Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Solna Fixzit VVS

Fixzit VVS

Framnäsbacken 16, 171 66 Solna — Visa karta

FIXZIT är ett ungt företag inom VVS-sektorn som har både företag och privatpersoner som målgrupp. Vi är för närvarande 4 st på företaget samtliga utför installationer hos våra kunder. Vi utför de flesta förekommande arbeten inom branschen, men vi har följande special- områden; Värmepumpar, Golvvärme installationer, Badrumsrenoveringar, Radiatorventilbyten, Nyproduktion av villor (VVS) samt Servicearbeten.
Södra Kungsvägen 66, 18132, LIDINGÖ
Energieffektivisering AB IVT Center
John L:
Vi har en bergvärmeanläggning sedan sju år. Vi är mycket nöjda med service och kundsupport. Snabbt, sakligt och ett professionellt uppträdan...

Rörmokare nära Fixzit VVS:

Solna strandväg 34, Solna
MF Rör AB är medlem i branschorganisationen VVS Företagen och följer gällande br... Läs mer ›
Ingvar M:
Ombyggnad av lokal till lägenhet, mycket bra service och bemötande

Hunnebergsvägen 3, BROMMA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Kund B:
En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Drottningholmsvägen 78, STOCKHOLM
Vi har ett stort urval av kakel, badrumsmöbler duschväggar och blandare. Du komm... Läs mer ›
JAN V:
Vi renoverade vårt badrum på sommaren och det var mycket kritiskt att det skulle bli klart i tid - det blev det. Viktigt var också att man...

Höglandstorget 1, BROMMA
Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar! Läs mer ›
Gunilla R:
Enbart positiv! De har utfört ett perfekt arbete och det är lätt att komma i kontakt med dem om man behöver hjälp, vilket känns tryggt! Hä...

Läs vad 23 kunder tycker om Fixzit VVS

• Axel K
    Axel K skrev om Fixzit VVS
    Oseriös och okunnig. Monterade varm och kallvatten fel. Läckage i avloppet under duschen som han inte själv inte kunde hitta (jag löste det 1/2-år senare). Monterade solfångare mot öst!!! När alla andra nog skulle montera dem i söderläge. Samt att de inte gjorde klart varför vi stämde dem i Solna tingsrätt.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Fixzit VVS
    De bytte ut vår gamla frånluftsvärmepump mot en ny. Mycket proffsigt hanterat. Trevligt bemötande. Rimliga priser. Kommer definitivt att anlita dom nästa gång jag behöver rörmokare.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Fixzit VVS
    Fick mina avlopps rör spolade av Fixzit. Utmärkt service och rent och snyggt arbete. Kommer gärna tillbaka igen.
  • Olof W
    Olof W skrev om Fixzit VVS
    Fixzit satte in en vattenfelsbrytare och gjorde ett toppenjobb. Vi är helnöjda!
  • Elias T
    Elias T skrev om Fixzit VVS
    Jag har nog aldrig varit så nöjd som med Fixzit.
    Jag gjorde om mitt badrum med nya maskiner och ny dusch. La en förfrågan på Servicefinder och offerta. Jag har haft flera projekt i hemmet och de flesta byggare har tagit alltför lång tid på sig innan dom svarat Ibland uppemot 2 månader. Jag kom i kontakt med Georgi via Servicefinder , 12 timmar efter att ha lagt en förfrågan och kollade upp referenserna. Förutom att det varit prisvärt så har servicen varit på topp. Grymt trevligt bemötande. Rörmockaren Berra samt elektrikern har besvarat mina frågor på mindre än 12 timmar trots att jag varit en kräsen kund med mängd frågor. Grymt bra priser maskinerna i badrummet och kosmetiskt snygg och välgjort arbete med rören. Jag vill ge Fixzit mina allra bästa rekommendationer för dig som söker 1 leverantör med både hantverkare, elektriker och vvsare till bra pris.
    2014-06-01 FIXZIT VVS AB svarar Elias T
    Vi tackar så mycket för det fina omdömet och alla snabba beslut i processen.
  • Christer M
    Christer M skrev om Fixzit VVS
    Monterade en radiator nu på morgonen. Trevligt bemötande, snyggt jobb, bra råd och bra pris. Bra helt enkelt.
    2013-12-03 FIXZIT VVS AB svarar Christer M
    Tack för samarbetet och snabba beslut. Välkommen tillbaka!
  • Lars L
    Lars L skrev om Fixzit VVS
    Bra planering, bra offert, bra produkt(CTC Eco Zenith i 250), bra installerad med en faktura som landade på det vi talat om. Pannan fungerar som om den var skräddarsydd för huset.
    Rekommenderas!
    2013-11-25 FIXZIT VVS AB svarar Lars L
    Tack för ert beröm! Vi önskar er välkomna åter.
  • Gustaf E
    Gustaf E skrev om Fixzit VVS
    Fixzit bytte blandare och installerade diskmaskin i vår lägenhet på ett mycket bra och smidigt sätt. De var också flexibla och tillmötesgående när vi tvingades boka om med kort varsel. Mycket bra!
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Fixzit VVS
    Väldigt smidiga att ha att göra med. Tog helhetsansvar för vad som skulle utföras, inklusive att beställa vattenavstängning mm från Stockholm Vatten. Hanterade några smärre rättelser snabbt och med fokus på att jag som kunde skulle bli nöjd. Prismässigt rimligt.
  • Jan L
    Jan L skrev om Fixzit VVS
    Har använt Fixzit VVS vid flera tillfällen till både stora och små jobb som bl a vattenburen golvvärme, nya rördragningar i badrum och kök samt byte av blandare mm. Företaget har hittills alltid levererat ett toppjobb och jag kan varmt rekommendera detta bolag !!
  • Kalle B
    Kalle B skrev om Fixzit VVS
    Bokade om tiden en gång, men gjorde så i god tid.
    Punktliga på ombokad tid. Väl genomfört arbete av trevlig montör.
    Inga klagomål, skulle anlita igen.
  • Johan G
    Johan G skrev om Fixzit VVS
    Jag fick väldigt snabb och bra hjälp. De var väldigt trevliga.
  • Jarmo H
    Jarmo H skrev om Fixzit VVS
    Väldokumenterad offert med tydliga parametrar.
    Professionell arbetsplan och individanpassad bemötande.
    Effektivt genomförd arbete med 100% engagemang och sakkunnighet med uppföljning av sitt eget arbete.

Rekommenderas!
  • stefan l
    stefan l skrev om Fixzit VVS
    Fixit kan jag varmt rekommendera firman är
    pålitlig,kommpetent och bra priser
  • Christian H
    Christian H skrev om Fixzit VVS
    Effektiva och lyhörda
  • Per E
    Per E skrev om Fixzit VVS
    Bra service och bra kvalitet på utförda jobb.
  • Bahram M
    Bahram M skrev om Fixzit VVS
    Ett mindre Vvs firma som håller säkerhet,miljö, arbetsmiljö,kvalitet och ekonomin i projektet. Fixzit har fokus på kundens krav i projektet.
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Fixzit VVS
    Pålitliga, proffsiga, trevliga.
  • Yanos M
    Yanos M skrev om Fixzit VVS
    Det är så hantverkare skall vara: Trevliga, komma i tid och tydlig info. Jag harr bara gott att säga om detta foretag. Tack för ett bra jobb.
  • Elizabet S
    Elizabet S skrev om Fixzit VVS
    Vår bostadsrättsföreningen skulle byta från olja till bergvärme och Fixzits mycket profesionella personal skötte det hela mycket snabbt och smidigt. Vi märkte knappt av dem när de var där och efteråt fanns just inga tecken på deras närvaro heller. Vi har haft en bra kommunikation under arbetes gång och fakturan blev som överenskommet.
    Jojje L gillar detta
  • bjorn i
    bjorn i skrev om Fixzit VVS
    Gjorde vad dom skulle.
    Gillade deras tydliga informations-mail om vad som beställts och vilka vilkor som gäller.
    Hantverkaren som var hos mig va trevlig och kunnig.
  • Peter l
    Peter l skrev om Fixzit VVS
    Vi har under en längre tid i samarbetat med Fixzit renoverat snart 100 talet badrum och vill bara här lämna vår bedömning från ett branchperspektiv, och det omdömet är väldigt högt. Det ryms mycket kompetens och erfarenhet på fixit och deras vilja att lösa problem och genomgripande förståelse för våtrutrymmen i sin helhet gör att vi varmt rekommenderar dom!
  • Johan E
    Johan E skrev om Fixzit VVS
    Seriös rörfirma. Snabb hjälp av kunnig hantverkare som kunde lösa mitt problem.
    Jojje L, Jojje L gillar detta

Framnäsbacken 16, 171 66 Solna