Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och Uppvidinge.

Med personligt engagemang och en otrolig affärsmässighet hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi har koll på branschen och hjälper dig hitta rätt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 598 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö 2

• Ingelstad
    2021-06-09
    Vi ville ha våran bostad såld. Fick snabb och alldeles utmärkt hjälp. Förklaringar till vad som skulle hända. Svar snabbt när man frågade något.
    • Alvesta - Öster
    2021-06-07
    Till en början helt okej men tyckte att mäklaren ville vara mer till lags för att hjälpa köparen än att verka för säljaren., bara för att dem varit tvåa på flera budgivningar så skulle vi vara tillmötesgående.
    2021-06-07
    Köpte parhus. Bra och tydlig information. Snabba svar vid kontakt med mäklaren (Lina-Maria).
    2021-06-07
    Vi fick kontakt med en mycket skicklig mäklare, Lina Hall, Växjö.
    Korrekt, tydlig och kunnig var hennes signum.
    • Rottne
    2021-06-07
    Jättebra rakt igenom, mäklaren Emmy Karlsson genom vilken vi köpte vårt hus var verkligen superbra; trygg, kunnig, trevlig och lätt att nå med frågor etc. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Växjö.
    • Sandsbro
    Köpte en bostadsrätt

Blev mycket väl bemött. God service!
    2021-06-06
    En smidig och bra bemötande av vårt Köp av bostad
    2021-06-02
    Lina-Maria Hall har sålt vårt hus! Försäljningen har skötts mycket proffsigt och effektivt. Ytterligare plus i kanten för att Lina-Maria alltid gick att nå och gav snabb feedback!
    • Högstorp
    2021-05-21
    Husförsäljning. Bra bemötande och snabb hantering av ärendet.
    2021-05-19
    Allt gick enligt plan och förväntningar! Försäljningen gick snabbt och till ett bra pris. Bra service av Moa!
    • Växjö Landsort
    Bra kommunikation.
  • Torborg W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Växjö
    2021-05-04
    Mäklaren var väldigt kunnig och ambitiös.
  • skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    2021-04-10
    Hej
    Vi anlitade Rebecka Haglund för försäljning av vår bostadsrätt. Vi hade först tänkt ta hit tre mäklare för att se vem vi kände passade våra behov mest.

Rebecka var först ut och efter videomötet vi hade kändes det rätt direkt, så vi avbokade de andra.

Vi ångrar inte en sekund att vi valde Rebecka. Från början till slut har hon gång på gång levt upp och i flera fall överträffat våra förväntningar.

Hon har varit på de delar vi uppskattar mest nämligen, drivet och framförhållning, bemötande av oss som kunder, kommunikation av allt som rör försäljningen och vad vi som säljare ska tänka på och inte minst service och tillgänglighet.

Vi rekommenderar starkt Rebecka till Dig som vill ha en duktig, mycket kompetent och drivande mäklare.
    2021-04-08
    Jag blev bra bemött. Har köpt lägenhet.
    • Söder/Biskopshagen
    2021-04-03
    Sålt bostadsrätt! Kunde inte haft en bättre mäklare än Lina-Maria Hall!! Hon har gett all den trygghet som behövs när det kommer till att sälja bostad. Ett så gott bemötande och lätt att få svar på sina frågor hos. Skulle aldrig rekommendera någon annan mäklare än henne, redan nu har jag spridit order om hennes fina bemötande, kunnighet och trygghetsingivande. Fantastisk, vill alltid kundens bästa och har varit väldigt mån om att ha med mig som säljare i varje steg!!
  • Torbjörn A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Växjö
    2021-03-31
    Sålt bostadrätt i Växjö.
    Mäklaren var tillmötesgående, tydlig och korrekt i sitt agerande.
    Kände mig trygg att göra affärer tillsammans med henne.
    • Öjaby
    2021-03-30
    Vi köpte ett hus. Jag var nöjd med mäklaren, det kändes att han verkligen representerade min (köpares) sida också.
    På visning kunde han svara på mina frågor, han var förberedd.
    • Lenhovda
    2021-03-26
    Proffsig, trevlig och engagerad mäklare som sålt min villa snabbt och till full belåtenhet.
    2021-03-26
    Vi är så nöjda med hjälpen vi fått av mäklaren Rebecka och stylisten Amanda när vi sålde vår bostadsrätt. Två engagerade och oerhört professionella kvinnor som förmedlat trygghet och kvalitet.

Anledningen till att vi valde just Fastighetsbyrån var för att vi önskade att få till en stilren och professionell förmedling, vilket var precis det vi fick. Rebecka har haft en hög tillgänglighet och varit ett stort stöd för oss under hela processen. Amanda kom hit på konsultation och vi gick tillsammans igenom all inredning. Hon gav oss kunskaper om inredning som gav oss trygghet och självförtroende till fotograferingen.

Fotografen var även han väldigt proffsig och fick på en snabb och effektiv fotografering till fantastiska bilder.

Hela processen har varit snabb, trygg, smidig och framförallt - professionell.
    2021-03-26
    Köpt en bostadsrätt, mäklare var snabb och hade allting korrekt.
    Kan rekommenderas.
    2021-03-09
    Lägenheten köp, mycket bra bemötande flexibel, att snabbt få ett svar på frågor och hon var bra insatt i objektet.
    -Bra organiserat vid mötet och snabbt avslut när väl köpet var klart.
    • Rottne
    2021-03-04
    Har sålt min villa. Mäklaren var intresserad och gjorde ett gott arbete. trevligt bemötande. försäljningen gick bra, endast en visning.
    2021-03-03
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Allt fungerade perfekt.
    2021-03-01
    Jag har fått hjälp att sälja en marklägenhet. Jag har fått otroligt bra hjälp med mina eventuella frågor, bra kommunikation och tydlighet från mäklaren. Mäklaren har alltid varit nåbar och jobbat otroligt effektivt.
    Jag är väldigt nöjd med Fastighetsbyrån.
    2021-02-19
    sålt en villa i Växjö.

Har inget negativt att säga, utan har varit väldigt nöjd igenom hela processen. Har blivit väl bemött hela processen. Saker och ting har gått smidigt och varit enkelt. En mycket trevlig mäklare ska även tilläggas som jag hyser mycket förtroende för. Kändes tryggt att sälja med fastighetsbyrån.
    • Vikaholm
    2021-02-18
    Mycket kunnig och trevlig. Skulle starkt rekommendera Lina-maria igen.
    2021-02-17
    Köpt en 1a på Pär lagerkvists väg 12F super bra service av Rebecka! Kommer med stor sannolikhet använda mig av henne vi nästa köp och försäljning!
    • Öster
    2021-02-12
    Sålde bostadsrätt. Allt var toppen, från början till slut. Bra kommunikation och uppdatering kring hela processen. Rekommenderar!
    2021-01-27
    Sålde min bostadsrätt. Driven, proffsig och trevlig mäklare. Jag är övertygad om att hon bidrog till att jag fick ut så mycket som möjligt av min försäljning. Mycket nöjd.
    2021-01-19
    Bra service och flexibelt i besluten som var viktiga för mig som säljare.
    Det som såldes var en villa i Växjö stad.
    • Braås
    2021-01-15
    Jag kontaktade Peder Andelius på Fastighetsbyrån när jag skulle sälja min mammas hus i Braås. Jag valde honom, då jag såg att han hade flera objekt ute i samma område.

Peder har varit väldigt hjälpsam och professionell i all kontakt vi har haft. Allt från första mötet hela vägen till en lyckad försäljning har gått oerhört smidigt. Jag har fått den hjälp jag har behövt innan, under och efter försäljningen, och ska jag någon mer gång sälja ett hus kommer jag att vända mig till honom igen.
    • Grimslöv
    2020-12-11
    Sålt villa. Mäklaren kunde varit mer bestämd och tydlig gentemot spekulanter, vi fick vänta flera dagar på många besked.
    • Norr/Fagrabäck
    2020-12-10
    Försäljning av bostadsrätt.
    Hitintills har jag bara positiv upplevelse av vår mäklare LinaMaria Hall.
    Klar och tydlig affärsinformation och fin kundkontakt.
    2020-11-26
    Både köpt och sålt med samma mäklare, som gjorde ett utmärkt jobb. Bra bemötande, levde helt upp till våra förväntningar.
    2020-11-26
    Vänligt bemött. Förväntningarna var stora men Covid 19

satte stopp för intresset av köp av min lägenht.Tyvärr
    2020-11-22
    Vår fina bostadsrätt har nu sålts. Mäklarens tog fram ett proffsigt säljmaterial som spekulanterna uppskattade mycket då klickandet på Hemnet blev en succé. Våra förväntningar har infriats. Slutpriset blev högre än vi kunde förvänta oss. Fastighetsbyrån Växjö kan jag med glädje rekommendera mina vänner och bekanta.
    • Sandsbro
    2020-11-17
    Toppen trevlig och professionell
  • Clemens Udo S
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Växjö
    • Skruv
    2020-11-15
    Vi är väldigt glad å träffas detta Byron.
    Allt var bra och oss Mäklar var mycket kompetent.
    Tack så mycket
  • Murad K
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Växjö
    • Araby
    2020-11-12
    Dålig sämste mäklaren är fastighetbyrån
    • Vikaholm
    2020-11-01
    Jag hade som mål att få såld min bostadsrätt inom 3 månader och det gick snabbare än så, den blev såld innan visning. Jag upplevde mäklaren som väldig professionell och kunnig. Dessutom var hon ödmjuk inför
    mina tankar och funderingar och det är något som jag anser är viktig då det är ett stort steg när man väljer att sälja sin bostad.
    • Hjortsberga
    2020-11-01
    En vänlig och duktig mäklare som engagerat sig stort i säljarbetet. Har varit till stor hjälp i beslut i vissa frågor som vi säljare behöver ta. Sammanfattningsvis och hittills är vi nöjda och anser att det varit ett gott mäklararbete.
  • skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    2020-10-31
    Rekommenderar varmt mäklare Jonas Magnusson. Sålt vår villa och allt sköttes på bästa sätt. Inlyssnande, professionell och trevlig Lätt att komma i kontakt med. Mycket fina foton av Lazlo👍.
    Mycket nöjda!
    Lena och Uffe B
    • Skogslyckan
    2020-10-26
    Vi har sålt en Villa i Växjö. Blev rekommenderade Jonas av en vän. Proffsigt bemötande, trevlig och alltid tillgänglig!!
    Vi kan verkligen rekommendera Jonas och fastighetsbyrån.
    +++++.
    Tack Mats, det värmer! Så bra teamwork ;-) Fastighetsbyrån Växjö
    2020-10-24
    Villa på Idungatan. Mycket bra mäklare. Super nöjd
    Tack Ulrika för dina fina ord! Hälsa Pelle så hörs vi ;-) Fastighetsbyrån Växjö
    • Lönashult
    2020-10-16
    Vi har sålt vårt hus i Torsåsby, Alvesta kommun. Mycket positivt intryck av mäklaren. Snabb, kunnig och med trevligt bemötande. Rekommenderar gärna Martin Holmquist, Alvesta.
  • Marianne J
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Växjö
    • Lenhovda
    2020-10-15
    Mycket trevlig och hjälpsam. Fick svar på mina frågor eftersom jag var lite orolig! Mycket påläst och trovärdig. Fick all info jag behövde! Jag känner väldig mig mycket säker med hans arbete!
    • Högstorp
    2020-10-14
    Vi är otroligt nöjda med Emelie Pile. Hon har gjort hela försäljningen av vårt hur så enkelt och har varit en otrolig stötte-pelare under en period som ganska stressig som säljare.
    • Växjö Landsort
    2020-10-10
    Jag har sålt ett fritidshus med hjälp av Emmy, en toppenmäklare hos er på Fastighetsbyrån i Växjö. Emmy var väldigt kompetent, hjälpsam, tillgänglig och trevlig. Guidade mig steg för steg igenom försäljningen och återkopplade så fort det var nya spekulanter på gång. Jag är väldigt nöjd!
    2020-10-06
    Mäklaren är Utmärkt! Mäklaren är Utmärkt
    • Väster
    2020-10-05
    Jättebra, proffsig. Sålde snabbt.