Fordonsmäklarna Bromma

Fordonsmäklarna Bromma

Välkommen till Fordonsmäklarna Bromma!

På Ulvsundavägen 140 i Bromma hittar du Fordonsmäklarna Bromma! Vi är ett team av experter med lång erfarenhet inom branschen och kan tillhandahålla de flesta tjänster inom kategorin bil. Vi hjälper dig oavsett om du vill värdera och sälja din bil, köpa bil, laga din bil eller varför inte en rekonditionering.

Hos oss hittar du en rad olika märken såsom: Microcar, Isuzu, Subaru, RAM, Maxus, Hyundai och många fler.

När du köper din bil från oss kan du vara trygg i att alla våra bilar är väl genomgångna och rekonditionerade av våra servicetekniker. Funderar du på att skaffa din nya drömbil. Då kan du enkelt låta oss värdera din bil och få ut maximalt av bilens värde.

Läs vad 63 kunder tycker om Fordonsmäklarna Bromma 2

2021-05-02
    Kanonservice från start till mål! Vi är mer än nöjda med vår Volvo s40 och har äntligen hittat en bilhandlare vi kan lita på!
    2021-04-30
    Köpte en bil.
    trevligt bemötande!
    Hade inga speciella förväntningar annat än att få svar på mina frågor och råd angående bilköp.
    2021-04-29
    André är en klippa! Bra service, bra kundbemötande. Tack för en bra affär!
    2021-04-17
    Jag har köpt en bil, men hade inte information som jag väntade.
    Hej Patricia och tack för er recension! Tråkigt att vi inte kunde svara på dom frågor ni hade när vi var hos oss. Hör gärna av dig till ansvarig säljare så försöker vi reda ut dom frågetecken som uppkommit. Vi hoppas trots allt att ni känner er nöjda med er nya fina Mazda! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-03-22
    Bra service och smidig affär! Bra mottagande på plats
    2021-03-22
    Bra bemötande smidig och bra affär.
    Tack för ert fina omdöme! Varmt välkomna åter till oss Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-03-19
    Tillmötesgående och serviceinriktade!
    2021-03-19
    Service, personligt, effektivt.
    2021-03-18
    Bland dom smidigaste affärer jag gjort
    Och endå fått bilen levererad till Göteborg
    Grymt jobbat
    Tack för recensionen Morgan! Hoppas att ni fortfarande känner er lika nöjda med oss samt er nya Ligier mopedbil! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-03-15
    Bra bemötande och snabb och smidig affär.
    Snabbt, smidigt och enkelt är precis det vi strävar efter. Tack för er recension och mycket nöje med er nya bil! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-03-05
    Köp av bil
    Mycket snabb, korrekt och trevlig service.
    Tack för er recension Kristina! Hoppas ni får mycket glädje av er nya VW Golf, kör försiktigt och välkomna åter Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
  • Makis
    2021-03-04
    Johan är en mycke trevlig säljare!Allt gick väldigt smidigt till!Jag är väldigt nöjd med mitt bilköp!
    1. Trevliga säljare 2. Smidig affär 3. Väldigt nöjd med bilen Kul att vi levde upp till era förväntningar! Varmt välkomna åter när det är dags för en ny bil! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-27
    Köpte en Passat tiguan, väldigt nöjd med bilen. Bra service och Trevligt bemötandet av Carl på fordonsmäklarna Bromma👍🏽
    Hej Rizhna, kul att ni är nöjda med er nya bil! En Tiguan med R-Line paket och i färgen svart är riktigt läckert! Vi tackar för förtroendet och hälsar er välkomna åter! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-23
    Bra bemötande, schyssta och håller vad dem lovar.
    Hej Josefine och tack för er recension! Kul att vi levde upp till era förväntningar! Varmt välkomna åter när det är dags för en ny bil! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-23
    Köpte sant bytte in Volvo, båda V79. Bemötandet lysande, såväl uppmärksamt som med respekt för att man vill göra egna bedömningar osv. Otroligt smidig och proffsig firma samt säljare (Carl). Tydligt, ärligt, enkelt och juste. Rekommenderas varmt! Överträffade mina högt ställda förväntningar! Betyg: 5/5.
    Betyg 5/5, Vi tackar ödmjukast för ert fina omdöme och önskar er många härliga mil i er nya V70 R-Design! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-17
    Köpte en Opel mokka.
    Blev otroligt bra bemött. Kan inte bli bättre. Svarade snabbt och trevligt. Inga problem alls.
    Jag hoppades på att bli bra bemött, men det blev bättre än förväntat.
    Han som levererade bilen var också supertrevlig och vi hittade en bra lösning vid leveransen.
    Andre, en toppensäljare förtjänar 100% positiv feedback.
    Tänk att man lugnt och sansat kan köpa en bil i Stockholm direkt från soffan för att någon dag senare få den hemlevererad till Boden! Vi på Fordonsmäklarna tillsammans med André tackar för förtroendet och önskar er varmt välkomna åter! Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-17
    Köpte en bil av Johan. Kan inget annat än varmt rekommendera honom!
    Då har vi på Fordonsmäklarna tillsammans med vår säljare Johan lyckats med det vi eftersträvar! Vi tackar för förtroendet och hälsar ert varmt välkomna tillbaka! Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-05
    Mycket nöjd, köpt flertalet bilar genom Fordonsmäklarna. Jag och min familj tackar för fin service!
    2021-02-04
    Väldigt nöjd med vår passat vi köpte, kanon service!
    Hej Fredrik och tack för er recension! Hoppas att ni fortfarande känner er nöjda med er nya Passat Alltrack och varmt välkomna åter! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-03
    Proffsigt bemötande av personalen när jag köpte min Volvo XC60. Svarade på alla mina frågor på ett bra vis och jag kände mig trygg genom hela köpet.
    2021-02-03
    Köpte min Volvo v70 hos dom. Jätte bra bemötande över telefon och på plats. Jätte nöjd!
    Kul att ni känner er nöjd med beskrivningen av bilen över telefon och bemötandet här på plats! Kör försiktigt i er nya Volvo och varmt välkomna åter. Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-02-03
    Köpte en passat böt in min bmw, grym service från början till slut!
    Fem av fem, det tackar vi för! Hoppas att er nya Passat Alltrack levererar många trevliga mil! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
  • Lina G
    2021-01-28
    Hi FordonsMäklarna Team

We trust your company and we have bought many cars from you either from Segeltorp or Bromma.

Your sales services man, "Karl Meijer" in Bromma, is so good, clever, professional, patient and handsome salesman. Few days back I bought an used XC60 Volvo car from Bromma and It was announced in Blocket the day before I was there in your butik.

Your announcement stated that the car have these much of equipments, with 2 years guarante, and the summer wheels (tyres & rims).
    I was so serious to buy this car & to finalize the deal, so when I saw that the car has only the rubber summer tyres without the rings, I didn't change my decision to buy it. But I do requested the salesman to arrange suitable 19" rims for these tyres, and I get a positive answer to my request.

We do trust FordonsMäklarna. Please keep that trust valid. Go ahead with the same quality of services, customers care & after sales supportive services.

Thanks a lot for asking for this survey

Have a nice day
    Sincerely
    Dr. Nader Yousef
    _________________________

Hej FordonsMäklarna Team

Vi litar på ert företag och vi har köpt många bilar från er antingen från Segeltorp eller Bromma.

Er försäljningman, Karl Meijer i Bromma, är så duktig, smart, professionell, tålmodig och stilig säljare. För några dagar sedan köpte jag en begagnad XC60 Volvo-bil från Bromma och den meddelades i Blocket dagen innan jag var dit i er butik.

Er annons uppgav att bilen har så mycket utrustning, med 2 års garanti, och sommarhjulen (däcken och fälgar).
    Jag var så seriös att köpa den här bilen och slutföra köpet, så när jag såg att bilen bara har sommar däckgummi utan fälgarna, ändrade jag inte mitt beslut att köpa den. Men jag bad säljaren ordna lämpliga 19 " fälgar för dessa däck, och jag får ett positivt svar på min begäran.

Vi litar på FordonsMäklarna. Vänliga håll det förtroendet giltigt. Fortsätt med samma kvalitet på tjänsterna, kundvård och supporttjänster.

Tack så mycket för att ni bad om den här undersökningen

Ha det så bra
    vänliga hälsningar
    Dr. Nader Yousef
  • Marcus P
    2021-01-20
    Bytte in min Golf Sportcombi mot en Golf Alltrack. Blev ej påhoppad av säljarna första gången när jag var där och det är jätteskönt att man kan gå runt och kolla i lugn och ro om man vill.
    Det gick att prata med säljaren och det gick även att förhandla lite också. Bilen jag köpte var i toppskick och jag är jättenöjd.
    Jag är nog en jobbig kund som hade mycket frågor och var petig, men blev bemött med bra attityd trots det.
    Det enda lilla minuset jag känner är inbytespriset på min bil, men dom måste tjäna sina pengar och jag slapp lägga ut den och sälja den själv.
    Är jättenöjd och rekommenderar dom.
    Tack för er fina recension Marcus! Visst är det skönt när man kan byta in sin gamla bil och åka hem i sin nya. Varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-01-14
    Sveriges bästa bilförsäljare?
    Köpte en BMW Cab av Carl Meijer, proffsig, kunnig med ett korrekt och trevligt bemötande. Allt vad Carl lovade levererades på halva tiden. Rekommenderas varmt.
    Lars-Edwin
    Tack för er oerhört fina recension och kul att ni känner er nöjda med oss på Fordonsmäklarna! Carl tillsammans med resterande personal tackar för förtroendet och hälsar er varmt välkomna åter! Fordonsmäklarna Bromma
    2021-01-07
    Jag fick bra stöd och råd vid köp av min första bil. Fokuserade på användningsområde så att jag skulle få ut så mycket som möjligt av bilen. Jag är nöjd!
    Precis som vi vill att det ska vara. Kom ihåg att när det är dags för nästa bil vägleder vi er gärna igen! Tack för att ni tog er tid att recensera ert besök hos oss. Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-01-06
    Jag köpte bilen av Carl Meijer i Bromma över Internet. Tog tåget från Göteborg. Bilen var precis i det skick som utlovat, dvs nästan som ny! Carl var mycket tillmötesgående och svarade rakt och öppet på alla frågor. Kort sagt, jag är helnöjd med köpet.
    Hej Roland Kul att bilen var i det skick ni fått beskrivet och att ni åkte härifrån nöjda! Hoppas resan hem till Göteborg gick fint i er nya Honda. Varmt välkomna åter när det är dags för ny bil igen Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    Köpte en Mercedes, bra bemötande
    Hoppas att er nya Mercedes lever upp till era förväntningar och tack för att ni tog er tid att recensera ert besök hos oss. Varmt välkomna åter hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-01-05
    Mycket bra service, tack Carl!
    Tack för er fina recension! Vi på Fordonsmäklarna önskar er många trevliga mil i er efterlängtade Volvo XC90! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2021-01-05
    Mycket trevligt bemötande och bra hjälp 😁
    2020-11-28
    Köpte en Mitsubishi outlander
    Blev bemöta väldigt bra då vi kom strax innan ni stängde men höll butiken öppen längre så att vi kunde provköra bilen och skriva på papperna
    Vi är extremt nöjda med er och bilen
    Kul att ni är nöjda med den service vi gett er men trots att vi höll butiken öppen längre blev det bara en fyra? Nästa besök kämpar vi för en femma! Varmt välkomna åter, Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-11-26
    Jag köpte en Volkswagen Arteon i bromma. Fick perfekt bemötande av säljare som såg oss direkt och hälsade oss välkomna.
    Har varit på andra firmor och fått sämre bemötande så förväntningarna var inte så stora, men det ändrade Johan på.
    Hela köpet gick smidigt och det var en enkel affär att utföra.
    Hej Osman Tack för ert fina omdöme! Vi på Fordonsmäklarna tillsammans med Johan lyfter på hatten och önskar er varmt välkomna tillbaka när det är dags för nästa bil! Fordonsmäklarna Bromma
    2020-11-13
    Köpte Ligier J60 SUV av företaget, mycket trevligt och proffsigt bemötande. Säljare Carl var mycket kunnig och det kändes tryggt att köpa bil av honom. Rekommenderas!
    Vi tackar för förtroendet och önskar er många lyckliga mil i er nya Ligier! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-11-06
    Snabb, trevlig och bra service
    Precis som vi vill att det ska vara! Mycket nöje med er nya JS60 önskar vi på Fordonsmäklarna Fordonsmäklarna Bromma
    2020-11-05
    Köpte en bil och vart väldigt nöjd. Jag hälsote bilen av Calle och han var väldigt service minded och fann alltid tillgänglig.
    Hej Hanna Kul att ni känner er nöjda med er nya BMW X1 och att vi levde upp till era förväntningar gällande service! Varmt välkomna tillbaka till oss när det är dags för ny bil igen. Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-11-04
    Jag har köpt en Volvo v60.
    Blev väldigt nöjd och trevligt bemötande.
    Det krävs inte mer för en lyckad bilaffär låter det som! Varmt välkomna tillbaka och mycket nöje med er nya Volvo. Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-30
    Hej. Säljarna har ett proffsigt och trevligt bemötande. Det känns tryggt att göra äffärer med dem. Man känner sig inte lurad.
    Tack för er recension! Skönt att ni inte känner er lurade, då har vi förhoppningsvis hållit vår del av avtalet. Varmt välkomna tillbaka Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
  • Jarl S
    2020-10-29
    Köpte en Ligier mopedbil och blev positivt informerad att en ny modell var på väg så bäst att invänta den om man vill ha den senaste. Vi gjorde så och fick efter viss men ändå rimlig väntan precis den mopedbilen vi ville ha med rätt specifikation. Affären genomfördes enkelt med enbart positiva och professionella kontakter hela tiden. För köp av Ligier moppebil kan jag verkligen rekommendera Fordonsmäklarna i Bromma.
    Hej Jarl Stort tack för att ni tog er tiden att recensera ert besök hos oss, ännu roligare var läsningen och att ni känner er så nöjd! Vi på Fordonsmäklarna önskar er mycket nöje med er nya Ligier mopedbil! Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-27
    Excellent kundservice. André är en mycket god affärsman som man känner tillit och förtroende för. Viktigt när man gör bilaffärer! Jag kommer igen var så säker!!!
    Hej Erik och tack för er fina recension! André tackar för det fina omdömet och vi på Fordonsmäklarna hälsar er välkomna åter. Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-26
    Smidigt, köpte bilen on-line och den motsvarade det skick säljaren beskrivit.
    Hämtade bilen efter överenskommelse och själva affären var smidig och snabb.
    Det enda jag egentligen inte var nöjd med var att säljaren inte tagit bort en försäkring via ett annat försäkringsbolag. Jag blev lite fundersam när det kom en faktura på 3000 kr på en försäkring jag inte tecknat. Det var visserligen bara att kontakta försäkringsbolaget som tog bort försäkringen. Dock fick jag sitta i telefonkö till bolaget vilket sög.
    Hej Patrik Det blev nog en miss i kommunikationen gällande försäkringen men precis som ni skriver går den att säga upp om man inte vill ha den. Nästa gånger siktar vi på en femma och hoppas att vi inte ställer till med långa telefonköer igen! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-26
    Tacksam för en snabb affär med försäljning av min bil och byte till en mindre bil!
    Trevlig och proffsig säljare
    Med vänlig hälsning, Eva Okeijn
    Vi är oerhört glada över att ni tog er tid att recensera ert besök hos oss. Varmt välkomna tillbaka när det är dags för en ny bil igen, kanske en större? Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
  • Simon Ludvig B
    2020-10-25
    Jag kontaktade fordonsmäklarna i Bromma för jag ville byta in min bil och plocka ut någon roligare.

Fick hjälp av säljaren Andre, som fick det att flytta på hur enkelt som helst.
    Nu är jag en stolt ägare av en BMW 430i.

Kan starkt rekommendera denna anläggning, då dom la ner mycket engagemang och tid för att hjälpa mig som kund.

Stort tack, vi ses vid nästa bilbyte!
    Det blev lite hästar extra från den fina 118D ni bytte in. Varmt välkomna tillbaka när det är dags för nästa uppgradering! Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-24
    Jag tog kontakt med Fordonsmäklarna då jag behövde köpa en bil relativt hastigt.

Jag hade koll på några bilar hos fordonsmäklarna som jag var intresserad av.

Säljaren Johan var rak och ärlig när det gäller vad han tyckte jag skulle köpa utefter vi samtalat om vad jag ville ha.

Det kändes ärligt av säljaren att inte rekommendera den dyraste bilen, utan den som var mest lämpad för mig.

Det resulterade i en Bmw 116D som har varit mig trogen sen flera månader tillbaka.

Jag kommer återvända till dem den dagen jag vill byta eller köpa en annan bil.

På återseende!
    Fem av fem, precis som det skall vara. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-21
    Bra och kunnig säljare som hjälpte oss hela vägen. Snyggt med samtal efter försäljning för att kolla så allt var ok.
    Vi tackar ödmjukast för omdömet och håller med om att en enkel "avstämning" efter leveransen aldrig är fel. Mycket nöje med er nya Liger JS60 Allt gott! Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-18
    Köpt 2 bilar av Dom. Vart nöjd med båda två.

Mycket trevligt bemötande och kunskap om produkterna som säljer. Skulle varmt rekommendera dom.
    Tack för er fina recension, varmt välkomna tillbaka till oss när det är dags för tredje bilen! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-16
    Mycket trevligt bemötande och stor kunskap kring deras fordon. Vi är mycket nöjda.
    Hej Jonas Kul att ni känner er nöjda med oss och den kunskap vi kunde dela med oss av gällande er nya Ligier! Hoppas ni alla får nytta av er nya mopedbil och varmt välkomna tillbaka när det är dags för ny mopedbil eller kanske personbil? Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-16
    Jag köpte en bil av dom, underbar säljare, Johan, som var väldigt ärlig och kunnig! Bästa bilköpet någonsin!
    Hej Pontus Inte svårt att bli nöjd med den fina A6 Allroad ni köpt av oss, hoppas att även takboxen kommer till användning! Johan får en guldstjärna och tackar och bockar för det fina omdömet Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-16
    Alltid lätt och smidigt att ha att göra med när det ska säljas och köpas bilar.
    Trevlig personal och inga konstigheter.
    Då hoppas vi att få se er här i bilhallen igen! Trevlig helg önskar vi på Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-15
    Köpte en fin Mercedes. Blev väldigt bra bemött och fick svaren på de frågor jag hade. Fick en känsla att detta företag går att lita på.
    Nackdelen var att man behövde betala en registreringsavgift, vilket jag tyckte var märkligt.
    Kul att ni är nöjda med bemötandet och att vi kunde svara på era frågor! Oss kan ni alltid lita på, tveka inte att höra av er om ni har några frågetecken kring bilköpet eller när det är dags för nästa bil! Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2020-10-15
    Trevligt bemötande och har varit tillmötesgående ang mina krav.
    Kommer definitivt tillbaka när det är dags för en ny bil!
    Tack Christopher för en trevlig recension! Vi tackar för förtroendet och hälsar er välkomna åter Fordonsmäklarna Bromma Fordonsmäklarna Bromma