Flyttpaketet AB

Flyttpaketet AB

Call 08-550 043 22 flyttpaketet.se

About company

Flyttpaketet AB är en flytt- och städ firma i Stockholm som specialiserar sig på tjänster som flytt, flyttstädning och vanlig städning, sophämtning och grovsopor. Vi hämtar dina möbler och/eller vitvaror. Vår erfarna personal utför arbetet på ett noggrant och samtidigt effektivt sätt. Vi är ett pålitligt företag som alltid...

6 omdömen om Flyttpaketet AB

Erik M
Wrote about Flyttpaketet AB

Snabb och smidig flytt. Mina gamla teakmöbler blev mycket väl omhändertagna. Ni ska ha stort tack!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Johanna B
Wrote about Flyttpaketet AB

Vi har använt oss av Flyttpaketet vid vår senaste flytt. De var enkla att jobba med. Flytten gick smidigt, de var försiktiga, snabba och trevliga.

Alex W
Wrote about Flyttpaketet AB

Trevliga och duktiga killar Allt fungerade perfekt Leverans och hämtning av flyttkartonger kom på beställning

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Carl  N
Wrote about Flyttpaketet AB

Är mycket nöjd med allt - från bemötandet i kundtjänst till trevliga, pålitliga och snabba killar som utför flytten. Dessutom till ett mycket bra pris! Rekommenderas!

Mikael G
Wrote about Flyttpaketet AB

Enklaste flyttet som jag har haft i mitt liv med hjälp av de. Trevlig personal, noga och erfarna arbetare. Mycket nöjd!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen

Axel  C
Wrote about Flyttpaketet AB

Mycket nöjd med både bemötande och tjänsten. Enkelt, trevligt, pålitligt.