Flexibla Städare

Flexibla Städare

Välkommen till Flexibla Städare!

Är du trött på att jämt och ständigt behöva tänka på städning i vardagen. Låt oss ta hand om din städning oavsett om det gäller i hemmet eller på kontoret. Fördelen med att anlita städhjälp är att du får tid över till viktigare saker än att städa och du får dessutom professionell hjälp.

Vi på Flexibla Städare är inte nöjda med städningen om inte du som kund är nöjd. Därför gör vi vårt yttersta för att du som kund ska lämna ditt hem eller kontor i våra händer för att få en städning av högsta kvalitet. Varmt välkommen till oss på Flexibla Städare!

Läs vad 6 kunder tycker om Flexibla Städare 2

2021-07-12
    Vi är supernöjda! Trevlig bemötande och bra kommunikation med snabb återkoppling.
    2021-07-02
    Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Företaget motsvarade mina förväntningar med råge. De var trevliga och utförde arbetet på ett otroligt bra sätt. Jag köpte stor städning vilket blev utfört till mycket stor belåtenhet.
    2021-06-30
    Jättenöjd med Flexibla städare. Bra kontakt innan och felfritt genomförande. Kan starkt rekommendera.
    2021-06-29
    Flexibla Städare anlitades för att göra en fullständig städning inkl fönsterputs.

De var mycket trevliga och ordentliga. Lägenheten kändes fräsch och ren i ett par veckor minst. Jag kommer att anlita dem igen.
  • Anna-lena A
    skrev om Flexibla Städare
    2021-05-21
    - Hemstädning
    - Jättetrevligt bemötande
    - Jag hade förväntningarna att det skulle kännas ordentligt rent och fräscht hemma när de städat. Att det skulle märkas att de gjort ett grundligt jobb, inte halvdant. Det levde de upp till! Plus att de toppat med några extra detaljer som jag uppskattar, tex att toapappret var vikt som på hotell, det ger en lyxig känsla.
    - Mycket nöjd!
    2021-05-06
    Super proffsiga. Väl utfört arbete med personlig service.