Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Fordonsmäklarna

Fordonsmäklarna

Smista Allé 32, 141 74 Segeltorp — Visa karta

Murmästarvägen 29, 12735, SKÄRHOLMEN

Försäljare av begagnade bilar nära Fordonsmäklarna:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Johan S:
Personlig och nära. Mötet med deras personal känns väldigt familjär och varm.

Fjärdholmsgränd 28, SKÄRHOLMEN
Välkommen till Bilcenter i Vårberg AB! Här hittar du begagnade bilar av olika mä... Läs mer ›
Claesgörantomas O:
Trevliga o bra att ha att göra med

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Madeleine S:
Supertrevlig personal och snabba svar och bra kommunikation via mail när jag köpte min bil och skulle köra den hem till boden :)

Vretensborgsvägen 5, Hägersten
Välkommen till oss på Bilenia! Sveriges mest prisvänliga biltvätt med all tvätts... Läs mer ›
Mikael G:
Lämnade min Jaguar på helrekond och är super nöjd med resultatet även om det blev lite försenat. Kanontrevlig personal som höll mig uppdater...

Läs vad 5 kunder tycker om Fordonsmäklarna

• johan l
    johan l skrev om Fordonsmäklarna
    Hämtade ut min första leasingbil för ett par veckor sedan hos Fordonsmäklarna i Segeltorp. Jag var väldigt orolig till en början gällande privatleasing då man har läst så mycket om att man blir fast i bilhandlarnas händer och riskerar stora summor vid inlämning av bilen vid avtalets slut. Men efter många samtal och bra information från dessa herrar känns det väldigt tryggt att jag valde att leasa min bil hos dom. Inte det typiska säljpratet som man hamnar i hos vissa andra bilförsäljare där de börjar räkna på alla rabatter de kan ge och hur de riskerar en arg chef komma efter en (vilket alltid är skitsnack). Utan här gick allt smidigt och bra till utan att de försöker sälja på en massa extrautrustning eller en dyrare bil. Bra kundbemötande och svarar snabbt på frågor.
    Grymt nöjd med er och min nya Subaru XV :-)
  • Tomas
    Tomas skrev om Fordonsmäklarna
    Efter att ha provkört massa bilar från diverse säljare på blocket kan jag på en gång säga att bilen hos Fordonsmäklaren i nacka var fräschast, snyggast och bäst skött. Fick med mig hem 3 års garanti som täcker det viktigaste och en mycket välskött bil. Både försäljaren Mikael och chefen Gunnar har varit otroligt hjälpsamma och serviceinriktade. Eloge till er!
  • maria j
    maria j skrev om Fordonsmäklarna
    Kan bara tala positivt om detta företag!
    Är ingen köpare av bil dock jobbar jag på en större bilfirma som säljer bilar till Fordonsmäklarna och kan intyga att seriösare firma går ej att hitta.
    Alla bilar håller extremt hög nivå och de flesta bilar säljs med 3 års garanti företaget jag jobbat på levererar 6 månader och vi
    tillhör de största bilfirmorna i Sverige.
    Fordonsmäklarna har blivit allt större de sista åren och är idag de största aktörerna på begagnat i Sverige!
    Ett bra gäng som håller upp hela begagnadförsäljningen i Sverige!
    Ni som har högre förväntningar på begagnat får nog svårt att finna någon bättre firma..
  • Linda M
    Linda M skrev om Fordonsmäklarna
    Värsta bilfirman någonsin, har aldrig varit med om så dålig service! Dom höll sig inte enligt avtal och gav aldrig någon respons trots att de sålde iväg en bil utan olja, oletanken var tom! hur kan man ens göra det om man ska va så kallad "bilkunniga"? Inga trevliga människor, vill bara tjäna pengar, inte ge bra service och vill verkligen inte ha återkommande kunder. Rekommenderar verkligen inte dom här tjuvarna!
  • Anders G
    Anders G skrev om Fordonsmäklarna
    Bra service! Bra kommunikation och förklaringar när jag inte förstog finansiering. Tillmötesgående i efterhand också. :-) +++

Smista Allé 32, 141 74 Segeltorp