Alla kategorier Mäklare Kalmar Vimmerby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vimmerby

Fastighetsbyrån Vimmerby

Sevedegatan 37, 598 37 Vimmerby — Visa karta

Här i Vimmerby har vi på Fastighetsbyrån varit verksamma ända sedan år 1975. Vi är en av områdets ledande aktörer och vi kan hela bostadsmarknaden, allt från villor till bostadsrätter eller gårdar mitt ute på landet. Vi erbjuder en professionell och trygg mäklartjänst och genomför alla de uppdrag vi åtar oss mycket noggrant.

Vi är miljöcertifierade och vill minska miljöpåverkan så mycket som möjligt inom fastighetsbranschen. Detta är något vi även förmedlar till våra kunder. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 102 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vimmerby

• Eva F skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Vi fick bra hjälp med försäljningen av vårat hus.
    Mycket trevliga mäklare.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Christer J skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    sålt bostadsfastighet Mäklaren löste de praktiska frågorna på ett mycket förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Lars K skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Lejla H skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Jag och min sambo är förstagångsköpare och har köpt en nyproducerad lägenhet av Magnus Boberg! Vi är otroligt nöjda med bemötandet, genomförandet och inte minst köpet. Vi rekomenderar Fastighetsbyrån och framförallt Magnus Boberg till alla som skall köpa/sälja sin bostad i framtiden! Läs mer
  • Anna Maria S skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Rätt stressad vid vårt köp, ganska kortfattad muntlig info, ingeb mäklarvisning alls, saknar tillägg ang lösöresförteckning Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Gjorde försäljningen av min bostadsrätt väldigt enkel för mig. Läs mer
  • Bror Evert H skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Sålt hus. Mäklaren Magnus helt fantastisk i kunskap, engagemang och bemötande. Bättre kan det inte bli. Läs mer
  • Hans skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Klanderfritt. Rätt val av strategi och marknadsföring. Ett plus för tillgänglighet och effektiv organisation med kunnig administrativ personal. Läs mer
  • Annelie E skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Nonchalant bemötande. Forcerat vid försäljning.Vad har jag betalat för??? Läs mer
    2018-06-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Annelie E
    Hej Annelie. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi jobbar ständigt på att förbättra oss och din åsikt är väldigt viktig. Dock tråkigt att höra att du haft en negativ upplevelse. Du är mer än välkommen att ringa mig så vi kan ta reda på vad du specifikt upplevt och hur vi kan bättra oss. Ha en bra dag. Mvh Magnus Boberg, franchisetagare 070-172 30 30
    2018-09-19 Annelie E svarar Representant för Fastighetsbyrån
    Tack! Magnus har bemött oss på ett mycket positivt sätt och försökt åtgärda bristerna!
    Jag är nu betydligt mer positivt inställd!
    Jag vill ändra betyget till en 3:a!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Lisbeth N skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Bra bemötande, vi fick ut mer än vi hade förväntat. Läs mer
  • Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Upplevde honom som profsig, lyssnade bra och hade vettiga åsikter. Läs mer
  • Maj-Lis P skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Mycket professionellt genomfört arbete. Extra plus för att han även tipsade om huset på instagram innan huset kom ut på marknaden. Vi kanske inte hade fått det i konkurrens med flera andra spekulanter. Läs mer
  • Ann-marie J skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Har sålt vår enplansvilla och blev mycket bra bemött av Magnus ett proffs ut i fingerspetsarna tycker vi Läs mer
  • Karl Erik P
    Karl Erik P skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Sålt villa i Hultsfred vi fick ett bra bemötande av Magnus vi hade fått rekommendation att ta fastighetsbyrån
    Jag hade vissa förväntningar och efter en del strul med köpare så hanterade han det väldigt bra i och med det lyckades han att uppfylla våra krav Jag rekommenderar gärna Magnus till andra säljare. Läs mer
  • Eva K skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Vi har sålt en villa. Magnus har på alla sätt och vis hjälpt oss genom försäljningen på ett tryggt och proffsigt sätt. Han har också visat stor medmänsklighet då detta var pga separation ett tufft beslut. Läs mer
  • Christian J
    Christian J skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Gick väldigt smidigt och snabbt från första kontakt till slutförd affär,
    Han hade bra koll över potentiella köpare och allt gick därför också snabbt.
    Magnus var ärlig och återkopplade alltid vid frågor.
    Kan varmt rekomendera Magnus och Fastighetsbyrån i Vimmerby. Läs mer
  • Dick L skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Professionellt agerande från första kontakt till avslut på försäljningen.
    Han har mycket god kunskap om marknaden och har ett stort kontaktnät.
    Dessutom är han ärlig och arbetar mycket seriöst.
    Därför vill jag ge de bästa rekommendationer för Magnus. Läs mer
    2018-01-23 Magnus B svarar Dick L
    Tack för ditt fina omdöme Dick! Det var ett rent nöje att hjälpa er. Med vänlig hälsning Magnus
  • Inga M skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Mycket kompetent bemötande, trevlig lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Jo allt gick smidigt och bra, trevligt bemötande men dock lite svårt att få tag i honom men annars hörde han alltid av sig till slut :)
    Jag skulle varmt rekommendera Sören! Läs mer
  • Jörg E skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Ett väldigt smidigt och lätt affär gjorde vi genom Magnus.
    Jag litade på honom och det gick bra!
    Ett stort tack för hans arrangemang ! Läs mer
  • Olof T skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Allt var förstklassigt ! €
    Olle t Läs mer
  • Per-åke O skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Magnus gjorde ett mycket bra arbete. Lysande bra bemötande. Rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
  • Nils K skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Jag har ifrån första kontakten med Magnus tills" affärs-avslut"
    fått ett proffsigt och serviceinriktat bemötande . En engagerad och duktig mäklare ! Läs mer
  • Anne-sofie B skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Jag fick ett väldigt fint bemötande av Magnus. Kände snabbt att jag fick förtroende för honom och jag tyckte han hanterade affären på ett mycket bra och tryggt sätt. Läs mer
  • Gunilla G skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Jag fick ett bra bemötande, han är trevlig och varm som person. Läs mer
  • Inger A skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Jättebra mäklare. Mycket nöjd. Hoppas få lika bra hjälp vid deklarationsdags. Läs mer
  • Antje S skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Wir sind mit der Arbeit von Sören Andersson sehr zufrieden.
    Er hat schnell und korrekt den Verkauf unseres Hauses abgewickelt und uns bei Fragen beraten. Wir danken ihm auf diesem Weg und wünschen ihm weiterhin gute Geschäfte sowie alles Gute für Gesundheit und familie.
    Henning und Antje Stahl Läs mer
  • Per E skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    mycket bra och trevlig och plikttrogen Läs mer
  • Anna P skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Duktig och påläst mäklare. Fick svar på de vi ville och allt flöt på riktigt bra. Läs mer
  • Kent J skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Trevlig, kunnig. bra och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Inger K skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Bra mäklare. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Jan F skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Kunnig, engagerad och tar sin uppgift på allvar. Läs mer
  • Kjell E skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    En proffsig, trevlig mäklare som gör sitt jobb på utmärkt sätt. Läs mer
  • Tomas N skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Han är väldigt bra och trevlig. Han tar sig tid om man inte förstår något. Läs mer
  • Jimmy O skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Ett mycket bra bemötande. Goda kunskaper om både kontraktsskrivning och tekniska frågor om fastigheten.
    Jag fick svar på alla frågor som jag hade i samband med budgivning och köp. Läs mer
  • Jonny J skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Väldigt glad och trevlig. Var väldigt påläst om huset, så han berätta allt och lite till och kunde svara på våra frågor. Det märktes väldigt tydligt att han gillade sitt jobb :)

Sambon och jag skojade efter husköpet om att vi borde köpa ett till hus bara för att få prata med han igen. :) Läs mer
  • Gunilla G skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    En engagerad mäklarfirma med kunnig personal. Läs mer
  • 2017-03-12

Kristina Ä skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Håller inte vad han lovar när de handlade om köpet av huset då han skulle kontakta säljaren o ringa tillbaka Läs mer
  • Gunnel S skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Positivt bemötande, passade alltid avtalad tid. Hans värdering av vår fastighet stämde väl överens med det som blev försäljningspriset. Höll oss hela tiden underrättade under budgivningen. Försäljningen gick snabbt, han drog inte ut på tiden innan köpekontraktet skrevs. Detta var viktigt för oss eftersom vi hade köpt en fastighet i Kalmar. Läs mer
  • Bibi B skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Väl bemötande, kunnighet men måttligt intresserad. Läs mer
  • Inger H skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Gjorde det som kan förväntas. Återkopplade tyvärr inte alltid som utlovat men svarade snabbt när man sökte informationen man saknade. Läs mer
  • Mohammad A skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    det var ett bra bemötande, Sören hade bra tålamod och var hjälpsam. Läs mer
  • Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Trevlig,smart och väldigt fokuserad på uppgiften.
    Stort tålamod och seriös och hjälpsam med allt som berör det jobb som behövs. Läs mer
  • Helen E skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Jag är helnöjd.Allt fungerade jättebra .Trevlig.Svarade alltid snabbt på tel.mvh Helen Läs mer
  • Angelos P skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Bra helhetsintryck👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼😍😍😍😍😍😍😍🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 Läs mer
  • Birgit J skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Som förstagångssäljare kändes det osäkert pga informationssvikt tidvis.
    Min mamma (Birgit, säljare) ville/skulle hållas utanför försäljningen pga hög ålder och svårighet att komma ihåg viss information, samt det känslomässiga i att sälja det hem som hon bott i under mer än 60 år. Detta respekterades inte helt och det lämnades ändå viss information till henne och som hon sedan inte helt kunde redovisa för. Detta gjorde det ändå svårare att få grepp om vad som skulle hända/komma och hur jag/vi skulle göra.
    Den generella känslan var att eftersom inte huset genererade någon högre summa så var det heller inte tillräckligt intressant för mäklaren. För min mamma (och oss i familjen) som sålde huset var det dock en mycket viktig händelse. Detta kan vara en nog så viktig för en mäklare att tänka på för att det också ska kännas meningsfullt som säljare i en situation som ovan beskriven. Läs mer
  • Thomas B skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Mycket bra mäklare han skulle jag rekommendera. Läs mer
  • Christine B skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    För oss var det lite besvärlig att förstå allt, darför att vi är tyska. Han bemödrade sig, men lite mer tyskt vore lättare. Han var alltid vänlig och gjorde mer än sin normalt jobb. Läs mer
  • Svea A skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Trevligt och korrekt bemötande Läs mer
  • Lars F skrev om Fastighetsbyrån Vimmerby
    Trevligt bemötande, kanske något nonchalant ibland. Läs mer

Sevedegatan 37, 598 37 Vimmerby