Flexibla Städare

Flexibla Städare

Llama 073-674 85 15 www.flexiblastadare.se

About company

Välkommen till Flexibla Städare! Är du trött på att jämt och ständigt behöva tänka på städning i vardagen. Låt oss ta hand om din städning oavsett om det gäller i hemmet eller på kontoret. Fördelen med att anlita städhjälp är att du får tid över till viktigare saker än att städa och du får dessutom professionell hjälp. Vi...

12 omdömen om Flexibla Städare

LINDA H
Escribió sobre Flexibla Städare

Både jag och den som flyttade in i lägenheten efter flyttstädningen var supernöjda!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

JAN S
Escribió sobre Flexibla Städare

Superbra flyttstädning. Helt nöjd!

Inger Christina Z
Escribió sobre Flexibla Städare

Vi fick en storstädning gjord av Flexibla städare, och den vart jättebra gjord. Nu ska vi fortsätta med veckostädning varannan vecka.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Hanna Wanja Christina M
Escribió sobre Flexibla Städare

Jätte trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Anlitade Flexibla Städare för flyttstäd och lägenheten var i toppskick när dom var klara. Så fort nya boendet är klart ska Flexibla få komma dit och städa regelbundet. Rekommenderar starkt!

Klas F
Escribió sobre Flexibla Städare

Just Flexibla och tillmötesgående! So far -so good. Vi håller på att etablera rutinerna oss emellan och det kommer bli toppen. Att rekommendera!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

ELISABETH M
Escribió sobre Flexibla Städare

Mycket nöjd med storstädningen och kan varmt rekommendera städfirman

Annika G
Escribió sobre Flexibla Städare

Vi är supernöjda! Trevlig bemötande och bra kommunikation med snabb återkoppling.

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Lena A
Escribió sobre Flexibla Städare

Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Företaget motsvarade mina förväntningar med råge. De var trevliga och utförde arbetet på ett otroligt bra sätt. Jag köpte stor städning vilket blev utfört till mycket stor belåtenhet.

Anna R
Escribió sobre Flexibla Städare

Jättenöjd med Flexibla städare. Bra kontakt innan och felfritt genomförande. Kan starkt rekommendera.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Gunnel H
Escribió sobre Flexibla Städare

Flexibla Städare anlitades för att göra en fullständig städning inkl fönsterputs. De var mycket trevliga och ordentliga. Lägenheten kändes fräsch och ren i ett par veckor minst. Jag kommer att anlita dem igen.

Anna-lena A
Escribió sobre Flexibla Städare

- Hemstädning - Jättetrevligt bemötande - Jag hade förväntningarna att det skulle kännas ordentligt rent och fräscht hemma när de städat. Att det skulle märkas att de gjort ett grundligt jobb, inte halvdant. Det levde de upp till! Plus att de toppat med några extra detaljer som jag uppskattar, tex att toapappret var vikt som på hotell, det ger en lyxig känsla. - Mycket nöjd!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 141 omdömen 4.4 av 141 omdömen

Ian R
Escribió sobre Flexibla Städare

Super proffsiga. Väl utfört arbete med personlig service.