Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen GG:S Kiky Afrocenter

GG:S Kiky Afrocenter

Kungsholmsgatan 13, 112 27 Stockholm — Visa karta

Riddargatan 19, 11457, Stockholm

Frisörer nära GG:S Kiky Afrocenter:

Hantverkargatan 88, Stockholm
Välkommen till Rosa Alejandria HAIR & ART! Jag är utbildad frisör och färgteknik... Läs mer ›
Jessy O:
Super nöjd! Älskade hårfärgen :)

Hantverkargatan 34, STOCKHOLM
Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi... Läs mer ›
Charlotte G:
Utmärkt bemötande, härliga tjejer som gör en fin i håret.

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Jessica B:
Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

Torsgatan 1, Stockholm
Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör Läs mer ›
Elisabeth A:
Bra engagerad frisör som gärna ger tips och ideer.

Läs vad 2 kunder tycker om GG:S Kiky Afrocenter

• Felistas Gustafsson S
    Felistas Gustafsson S skrev om GG:S Kiky Afrocenter
    Inte bra hygien han är smutsigt och raka folk med samma rak blad.& samma för klädd för alla kund rund kundernas axlarna. Läs mer
  • Ronny M
    Ronny M skrev om GG:S Kiky Afrocenter
    GG:s Kiky Afrocenter: Klockren Barbershop-känsla dit ALLA är varmt välkomna.

Det är som att stiga in i en utav Barber Shopfilmerna!
    Skarpa skickliga och snabba barberare och stylist för kvinnlig frisering. Alla vet hur man behandlar kunderna riktigt väl.

Afrocenter är som en klubb för långhåriga, kunder och personal konverserar och alla skrattar tillsammans(även kunderna sins emellan).

GG:s är mer än bara afrosalong, vilket märks vid första anblick i det kepsprydda skyltfönstret.
    Kläder, afrikanska rytmer, väldoftande exotiska hudvårdsprodukter är en del ur sortimentet som erbjuds.

När jag klipper mig hos GG:s får jag mer än bara en snygg frisyr, jag lämnar salongen med glädjen och energin på topp. Läs mer

Kungsholmsgatan 13, 112 27 Stockholm