Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Storgatan 22A, 352 31 Växjö — Visa karta

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och Uppvidinge.

Med personligt engagemang och en otrolig affärsmässighet hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi har koll på branschen och hjälper dig hitta rätt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 411 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö

• 2019-06-19

Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har sålt en bostadsrätt under prisantydning men med dagens läge helt ok utgång av hela affären. Daniel Bohn - mycket proffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-06-18

Erik R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    (Lessebo) Gusken 1 (tillräckligt stort småhus).
    Effektiv, vänlig, kunnig och smidig mäklare!
    Finns inget att anmärka på!
    /Eric R Läs mer
  • 2019-06-17

Oliver B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte lägenhet via mäklare, mycket tydlig bra och hjälpsam Läs mer
  • 2019-06-16

Karin Annika L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Peder Andelius har varit mycket tillmötesgående och extremt hjälpsam vid försäljningen av mitt hus då min situation var lite besvärlig då jag inte bor i Sverige och hade otroligt bråttom att få till en försäljning av huset.
    Allt har fungerat alldeles utmärkt!!!! Läs mer
  • 2019-06-11

Gisela Yvonne B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    jag tycker det fungerade bra när vi sålde vårt hus i Furuby. Mäklaren hjälpte oss att lägga ut huset i en bra nivå och vi fick många som kom på visningen. Läs mer
  • 2019-06-08

Torbjörn N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb. Jag har både köpt och sålt med samma mäklare. Allt gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-06-07

Birgit W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tycker STT mäklaren och Fastighetsbyrån gjorde det jag förväntade. Läs mer
  • Jan W

2019-06-07

Jan W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-06-07

Nina E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min mäklare Eric Svensson var mycket trevlig och bemötte mig med respekt och professionalitet.
    Jag har sålt en villa i Växjö.
    Jag hade förväntningar på att få hjälp och stöd i en husförsäljning som för mig har varit jobbig emotionellt. Mäklaren visade mig hänsyn och gjorde ett utomordentligt jobb från början till slut. Han var alltid lätt att få ta i och gav snabb respons. Läs mer
  • 2019-06-04

Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Professionell
    Ambitiös
    Noggrann
    Snabba svar
    Kändes tryggt
    Bra uppföljning under hela resan
    Mycket bra bemötande
    Underbar personlighet Läs mer
  • 2019-06-03

Mathias P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har tidigare erfarenhet av denna mäklaren så Daniel var mitt första alternativ när jag skulle sälja min bostadsrätt.
    Daniel har varit väldigt proffsig och hela tiden återkopplad och uppdaterat mig om situationen samt utveckling. Har emellanåt varit något frustrerande pga vikande marknad i Växjö. Men Daniel har jobbat systematiskt och tillslut gav det frukt. Väldigt nöjd med Daniel ovh kommer definitivt anlita honom nästa gång det blir aktuellt. Läs mer
  • Markus A

2019-06-02

Markus A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag träffade Daniel Bohn på en visning han höll i och fick ett bra första intryck. Han fick i uppdrag att sälja min lägenhet och det hela sköttes med bravur.
    Daniel är mycket förtroendegivande, påläst, noggrann och informativ, oavsett i vilket skede man befann sig. Jag kände mig helt trygg i min säljaffär, från början till slut och kan lämna mina varmaste rekommendationer om honom som mäklare! Läs mer
  • Johan Emanuel Rickard T

2019-05-28

Johan Emanuel Rickard T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Allt gick super bra Emmy Karlsson på fastighetsbyrån är bästa mäklare Läs mer
  • 2019-05-24

Anita A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har sålt ett fritidshus. Efter två visningar fick vi ett bud.
    Mäklarens bemötande var vänligt och korrekt.
    Vi måste framhålla fotografen som tog väldigt fina bilder på vårat hus.Mäklaren hade tipsat oss tidigare om vad vi skulle plocka undan.
    Våra förväntningar var att få huset sålt och dom införlivades.

Enda negativa var att arvordet var så högt, ca 14% blev det. Tycker inte det ska vara dyrare att sälja ett billigare hus. Jag förstår att mäklarens jobb är detsamma. Läs mer
  • 2019-05-20

Mats A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt villa i Vislanda.
    Bra bemött av mäklaren. Trevliga och korrekta. Läs mer
  • 2019-05-16

Ola K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Radhus såldes på Teleborg i Växjö. Mäklaren gav oss ett väldigt tryggt intryck och var ständigt kontaktbar, även utanför "arbetstid". Extremt kunnig och gjorde så att affären blev väldigt smidig för vår del. Kan verkligen rekommendera mäklaren till andra som ska göra bostadsaffär. Läs mer
  • Fredrik M

2019-05-11

Fredrik M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    En förmedling/köp av bostad som var smidig och där mäklaren var kunnig och gav stort förtroende! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-09

Greger N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt villa och allt har fungerat bra ! Läs mer
  • 2019-05-09

Elin F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har blivit bemöta på ett fantastiskt sätt. Professionellt och öppet. Bra återkoppling och alltid inom en rimlig tidsgräns. Kommer varmt rekommendera fastighetsbyrån till dom jag känner & särskilt Toni. Tack Läs mer
  • 2019-05-08

Frida G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte en lägenhet, mäklaren var jättebra och man kände ett väldigt stort förtroende för honom! Läs mer
  • Göran B

2019-05-06

Göran B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt villa. Antog bud före visning. Mycket bra och positivt bemötande. Normala förväntningar. Bra värdering av fastighet. Snabbt och bra avslut på försäljningen. Mycket nöjda.
    Det rullade på bra hela tiden. Läs mer
  • 2019-05-06

Emelie Anna A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi sålde ett bostadshus. Vi fick mycket bra bemötande. Mäklaren var tydlig, kunnig och gav svar på alla våra frågor under hela processens gång. Hon var engagerad och lätt att få tag på i alla lägen. Läs mer
  • 2019-04-26

Armando O skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte en bostadsrätt på allmogevägen.
    Bemötandet från början till slut va toppklass.
    Jätte nöjd med min mäklare.
    Gör gärna fler affärer med honom i framtiden. Läs mer
  • 2019-04-23

Josefin H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevligt bemötande, hade svar på alla frågor eller tog reda på info. Läs mer
  • 2019-04-15

Lukas E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bostadsrätt parhus

Bästa mäklaren Läs mer
  • 2019-04-05

Amanda A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har både köpt och sålt bostadsrätt och fått extremt bra hjälp genom både köp och försäljning. Profsigt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-04-03

Dan K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt bostadsrätt. Såldes innan visning. Läs mer
  • 2019-03-31

Lovisa S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt lägenhet.

Trevligt och seriöst bemötande.
    Vi låg själva på ganska mycket för att annonsen skulle komma ut efter fotografering och var relativt aktiva själva. När affären gick igenom sköttes allt desto smidigare.

För det arvode vi betalade i och med att det blev en snabb affär och att vi låg på mycket själva och ordnade allt inför visning och fotografering är det svårt att säga att vi fick enorm valuta för pengarna, å andra sidan skötte vår mäklare sina delar smidigt när han var på plats. Läs mer
  • Simon S

2019-03-30

Simon S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    har sålt min bostadsrätt i Växjö! vart väldigt nöjd med min mäklare som på ett proffsigt sett hjälpt mig. framförallt nöjd med styling av min lägenhet. då jag bodde på annan ort va detta svårt för mig att göra med fastighetsbyrån gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2019-03-27

Fanny S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mäklaren var okunnig och bestred att de hade skrivit fel i hemnet annonsen trots att jag hade en skärmdump. Läs mer
  • 2019-03-23

Jan S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte ett hus på landet. Hade inga förväntningar på mäklaren. Han var emellertid snabb och bra. Allt gick smidigt och det var ordning o reda med allt. Jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Linnea Ö

2019-03-13

Linnea Ö skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt nöjd med bra och snabb service av Eric! Läs mer
  • Joakim E

2019-03-10

Joakim E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde min bostad genom fastighetsbytån . Ett proffsigt bemötande och ett snabbt avslut på affären. 5 av 5 möjliga. Läs mer
  • 2019-02-27

Kurt W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kontakten med mäklaren har hela tiden känts bra och stabil. Läs mer
  • 2019-02-25

Lovisa J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde en bostadsrätt! Hade bra kontakt med mäklaren som uppdaterade mig om läget och hur de gick! Fick även tips om hur vi skulle gå vidare med försäljningen när vi inte fick något bud som vi ville godkänna!
    Hoppas att de går lika smidigt dagen då vi ska lämna över nyklar mm! Läs mer
  • 2019-02-21

Ola J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bra bemött.
    Tyckte att det fungerade bra, trots att marknaden är svag. Läs mer

Michelle Z skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Han var helt ok men stör mig mest på att han pratade så mycket om städning och så var det inte ett dugg städat när vi kom dit. Och ja han sa att man kunde säga till men då hade vi redan hela flyttlastet med oss och kunde knappast avbryta. Läs mer

Niklas P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag har sålt en bostadsrätt, en 1a .
    Jag har blivit väldigt bra omhändetagen då jag kände att Daniel lyssnade på vad jag sa och att jag alltid fick detaljerad information !
    Jag kunde alltid bolla idéer men han var aldrig en påverkande faktor till utgången.

Jag skulle återkomma vid nästa köp eller sälj. Läs mer

Klas P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köp av villa.
    Mycket bra, förtroendeingivande och proffsigt bemötande av mäklaren genom hela processen. Läs mer

Per Erik Sigvard R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tycker att Eric löste allt på ett proffsigt sätt och fattade situationen av att vi löste detta på distans!
    Bra jobbat! Läs mer

Patrik E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en villa. Proffsigt bemötande, god service och enkelt att vara kund. Läs mer
  • Anders L

2019-02-14

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt villa 7 rum o kök mycket ombyggd mot ursprung i ett område med låga priser.
    Mäklaren kom och tittade föreslog väldigt proffsigt och ödmjukt hur vi kunde göra.
    Mina förväntningar var på låg nivå jämfört med vad mäklaren lyckas åstadkomma.
    Duktig mäklare som med finess och elegans lyckades med sitt uppdrag. Läs mer
  • 2019-02-11

Rikard P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam- kontaktbar och ständigt bra bemötande! Läs mer
  • 2019-02-08

Amanda I skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde radhus på söder. Engagerad och påläst mäklare som jag gärna rekommenderar till andra Läs mer
  • 2019-01-31

Viktor M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket seriös och engagerad mäklare som man känner ett stort förtroende för. Har lika bra upplevelser oavsett om vi varit säljare eller köpare. Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-26

Johan H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Varmt mottagande och en genuin känsla att dessa personer vill verkligen att jag ska hitta rätt bostad. Kan inget annat än att rekommendera till alla. Läs mer
  • 2019-01-25

Göte S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev proffsigt bemött av mäklaren, men har två anmärkningar. Informationen om flyttstädningen från mäklaren/säljaren var bristfällig och nyckelöverlämningen skedde inte enligt bostadsrättsföreningens regler. I övrigt infriades mina förväntningar. Läs mer
  • Anna G

2019-01-25

Anna G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Försäljning av villa.
    Mäklaren har visat stort intresse och engagemang.
    Bra information och fantastiskt bemötande.
    Kan på det varmaste rekommendera mäklare Emmy Karlsson till kommande klienter !

Anna Gustafsson Läs mer
  • 2018-12-21

Nilla A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt ett gammalt 1800-talshus i Gema utanför Växjö. Martin Holmqvist var en väldigt seriös och trevlig mäklare. Han levde upp till våra förväntningar och vi fick ett mkt bra bemötande. Läs mer
  • 2018-12-20

Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min fru och jag fick hjälp med att sälja vår villa, belägen på landsbygden.
    Vi tycker att vår mäklare har genomfört försäljningen och allt runt omkring, som t.ex. annonsering, ordnat med besiktning och stylist m.m., på ett föredömligt sätt.
    Mäklaren har alltid gett ett mycket seriöst intryck. Hon har också visat stor ambition och stort tålamod, trots att det ibland varit lite ’motvind’ med försäljningen av olika anledningar.
    Alltid med ett trevligt sätt och alltid med ett leende på läpparna och en professionell framtoning. Något som vi som säljare uppskattar. Läs mer

Storgatan 22A, 352 31 Växjö