Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och Uppvidinge.

Med personligt engagemang och en otrolig affärsmässighet hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi har koll på branschen och hjälper dig hitta rätt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 637 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö 2

• Danneborg
    2022-01-25 Verifierad kund
    Det har varit en mycket positiv upplevelse från första kontakten med ”vår” mäklare Emil till avslutad affär. Vi har på ett gott sätt blivit ledsagade och väl informerade genom hela resan så det har känts tryggt. Mäklaren har varit tillgänglig för våra frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyråns tjänster.
    • Danneborg
    2022-01-25 Verifierad kund
    Snabb och bra service, goda råd, fick hela tiden uppdateringar av mäklaren och vi är helt nöjda med resultatet av försäljningen.
    • Vikaholm
    2022-01-14 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande från första stund, valet mellan flera mäklare var enkelt efter Emils hembesök. Kunnig, professionell men samtidigt väldigt trevlig och glad.

Vi kan inte annat än att varmt rekommendera Emil!
    • Sandsbro
    2022-01-13 Verifierad kund
    Allt flöt på snabbt, smidigt och superbra!
    Engagerad & trevlig mäklare som vi varmt rekommenderar!
    2022-01-04 Verifierad kund
    Trevlig, objektiv och tillmötesgående som kunde sitt jobb. Lättillgänglig och serviceminded.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Total inkompetens vad gäller prissättning och rådgivning vid fastighetsförsäljning. Jag avråder alla jag känner för att anlita Fastighetsbyrån
    2021-12-13 Verifierad kund
    Superbra! Jätteduktig mäklare, fint bemötande och personligt engagemang. Precis vad man önskar som köpare. Klart och tydligt och professionellt.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Vi bad om planlösning, den fick vi aldrig. Vi fick heller ingen förklaring till varför vi skulle buda över oss själva.
    Vi bad att få se huset i dagsljus, vilket vi inte heller fick.
    All kommunikation via sms och inte direkt face2face
    I det stora hela väldigt dåligt skött.
    • Högstorp
    2021-11-25 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med mäklare insatser mvh Brittlouise
    2021-10-29 Verifierad kund
    Hej
    Det har varit jätte bra hela vägen.
    • Vislanda
    2021-10-18 Verifierad kund
    Helt ok, snabbt och smidigt. Bra kontakt med mäklare, rätt värderat utgångsbud.
    • Torpsbruk
    2021-10-17 Verifierad kund
    Mäklaren har haft ett tydligt och trevligt bemötande och gett svar på de frågor som ställts.
    Hade inga direkta förväntningar men har blivit positivist överraskad.
    Köpet har gått snabbt och smidigt, känner mig trygg med mäklaren.
    • Torpsbruk
    2021-10-17 Verifierad kund
    Bra. Trevligt bemötande. Jag fick det mesta av den information jag förväntade mig. Hade önskat att jag hade blivit tillfrågad och informerad om besiktningen innan besiktningstjänstemannen kom och att jag hade blivit informerad av henne om det verkliga priset i stället för att få ett högre pris angivet av mäklarassistenten vid ett senare tillfälle. Köpeavtalet är gjort men inte besiktning och överlämning så helhetsupplevelsen har jag inte än.
    • Norr/Fagrabäck
    2021-10-17 Verifierad kund
    Bra, trevlig, hjälpsam och ärlig och kunnig
    • Alstermo
    2021-10-14 Verifierad kund
    JAG KAN INTE ANNAT ÄN GE MÄKLAREN DET BÄSTABETYG MAN KAN, TREVLIGT BEMÖTANDE OCH ETT FANTASTSKT FIN
    PRESENTATION AV OBJEKTET!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Bra och korrekt bemötande. Snabb och tillmötesgående gällande visningstider och svar på frågor.
    2021-10-09 Verifierad kund
    Som köpare upplever vi Emil som engagerad, påläst, flexibel och tillgänglig för frågor och svar. Bra bemötande och professionell. Sammantaget ett gott betyg!
    2021-10-08 Verifierad kund
    Väl bemött
    Trevlig mäklare som lyssnade på klienten
    Vi blev nöjda säljare.

Det enda som var synd var att det inte lades ut på Hemnet från första början.
    2021-09-30 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och hjälpen jag fått av mäklaren vid mitt köp av fastigheten.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Bra support och lätt att nå dem
    • Hov
    2021-09-27 Verifierad kund
    Jag har upplevd mäklaren som mycket pålitlig och serviceinriktad, trevlig i sitt bemötande, seriös men samtidigt vänlig och lätt tillgänglig. Han har kunnat förklara saker och ting på ett enkelt sätt som fått oss att känna oss trygga i samband med bostadsköpet.
    • Vikaholm
    2021-09-14 Verifierad kund
    Trevliga och duktiga personal, kunniga och sålde lägenheten på några dagar bara rekommendera starkt Lina_maria
    2021-09-08 Verifierad kund
    Very good service,, clear, quick, supportive and kept the whole process simple.
    2021-09-07 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med mäklarens insats!

Enkelt, proffsigt och levererar service på hög nivå.
    • Skruv
    2021-09-06 Verifierad kund
    Jag hade kontakt med mäklaren på sms ,e mail, och tel samtal. Jag är nöjd, mäklaren har sett upp till mina förväntningar.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Bra tydligt och trevligt bemött

Motsvarade förväntningarna

Bra och kul med inspelad visning som vi fick på Mail.

Hade varit bättre om vi fått planlösningen.
    • Dalbo
    2021-09-01 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Fastighetsbyrån i Växjö! Väldigt trevliga, proffsiga och de lyckades sälja min lägenhet för önskat pris trots klent med intressenter.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Rebecka är en fantastisk mäklare som fanns där med tips och råd under hela processen. Rebecka utstrålar en fantastisk energi och är trevlig att ha att göra med både vid möte som säljare och köpare. Stort tack för att just du ville hjälpa oss att sälja vår bostad!
    2021-07-28 Verifierad kund
    I am very happy with the excellent service and friendly brokers of Fastighetsbyran Växjö!
    2021-07-22 Verifierad kund
    Levde upp till förväntningarna mycket bra.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Är mycket nöjda med bemötande, samt hur hela processen har gått till.
    2021-07-06 Verifierad kund
    Det var för kort tid på visningen för att kunna ställa de kraven som var på att köparen ska ha kollat igenom. När vi framförde att vi behövde titta mer så fick vi svaret att det har räckt för andra och attfick känslan av att vi var krångliga. Men vi fick inte info om att vi kunde begära mer tid och var osäkra beroende på corona. I vanliga fall kan man komma i en timme på visning vi fick 10 minuter var av 7 minuter min parner fick stå och prata med mäklaren i köket och bara han en snabb runda.
    Tyvärr är det de jag mins av min kontakt med mäklarfirman. Den snabba stressiga visningen som var fylld av osäkehet och förvirring. Sen reponsen på att vi ville se fastigehten igen innan vi skrev på.
    2021-07-05 Verifierad kund
    Bra service där vi hade en god dialog med mäklaren.
    2021-07-04 Verifierad kund
    Allt var proffsigt och enkelt. Rekommenderas starkt
    2021-07-04 Verifierad kund
    Mäklaren ingav förtroende från första stund. Kunnig, seriös och inlyssnande.
    Vi hade höga förväntningar på mäklaren, vilka han infriade och rentav överträffade.
    Hela processen genomfördes i dialog med oss. Mäklaren hade svar på alla våra frågor och förekom oss också med råd och tips. Särskilt värdesattes att han utökade antalet visningar när intresset för huset blev större än förväntat. Också kontraktsskrivningen mellan köpare och säljare blev mycket bra, främst tack vare mäklarens ambition att alla ska vara nöjda med affären.
    2021-07-03 Verifierad kund
    Gav ett lugnt intryck. Fick bra information om huset.
    2021-07-02 Verifierad kund
    Jag upplevde att mäklarna bemötte både oss säljare och köparen på ett mycket bra sätt!
    2021-06-29 Verifierad kund
    Trevlig, duktig och engagerad mäklare. Flexibel med visningstider, lätt att få tag i både via mobil och sms.
    2021-06-23 Verifierad kund
    Mycket nöjd med hela processen.
    • Ingelstad
    2021-06-09 Verifierad kund
    Vi ville ha våran bostad såld. Fick snabb och alldeles utmärkt hjälp. Förklaringar till vad som skulle hända. Svar snabbt när man frågade något.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Till en början helt okej men tyckte att mäklaren ville vara mer till lags för att hjälpa köparen än att verka för säljaren., bara för att dem varit tvåa på flera budgivningar så skulle vi vara tillmötesgående.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Köpte parhus. Bra och tydlig information. Snabba svar vid kontakt med mäklaren (Lina-Maria).
    2021-06-07 Verifierad kund
    Vi fick kontakt med en mycket skicklig mäklare, Lina Hall, Växjö.
    Korrekt, tydlig och kunnig var hennes signum.
    • Rottne
    2021-06-07 Verifierad kund
    Jättebra rakt igenom, mäklaren Emmy Karlsson genom vilken vi köpte vårt hus var verkligen superbra; trygg, kunnig, trevlig och lätt att nå med frågor etc. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Växjö.
    • Sandsbro
    Köpte en bostadsrätt

Blev mycket väl bemött. God service!
    2021-06-06 Verifierad kund
    En smidig och bra bemötande av vårt Köp av bostad
    2021-06-02 Verifierad kund
    Lina-Maria Hall har sålt vårt hus! Försäljningen har skötts mycket proffsigt och effektivt. Ytterligare plus i kanten för att Lina-Maria alltid gick att nå och gav snabb feedback!
    • Högstorp
    2021-05-21 Verifierad kund
    Husförsäljning. Bra bemötande och snabb hantering av ärendet.
    2021-05-19 Verifierad kund
    Allt gick enligt plan och förväntningar! Försäljningen gick snabbt och till ett bra pris. Bra service av Moa!
    • Växjö Landsort
    2021-05-17 Verifierad kund