Ulvsundavägen 140A, 168 67 Bromma — Visa karta

Läs vad 26 kunder tycker om Fordonsmäklarna Bromma

• Jarl S

2020-10-29

Jarl S skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Köpte en Ligier mopedbil och blev positivt informerad att en ny modell var på väg så bäst att invänta den om man vill ha den senaste. Vi gjorde så och fick efter viss men ändå rimlig väntan precis den mopedbilen vi ville ha med rätt specifikation. Affären genomfördes enkelt med enbart positiva och professionella kontakter hela tiden. För köp av Ligier moppebil kan jag verkligen rekommendera Fordonsmäklarna i Bromma. Läs mer
  • 2020-10-27

ERIK O skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Excellent kundservice. André är en mycket god affärsman som man känner tillit och förtroende för. Viktigt när man gör bilaffärer! Jag kommer igen var så säker!!! Läs mer
    2020-10-28 Fordonsmäklarna Bromma svarar ERIK O
    Hej Erik och tack för er fina recension!
    André tackar för det fina omdömet och vi på Fordonsmäklarna hälsar er välkomna åter.
    Fordonsmäklarna Bromma, ERIK O gillar detta
  • 2020-10-26

Patrik E skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Smidigt, köpte bilen on-line och den motsvarade det skick säljaren beskrivit.
    Hämtade bilen efter överenskommelse och själva affären var smidig och snabb.
    Det enda jag egentligen inte var nöjd med var att säljaren inte tagit bort en försäkring via ett annat försäkringsbolag. Jag blev lite fundersam när det kom en faktura på 3000 kr på en försäkring jag inte tecknat. Det var visserligen bara att kontakta försäkringsbolaget som tog bort försäkringen. Dock fick jag sitta i telefonkö till bolaget vilket sög. Läs mer
    2020-10-28 Fordonsmäklarna Bromma svarar Patrik E
    Hej Patrik

Det blev nog en miss i kommunikationen gällande försäkringen men precis som ni skriver går den att säga upp om man inte vill ha den.
    Nästa gånger siktar vi på en femma och hoppas att vi inte ställer till med långa telefonköer igen!

• 2020-10-26

Eva O skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Tacksam för en snabb affär med försäljning av min bil och byte till en mindre bil!
    Trevlig och proffsig säljare
    Med vänlig hälsning, Eva Okeijn Läs mer
    2020-10-26 Fordonsmäklarna Bromma svarar Eva O
    Vi är oerhört glada över att ni tog er tid att recensera ert besök hos oss.
    Varmt välkomna tillbaka när det är dags för en ny bil igen, kanske en större?

• Simon Ludvig B

2020-10-25

Simon Ludvig B skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Jag kontaktade fordonsmäklarna i Bromma för jag ville byta in min bil och plocka ut någon roligare.

Fick hjälp av säljaren Andre, som fick det att flytta på hur enkelt som helst.
    Nu är jag en stolt ägare av en BMW 430i.

Kan starkt rekommendera denna anläggning, då dom la ner mycket engagemang och tid för att hjälpa mig som kund.

Stort tack, vi ses vid nästa bilbyte! Läs mer
    2020-10-26 Fordonsmäklarna Bromma svarar Simon Ludvig B
    Det blev lite hästar extra från den fina 118D ni bytte in. Varmt välkomna tillbaka när det är dags för nästa uppgradering!

• 2020-10-24

Niklas K skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Jag tog kontakt med Fordonsmäklarna då jag behövde köpa en bil relativt hastigt.

Jag hade koll på några bilar hos fordonsmäklarna som jag var intresserad av.

Säljaren Johan var rak och ärlig när det gäller vad han tyckte jag skulle köpa utefter vi samtalat om vad jag ville ha.

Det kändes ärligt av säljaren att inte rekommendera den dyraste bilen, utan den som var mest lämpad för mig.

Det resulterade i en Bmw 116D som har varit mig trogen sen flera månader tillbaka.

Jag kommer återvända till dem den dagen jag vill byta eller köpa en annan bil.

På återseende! Läs mer
    2020-10-26 Fordonsmäklarna Bromma svarar Niklas K
    Fem av fem, precis som det skall vara. Varmt välkomna tillbaka!

• 2020-10-21

Fat P skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Bra och kunnig säljare som hjälpte oss hela vägen. Snyggt med samtal efter försäljning för att kolla så allt var ok. Läs mer
    2020-10-22 Fordonsmäklarna Bromma svarar Fat P
    Vi tackar ödmjukast för omdömet och håller med om att en enkel "avstämning" efter leveransen aldrig är fel. Mycket nöje med er nya Liger JS60

Allt gott! Fordonsmäklarna Bromma
  • 2020-10-18

Rasmus B skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Köpt 2 bilar av Dom. Vart nöjd med båda två.

Mycket trevligt bemötande och kunskap om produkterna som säljer. Skulle varmt rekommendera dom. Läs mer
    2020-10-18 Fordonsmäklarna Bromma svarar Rasmus B
    Tack för er fina recension, varmt välkomna tillbaka till oss när det är dags för tredje bilen!

Jonas T skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Mycket trevligt bemötande och stor kunskap kring deras fordon. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-10-17 Fordonsmäklarna Bromma svarar Jonas T
    Hej Jonas

Kul att ni känner er nöjda med oss och den kunskap vi kunde dela med oss av gällande er nya Ligier!
    Hoppas ni alla får nytta av er nya mopedbil och varmt välkomna tillbaka när det är dags för ny mopedbil eller kanske personbil?

Pontus L skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Jag köpte en bil av dom, underbar säljare, Johan, som var väldigt ärlig och kunnig! Bästa bilköpet någonsin! Läs mer
    2020-10-16 Fordonsmäklarna Bromma svarar Pontus L
    Hej Pontus

Inte svårt att bli nöjd med den fina A6 Allroad ni köpt av oss, hoppas att även takboxen kommer till användning!
    Johan får en guldstjärna och tackar och bockar för det fina omdömet

Jonas E skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Alltid lätt och smidigt att ha att göra med när det ska säljas och köpas bilar.
    Trevlig personal och inga konstigheter. Läs mer
    2020-10-16 Fordonsmäklarna Bromma svarar Jonas E
    Då hoppas vi att få se er här i bilhallen igen!

Trevlig helg önskar vi på Fordonsmäklarna Bromma

Fredrik R skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Köpte en fin Mercedes. Blev väldigt bra bemött och fick svaren på de frågor jag hade. Fick en känsla att detta företag går att lita på.
    Nackdelen var att man behövde betala en registreringsavgift, vilket jag tyckte var märkligt. Läs mer
    2020-10-16 Fordonsmäklarna Bromma svarar Fredrik R
    Kul att ni är nöjda med bemötandet och att vi kunde svara på era frågor! Oss kan ni alltid lita på, tveka inte att höra av er om ni har några frågetecken kring bilköpet eller när det är dags för nästa bil!

Christopher B skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Trevligt bemötande och har varit tillmötesgående ang mina krav.
    Kommer definitivt tillbaka när det är dags för en ny bil! Läs mer
    2020-10-16 Fordonsmäklarna Bromma svarar Christopher B
    Tack Christopher för en trevlig recension!
    Vi tackar för förtroendet och hälsar er välkomna åter

Anna H skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    En snabb, smidig och bra affär som resulterade i den perfekta bilen för mig. Proffsigt och kunnigt bemötande, kan verkligen rekommendera ett bilköp här. Läs mer
    2020-10-15 Fordonsmäklarna Bromma svarar Anna H
    Vilken recension! Grattis till en mycket fin Audi A4 önskar vi på Fordonsmäklarna Bromma

Marie F skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Trevligt bemött av personalen. Fungerat bra med mejlkontakt. Fin service att få bilen hemkörd. Läs mer
    2020-10-15 Fordonsmäklarna Bromma svarar Marie F
    Hej Marie

Alla rätt! Hoppas att er nya mopedbil ger er mycket nöje!

Robert H skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Trevliga säljare måna om kunderna. Smidig affär Läs mer
    2020-10-15 Fordonsmäklarna Bromma svarar Robert H
    Robert! Det blev en femma, det tackar vi ödmjukast för!

Hoppas att ni är nöjda med er nya VW Sharan

Denise L skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Bra service & trevlig personal.
    Mycket fina bilar att välja på för rimliga priser Läs mer
    2020-10-15 Fordonsmäklarna Bromma svarar Denise L
    Hej Denise

Vad vore en bilhall utan bilar och trevliga kunder?
    Tack för ert omdöme!

Alexander L skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Bra hjälp av personal, sjukt trevlig personal och förstog snabbt vad man ville ha och inte ville ha utav en bil utan att försöka prägla på en saker man inte känner e nödvöndigt Läs mer
    2020-10-15 Fordonsmäklarna Bromma svarar Alexander L
    Hej Alexander

En liten snabb bil stod på menyn och självklara valet blev såklart en BMW 1-serie!
    Tack för er recension!

Thomas C skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Smidigt hela vägen. Oerhört nöjd med allt från rekonden på bilen till kontraktskrivning och leverans. Kommer gärna tillbaka när det är dags att byta bil igen Läs mer
    2020-10-15 Fordonsmäklarna Bromma svarar Thomas C
    Hej Thomas

Tack för er recension, fem av fem precis som vi gillar det! Ni är varmt välkomna tillbaka till oss när det är dags att köpa nästa bil!

Ha det gott, Fordonsmäklarna Bromma
  • 2020-10-09

Pär Olof E skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Köpte en herrgårdsvagn på en söndag med en ensam säljare i lokalen. Trots frågor som delvis inte besvarades, fick vi egentligen inte veta mer om bilens historia än det vi själva tagit reda på i förväg. Vi frågade även efter alternativa herrgårdsvagnar, men det fanns inget intresse av att visa några sådana. Dock var informationen kring själva köpet och kontraktsskrivandet bra. En mycket utmärkt service var att bilen levererades nyservad hem till oss. Läs mer
    2020-10-15 Fordonsmäklarna Bromma svarar Pär Olof E
    Hej Pär

Visst är det trevligt att få bilen hemlevererad! Efter tidigare dialog idag hoppas jag att era tidigare obesvarade frågor nu fått viss klarhet.
    Allt gott och grattis till er nya Passat önskar vi på Fordonsmäklarna Bromma
  • 2020-10-07

FELIX N skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Extremt nöjd med min bilaffär hos Fordonsmäklarna Bromma, finns inget dåligt att säga! Åker definitivt tillbaka när det är dags för ny bil igen!! Läs mer
    2020-10-08 Fordonsmäklarna Bromma svarar FELIX N
    Hej Felix, tack för ert fina omdöme!
    Vi önskar er många lyckliga mil i er nya Volvo XC90!
  • Johanna G

2020-09-29

Johanna G skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Varnar för denna oseriösa bilhandlare.

Fordonsmäklarna i Bromma slösade vår förmiddag när vi åkte för att skriva på papperna för en bil vi köpt online via deras system. När vi kommer fram precis vid öppning håller de på att sälja bilen till en annan kund. Bemötandet av oss var under all kritik. Det som gör att jag vill varna andra är att de inte verkade inte vara nämnvärt förvånade över situationen och kom med ett gäng märkliga (och motsägelsefulla) bortförklaringar istället för ursäkter. Läs mer
    2020-10-08 Fordonsmäklarna Bromma svarar Johanna G
    Hej Johanna,

Som jag skrev till Andreas i inlägget nedan ber vi om ursäkt för det inträffade.
    Vi hoppas att ni vill ge oss en ny chans när det är dags för er att köpa nästa bil!
    Hälsningar Carl, Fordonsmäklarna Bromma
  • Andreas H

2020-09-29

Andreas H skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Skriver mycket sällan recensioner och då endast för att ge någon credd. Måste göra ett undantag för dessa skojare.

"Köpte" en bil online igårkväll den 28 september för att idag 1 minut efter öppning (och efter att ha kört till Bromma) på plats bli meddelad att bilen "redan är på provkörning" (vilket resulterade i att den blev såld). Mycket oseriöst bemötande och hantering av potentiella kunder.

Fordonsmäklarna skyllde på att "systemet" gjort en "dubbelbokning" men då jag baserat på alla negativa omdömen online var tveksam till handlaren redan innan vi åkte kontrollerade jag detta naturligtvis i samband med "köpetillfället", systemet markerade korrekt bilen som "icke tillgänglig" (förklaringen var alltså inte sann). Sannolikt dök någon upp på morgonen och med bristande etik var det lätt att bortse från att bilen var såld till förmån för vad de visste var en snabb försäljning.

Baserat på ovan händelse samt säljarnas uppenbart osanna bortförklaring till hur situationen de orsakat uppkommit skulle jag aldrig köpa en bil av Fordonsmäklarna.

Dålig hantering i köpeskedet närmast garanterar att en aktör agerar lika oseriösa om det efter ett köp bli problem med bilen. Läs mer
    2020-10-08 Fordonsmäklarna Bromma svarar Andreas H
    Hej Andreas, och tack för er recension
    Det som hände när ni var här är oerhört tråkigt och vi ber om ursäkt för detta. Som jag nämnde tidigare idag är tjänsten fortfarande ny för oss och det som tyvärr råkat hända i detta fall är att vi plockat upp ärendet tidigare på eftermiddagen när vi fick en annan bokning av samma bil och att vi av misstag ”avbokat” affären i samma skede vilket lett till att ni kunnat göra en ny bokning senare under kvällen.
    Vi tar till oss av er recension och framförallt lär vi oss av våra misstag.
    Ni är varmt välkomna att återkomma till oss framöver och vi hoppas att kunna leva upp till era förväntningar nästa gång
    Hälsningar Carl, Fordonsmäklarna Bromma
  • 2019-11-03

Afrim T skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Skulle titta på en Mini Countryman och då frågar jag säljaren om några andra fel än det han sa via telefonen för jag har 55 mil dit och 55 mil hem och då vill jag inte köra 110 mil i onödan,enligt säljaren Andre så var det några stenskott,bakrutorna funkar ej och innertaket var lite slitet,dagen efter när jag kör upp till denna bilfirman så ser jag att det var mer än det han sa såsom helt slitna däck fram samt skadade fälgar,Krockskadad höger fram ,krockskadad vänster bak,bulor i bakluckan,höger bak dörrlist sprucken,sliten inredning,alla 4 dörr paneler slitna,alla 4 dörrar lätt som att dem skall lossna p.g.a. dörrstoppar ,sommarhjulen var helt skadade samt däcken slut med,ratten sliten inklusive knappar,repa och bula på take,som sagt hela bilen var sliten vad jag kunde se
    Synd att man inte blir informerad innan så slipper jag köra 110 mil och förlora en hel dag i onödan samt att bilen jag körde dit går inte på luft heller....
    Mycket mycket dåligt...... Läs mer
  • 2014-12-12

Anette N skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Köpte bil av Fordonsmäklarna i Segeltorp och kan inte bli nöjdare med köpet. Proffsighet, vänlighet och kunnighet. Läs mer
  • 2012-08-15

carl l skrev om Fordonsmäklarna Bromma
    Har blivit ett bra samarbete och är nu mycket nöjd med fordonsmäklarna - från att ha varit rejält missnöjd. Läs mer
Johan Kofod
Andre Olsson

Ulvsundavägen 140A, 168 67 Bromma

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte