Fihn Optik

Fihn Optik

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Fihn Optik! På Järnvägsgatan 12 i Skara hittar du Fihn Optik. När du kliver in i butiken möts du av Lena och Annika som båda är legitimerade optiker. Hos oss kan du alltid räkna med snabb service trevligt bemötande. Vi hjälper dig med allt som rör dina ögon. Oavsett om det gäller råd och tips hur du ska ta hand...

603 omdömen om Fihn Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Anita H
Skrev om Fihn Optik

Synundersökning samt köp av kompletta glasögon. Blev tyvärr inte bra men vi jobbar på att det kommer hem nya glas. Alltid väl bemötta hos Fihn Optik.

Leif T
Skrev om Fihn Optik

Bra bemötande, varit kund tidigare även då med gott bemötande. Gick därifrån nöjd med mina nya glasögon

Yonas T
Skrev om Fihn Optik

Det var en bra upplevelse. -

Lova H
Skrev om Fihn Optik

Det var trevlig personal och man blev bra bemött av personalen.

Filip G
Skrev om Fihn Optik

Fihn Optik har behandlat mig väl. Förmånliga priser, professionellt bemötande och en generellt skön känsla i lokalen och av personalen. Ska köpa mina nästa par brillor, och även jobbglasögon, där.

Liv S
Skrev om Fihn Optik

Fantastisk bemötande. Behaglig informativ ock mänsklig omtanke

Ulla-Britt W
Skrev om Fihn Optik

Professionellt och personligt bemötande. Väl genomförd synundersökning. Stort och varierat utbud av bågar. Möjlighet att välja kvalitet.

Liselott F

Proffsigt och trevligt bemötande

Britt-Marie A
Skrev om Fihn Optik

Jag blir alltid väl bemött hos Fihns optik, har gått där i många år.jag köpte nya bågar med progressiva glas. Helnöjd.

Berit S
Skrev om Fihn Optik

Bra och tillfredsställande omhändertagande trots att jag sökte hjälp hos dem tre dagar tack för hjälpen !

Olle S
Skrev om Fihn Optik

Fantastisk service och trevlig personal! Är supernöjd

Ricco U
Skrev om Fihn Optik

Proffsig och snabb undersökning.

Ann J
Skrev om Fihn Optik

Jobbglasögon. Bra o trevligt bemötande.

Jonas W
Skrev om Fihn Optik

Gott bemötande, servicekänsla, bra utbud och god kompetens.

Lasse N
Skrev om Fihn Optik

Mycket bra och fint bemötande.

Marika N
Skrev om Fihn Optik

Proffsigt och bra Proffsigt och bra

Kevin W
Skrev om Fihn Optik

Trevligt bemötande från personalen. Var där och gjorde en synundersökning som ledde till köp av glasögon. Personal hjälpte till att hitta glasögon som passade perfekt.

Britt-Inger S
Skrev om Fihn Optik

Ett alldeles fint mottagande. Jag var i behov av nya glasögon, dels för bättring av syn och även inte minst för trivsel och utseende . Det blev två par glasögon som jag nu provat och använt ett par tre dagar, trivs alldeles utmärkt. Mina förväntningar är helt uppfyllda 🤗

Susanne G
Skrev om Fihn Optik

Kunskapen är större än hos andra, väldigt bra bemötande och tog sig tid bästa hittills.

Ann W
Skrev om Fihn Optik

Lyssnande, inkännande och icke-värderande. Problemlösningsorienterad.

Per-Olov G
Skrev om Fihn Optik

När det blev min tur, efter ett mindre tidsöverdrag, blev jag mycket väl bemött av trevlig och kunnig personal. Mitt besök gällde en synundersökning och jag fick genomgå en mycket professionell undersökning. Med andra ord så levde besöket helt upp till mina förväntningar. Per-Olov Guldbrand

Per L
Skrev om Fihn Optik

Från tidsbokning till synundersökning får jag bra service. Vid undersökningen får jag mycket intressant information så jag får lite kunskaper om min syn

Anita L
Skrev om Fihn Optik

Mycket trevligt bemötande o bra personal. Mycket bra hjälp med glasögonen. Mvh Anita

Miguel C

Den bästa upplevelse,. De är 100% proffs

Erene E
Skrev om Fihn Optik

Väl omhändertagen på alla sätt. Kan mycket väl rekommendera.

Niclas A

Bara positivt ++++++++++++++++

Gunvor U
Skrev om Fihn Optik

Snabb leverans och trevligt bemötande

Jennie A

Kano. Bra är supernöjd bra personal. Ger det 100%

Alina G
Skrev om Fihn Optik

Så duktiga och trevliga. Rekommenderas starkt

Olga K
Skrev om Fihn Optik

Jag är jätte nöjd! Sakkunniga specialister och trevlig bemötande

Kjell A
Skrev om Fihn Optik

Utmärkt. Trevlig, kunnig personal.

Elina G
Skrev om Fihn Optik

Har varit på synundersökning för linser hos flera optiker men ingen av dessa har undersökt min syn så grundligt som hos Fihn Optik i Skara. De gör verkligen allt för att ge den bästa servicen och man märker att de har superhög kompetens och provar allt för att kunden ska bli nöjd. 10 poäng av 10 möjliga av mig. Mvh Elina

Bimma P
Skrev om Fihn Optik

Trevlig o kunnig personal Försökte inte sälja något i onödan

Marie W

Det här är MIN optiker. Och även resten av familjen. Vi trivs oss Fihn! 👍🏻

Olov R
Skrev om Fihn Optik

Blev bemött på ett professionellt sätt.

Liaqat Ali N
Skrev om Fihn Optik

Det var andra gången gjorde jag syntest, bra upplevelse enkelt och snabbt som förra gången

Jeanette A
Skrev om Fihn Optik

Fantastiskt bemötande! Kunnig och noggrann. Förtroende ingivande.

Richard P
Skrev om Fihn Optik

Lysande! Snabbt, bra service och bra service med det som man behöver.

Ulla-Britt O
Skrev om Fihn Optik

Professionell och kunnig. Fin kontakt..

Adam O
Skrev om Fihn Optik

Det blev lite fel med att skicka in undersökningen till trafik värker men annars var servicen fenomenal

Carina S
Skrev om Fihn Optik

Bra bemötande. Bra utbud på bågar.

Per L

Gott och kunnigt bemötande. Nöjd. Även gott bemötande mellan nyköpen

Elaf Sadeq Jaafar A

På ett trevligt sätt samt söt bemötande. Jag visste inte atr det skulle gå så snabbt. Så det var ej förväntad. Men tyckte dem gjorde det bästa jobbet. Jag gjorde en körkort test ögonundersökning. Och det tog inte alls långt tid för just mig, jag tyckte att allt var tydligt ch enkelt av Fihn Optik

David L
Skrev om Fihn Optik

Vänligt bemötande och professionell hjälp

Neo S
Skrev om Fihn Optik

Körkortsundersökning. Fick tid lätt.

Gun-Marie S
Skrev om Fihn Optik

Proffsigt och trevligt bemötande. Kunniga inom branschen. Många fina produkter🤓👌!

Gerd B
Skrev om Fihn Optik

Jag blev bra bemött av personalen Fick bra hjälp med mina bekymmer Av dubbelseendet efter dem nya glas Ögoner är det myke bättre så stort tack

Kristina H
Skrev om Fihn Optik

Blev sakkunnigt och vänligt bemött av personalen. Fick bra tips om olika glasögon!

Ingela S
Skrev om Fihn Optik

Alltid vänliga å tar sig tid åt kunden, gjorde en synundersökning

Lennart A
Skrev om Fihn Optik

Trevligt bemötande Jag fick bra hjälp med undersökningen. Jag köpte nya glasögon som sitter bra, jag kan läsa tidningen lättare utan att bli trött i ögonen