Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Storgatan 22A, 352 31 Växjö — Visa karta

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och Uppvidinge.

Med personligt engagemang och en otrolig affärsmässighet hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi har koll på branschen och hjälper dig hitta rätt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 281 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö

• Sten Åke R
    Sten Åke R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Alltid tillgänglig och med svar.
  • Inga-Carin A
    Inga-Carin A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fast det råder husbrist, visades inte mitt hus för så många kunder (5st på 4 år!!) Känner mig inte nöjd med det.
  • Yngve Vilhelm P
    Yngve Vilhelm P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    p.g.a. mäklaren skulle på semester verkade han något stresad i övrigt finns ingen anmärkning på försäljningen
  • Cecilia Gertrud Elisabet S
    Cecilia Gertrud Elisabet S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fastighetsbyrån i Växjö har ett mycket bra kundbemötande. Snabb återkoppling av kunniga och trevliga mäklare.
  • Ove Filip P
    Ove Filip P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Proffesionellt, god lyssnare, snabb återkoppling.
  • Eva Marie-Louise M
    Eva Marie-Louise M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra affär. Hela affären bra skött. Snabb och effektiv.
  • Nader R
    Nader R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi fick ett bra bemötande av mäklaren. Det nda jag var missnöjd med var bilderna på vårt hus. Vi fick ingen information om hur vi skulle designa huset inför fotograferingen.
  • Stig Kennert Folke N
    Stig Kennert Folke N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bemötandet var bra,objektet intressant för dem.
    Tycker avgiften var hög. Efterfrågan på fastigheter är stor.
  • Jan Thorsten Göran E
    Jan Thorsten Göran E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevlig och tydlig information om hur försäljningen skulle gå till.
  • Karin T
    Karin T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevlig och tillmötesgående mäklare.
  • Mats N
    Mats N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Allt fungerade perfekt och smidigt.
  • Eva N
    Eva N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    En personlig byrå som ser till att säljare/köpare känner sig trygg och nöjd i affären. Lätta att komma i kontakt med.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fastighetsbyråns mäklare Daniel Bohn gjorde ett riktigt bra jobb att sälja min lägenhet i Växjö och kan helt klart rekommendera han som er mäklare.
  • Jan Ove K
    Jan Ove K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fastighetsbyrån ligger på orten och har stor erfarenhet av ortens fastighetspriser.
    Mäklaren gav ett bra och förroendeingivande intryck.
  • Andre F
    Andre F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt pålitlig och seriös mäklarfirma!
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bra kontakt med mäklaren, bra helhetsupplevelse. Nöjd med försäljningen av min bostad.
  • Jan-Allan G
    Jan-Allan G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Proffsig men hjälpsam och förstående!
  • Ella N
    Ella N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevlig och engagerad mäklare.
  • Birgit L
    Birgit L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket personligt o kunnigt bemötande
  • Inge F
    Inge F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tillgängliga och med stort kontaktnät både lokalt och regionalt.
  • Inger Barbro Lovisa J
    Inger Barbro Lovisa J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    bemötandet var bra .Lätt att komma ikontakt med mäklarkontoret.men visst är det mycket pengar då vi varit rätt mycke angaskerade själva i visning och kontakt med den som blev köpare av fastigheten.
  • Inger H
    Inger H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kontakten med Fastighetsbyrån under hela försäljningsperioden har var mycket bra och jag känner mig jättenöjd!!!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Duktig mäklare, stor lokalkännedom, trevlig etc.
    Nackdel - givetvis priset man får betala.
  • Elin W
    Elin W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi fick otroligt bra hjälp från Fastighetsbyrån samt ett väldigt bra bemötande. Daniel var en mycket förtroendeingivande mäklare! Bra betyg.
  • Anton J
    Anton J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    suveränt, Daniel kan sin sak och rätade ut de frågetecken jag hade
  • M�rit K
    M�rit K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bemötandet var kanonbra. Trevligt och jag fick en mycket engagerad mäklare.
  • Bert B
    Bert B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån 2 gånger nu och även provat en del andra mäklare vid tidigare affärer. Vi anser att Fastighetsbyrån är snäppet bättre än de flesta och rätt många snäpp bättre än de medelmåttiga vi råkat på.
  • Ewa U
    Ewa U skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min upplevelse är att mäklaren tog sig god tid och lyssnade in mina frågor/önskemål och sökte svar och lösningar.
  • Lotti G
    Lotti G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Proffsiga, kundinriktade och trevliga!
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Extremt bra service som underlättade min försäljning.
  • Ragnar K
    Ragnar K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra skött och mycket tillmötes gående
  • Martin B
    Martin B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket professionell och tillmötesgående hantering under stor tidspress. Resultatet blev över all förväntan och vi blev väl omhändertagna under hela processen.
  • Stig Lilja D
    Stig Lilja D skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tycker att fastighets byrån har varit bra på återkopplingen efter visningar och kundförfrågningar
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett otroligt engagemang. Och en stor kunskap om den lokala fastighetsmarknaden.
  • ?sa F
    ?sa F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Skickliga mäklare som gör vad dom lovar. Bra på att återkoppla till kunden. Mäklarna lägger ner sin själ i sina jobb vilket gör att man som kund känner sig i fokus. Kommer alltid rekommendera Fastighetsbyrån till våra vänner och bekanta!
  • Marita P
    Marita P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån, är helnöjd.
  • Alem V
    Alem V skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Frida är otroligt engagerad och kunnig mäklare som ställde upp väldigt mycket. Kortfattat, verkligen rätt person på rätt plats.
  • Ulla-britt S
    Ulla-britt S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fick hjälp med att sälja villan snabbt och till rätt pris
  • Christina A
    Christina A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt trevliga och tillmötesgående! Alltid lätta att få tag på och vi har fått många goda råd och åsikter, det känns tryggt att ha stöd av dem.
  • Beate S
    Beate S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bra, trevlig, snabb i kommunikation, saklig och hjälpsam så upplevde jag Daniel Bohn när köpte bostadsrätt i Växjö. En positiv överraskning efter många andra mäklarkontakter.
  • Dragoljub R
    Dragoljub R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi anser att Daniel var en riktigt go, energisk kille! Han presenterade informationen väldigt bra och tydligt som Fick oss att känna oss bekväma. Han tog sig sin tid och ställde upp för oss som kunder, detta gjorde så att vi fick en tillit för honom. Man märkte att han prioriterade! Skulle vi köpa/sälja en fastighet i framtiden så ligger våra kort på Daniel Bohn. Med vänlig hälsning, Drago och Ivana Radulovic!
  • John C
    John C skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Känner till kundens önskemål och målmedvetet ser till att uppfylla det.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Av Tony fick vi ett trevligt bemötande från första mötet. Berättade utförligt hur han går tillväga vid en husförsäljning, fick ställa de frågor vi ville, fanns inga "dumma" frågor. Kunde kontakta honom när som, om vi funderade på något. Var effektiv vid visningen och budgivningen, drog då inte ut på tiden att få huset sålt. Hade ett trevligt och avspänt möte även när vi mötte nya ägarna och vid överlåtelsen.
    Vi är nöjda med företagets produkter/tjänster.
  • Nera R
    Nera R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Daniel Bohn har på ett proffsigt och medmänskligt sätt varit till stor hjälp vid försäljning av vår lägenhet i centrala Växjö. Han rekommenderas varmt!

Det är andra gången vi anlitar Swedbank Fastighetsbyrån med lyckad resultat!

Vi har känt oss trygga som kunder.
  • Lena E
    Lena E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett bra och proffsigt bemötande. Vid försäljningen av vårat hus.
    Efter som försäjningen gick snabbt och problemfritt + att fastighetsbyrån är ett seriöst företag är jag klart nöjd.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Funkade fint. Bra svar på frågor och lätt att få tag på
  • Marlene L
    Marlene L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi köpte och sålde en lägenhet med hjälp av Daniel. Vi är mycket nöjda med både köpet och senare också försäljningen. Daniel gjorde sitt yttersta för att vi som kunder skulle få det på vårt sätt samtidigt som han styrde upp både köp och försäljning. Om vi någon gång tänker köpa lägenhet i Växjö igen vänder vi oss till Daniel. Sammanfattningsvis var allt mycket bra!
  • Linda V
    Linda V skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi är otroligt nöjda med Daniels professionella och ambitiösa agerande vid försäljningen av vår bostad.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra mäklare som gör ett väldigt bra jobb. Alltid kontaktbar oavsett tid på dygnet. Bara possitivt att säga om henne
  • Johan L
    Johan L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Daniel var mycket hjälpsam, kontaktbar och lätt att ha att göra med. Därför får han högsta betyg.

Storgatan 22A, 352 31 Växjö