Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Storgatan 22A, 352 31 Växjö — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Växjö och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Mäklare nära Fastighetsbyrån Växjö:

Klostergatan 9, Växjö
Per H:
Mycket nöjd med det hela, gick smidigt.

Läs vad 271 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö

• Mats N
    Mats N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Allt fungerade perfekt och smidigt.
  • Eva N
    Eva N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    En personlig byrå som ser till att säljare/köpare känner sig trygg och nöjd i affären. Lätta att komma i kontakt med.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fastighetsbyråns mäklare Daniel Bohn gjorde ett riktigt bra jobb att sälja min lägenhet i Växjö och kan helt klart rekommendera han som er mäklare.
  • Jan Ove K
    Jan Ove K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fastighetsbyrån ligger på orten och har stor erfarenhet av ortens fastighetspriser.
    Mäklaren gav ett bra och förroendeingivande intryck.
  • Andre F
    Andre F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt pålitlig och seriös mäklarfirma!
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bra kontakt med mäklaren, bra helhetsupplevelse. Nöjd med försäljningen av min bostad.
  • Jan-Allan G
    Jan-Allan G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Proffsig men hjälpsam och förstående!
  • Ella N
    Ella N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevlig och engagerad mäklare.
  • Birgit L
    Birgit L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket personligt o kunnigt bemötande
  • Inge F
    Inge F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tillgängliga och med stort kontaktnät både lokalt och regionalt.
  • Inger Barbro Lovisa J
    Inger Barbro Lovisa J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    bemötandet var bra .Lätt att komma ikontakt med mäklarkontoret.men visst är det mycket pengar då vi varit rätt mycke angaskerade själva i visning och kontakt med den som blev köpare av fastigheten.
  • Inger H
    Inger H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kontakten med Fastighetsbyrån under hela försäljningsperioden har var mycket bra och jag känner mig jättenöjd!!!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Duktig mäklare, stor lokalkännedom, trevlig etc.
    Nackdel - givetvis priset man får betala.
  • Elin W
    Elin W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi fick otroligt bra hjälp från Fastighetsbyrån samt ett väldigt bra bemötande. Daniel var en mycket förtroendeingivande mäklare! Bra betyg.
  • Anton J
    Anton J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    suveränt, Daniel kan sin sak och rätade ut de frågetecken jag hade
  • M�rit K
    M�rit K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bemötandet var kanonbra. Trevligt och jag fick en mycket engagerad mäklare.
  • Bert B
    Bert B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån 2 gånger nu och även provat en del andra mäklare vid tidigare affärer. Vi anser att Fastighetsbyrån är snäppet bättre än de flesta och rätt många snäpp bättre än de medelmåttiga vi råkat på.
  • Ewa U
    Ewa U skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min upplevelse är att mäklaren tog sig god tid och lyssnade in mina frågor/önskemål och sökte svar och lösningar.
  • Lotti G
    Lotti G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Proffsiga, kundinriktade och trevliga!
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Extremt bra service som underlättade min försäljning.
  • Ragnar K
    Ragnar K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra skött och mycket tillmötes gående
  • Martin B
    Martin B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket professionell och tillmötesgående hantering under stor tidspress. Resultatet blev över all förväntan och vi blev väl omhändertagna under hela processen.
  • Stig Lilja D
    Stig Lilja D skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tycker att fastighets byrån har varit bra på återkopplingen efter visningar och kundförfrågningar
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett otroligt engagemang. Och en stor kunskap om den lokala fastighetsmarknaden.
  • ?sa F
    ?sa F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Skickliga mäklare som gör vad dom lovar. Bra på att återkoppla till kunden. Mäklarna lägger ner sin själ i sina jobb vilket gör att man som kund känner sig i fokus. Kommer alltid rekommendera Fastighetsbyrån till våra vänner och bekanta!
  • Marita P
    Marita P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån, är helnöjd.
  • Alem V
    Alem V skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Frida är otroligt engagerad och kunnig mäklare som ställde upp väldigt mycket. Kortfattat, verkligen rätt person på rätt plats.
  • Ulla-britt S
    Ulla-britt S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fick hjälp med att sälja villan snabbt och till rätt pris
  • Christina A
    Christina A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt trevliga och tillmötesgående! Alltid lätta att få tag på och vi har fått många goda råd och åsikter, det känns tryggt att ha stöd av dem.
  • Beate S
    Beate S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bra, trevlig, snabb i kommunikation, saklig och hjälpsam så upplevde jag Daniel Bohn när köpte bostadsrätt i Växjö. En positiv överraskning efter många andra mäklarkontakter.
  • Dragoljub R
    Dragoljub R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi anser att Daniel var en riktigt go, energisk kille! Han presenterade informationen väldigt bra och tydligt som Fick oss att känna oss bekväma. Han tog sig sin tid och ställde upp för oss som kunder, detta gjorde så att vi fick en tillit för honom. Man märkte att han prioriterade! Skulle vi köpa/sälja en fastighet i framtiden så ligger våra kort på Daniel Bohn. Med vänlig hälsning, Drago och Ivana Radulovic!
  • John C
    John C skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Känner till kundens önskemål och målmedvetet ser till att uppfylla det.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Av Tony fick vi ett trevligt bemötande från första mötet. Berättade utförligt hur han går tillväga vid en husförsäljning, fick ställa de frågor vi ville, fanns inga "dumma" frågor. Kunde kontakta honom när som, om vi funderade på något. Var effektiv vid visningen och budgivningen, drog då inte ut på tiden att få huset sålt. Hade ett trevligt och avspänt möte även när vi mötte nya ägarna och vid överlåtelsen.
    Vi är nöjda med företagets produkter/tjänster.
  • Nera R
    Nera R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Daniel Bohn har på ett proffsigt och medmänskligt sätt varit till stor hjälp vid försäljning av vår lägenhet i centrala Växjö. Han rekommenderas varmt!

Det är andra gången vi anlitar Swedbank Fastighetsbyrån med lyckad resultat!

Vi har känt oss trygga som kunder.
  • Lena E
    Lena E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Ett bra och proffsigt bemötande. Vid försäljningen av vårat hus.
    Efter som försäjningen gick snabbt och problemfritt + att fastighetsbyrån är ett seriöst företag är jag klart nöjd.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Funkade fint. Bra svar på frågor och lätt att få tag på
  • Marlene L
    Marlene L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi köpte och sålde en lägenhet med hjälp av Daniel. Vi är mycket nöjda med både köpet och senare också försäljningen. Daniel gjorde sitt yttersta för att vi som kunder skulle få det på vårt sätt samtidigt som han styrde upp både köp och försäljning. Om vi någon gång tänker köpa lägenhet i Växjö igen vänder vi oss till Daniel. Sammanfattningsvis var allt mycket bra!
  • Linda V
    Linda V skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi är otroligt nöjda med Daniels professionella och ambitiösa agerande vid försäljningen av vår bostad.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra mäklare som gör ett väldigt bra jobb. Alltid kontaktbar oavsett tid på dygnet. Bara possitivt att säga om henne
  • Johan L
    Johan L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Daniel var mycket hjälpsam, kontaktbar och lätt att ha att göra med. Därför får han högsta betyg.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Försäljning av vårt hus samt hjälp med deklaration av husförsäljningen

Proffsigt och trevligt bemötande
  • Moustafa A
    Moustafa A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi tyckte att hon var väldigt professionell med sitt arbete. Hon kunde sin sak och kunde hon inte så kollade hon alltid upp det. Hon var mkt trevlig och välkommande. Vi var alltid mkt nöjda efter att ha träffat henne på de olika husvisningarna och med köpet av huset.
  • Dick H
    Dick H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mycket bra och proffsigt bemötande vid försäljningen av mitt hus
  • Riad C
    Riad C skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Hej!
    Det glädje mig att jag kunde få jättebra kontakt med den här personen.
    Jag har fått all hjälp och rekommendationer på den jag behövde som det ska.
    Även via fastighet byrån känner jag mig att jag har fått mitt önskemål.
    Tackar er alla för det.
    De bästa hälsningar.
    Riad Chafi.
  • Johan A
    Johan A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fastighetsbyrån och min mäklare skötte försäljningen av min lägenhet alldeles utmärkt. Det gjordes en professionell fotografering och beskrivning av objektet.
    Budgivning och försäljning gick snabbt och smidigt.
    Jag är mycket nöjd.
  • Vladimir I
    Vladimir I skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min fru och jag var nöjda med allt under tiden då vi sålde vår villa i Ingelstad, och vi upplevde trevlighet och sympathy i kontakten med Jan Lindquist både som mäklare och person.
  • Sven S
    Sven S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Kanonmäklare! Väldigt nöjda med hela resan
  • Bengt T
    Bengt T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jan var mäklare vid försäljningen av vårt hus i Tävelsås. Försäljningen drog pgra några några brister i huset, ut på tiden och medförde ett värdetapp jämfört med vad vi hade förväntat. Vi hade under hela perioden försäljningen pågick (mars till okt. 2014) ett förtroendefullt och konstruktivt samarbete som ledde fram till försäljning den 7 okt. Det var i stort daglig kontakter. Vi var i högsta grad delaktiga i processen, vilket fick oss att till slut vara nöjda med utfallet.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    En mycket lyckad affär. Mäklaren Daniel var kunnig och saklig. Han lyssnade på alla våra tankar och var förstående men även ärlig.
  • Heléne H
    Heléne H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Daniel skötte sitt uppdrag på ett föredömligt sätt! Som köpare kan jag inte vara mer nöjd

Storgatan 22A, 352 31 Växjö