpte en gård tillsammans. Vi fick grymt bra stöd från början till slut. Alltid snabba svar och uppföljning även på helgerna. Fantastiskt service helt enkelt, kunde inte fått en bättre mäklare än Emmy! 🌟 Läs mer
  • 2018-12-13

Sonja G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt sommarstuga. Blev bemött av mäklaren på ett trevligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2018-12-12

Johnny R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Snabb service, korrekta och informativa. Läs mer
  • 2018-12-10

Sune C skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    KÖPT EN BOSTADSRÄTT, ÖPPET, VÄNLIGT, VÄLTALIGT, SNABB RESPONS, BRA INFORMATION, LÄTTKONTAKTAD. Läs mer
  • 2018-12-08

Per H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Engagerad och kunnig personal som skapar en känsla av att de bryr sig om att det skall bli bra och bägge parter nöjda. Läs mer
  • 2018-12-08

Zeen H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi köpt ett hus . Mäklare var en fantastik människa som person med undrbart bemötande. Inforamtionfull om Växjö som stad och om ett område där vi köpte huset. Även efter att vi föyttade kan vill vara säker att vi trivs i huset genom att ringa och fråga hur vi har och om allt är ok. Jag tror att de som anställde sån mäklare ska vara stolt över honom. Läs mer
  • 2018-12-05

Mats Åke H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bemött med professionalitet och respekt av vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-02

Torgny L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett mycket proffsigt bemötande.Han ingav stort förtroende i samband med affären.Och vi kände oss nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • 2018-11-30

Ingvar S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt bostadsrätt, mycket bra och snabb info om allt inblandat. Flexibel och väl fungerande procedur hela vägen. Läs mer
  • Märit J

2018-11-29

Märit J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en 50-tals villa på väster. Har under försäljningstiden fått ett mycket trevligt bemötande och haft en god kontakt med mäklaren. Inga anmärkningar. Försäljningen upplevdes som tuff med svårighet att finna intresserade. Förväntningarna var stora från oss att vi skulle uppnå det pris som mäklaren satte men till slut bedömde vi oss få gå ner i pris för att möta köparens villkor och den marknad som gällde. Köparen bedömer vi fått mycket hus för detta försäljningspris. Läs mer
  • 2018-11-28

Kjell Erik A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket positivt alltid lätt att nå visat bra kompetens Läs mer
  • 2018-11-27

Jesper E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt sakligt, professionell bemötande från mäklaren. Kändes väldigt tryggt. Toppbetyg Läs mer
  • 2018-11-27

Marita M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kunnig mäklare gällande regler och förordningar , servitut avlopp mm mm
    Trevligt bemötande i alla lägen! Läs mer
  • 2018-11-26

Tobias B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt en bostadsrätt samt sålt huset. Proffsighet rakt igenom från första stund. Tillgänglighet Ingela processen. Läs mer
  • 2018-11-23

Gustav B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Blev väldigt bra bemött då jag har köpt lägenhet. Inga konstigheter allls utan fick snabba svar om man frågade något. Läs mer
  • 2018-11-21

Marianne S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en sekelskifts villa. Blev mycket bra bemött av mäklaren som alltid återkopplade o var proffsig och tydlig.
    Levde upp till våra förväntningar till 100 procent. Läs mer
  • 2018-11-20

Anna M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har sålt bostadsrätt. Tyckte att mäklaren skötte sig alldeles utmärkt. Läs mer
  • 2018-11-19

Ingrid E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett mera föredömligt bemötande än vad vi fått av och genom Daniel Bohn får man med all säkerhet leta efter. En mycket, mycket sympatisk, kunnig, trevlig, upplysande och lyhörd person.
    Vänligen Ingrid och Hans Olof Ekström Läs mer

Leif L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra bemötande från både mäklare och mäklarassistent. Bra tillgänglighet och smidighet i kontakterna. Läs mer

Jenny S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi sålde ett radhus i bostadsrättsförening. Mäklaren var kunnig och alltid påläst. Informativ och lätt att ha att göra med. Vi kände oss totalt trygga i att vår affär sköttes rätt. Läs mer

Leif A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Förtroendeingivande, transparent och professionell Läs mer
  • 2018-11-12

Sofie G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har köpt en villa och vi har blivit väldigt bra bemötta av vår mäklare.
    Han har hela tiden varit lyhörd och väldigt tillmötesgående till de behov och önskningar av bostad vi haft.
    Jag kan inte säga att jag hade några särskilda förväntningar men kan säga att oavsett så har mäklaren levt upp till mina förväntningar och mer där till. Läs mer
  • 2018-11-10

Simon R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt villa. Gott bemötande av mäklaren. Var väldigt mån om att affären skulle bli bra både för oss och säljaren. Plockade fram villor som passade oss.
    Mycket bra mäklare! Läs mer
  • 2018-11-08

Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi købte fritidshus i Sverige og oplevede forløbet roligt og mægleren grundig og kompetent. Läs mer

Storgatan 22A, 352 31 Växjö