Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

Storgatan 22A, 352 31 Växjö — Visa karta

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och Uppvidinge.

Med personligt engagemang och en otrolig affärsmässighet hjälper vi dig genom hela bostadsaffären. Vi har koll på branschen och hjälper dig hitta rätt. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 437 kunder tycker om Fastighetsbyrån Växjö

• 2019-08-22

Madlene L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevligt bemötande. Gav mig bra råd och stöd vid försäljning. Bra länk mellan oss parter då min exman och jag kommunicerar dåligt. Har känt mig trygg i försäljningen Läs mer
  • 2019-08-21

Milad H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi är jättenöjda.
    Sålde vår bostadsrätt och allt gick smidigt och snabbt!
    Mycket professionella! Läs mer
  • 2019-08-18

Eva-Christin E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en bostadsrätt.
    Vi känner oss mycket väl bemötta och trygga av mäklaren.
    Förväntningar som vi hade är toppen på alla sätt.
    Vi har en bra dialog och fått svar på alla våra frågor och funderingar.
    Mycket saklig, nogrann och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-15

Sandra A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    vi har nyligen köpt en villa på landsbygden utanför växjö. detta var vårt första villa-köp och vi fick goda råd genom processen av vår mäklare. på visningen som rådde var det väldigt mycket besökare och då upplevde vi inte riktigt att mäklaren hann ta sig tid att prata med just oss men huset i sig gjorde ju det och vi valde att gå vidare. från det att vi kontaktade mäklaren för att lägga bud så har hon varit oerhört hjälpsam. mikaela har varit lätt att nå och hon har svarat på alla frågor vi haft. under budprocessen var hon professionell och agerade som en representant och mellanhand mellan oss och säljaren. vi har haft tidigare erfarenheter vid lägenhetsköp där vi upplevt att mäklaren enbart representerar säljaren och vill driva in mer pengar vilket vi inte uppskattat. på våra möten på fastighetsbyrån har hon varit tydlig, tillmötesgående och väldigt trevlig. vi kan varmt rekommendera fastighetsbyrån i växjö och mikaela nilsson! Läs mer
  • 2019-08-14

Anton L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig, informativ, lugn och metodisk. Jag förväntade mig att få hjälp och frågor besvarade, vilket vi fick och det var ofta så att mäklaren kunde även sådant som kanske inte berörde själva lägenheten. Läs mer
  • 2019-08-14

Liselott N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi köpte en bostadsrätt för första gången och vi upplevde vår mäklare som trevlig, tydlig och lugn. Väldigt tillmötesgående och gav snabb återkoppling vid frågor eller när vi upplevde något som oklart. Läs mer
  • 2019-08-12

Hanna H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt bostadsrätt.
    Trevlig och proffsig mäklare. Läs mer
  • Camilla T

2019-08-09

Camilla T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bostadsrätt. Fint och professionellt bemötande. Förväntningar: serviceminded, kunnig och på hugget. Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-08-03

Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mäklaren svarade snabbt och bra förklarat på frågor. Köpte villa. Läs mer
  • Göthe Torvald A

2019-08-01

Göthe Torvald A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bra bemötande. Ej så kunnig på min typ av bostad Läs mer
  • 2019-07-22

Malik M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevligt och kunnig mäklare Eric S. har gjort sitt jobb fantastiskt bra. Rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-07-21

Rita J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt en bostadsrätt i Växjö och då vi inte kommer från denna ort så fick vi även hjälp med vilka områden som fanns här.
    Vi beskrev vad vi ville ha och vår mäklare Toni lyssnade och gav oss bra objekt att se över. Läs mer
  • 2019-07-19

Mattina Emma Kristina H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag sålde en gård och mäklaren Emmy var fantastisk. Hon är supersocial och kunnig. Försäljningen gick fort (6 dagar) och allt gick smidigt. Hon kunde svara på alla frågor och jag kände mig väl bemött. Läs mer
  • 2019-07-17

Armin H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt bostadsrätt och blev väl bemött av mäklaren. Han var tillgänglig för frågor och kunde svara på dem. Hade inga särskilda förväntningar.
    Sammanfattningsvis fick jag ett bra intryck av mäklaren! Läs mer
  • 2019-07-17

Leif Erik E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt bra bemötande . Tog sig tid. Läs mer
  • 2019-07-14

Henrik K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Fastighetsbyrån har skött min försäljning på ett mycket proffsigt sett. Bra mäklare. Bra kontakt. Läs mer
  • 2019-07-10

Håkan J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Upplever brist på en del information som mäklaren borde ha kunnat ge Läs mer
  • 2019-07-05

Robin S skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt hus.
    Mycket bra mäklare Läs mer
  • 2019-07-05

Tage Kurt-Erik G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Allt har varit till full belåtenhet då vi låtit försälja vår fastighet. Bemötandet började med att mäklaren gjorde en värdering i våras , sen tog vi kontakt med samma mäklare och på den vägen är det. fastigheten såldes 1.5 månader efter att ha gått ut på hemnet. Läs mer
  • 2019-07-04

Jacob J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Väldigt snabb affär och bra kommunikation. En 2:a på 55kvm Läs mer
  • 2019-07-04

Emmy V skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt en bostadsrätt om 2ROK i centrum. Fotografering, att bostaden lades ut som kommande objekt, visning och försäljning gick smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-06-30

Kim H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålde en bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande av mäklaren, lovade inte guld och gröna skogar utan va ärlig att marknaden är lite tuffare just nu med att sälja just 2or som va mitt fall. Läs mer
  • 2019-06-29

Karl J skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Bra stöd och håller vad hon lovar. Läs mer
  • 2019-06-28

Christoffer L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag köpte en bostadsrätt och fick jättebra bemötande av den trevliga mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-28

Kristina Y skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    En person som verkligen valt rätt yrke. Vi är väldigt nöjda. Kunnig, trevlig, lagom personlig och väldigt alert. Säljer säkert många hus. Läs mer
  • Håkan T

2019-06-26

Håkan T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Allt har fungerat utmärkt med den mäklare vi haft kontakt med. Både nr det gällt köp å försäljning Läs mer
  • 2019-06-19

Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har sålt en bostadsrätt under prisantydning men med dagens läge helt ok utgång av hela affären. Daniel Bohn - mycket proffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-06-18

Erik R skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    (Lessebo) Gusken 1 (tillräckligt stort småhus).
    Effektiv, vänlig, kunnig och smidig mäklare!
    Finns inget att anmärka på!
    /Eric R Läs mer
  • 2019-06-17

Oliver B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte lägenhet via mäklare, mycket tydlig bra och hjälpsam Läs mer
  • 2019-06-16

Karin Annika L skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Peder Andelius har varit mycket tillmötesgående och extremt hjälpsam vid försäljningen av mitt hus då min situation var lite besvärlig då jag inte bor i Sverige och hade otroligt bråttom att få till en försäljning av huset.
    Allt har fungerat alldeles utmärkt!!!! Läs mer
  • 2019-06-11

Gisela Yvonne B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    jag tycker det fungerade bra när vi sålde vårt hus i Furuby. Mäklaren hjälpte oss att lägga ut huset i en bra nivå och vi fick många som kom på visningen. Läs mer
  • 2019-06-08

Torbjörn N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb. Jag har både köpt och sålt med samma mäklare. Allt gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-06-07

Birgit W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Tycker STT mäklaren och Fastighetsbyrån gjorde det jag förväntade. Läs mer
  • Jan W

2019-06-07

Jan W skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-06-07

Nina E skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Min mäklare Eric Svensson var mycket trevlig och bemötte mig med respekt och professionalitet.
    Jag har sålt en villa i Växjö.
    Jag hade förväntningar på att få hjälp och stöd i en husförsäljning som för mig har varit jobbig emotionellt. Mäklaren visade mig hänsyn och gjorde ett utomordentligt jobb från början till slut. Han var alltid lätt att få ta i och gav snabb respons. Läs mer
  • 2019-06-04

Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Professionell
    Ambitiös
    Noggrann
    Snabba svar
    Kändes tryggt
    Bra uppföljning under hela resan
    Mycket bra bemötande
    Underbar personlighet Läs mer
  • 2019-06-03

Mathias P skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Har tidigare erfarenhet av denna mäklaren så Daniel var mitt första alternativ när jag skulle sälja min bostadsrätt.
    Daniel har varit väldigt proffsig och hela tiden återkopplad och uppdaterat mig om situationen samt utveckling. Har emellanåt varit något frustrerande pga vikande marknad i Växjö. Men Daniel har jobbat systematiskt och tillslut gav det frukt. Väldigt nöjd med Daniel ovh kommer definitivt anlita honom nästa gång det blir aktuellt. Läs mer
  • Markus A

2019-06-02

Markus A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Jag träffade Daniel Bohn på en visning han höll i och fick ett bra första intryck. Han fick i uppdrag att sälja min lägenhet och det hela sköttes med bravur.
    Daniel är mycket förtroendegivande, påläst, noggrann och informativ, oavsett i vilket skede man befann sig. Jag kände mig helt trygg i min säljaffär, från början till slut och kan lämna mina varmaste rekommendationer om honom som mäklare! Läs mer
  • Johan Emanuel Rickard T

2019-05-28

Johan Emanuel Rickard T skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Allt gick super bra Emmy Karlsson på fastighetsbyrån är bästa mäklare Läs mer
  • 2019-05-24

Anita A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har sålt ett fritidshus. Efter två visningar fick vi ett bud.
    Mäklarens bemötande var vänligt och korrekt.
    Vi måste framhålla fotografen som tog väldigt fina bilder på vårat hus.Mäklaren hade tipsat oss tidigare om vad vi skulle plocka undan.
    Våra förväntningar var att få huset sålt och dom införlivades.

Enda negativa var att arvordet var så högt, ca 14% blev det. Tycker inte det ska vara dyrare att sälja ett billigare hus. Jag förstår att mäklarens jobb är detsamma. Läs mer
  • 2019-05-20

Mats A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpt villa i Vislanda.
    Bra bemött av mäklaren. Trevliga och korrekta. Läs mer
  • 2019-05-16

Ola K skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Radhus såldes på Teleborg i Växjö. Mäklaren gav oss ett väldigt tryggt intryck och var ständigt kontaktbar, även utanför "arbetstid". Extremt kunnig och gjorde så att affären blev väldigt smidig för vår del. Kan verkligen rekommendera mäklaren till andra som ska göra bostadsaffär. Läs mer
  • Fredrik M

2019-05-11

Fredrik M skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    En förmedling/köp av bostad som var smidig och där mäklaren var kunnig och gav stort förtroende! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-09

Greger N skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt villa och allt har fungerat bra ! Läs mer
  • 2019-05-09

Elin F skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi har blivit bemöta på ett fantastiskt sätt. Professionellt och öppet. Bra återkoppling och alltid inom en rimlig tidsgräns. Kommer varmt rekommendera fastighetsbyrån till dom jag känner & särskilt Toni. Tack Läs mer
  • 2019-05-08

Frida G skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte en lägenhet, mäklaren var jättebra och man kände ett väldigt stort förtroende för honom! Läs mer
  • Göran B

2019-05-06

Göran B skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Sålt villa. Antog bud före visning. Mycket bra och positivt bemötande. Normala förväntningar. Bra värdering av fastighet. Snabbt och bra avslut på försäljningen. Mycket nöjda.
    Det rullade på bra hela tiden. Läs mer
  • 2019-05-06

Emelie Anna A skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Vi sålde ett bostadshus. Vi fick mycket bra bemötande. Mäklaren var tydlig, kunnig och gav svar på alla våra frågor under hela processens gång. Hon var engagerad och lätt att få tag på i alla lägen. Läs mer
  • 2019-04-26

Armando O skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Köpte en bostadsrätt på allmogevägen.
    Bemötandet från början till slut va toppklass.
    Jätte nöjd med min mäklare.
    Gör gärna fler affärer med honom i framtiden. Läs mer
  • 2019-04-23

Josefin H skrev om Fastighetsbyrån Växjö
    Trevligt bemötande, hade svar på alla frågor eller tog reda på info. Läs mer

Storgatan 22A, 352 31 Växjö