Fordonsmäklarna Bromma

Välkommen till Fordonsmäklarna Bromma!

På Ulvsundavägen 140 i Bromma hittar du Fordonsmäklarna Bromma! Vi är ett team av experter med lång erfarenhet inom branschen och kan tillhandahålla de flesta tjänster inom kategorin bil. Vi hjälper dig oavsett om du vill värdera och sälja din bil, köpa bil, laga din bil eller varför inte en rekonditionering.

Hos oss hittar du en rad olika märken såsom: Microcar, Isuzu, Subaru, RAM, Maxus, Hyundai och många fler.

När du köper din bil från oss kan du vara trygg i att alla våra bilar är väl genomgångna och rekonditionerade av våra servicetekniker. Funderar du på att skaffa din nya drömbil. Då kan du enkelt låta oss värdera din bil och få ut maximalt av bilens värde.

Läs vad 80 kunder tycker om Fordonsmäklarna Bromma 2

2021-11-17
    Fantastisk säljare, vi fick ett så fint bemötande av Andre och kommer utan tvekan att återvända till honom vid nästa bilköp! Bilarna i hallen var väl rekondade och omhändertagna. Efter att ha åkt till cirka 20 andra bilhandlare och blivit extremt besvikna på grund av dåligt bemötande och fallfärdiga objekt hittade vi tillslut rätt! 5/5 utan tvekan!
    Hej Jessica,
    Tack för ert besök och en trevlig bilaffär, Ni är varmt välkomna tillbaka!

Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma.
    2021-11-12
    Nannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnmmmnnn
    2021-11-12
    Köpte Tesla S90D och affären gick snabbt och smidigt. Mycket trevlig säljare och rekommenderar denna firma om ni behöver köpa bil.
    Hej Björn,

Kul att höra att du är nöjd med ditt nya bilköp.
    Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilaffär.

Tack för förtroendet och trevlig helg önskar Fordonsmäklarna Bromma!
    2021-11-11
    Toppen bemötande
    Hjälpsamma
    Får all svar
    Köpte bil
    Hej Julette,
    Roligt att höra att du trivs med din nya fina Lexus.
    Trevlig helg och välkommen åter!
    2021-11-10
    Köpte en mopedbil, perfekt bemötande och bilen levererades hem 👍
    Hej Ann-Sofie,
    Kul att du är nöjd med våra tjänster och stort tack för förtroendet!
    Välkommen åter.
    2021-11-10
    Mycket trevligt bemötade, lugn och fin miljö. Ringde om en bil jag var intresserad av och när vi kom dit var bilen framkörd för påseende. Med första kontakten via telefon så var förvätningarn redan besvarade och de var på en mycket trevliga. Trevlig pratstund när vi satt och fikade där vi gick igenom försäljnig och inbye. Att affären gick att genomföra på en gång var en mycket trevlig erfarenhet. Vi köppte en fantastiskt fin Volvo XC60 som alla i familjen blev väldigt nöjda med.
    Hej Andreas,

Roligt att vi lyckades uppnå dina förväntningar vid ditt besök och att familjen är nöjd med er nya Volvo XC60.

Trevlig helg och varmt välkomna tillbaka till oss när det blir dags för nästa bilaffär önskar Fordonsmäklarna Bromma.
    2021-10-12
    Köpte på en bil som jag är supernöjd med men som jag fick lite problem med. - kontaktade då fordonsmäklarna i bromma och pratade med då med Tommy. - vilken stjärna! superbra att ha att göra med. stort tack. Rekommenderar Fordonsmäklarna i Bromma. 5/5 möjliga.
    2021-09-29
    bra service och bemötande. Snabba svar
    Hej Sven-erik,

Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.

Trevlig helg och varmt välkommen tillbaka önskar Fordonsmäklarna Bromma.
    2021-09-27
    Klara besked inga konstigheter. Allt fakta baserat och informativt från säljaren. Allt enligt mina krav gällande leveranser etc.
    Jag köpte en Volvo V60 Classic 2018.
    Hej Anders, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss och grattis till din nya fina bil. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-09-27
    Jag blev väl bemött. Hade varit i kontakt per telefon innan. När jag kom dit var bilen framkörd. Jag tog en provtur. Jag bestämde mig för bilen i samma stund som jag satte mig i den. När jag kom tillbaka så gjorde jag affär. Jag är mycket nöjd med hemleveransen. Bara positivt.
    Hej Mats,

Roligt att du är nöjd med din nya fina Fiat!
    Önskar dig en trevlig helg och du är Varmt välkommen tillbaka,
    2021-09-25
    Bra bemötande och ganska tillmötesgående
    Hej Thanh, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-09-25
    Proffsigt bemötande, enkla att ha att göra med. Mycket nöjd
    Hej Magnus,

Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.

Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.
    2021-09-25
    Köpte en billigare äldre bil, men korrekt bemötande och trygg känsla
    Hej Robert,

2021-08-13
    Mycket trevlig ovh ärlig säljare
    Hjälpsam
    Hej Caroline,

Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.

Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.
  • Eva Josefin L
    2021-07-27
    Jag VAR jättenöjd. Jag och min man köpte en bil hos Fordonsmäklarna för mindre än tre månader sedan efter att länge ha letat efter en bra bil. Vi köpte även till en tilläggsförsäkring hos dem för att skydda oss så mycket som möjligt mot tråkigheter direkt efter köp. Vi fick ett mycket gott intryck. Efter ett par månader började det att komma svart rök ur avgasröret och motorn lät märkligt. Vi lämnade in bilen hos en verkstad som konstaterade att turbon var trasig och behövde bytas till det nätta priset av ca 19 000 SEK. De ansåg inte att bilen var körbar tills den var bytt.

Vi kontaktade Fordonsmäklarna och möts då av förvirring då alla med någon typ av möjlighet att fatta beslut var på semester. Vi blir skickade fram och tillbaka mellan olika kontor och personer. Efter ett par dagar får vi återkoppling och får då höra att de så "generöst" kan tänka sig att laga bilen (som vi precis nyligen köpt) till en reducerad kostnad, men vi får tyvärr ingen info om när detta kan ske eller vad kostnaden blir, för de visste de inte. Inte ens en uppskattning kunde lämnas om när de har möjlighet att ta emot bilen. Vi står nu alltså med en bil vi inte kan köra, under semestertid och med ingen information alls när de kan fixas eller till vilket pris, trots tilläggsförsäkring och stöd från konsumentverket. Fordonsmäklarna uttrycker även att detta är något som "kan ha skett när vi provkörde bilen" (?!) och därför anser Fordonsmäklarna att det inte är deras ansvar.

Jag är jättebesviken, vi sitter med en bil vi inte kan köra och eftersom att vi inte kan få någon som helst information om när detta kan åtgärdas via Fordonsmäklarna eller hur mycket det kommer att kosta, så kommer vi att vara tvungna att lägga ut dessa pengar själva för att få felet åtgärdat inom skälig tid. Jag har full förståelse för att saker kan hända, speciellt med en begagnad och lite äldre bil och att allting som potentiellt kan hända inte täcks av garanti och försäkring, men bemötandet vi möts av och att ens yttra att det kan ha uppkommit när vi provkörde bilen hos dem är under all kritik och fruktansvärt oprofessionellt. Ärendet kommer att tas vidare så långt det behövs.
    2021-07-02
    Ivan skötte allt smidigt! Kommer gärna tillbaka.
    Hej Marzena, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
  • ELEAN T
    2021-05-27
    Först var jag inte nöjd nu, jag är glad att problemet löstes av Tommy som är en trevlig person som är utmärkt att hantera han är jättesnäll tack så jättemycket bästa Tommy 🙏🙏🌹🌹
    2021-05-02
    Kanonservice från start till mål! Vi är mer än nöjda med vår Volvo s40 och har äntligen hittat en bilhandlare vi kan lita på!
    Hej, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss och er nya fina S40. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-04-30
    Köpte en bil.
    trevligt bemötande!
    Hade inga speciella förväntningar annat än att få svar på mina frågor och råd angående bilköp.
    Hej Nils, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-04-29
    André är en klippa! Bra service, bra kundbemötande. Tack för en bra affär!
    Hej Christer, Tack för en trevlig bilaffär och hoppas vi ses igen, Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-04-17
    Jag har köpt en bil, men hade inte information som jag väntade.
    Hej Patricia och tack för er recension!

Tråkigt att vi inte kunde svara på dom frågor ni hade när vi var hos oss.
    Hör gärna av dig till ansvarig säljare så försöker vi reda ut dom frågetecken som uppkommit.

Vi hoppas trots allt att ni känner er nöjda med er nya fina Mazda!
    2021-03-22
    Bra service och smidig affär! Bra mottagande på plats
    2021-03-22
    Bra bemötande smidig och bra affär.
    Tack för ert fina omdöme!

Varmt välkomna åter till oss
    2021-03-19
    Tillmötesgående och serviceinriktade!
    2021-03-19
    Service, personligt, effektivt.
    2021-03-18
    Bland dom smidigaste affärer jag gjort
    Och endå fått bilen levererad till Göteborg
    Grymt jobbat
    Tack för recensionen Morgan!

Hoppas att ni fortfarande känner er lika nöjda med oss samt er nya Ligier mopedbil!
    2021-03-15
    Bra bemötande och snabb och smidig affär.
    Snabbt, smidigt och enkelt är precis det vi strävar efter.
    Tack för er recension och mycket nöje med er nya bil!

2021-03-05
    Köp av bil
    Mycket snabb, korrekt och trevlig service.
    Tack för er recension Kristina!
    Hoppas ni får mycket glädje av er nya VW Golf, kör försiktigt och välkomna åter

• Makis
    2021-03-04
    Johan är en mycke trevlig säljare!Allt gick väldigt smidigt till!Jag är väldigt nöjd med mitt bilköp!
    1. Trevliga säljare
    2. Smidig affär
    3. Väldigt nöjd med bilen

Kul att vi levde upp till era förväntningar! Varmt välkomna åter när det är dags för en ny bil!

2021-02-27
    Köpte en Passat tiguan, väldigt nöjd med bilen. Bra service och Trevligt bemötandet av Carl på fordonsmäklarna Bromma👍🏽
    Hej Rizhna, kul att ni är nöjda med er nya bil! En Tiguan med R-Line paket och i färgen svart är riktigt läckert!
    Vi tackar för förtroendet och hälsar er välkomna åter!

2021-02-23
    Bra bemötande, schyssta och håller vad dem lovar.
    Hej Josefine och tack för er recension!

2021-02-23
    Köpte sant bytte in Volvo, båda V79. Bemötandet lysande, såväl uppmärksamt som med respekt för att man vill göra egna bedömningar osv. Otroligt smidig och proffsig firma samt säljare (Carl). Tydligt, ärligt, enkelt och juste. Rekommenderas varmt! Överträffade mina högt ställda förväntningar! Betyg: 5/5.
    Betyg 5/5, Vi tackar ödmjukast för ert fina omdöme och önskar er många härliga mil i er nya V70 R-Design!

2021-02-17
    Köpte en Opel mokka.
    Blev otroligt bra bemött. Kan inte bli bättre. Svarade snabbt och trevligt. Inga problem alls.
    Jag hoppades på att bli bra bemött, men det blev bättre än förväntat.
    Han som levererade bilen var också supertrevlig och vi hittade en bra lösning vid leveransen.
    Andre, en toppensäljare förtjänar 100% positiv feedback.
    Tänk att man lugnt och sansat kan köpa en bil i Stockholm direkt från soffan för att någon dag senare få den hemlevererad till Boden!

Vi på Fordonsmäklarna tillsammans med André tackar för förtroendet och önskar er varmt välkomna åter!
    2021-02-17
    Köpte en bil av Johan. Kan inget annat än varmt rekommendera honom!
    Då har vi på Fordonsmäklarna tillsammans med vår säljare Johan lyckats med det vi eftersträvar!
    Vi tackar för förtroendet och hälsar ert varmt välkomna tillbaka!

2021-02-05
    Mycket nöjd, köpt flertalet bilar genom Fordonsmäklarna. Jag och min familj tackar för fin service!
    2021-02-04
    Väldigt nöjd med vår passat vi köpte, kanon service!
    Hej Fredrik och tack för er recension!
    Hoppas att ni fortfarande känner er nöjda med er nya Passat Alltrack och varmt välkomna åter!
    2021-02-03
    Proffsigt bemötande av personalen när jag köpte min Volvo XC60. Svarade på alla mina frågor på ett bra vis och jag kände mig trygg genom hela köpet.
    2021-02-03
    Köpte min Volvo v70 hos dom. Jätte bra bemötande över telefon och på plats. Jätte nöjd!
    Kul att ni känner er nöjd med beskrivningen av bilen över telefon och bemötandet här på plats!
    Kör försiktigt i er nya Volvo och varmt välkomna åter.

2021-02-03
    Köpte en passat böt in min bmw, grym service från början till slut!
    Fem av fem, det tackar vi för!
    Hoppas att er nya Passat Alltrack levererar många trevliga mil!

• Lina G
    2021-01-28
    Hi FordonsMäklarna Team

We trust your company and we have bought many cars from you either from Segeltorp or Bromma.

Your sales services man, "Karl Meijer" in Bromma, is so good, clever, professional, patient and handsome salesman. Few days back I bought an used XC60 Volvo car from Bromma and It was announced in Blocket the day before I was there in your butik.

Your announcement stated that the car have these much of equipments, with 2 years guarante, and the summer wheels (tyres & rims).
    I was so serious to buy this car & to finalize the deal, so when I saw that the car has only the rubber summer tyres without the rings, I didn't change my decision to buy it. But I do requested the salesman to arrange suitable 19" rims for these tyres, and I get a positive answer to my request.

We do trust FordonsMäklarna. Please keep that trust valid. Go ahead with the same quality of services, customers care & after sales supportive services.

Thanks a lot for asking for this survey

Have a nice day
    Sincerely
    Dr. Nader Yousef
    _________________________

Hej FordonsMäklarna Team

Vi litar på ert företag och vi har köpt många bilar från er antingen från Segeltorp eller Bromma.

Er försäljningman, Karl Meijer i Bromma, är så duktig, smart, professionell, tålmodig och stilig säljare. För några dagar sedan köpte jag en begagnad XC60 Volvo-bil från Bromma och den meddelades i Blocket dagen innan jag var dit i er butik.

Er annons uppgav att bilen har så mycket utrustning, med 2 års garanti, och sommarhjulen (däcken och fälgar).
    Jag var så seriös att köpa den här bilen och slutföra köpet, så när jag såg att bilen bara har sommar däckgummi utan fälgarna, ändrade jag inte mitt beslut att köpa den. Men jag bad säljaren ordna lämpliga 19 " fälgar för dessa däck, och jag får ett positivt svar på min begäran.

Vi litar på FordonsMäklarna. Vänliga håll det förtroendet giltigt. Fortsätt med samma kvalitet på tjänsterna, kundvård och supporttjänster.

Tack så mycket för att ni bad om den här undersökningen

Ha det så bra
    vänliga hälsningar
    Dr. Nader Yousef
  • Marcus P
    2021-01-20
    Bytte in min Golf Sportcombi mot en Golf Alltrack. Blev ej påhoppad av säljarna första gången när jag var där och det är jätteskönt att man kan gå runt och kolla i lugn och ro om man vill.
    Det gick att prata med säljaren och det gick även att förhandla lite också. Bilen jag köpte var i toppskick och jag är jättenöjd.
    Jag är nog en jobbig kund som hade mycket frågor och var petig, men blev bemött med bra attityd trots det.
    Det enda lilla minuset jag känner är inbytespriset på min bil, men dom måste tjäna sina pengar och jag slapp lägga ut den och sälja den själv.
    Är jättenöjd och rekommenderar dom.
    Tack för er fina recension Marcus! Visst är det skönt när man kan byta in sin gamla bil och åka hem i sin nya.
    Varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil!

2021-01-14
    Sveriges bästa bilförsäljare?
    Köpte en BMW Cab av Carl Meijer, proffsig, kunnig med ett korrekt och trevligt bemötande. Allt vad Carl lovade levererades på halva tiden. Rekommenderas varmt.
    Lars-Edwin
    Tack för er oerhört fina recension och kul att ni känner er nöjda med oss på Fordonsmäklarna!
    Carl tillsammans med resterande personal tackar för förtroendet och hälsar er varmt välkomna åter!
    2021-01-07
    Jag fick bra stöd och råd vid köp av min första bil. Fokuserade på användningsområde så att jag skulle få ut så mycket som möjligt av bilen. Jag är nöjd!
    Precis som vi vill att det ska vara. Kom ihåg att när det är dags för nästa bil vägleder vi er gärna igen!
    Tack för att ni tog er tid att recensera ert besök hos oss.

2021-01-06
    Jag köpte bilen av Carl Meijer i Bromma över Internet. Tog tåget från Göteborg. Bilen var precis i det skick som utlovat, dvs nästan som ny! Carl var mycket tillmötesgående och svarade rakt och öppet på alla frågor. Kort sagt, jag är helnöjd med köpet.
    Hej Roland

Kul att bilen var i det skick ni fått beskrivet och att ni åkte härifrån nöjda!
    Hoppas resan hem till Göteborg gick fint i er nya Honda.

Varmt välkomna åter när det är dags för ny bil igen
    Köpte en Mercedes, bra bemötande
    Hoppas att er nya Mercedes lever upp till era förväntningar och tack för att ni tog er tid att recensera ert besök hos oss.
    Varmt välkomna åter hälsningar Fordonsmäklarna Bromma
    2021-01-05
    Mycket bra service, tack Carl!
    Tack för er fina recension! Vi på Fordonsmäklarna önskar er många trevliga mil i er efterlängtade Volvo XC90!

2021-01-05
    Mycket trevligt bemötande och bra hjälp 😁
    2020-11-28
    Köpte en Mitsubishi outlander
    Blev bemöta väldigt bra då vi kom strax innan ni stängde men höll butiken öppen längre så att vi kunde provköra bilen och skriva på papperna
    Vi är extremt nöjda med er och bilen
    Kul att ni är nöjda med den service vi gett er men trots att vi höll butiken öppen längre blev det bara en fyra? Nästa besök kämpar vi för en femma!
    Varmt välkomna åter, Fordonsmäklarna Bromma
    2020-11-26
    Jag köpte en Volkswagen Arteon i bromma. Fick perfekt bemötande av säljare som såg oss direkt och hälsade oss välkomna.
    Har varit på andra firmor och fått sämre bemötande så förväntningarna var inte så stora, men det ändrade Johan på.
    Hela köpet gick smidigt och det var en enkel affär att utföra.
    Hej Osman

Tack för ert fina omdöme! Vi på Fordonsmäklarna tillsammans med Johan lyfter på hatten och önskar er varmt välkomna tillbaka när det är dags för nästa bil!
    2020-11-13
    Köpte Ligier J60 SUV av företaget, mycket trevligt och proffsigt bemötande. Säljare Carl var mycket kunnig och det kändes tryggt att köpa bil av honom. Rekommenderas!
    Vi tackar för förtroendet och önskar er många lyckliga mil i er nya Ligier!