Fleming Salong

3.5

19 omdömen om Fleming Salong

Martin B
Wrote about Fleming Salong

Supernöjd! Bako var väldigt proffsig, förklarade allt han gjorde och stämde av att det var ok. Kommer gärna tillbaks.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 281 omdömen 4.8 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Suzanne S
Wrote about Fleming Salong

Underbart tacksam och lycklig efter mitt besök där. 10 av 10. Slingor, klippning, atmosfär, service, mottagande . Rekommenderar starkt 😊

SHILAN A
Wrote about Fleming Salong

Blev jättenöjd med mitt hår! Jag färgade, slingade och klippte håret och allt blev precis som jag önskade. Väldigt trevlig personal, lyhörda och serviceminded. Rekommenderar starkt, kommer komma tillbaka igen.

WAU Nyköping
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Vesna N

..................................

Caroline Askeroth
Wrote about Fleming Salong

Manoz klippte och slingade mitt hår supersnyggt! Noggrann och gjort ett riktigt bra jobb! Riktigt nöjd efter besöket!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 243 omdömen 4.6 av 243 omdömen
BadgeTwoYears

Trevlig men kände mig tyvärr inte väl omhändertagen. Kändes som att hon ville bli av med mig rätt fort och stylingen av håret var det slarvi

Olga T
Wrote about Fleming Salong

Jag har varit hos Aiga. En bra överraskning, blev mycket bra bemött, omhändertagen, fin klippt och färgat. Tack för en fin upplevelse. Jag definitivt kommer tillbaka. Rekommenderas starkt!

Helin B
Wrote about Fleming Salong

Helt underbara och duktiga! Jag kommer till salongen regelbundet och det är alltid bra service, hög kompetens och jag går alltid nöjd ifrån salongen. Jag brukar klippa mig och färga hårbotten. Jag har gått här nu säkert 2-3 år och kommer fortsätta att komma. Rekommenderar varmt!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1073 omdömen 4.8 av 1073 omdömen

Maria B
Wrote about Fleming Salong

Varning för denna salong! Köpte fr Lets Deal och ville ha blonda slingor i mitt bruna hår som ja gjort massor med gånger förut! Frisören förstod inte svenska och lyckades få mig strawberry blond fast ja sa jag har röda toner i håret o det måste sitta i länge! Jag skulle få betala för en nyansering som inte gjorde någon skillnad fler slingor vägrade man göra! Anmälde till Lets deal som vägrat hjälpa med återköp så jag kan gå till en annan salong! Ringde salongen o mannen i kassan va riktigt oförskämd och påstod att jag ändå...

Cary Y
Wrote about Fleming Salong

Klipper mig där var sjätte vecka och är jätte nöjd:)

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Rayan W
Wrote about Fleming Salong

I was served by Yousef who trimmed my beard and cut my hair. His professionalism and knowledge is a credit to the team! I was very happy with the results and he is very friendly!

Lara S
Wrote about Fleming Salong

After several bad experiences with hair salons in England (where I live), I decided to try Fleming Salong when I was on holiday in Stockholm and I was really happy with the results! The first time I went, I asked for highlights and Aiga did a brilliant job. She was extremely friendly and added beautiful caramel highlights which made my hair glow! I went to the salon for the second time on my last visit to Sweden (as I often visit in the summer) and I was getting my hair styled for a wedding by Mahnaz. She was very professional...

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 311 omdömen 4.6 av 311 omdömen

Lisa L
Wrote about Fleming Salong

Köpte på lets deal. Jag kom därifrån med tjocka vit/ gula slingor på mitt i övrigt bruna hår. Ville ha ljusa slingor som smälte in i mitt hår. Klippningen blev sned. Rekommenderas inte!

Elina O
Wrote about Fleming Salong

Helt horribelt med okunniga frisörer. Kommer aldrig någonsin gå tillbaka igen. Mitt i klippningen använde frisören samma hårfön som på mitt hår för att ”städa bort” gammalt avklippt hår på golvet, en hemsk upplevelse rakt igenom.

Lisa L gillar detta
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Alice  S
Wrote about Fleming Salong

Absolut hemskt resultat. Jag kom dit för att klippa mitt hår lite kortare och slutade med att få en decimeter för kort hår med en konstig uppklippning som skapade illusionen av att jag var en levande julgran med ojämnt långa kvistar. Gå INTE dit om du vill att ditt hår ska se någorlunda acceptabelt ut. Dessutom så läste personen på kö efter mig recensioner som var hemska och valde att avboka sin tid och få pengarna tillbaka. Men såklart så fungerade det inte att ge henne tillbaka det hon hade betalat för en klippning hon inte ens hade fått, utan de svarade med en otrevlig ton.

Tony B
Wrote about Fleming Salong

Jätte bra salongoch bra priser jag är mycke nöjd med klipningana

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2031 omdömen 4.9 av 2031 omdömen

Annette W Annette W
Nina S
Wrote about Fleming Salong

Duktig frisör till bra priser👍

Ingela M
Wrote about Fleming Salong

Jag har gått till Aiga på Fleming (tidigare Golden Hair) Salong var tredje månad i 3 år och är supernöjd. Jag kommer att fortsätta gå hit, de har bra priser och är duktiga. Ingela

Creative Headz Odengatan 32
4.7/5 i betyg av 511 omdömen 4.7 av 511 omdömen
BadgeTwoYears

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Mina X
Wrote about Fleming Salong

Väldigt okunnig frisör. Kan ej slinga, färgen blev konstigt - endast blekning, klippning var ursel trots att det bara skulle toppas, fick ingen hårinpackning trots att den ingick i dealen

tina  A
Wrote about Fleming Salong

Marknadsför sig själva med "20 års erfarenhet inom branschen". Jag skulle endast slinga min utväxt (blekning) på samma sätt som jag redan har dvs vanliga tunna slingor. Detta resulterade i centimeter tjocka slingor med stora glapp emellan varje, det såg inte klokt ut. De insisterade på att rätta till detta genom att lägg flera tunna slingor emellan samt en "silver schampoonering". Resultatet? De la i en nyansering som blekte HELA mitt hår och gjorde det orange/gult och de ljusaste slingorna vit gråa.... Salongen gick med...

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen