Fordonsmäklarna Bromma

Välkommen till Fordonsmäklarna Bromma!

På Ulvsundavägen 140 i Bromma hittar du Fordonsmäklarna Bromma! Vi är ett team av experter med lång erfarenhet inom branschen och kan tillhandahålla de flesta tjänster inom kategorin bil. Vi hjälper dig oavsett om du vill värdera och sälja din bil, köpa bil, laga din bil eller varför inte en rekonditionering.

Hos oss hittar du en rad olika märken såsom: Microcar, Isuzu, Subaru, RAM, Maxus, Hyundai och många fler.

När du köper din bil från oss kan du vara trygg i att alla våra bilar är väl genomgångna och rekonditionerade av våra servicetekniker. Funderar du på att skaffa din nya drömbil. Då kan du enkelt låta oss värdera din bil och få ut maximalt av bilens värde.

96 omdömen om Fordonsmäklarna Bromma

Sedan starten hos Reco 2020
    2022-11-01 Insamlad av företaget
    Fint bemötande och gick därifrån med känslan av en bra affär :)
    Hej Tobias,

Tack för en fin affär och en jättefin tavla, Du är varmt välkommen åter.

Mvh Fordonsmäklarna Bromma
    2022-10-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande.
    Snabbt avklarad affär, raka klara besked.
    Hej Håkan,

Tack för en fin affär och grattis till din fina Subaru du är varmt välkommen tillbaka.

2022-10-07 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande
    Hej Kent,

Tack för förtroendet och du är varmt välkommen åter.

Trevlig helg!

2022-10-07 Insamlad av företaget
    Utmärkt service. Snabb och smidig affär.
    Hej Anna,

Tack för en fin affär och önskar dig en trevlig helg!

2022-10-04 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjd. Köpte en Audi a5:a av Tommy. Jordnära och ärlig genom hela köpet. Från Mail tills vi skrev papper.
    Rekommenderas verkligen!
    2022-10-03 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjd!
    Fick hjälp av säljaren Andre och bilaffären kunde inte gått smidigare.
    Kan varmt rekommendera Fordonsmäklarna i Bromma!
    Hej Thomas,

Tack för en smidig affär och du är varmt välkommen åter!

2022-10-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande av försäljare och det
    Gick smidigt att genomföra köpet av bilen så jag är mycket nöjd med dom Så jag kan rekommendera dom
    Hej Sven-Åke, Grattis till en fin bil och tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma Fordonsmäklarna Bromma
  • Simon B
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Lyckad bilförsäljningen och bilköp!
    Som vanligt var service och bemötandet fantastiskt.
    Tack till säljaren Andre för ett fantastiskt jobb, samt till dina kollegor som även hjälpte till.
    Kan starkt rekommendera fordonsmäklarna i Bromma!
    Hej Simon, jättekul att vi kunde överträffa era förväntningar i dessa tider! Tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra kille som säljare!
    Jag har väldigt dåliga förväntningar när de gäller bilbranschen och bilsäljare!
    Jag och min dotter upplevde en mycket positiv och ärlig försäljare !
    Försäljaren uttryckte klara positiva och negativa om de olika alternativen gällande olika typer av bilar!
    Jag har framfört mitt och min dotters positiva upplevelser av denna bilaffär till säljaren!
    Hej Malin,
    jättekul att vi kunde överträffa era förväntningar och hjälpa er med er nya fina mopedbil! Tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och en bra affär utan några problem. Så här borde det funka hos alla bilförsäljare. Min säljare hette Andre.
    Hej Patrik,

Tack för fin affär och önskar dig en fortsatt trevlig vecka och välkommen åter!

• Carl Arne F
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och dessutom engagerade sig fler försäljare i vårt bilköp.
    Förväntade oss att hitta en bra bil, vilket vi också gjorde.
    Vi köpte en Volvo XC70 för 3 veckor sedan och vi är väldigt nöjda med bilen. Rekommenderar verkligen Fordonsmäklarna!
    Hej Carl-Arne,

Roligt att du fick ett positivt intryck hos oss och tack för en fin affär önskar dig allt gott och välkommen åter!

2022-03-22 Insamlad av företaget
    Trevlig personal som är tydlig i kommunikationen.
    Allt går väldigt snabbt och smidigt. Genomförde nyligen mitt 3e bilköp hos Fordonsmäklarna i Bromma. Mycket troligt att även nästa bilköp görs där.
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med bil och service! Snabbt och smidigt från första samtal till köp och leverans dagen efter. Tack till Tommy och hans kollegor i Bromma! 21/3-22
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Jag har haft en mycket fin dialog under hela resan och det är utmanande med leveranser i dessa tider men Gunnar höll mig informerad hela vägen. Leveransen på plats i söndags överträffade mina förväntningar. Tack!
    Hej Lars jättekul att vi kunde överträffa era förväntningar i dessa tider! Tack och välkommen åter! Hälsningar Fordonsmäklarna i Bromma Fordonsmäklarna Bromma
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Blev bra mottagen när jag köpte min nya Forester på distans. Bilen stämde överens med beskrivningen.
    Enda negativa är att leveransen skulle kunnat ske lite smidigare. Ganska lång leveranstid och den kom inte på utsatt datum utan en dag tidigare. Vilket gjorde det lite omständigt för mig att kunna ta emot bilen. Men överlag en bra upplevelse.
    Snabb och smidig affär
    2021-11-17 Insamlad av företaget
    Fantastisk säljare, vi fick ett så fint bemötande av Andre och kommer utan tvekan att återvända till honom vid nästa bilköp! Bilarna i hallen var väl rekondade och omhändertagna. Efter att ha åkt till cirka 20 andra bilhandlare och blivit extremt besvikna på grund av dåligt bemötande och fallfärdiga objekt hittade vi tillslut rätt! 5/5 utan tvekan!
    Hej Jessica,
    Tack för ert besök och en trevlig bilaffär, Ni är varmt välkomna tillbaka!

Hälsningar Fordonsmäklarna Bromma.
    2021-11-12 Insamlad av företaget
    Nannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnmmmnnn
    2021-11-12 Insamlad av företaget
    Köpte Tesla S90D och affären gick snabbt och smidigt. Mycket trevlig säljare och rekommenderar denna firma om ni behöver köpa bil.
    Hej Björn,

Kul att höra att du är nöjd med ditt nya bilköp.
    Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilaffär.

Tack för förtroendet och trevlig helg önskar Fordonsmäklarna Bromma!
    2021-11-11 Insamlad av företaget
    Toppen bemötande
    Hjälpsamma
    Får all svar
    Köpte bil
    Hej Julette,
    Roligt att höra att du trivs med din nya fina Lexus.
    Trevlig helg och välkommen åter!
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Köpte en mopedbil, perfekt bemötande och bilen levererades hem 👍
    Hej Ann-Sofie,
    Kul att du är nöjd med våra tjänster och stort tack för förtroendet!
    Välkommen åter.
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötade, lugn och fin miljö. Ringde om en bil jag var intresserad av och när vi kom dit var bilen framkörd för påseende. Med första kontakten via telefon så var förvätningarn redan besvarade och de var på en mycket trevliga. Trevlig pratstund när vi satt och fikade där vi gick igenom försäljnig och inbye. Att affären gick att genomföra på en gång var en mycket trevlig erfarenhet. Vi köppte en fantastiskt fin Volvo XC60 som alla i familjen blev väldigt nöjda med.
    Hej Andreas,

Roligt att vi lyckades uppnå dina förväntningar vid ditt besök och att familjen är nöjd med er nya Volvo XC60.

Trevlig helg och varmt välkomna tillbaka till oss när det blir dags för nästa bilaffär önskar Fordonsmäklarna Bromma.
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Köpte på en bil som jag är supernöjd med men som jag fick lite problem med. - kontaktade då fordonsmäklarna i bromma och pratade med då med Tommy. - vilken stjärna! superbra att ha att göra med. stort tack. Rekommenderar Fordonsmäklarna i Bromma. 5/5 möjliga.
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    bra service och bemötande. Snabba svar
    Hej Sven-erik,

Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.

Trevlig helg och varmt välkommen tillbaka önskar Fordonsmäklarna Bromma.
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Klara besked inga konstigheter. Allt fakta baserat och informativt från säljaren. Allt enligt mina krav gällande leveranser etc.
    Jag köpte en Volvo V60 Classic 2018.
    Hej Anders, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss och grattis till din nya fina bil. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Jag blev väl bemött. Hade varit i kontakt per telefon innan. När jag kom dit var bilen framkörd. Jag tog en provtur. Jag bestämde mig för bilen i samma stund som jag satte mig i den. När jag kom tillbaka så gjorde jag affär. Jag är mycket nöjd med hemleveransen. Bara positivt.
    Hej Mats,

Roligt att du är nöjd med din nya fina Fiat!
    Önskar dig en trevlig helg och du är Varmt välkommen tillbaka,
    2021-09-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och ganska tillmötesgående
    Hej Thanh, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-09-25 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande, enkla att ha att göra med. Mycket nöjd
    Hej Magnus,

Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.

Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.
    2021-09-25 Insamlad av företaget
    Köpte en billigare äldre bil, men korrekt bemötande och trygg känsla
    Hej Robert,

2021-08-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig ovh ärlig säljare
    Hjälpsam
    Hej Caroline,

Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.

Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss.
  • Eva Josefin L
    2021-07-27 Spontant omdöme
    Jag VAR jättenöjd. Jag och min man köpte en bil hos Fordonsmäklarna för mindre än tre månader sedan efter att länge ha letat efter en bra bil. Vi köpte även till en tilläggsförsäkring hos dem för att skydda oss så mycket som möjligt mot tråkigheter direkt efter köp. Vi fick ett mycket gott intryck. Efter ett par månader började det att komma svart rök ur avgasröret och motorn lät märkligt. Vi lämnade in bilen hos en verkstad som konstaterade att turbon var trasig och behövde bytas till det nätta priset av ca 19 000 SEK. De ansåg inte att bilen var körbar tills den var bytt.

Vi kontaktade Fordonsmäklarna och möts då av förvirring då alla med någon typ av möjlighet att fatta beslut var på semester. Vi blir skickade fram och tillbaka mellan olika kontor och personer. Efter ett par dagar får vi återkoppling och får då höra att de så "generöst" kan tänka sig att laga bilen (som vi precis nyligen köpt) till en reducerad kostnad, men vi får tyvärr ingen info om när detta kan ske eller vad kostnaden blir, för de visste de inte. Inte ens en uppskattning kunde lämnas om när de har möjlighet att ta emot bilen. Vi står nu alltså med en bil vi inte kan köra, under semestertid och med ingen information alls när de kan fixas eller till vilket pris, trots tilläggsförsäkring och stöd från konsumentverket. Fordonsmäklarna uttrycker även att detta är något som "kan ha skett när vi provkörde bilen" (?!) och därför anser Fordonsmäklarna att det inte är deras ansvar.

Jag är jättebesviken, vi sitter med en bil vi inte kan köra och eftersom att vi inte kan få någon som helst information om när detta kan åtgärdas via Fordonsmäklarna eller hur mycket det kommer att kosta, så kommer vi att vara tvungna att lägga ut dessa pengar själva för att få felet åtgärdat inom skälig tid. Jag har full förståelse för att saker kan hända, speciellt med en begagnad och lite äldre bil och att allting som potentiellt kan hända inte täcks av garanti och försäkring, men bemötandet vi möts av och att ens yttra att det kan ha uppkommit när vi provkörde bilen hos dem är under all kritik och fruktansvärt oprofessionellt. Ärendet kommer att tas vidare så långt det behövs.
    2021-07-02 Spontant omdöme
    Ivan skötte allt smidigt! Kommer gärna tillbaka.
    Hej Marzena, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
  • ELEAN T
    2021-05-27 Spontant omdöme
    Först var jag inte nöjd nu, jag är glad att problemet löstes av Tommy som är en trevlig person som är utmärkt att hantera han är jättesnäll tack så jättemycket bästa Tommy 🙏🙏🌹🌹
    2021-05-02 Insamlad av företaget
    Kanonservice från start till mål! Vi är mer än nöjda med vår Volvo s40 och har äntligen hittat en bilhandlare vi kan lita på!
    Hej, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss och er nya fina S40. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-04-30 Insamlad av företaget
    Köpte en bil.
    trevligt bemötande!
    Hade inga speciella förväntningar annat än att få svar på mina frågor och råd angående bilköp.
    Hej Nils, Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Önskar dig en trevlig helg och du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-04-29 Insamlad av företaget
    André är en klippa! Bra service, bra kundbemötande. Tack för en bra affär!
    Hej Christer, Tack för en trevlig bilaffär och hoppas vi ses igen, Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Fordonsmäklarna Bromma
    2021-04-17 Insamlad av företaget
    Jag har köpt en bil, men hade inte information som jag väntade.
    Hej Patricia och tack för er recension!

Tråkigt att vi inte kunde svara på dom frågor ni hade när vi var hos oss.
    Hör gärna av dig till ansvarig säljare så försöker vi reda ut dom frågetecken som uppkommit.

Vi hoppas trots allt att ni känner er nöjda med er nya fina Mazda!
    2021-03-22 Insamlad av företaget
    Bra service och smidig affär! Bra mottagande på plats
    2021-03-22 Insamlad av företaget
    Bra bemötande smidig och bra affär.
    Tack för ert fina omdöme!

Varmt välkomna åter till oss
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Tillmötesgående och serviceinriktade!
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Service, personligt, effektivt.
    2021-03-18 Insamlad av företaget
    Bland dom smidigaste affärer jag gjort
    Och endå fått bilen levererad till Göteborg
    Grymt jobbat
    Tack för recensionen Morgan!

Hoppas att ni fortfarande känner er lika nöjda med oss samt er nya Ligier mopedbil!
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och snabb och smidig affär.
    Snabbt, smidigt och enkelt är precis det vi strävar efter.
    Tack för er recension och mycket nöje med er nya bil!

2021-03-05 Insamlad av företaget
    Köp av bil
    Mycket snabb, korrekt och trevlig service.
    Tack för er recension Kristina!
    Hoppas ni får mycket glädje av er nya VW Golf, kör försiktigt och välkomna åter

• Makis
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Johan är en mycke trevlig säljare!Allt gick väldigt smidigt till!Jag är väldigt nöjd med mitt bilköp!
    1. Trevliga säljare
    2. Smidig affär
    3. Väldigt nöjd med bilen

Kul att vi levde upp till era förväntningar! Varmt välkomna åter när det är dags för en ny bil!

2021-02-27 Insamlad av företaget
    Köpte en Passat tiguan, väldigt nöjd med bilen. Bra service och Trevligt bemötandet av Carl på fordonsmäklarna Bromma👍🏽
    Hej Rizhna, kul att ni är nöjda med er nya bil! En Tiguan med R-Line paket och i färgen svart är riktigt läckert!
    Vi tackar för förtroendet och hälsar er välkomna åter!

2021-02-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, schyssta och håller vad dem lovar.
    Hej Josefine och tack för er recension!

2021-02-23 Insamlad av företaget
    Köpte sant bytte in Volvo, båda V79. Bemötandet lysande, såväl uppmärksamt som med respekt för att man vill göra egna bedömningar osv. Otroligt smidig och proffsig firma samt säljare (Carl). Tydligt, ärligt, enkelt och juste. Rekommenderas varmt! Överträffade mina högt ställda förväntningar! Betyg: 5/5.
    Betyg 5/5, Vi tackar ödmjukast för ert fina omdöme och önskar er många härliga mil i er nya V70 R-Design!

2021-02-17 Insamlad av företaget
    Köpte en Opel mokka.
    Blev otroligt bra bemött. Kan inte bli bättre. Svarade snabbt och trevligt. Inga problem alls.
    Jag hoppades på att bli bra bemött, men det blev bättre än förväntat.
    Han som levererade bilen var också supertrevlig och vi hittade en bra lösning vid leveransen.
    Andre, en toppensäljare förtjänar 100% positiv feedback.
    Tänk att man lugnt och sansat kan köpa en bil i Stockholm direkt från soffan för att någon dag senare få den hemlevererad till Boden!

Vi på Fordonsmäklarna tillsammans med André tackar för förtroendet och önskar er varmt välkomna åter!
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Köpte en bil av Johan. Kan inget annat än varmt rekommendera honom!
    Då har vi på Fordonsmäklarna tillsammans med vår säljare Johan lyckats med det vi eftersträvar!
    Vi tackar för förtroendet och hälsar ert varmt välkomna tillbaka!