Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Solna Fixzit VVS

Fixzit VVS

Framnäsbacken 16, 171 66 Solna — Visa karta

FIXZIT är ett ungt företag inom VVS-sektorn som har både företag och privatpersoner som målgrupp. Vi är för närvarande 4 st på företaget samtliga utför installationer hos våra kunder. Vi utför de flesta förekommande arbeten inom branschen, men vi har följande special- områden; Värmepumpar, Golvvärme installationer, Badrumsrenoveringar, Radiatorventilbyten, Nyproduktion av villor (VVS) samt Servicearbeten.

Läs vad 27 kunder tycker om Fixzit VVS

• Rossana L
    Rossana L skrev om Fixzit VVS
    STAY AWAY! They came in early August to install a washing machine in my kitchen. They forgot to remove the transit bolts from the machine or did it on purpose and did not inform me about it. These bolts are used to stop the drum unit inside from moving during transportation. A professional should know about this...

When I switched on the machine, the strong vibrations broke the support they had built to fit the machine in the kitchen cabinet, that was not good in the first place.

I then had to disconnect the pipes, remove the machine from the cabinet, open it up, remove the transit bolts, build a better support and put everything back in place. Luckily my dad was around to help.

When I complained about the quality of the work done I received no answer. Then, almost two months after, I received an invoice for more than 5.000 SEK. I questioned the amount and their answer was that the only thing they had to take care of was the water connection. This is a lie, I asked them to take care of everything needed to fit the washing machine in the kitchen. In any case, since they did more than just connecting the water pipes, they should be accountable for the way this was done.

Bottom line: worst customer service ever and dangerous way of working. If I hadn't realised those bolts were still in place, I would have damaged the machine and the kitchen furniture.

I know finding someone to help with handy work in Stockholm is hard but my strong suggestion is to look elsewhere. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Fixzit VVS
    1. Faktura avgift 40:- onödigt irriterande! Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Fixzit VVS
    Vår enda toalett började läcka vatten. Jag ringde på onsdag och på torsdag fanns Edgar från Fixzit på plats och ordnade problemet snabbt och proffsigt. Läs mer
    FIXZIT VVS AB gillar detta
  • Axel K
    Axel K skrev om Fixzit VVS
    Oseriös och okunnig. Monterade varm och kallvatten fel. Läckage i avloppet under duschen som han inte själv inte kunde hitta (jag löste det 1/2-år senare). Monterade solfångare mot öst!!! När alla andra nog skulle montera dem i söderläge. Samt att de inte gjorde klart varför vi stämde dem i Solna tingsrätt. Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Fixzit VVS
    De bytte ut vår gamla frånluftsvärmepump mot en ny. Mycket proffsigt hanterat. Trevligt bemötande. Rimliga priser. Kommer definitivt att anlita dom nästa gång jag behöver rörmokare. Läs mer
    FIXZIT VVS AB gillar detta
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Fixzit VVS
    Fick mina avlopps rör spolade av Fixzit. Utmärkt service och rent och snyggt arbete. Kommer gärna tillbaka igen. Läs mer
  • Olof W
    Olof W skrev om Fixzit VVS
    Fixzit satte in en vattenfelsbrytare och gjorde ett toppenjobb. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Elias T
    Elias T skrev om Fixzit VVS
    Jag har nog aldrig varit så nöjd som med Fixzit.
    Jag gjorde om mitt badrum med nya maskiner och ny dusch. La en förfrågan på Servicefinder och offerta. Jag har haft flera projekt i hemmet och de flesta byggare har tagit alltför lång tid på sig innan dom svarat Ibland uppemot 2 månader. Jag kom i kontakt med Georgi via Servicefinder , 12 timmar efter att ha lagt en förfrågan och kollade upp referenserna. Förutom att det varit prisvärt så har servicen varit på topp. Grymt trevligt bemötande. Rörmockaren Berra samt elektrikern har besvarat mina frågor på mindre än 12 timmar trots att jag varit en kräsen kund med mängd frågor. Grymt bra priser maskinerna i badrummet och kosmetiskt snygg och välgjort arbete med rören. Jag vill ge Fixzit mina allra bästa rekommendationer för dig som söker 1 leverantör med både hantverkare, elektriker och vvsare till bra pris. Läs mer
    2014-06-01 FIXZIT VVS AB svarar Elias T
    Vi tackar så mycket för det fina omdömet och alla snabba beslut i processen.
  • Christer M
    Christer M skrev om Fixzit VVS
    Monterade en radiator nu på morgonen. Trevligt bemötande, snyggt jobb, bra råd och bra pris. Bra helt enkelt. Läs mer
    2013-12-03 FIXZIT VVS AB svarar Christer M
    Tack för samarbetet och snabba beslut. Välkommen tillbaka!
  • Lars L
    Lars L skrev om Fixzit VVS
    Bra planering, bra offert, bra produkt(CTC Eco Zenith i 250), bra installerad med en faktura som landade på det vi talat om. Pannan fungerar som om den var skräddarsydd för huset.
    Rekommenderas! Läs mer
    2013-11-25 FIXZIT VVS AB svarar Lars L
    Tack för ert beröm! Vi önskar er välkomna åter.
  • Gustaf E
    Gustaf E skrev om Fixzit VVS
    Fixzit bytte blandare och installerade diskmaskin i vår lägenhet på ett mycket bra och smidigt sätt. De var också flexibla och tillmötesgående när vi tvingades boka om med kort varsel. Mycket bra! Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Fixzit VVS
    Väldigt smidiga att ha att göra med. Tog helhetsansvar för vad som skulle utföras, inklusive att beställa vattenavstängning mm från Stockholm Vatten. Hanterade några smärre rättelser snabbt och med fokus på att jag som kunde skulle bli nöjd. Prismässigt rimligt. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Fixzit VVS
    De skötte den akuta uppgiften alldeles utmärkt och levde fullt ut upp till min förväntan. Mycket bra servicenivå och fakturanivån var helt OK. Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Fixzit VVS
    Har använt Fixzit VVS vid flera tillfällen till både stora och små jobb som bl a vattenburen golvvärme, nya rördragningar i badrum och kök samt byte av blandare mm. Företaget har hittills alltid levererat ett toppjobb och jag kan varmt rekommendera detta bolag !! Läs mer
  • Kalle B
    Kalle B skrev om Fixzit VVS
    Bokade om tiden en gång, men gjorde så i god tid.
    Punktliga på ombokad tid. Väl genomfört arbete av trevlig montör.
    Inga klagomål, skulle anlita igen. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Fixzit VVS
    Jag fick väldigt snabb och bra hjälp. De var väldigt trevliga. Läs mer
  • Jarmo H
    Jarmo H skrev om Fixzit VVS
    Väldokumenterad offert med tydliga parametrar.
    Professionell arbetsplan och individanpassad bemötande.
    Effektivt genomförd arbete med 100% engagemang och sakkunnighet med uppföljning av sitt eget arbete.

Rekommenderas! Läs mer
  • stefan l
    stefan l skrev om Fixzit VVS
    Fixit kan jag varmt rekommendera firman är
    pålitlig,kommpetent och bra priser Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om Fixzit VVS
    Effektiva och lyhörda Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Fixzit VVS
    Bra service och bra kvalitet på utförda jobb. Läs mer
  • Bahram M
    Bahram M skrev om Fixzit VVS
    Ett mindre Vvs firma som håller säkerhet,miljö, arbetsmiljö,kvalitet och ekonomin i projektet. Fixzit har fokus på kundens krav i projektet. Läs mer
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Fixzit VVS
    Pålitliga, proffsiga, trevliga. Läs mer
  • Yanos M
    Yanos M skrev om Fixzit VVS
    Det är så hantverkare skall vara: Trevliga, komma i tid och tydlig info. Jag harr bara gott att säga om detta foretag. Tack för ett bra jobb. Läs mer
  • Elizabet S
    Elizabet S skrev om Fixzit VVS
    Vår bostadsrättsföreningen skulle byta från olja till bergvärme och Fixzits mycket profesionella personal skötte det hela mycket snabbt och smidigt. Vi märkte knappt av dem när de var där och efteråt fanns just inga tecken på deras närvaro heller. Vi har haft en bra kommunikation under arbetes gång och fakturan blev som överenskommet. Läs mer
    Jojje L gillar detta
  • bjorn i
    bjorn i skrev om Fixzit VVS
    Gjorde vad dom skulle.
    Gillade deras tydliga informations-mail om vad som beställts och vilka vilkor som gäller.
    Hantverkaren som var hos mig va trevlig och kunnig. Läs mer
  • Peter l
    Peter l skrev om Fixzit VVS
    Vi har under en längre tid i samarbetat med Fixzit renoverat snart 100 talet badrum och vill bara här lämna vår bedömning från ett branchperspektiv, och det omdömet är väldigt högt. Det ryms mycket kompetens och erfarenhet på fixit och deras vilja att lösa problem och genomgripande förståelse för våtrutrymmen i sin helhet gör att vi varmt rekommenderar dom! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Fixzit VVS
    Seriös rörfirma. Snabb hjälp av kunnig hantverkare som kunde lösa mitt problem. Läs mer
    Jojje L, Jojje L gillar detta

Bästa rörmokarna i Solna:

Slobodan Z Slobodan Z tycker:
“Det är väldigt sällan man anli...” Läs mer

Grahamsvägen 15, 17446, SUNDBYBERG