Fixzit VVS

Fixzit VVS

Ring 08-470 51 66 www.fixzit.se
3.9

FIXZIT är ett ungt företag inom VVS-sektorn som har både företag och privatpersoner som målgrupp. Vi är för närvarande 4 st på företaget samtliga utför installationer hos våra kunder. Vi utför de flesta förekommande arbeten inom branschen, men vi har följande special- områden; Värmepumpar, Golvvärme installationer, Badrumsrenoveringar, Radiatorventilbyten, Nyproduktion av villor (VVS) samt Servicearbeten.

33 omdömen om Fixzit VVS

Per-Anders B
Skrev om Fixzit VVS

Fick ett förhandspris på ett byte av vår blandare till handfatet. Leverans och installation av VVS-montören Bertil blev bra och snyggt utfört. Fakturan stämde helt med utlovat pris. Kan verkligen rekommendera Fixzit som en bra och pålitlig VVS-leverantör.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Jenny P
Skrev om Fixzit VVS

Otrevligt bemötande. Skyller ifrån sig. Inkompetenta och vet inte vad de sysslar med.

EVA KRISTINA LINNÉA J

Oseriös hantverkare, rekommenderas ej, påbörjade arbete utan godkännande trots information innan om detta. Verkar ha satt i system att påbörja arbete för att kunna debitera framkörning och minst en timmas arbete. Vi har haft kontakt med två personer i företaget och båda pratar runt/skyller på varandra.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 182 omdömen 4.6 av 182 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Josefine F
Skrev om Fixzit VVS

Tar betalt för arbeten som dom inte utför.

mirja n
Skrev om Fixzit VVS

En klassisk bluff företag som inte håller vad de lovar. Vi beställde avinstallering av en trasig tvättmaskin och bort transportering av den samt installering av en tvättmaskin med montör med elbehörighet. Vi fick EN montör utan elbehörighet och utan pirra. Det överenskommet beloppet för arbetet var 2500 kr. Sluträkning till oss blev 4682!!!!

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Mats S
Skrev om Fixzit VVS

Köpt en ny panna, en Nibe Frånluftsvärmepump. Såg den först via deras hemsida www.fixofix.se Min gamla panna gav upp efter 20 års tjänst och det blir lite panik snabbt byta den. Såg den först via deras hemsida www.fixofix.se och tänkte jag skulle köpa en Nibe F370 Så jag ringer Fixofix får bra och kunnig guidning vilka alternativ jag har och beställde en Nibe F730. Bokade installationsdatum första tid 7 dagar senare. Kort tid efter beställningen fick jag en orderbekräftelse – allting mycket tydligt. Veckan...

Rossana L
Skrev om Fixzit VVS

STAY AWAY! They came in early August to install a washing machine in my kitchen. They forgot to remove the transit bolts from the machine or did it on purpose and did not inform me about it. These bolts are used to stop the drum unit inside from moving during transportation. A professional should know about this... When I switched on the machine, the strong vibrations broke the support they had built to fit the machine in the kitchen cabinet, that was not good in the first place. I then had to disconnect the pipes,...

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

CHRISTIAN K
Skrev om Fixzit VVS

1. Faktura avgift 40:- onödigt irriterande!

Jan M
Skrev om Fixzit VVS

Vår enda toalett började läcka vatten. Jag ringde på onsdag och på torsdag fanns Edgar från Fixzit på plats och ordnade problemet snabbt och proffsigt.

FIXZIT VVS AB gillar detta
Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 92 omdömen 4.8 av 92 omdömen
Badge2023

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Axel K
Skrev om Fixzit VVS

Oseriös och okunnig. Monterade varm och kallvatten fel. Läckage i avloppet under duschen som han inte själv inte kunde hitta (jag löste det 1/2-år senare). Monterade solfångare mot öst!!! När alla andra nog skulle montera dem i söderläge. Samt att de inte gjorde klart varför vi stämde dem i Solna tingsrätt.

Andreas N
Skrev om Fixzit VVS

De bytte ut vår gamla frånluftsvärmepump mot en ny. Mycket proffsigt hanterat. Trevligt bemötande. Rimliga priser. Kommer definitivt att anlita dom nästa gång jag behöver rörmokare.

FIXZIT VVS AB gillar detta
Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till

Bengt B
Skrev om Fixzit VVS

Fick mina avlopps rör spolade av Fixzit. Utmärkt service och rent och snyggt arbete. Kommer gärna tillbaka igen.

Olof W
Skrev om Fixzit VVS

Fixzit satte in en vattenfelsbrytare och gjorde ett toppenjobb. Vi är helnöjda!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Elias T
Skrev om Fixzit VVS

Jag har nog aldrig varit så nöjd som med Fixzit. Jag gjorde om mitt badrum med nya maskiner och ny dusch. La en förfrågan på Servicefinder och offerta. Jag har haft flera projekt i hemmet och de flesta byggare har tagit alltför lång tid på sig innan dom svarat Ibland uppemot 2 månader. Jag kom i kontakt med Georgi via Servicefinder , 12 timmar efter att ha lagt en förfrågan och kollade upp referenserna. Förutom att det varit prisvärt så har servicen varit på topp. Grymt trevligt bemötande. Rörmockaren Berra samt elektrikern...

Christer M
Skrev om Fixzit VVS

Monterade en radiator nu på morgonen. Trevligt bemötande, snyggt jobb, bra råd och bra pris. Bra helt enkelt.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Lars L
Skrev om Fixzit VVS

Bra planering, bra offert, bra produkt(CTC Eco Zenith i 250), bra installerad med en faktura som landade på det vi talat om. Pannan fungerar som om den var skräddarsydd för huset. Rekommenderas!

Gustaf E
Skrev om Fixzit VVS

Fixzit bytte blandare och installerade diskmaskin i vår lägenhet på ett mycket bra och smidigt sätt. De var också flexibla och tillmötesgående när vi tvingades boka om med kort varsel. Mycket bra!

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Fredrik
Skrev om Fixzit VVS

Väldigt smidiga att ha att göra med. Tog helhetsansvar för vad som skulle utföras, inklusive att beställa vattenavstängning mm från Stockholm Vatten. Hanterade några smärre rättelser snabbt och med fokus på att jag som kunde skulle bli nöjd. Prismässigt rimligt.

Anna K
Skrev om Fixzit VVS

De skötte den akuta uppgiften alldeles utmärkt och levde fullt ut upp till min förväntan. Mycket bra servicenivå och fakturanivån var helt OK.

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Jan L
Skrev om Fixzit VVS

Har använt Fixzit VVS vid flera tillfällen till både stora och små jobb som bl a vattenburen golvvärme, nya rördragningar i badrum och kök samt byte av blandare mm. Företaget har hittills alltid levererat ett toppjobb och jag kan varmt rekommendera detta bolag !!

Kalle B
Skrev om Fixzit VVS

Bokade om tiden en gång, men gjorde så i god tid. Punktliga på ombokad tid. Väl genomfört arbete av trevlig montör. Inga klagomål, skulle anlita igen.

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 345 omdömen 4.8 av 345 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Johan G
Skrev om Fixzit VVS

Jag fick väldigt snabb och bra hjälp. De var väldigt trevliga.

Jarmo H
Skrev om Fixzit VVS

Väldokumenterad offert med tydliga parametrar. Professionell arbetsplan och individanpassad bemötande. Effektivt genomförd arbete med 100% engagemang och sakkunnighet med uppföljning av sitt eget arbete. Rekommenderas!

stefan l
Skrev om Fixzit VVS

Fixit kan jag varmt rekommendera firman är pålitlig,kommpetent och bra priser

Christian H

Effektiva och lyhörda

Per E
Skrev om Fixzit VVS

Bra service och bra kvalitet på utförda jobb.

Bahram M
Skrev om Fixzit VVS

Ett mindre Vvs firma som håller säkerhet,miljö, arbetsmiljö,kvalitet och ekonomin i projektet. Fixzit har fokus på kundens krav i projektet.

Charlotte D

Pålitliga, proffsiga, trevliga.

Yanos M
Skrev om Fixzit VVS

Det är så hantverkare skall vara: Trevliga, komma i tid och tydlig info. Jag harr bara gott att säga om detta foretag. Tack för ett bra jobb.

Elizabet S
Skrev om Fixzit VVS

Vår bostadsrättsföreningen skulle byta från olja till bergvärme och Fixzits mycket profesionella personal skötte det hela mycket snabbt och smidigt. Vi märkte knappt av dem när de var där och efteråt fanns just inga tecken på deras närvaro heller. Vi har haft en bra kommunikation under arbetes gång och fakturan blev som överenskommet.

Jojje L gillar detta
bjorn i
Skrev om Fixzit VVS

Gjorde vad dom skulle. Gillade deras tydliga informations-mail om vad som beställts och vilka vilkor som gäller. Hantverkaren som var hos mig va trevlig och kunnig.

Peter l
Skrev om Fixzit VVS

Vi har under en längre tid i samarbetat med Fixzit renoverat snart 100 talet badrum och vill bara här lämna vår bedömning från ett branchperspektiv, och det omdömet är väldigt högt. Det ryms mycket kompetens och erfarenhet på fixit och deras vilja att lösa problem och genomgripande förståelse för våtrutrymmen i sin helhet gör att vi varmt rekommenderar dom!

Johan E
Skrev om Fixzit VVS

Seriös rörfirma. Snabb hjälp av kunnig hantverkare som kunde lösa mitt problem.

Jojje L och Jojje L gillar detta