Gladys Hair & Cosmetics

Gladys Hair & Cosmetics

Ring 08-26 99 03 www.gladys.se

Välkommen till Gladys Hair & Cosmetics! Här äter, andas och sover vi med en enda sak i tankarna: hår. Vi är specialister på löshår av alla slag och vi erbjuder hårförlängningar/extensions, uppsättningar, flätor och mycket mer för alla hårtyper. Även rakpermanent kan vi göra på alla hårtyper. Vi skräddarsyr även peruker efter...

57 omdömen om Gladys Hair & Cosmetics

Helén W
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys har Sveriges bästa löshår. jag har lockigt hår och jag köpte först det billiga håret och det är bra kvalitet men håller inte lika länge som dyrare gör Hon har prestige hår också som jag köpt en gång och jag har fortfarande det i mitt hår, det har hållt i flera månader och ser likadant ut som i början. Hon har också bra hårprodukter att sälja på salongen, så det är viktigt att man tar hand om håret bra oavsett hur bra kvalitet de är. Mitt har aldrig trasslat ihop sig. Hon är jätte trevlig och kan göra allt! Jag rekommenderar detta till alla som vill sy in kvalitet löshår!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Åsa Maria D
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Den här kvinnan är mycket oseriös. Hon lurade min vän på 800 kr. Vi var där för att prova ut peruk pga cancerbehandling. Båda nya på det hela, skärrade och känslomässiga. Gladys tar fram de peruker hon har i rätt färg men i frisyrer som inte alls motsvarar min väninnas vanliga hår. Hon bad inte om foton eller något. Vilket jag inser nu att hon borde gjort för att kunna ge professionell hjälp. Peruken som köptes valde var mkt annorlunda jämfört med hennes vanliga hår, det fanns inte så mkt att välja på. Men Gladys...

SARA M
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Pålurad oäkta hår som trasslade sig så att det var helt omöjligt att kamma ur. Stora dreads efter en månad. Inga keratinprodukter använda enligt alla rekommendationer från Gladys. Det var knappt Gladys ville hjälp mig få bort håret. Tunt hår är nu ännu tunnare. Jag ville reklamera håret men det gick inte för sig, ville inte ta emot reklamationen. Oseriöst.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 313 omdömen 4.7 av 313 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
MARYAM D
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Bästa bästa Gladys ! Hamnade hos henne av en slump för ett par veckor sen och jag kan säga att jag aldrig har varit mer nöjd . Ska aldrig mer besöka någon annan och rekommenderar henne starkt . Hon har stor kunskap om hår,färg och vet precis hur man vill ha det . Kram från ”the redhead”

Carola L
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Har fått mkt proffesionell hjälp med mitt hår men även ett gudomligt möte med min själ

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Tack så mycket Carola idag! Vi på hairbygladysherley uppskattar att du tog din tid Välkommen Kram

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Emelie E
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Sjukt härlig personal med ett varmt bemötande och underhållning timmarna då jag fixade mitt hår! Rekommenderar starkt dessa!

Sherley P gillar detta
Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Tack så mycket Emelie för rekommendation???Vi på hairbygladysherley uppskattar att du tog din tid att skriver fina ord om oss! Välkommen Kram

Celeste S
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Jag och min daughter vi är kund os Gladys Hair och vi trivs jätte bra och vi rekommenderar värkligen att ni ska prova deras Hair services! Dom är snälla och hjälpsam.

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Hej Celeste! Vi är tacksamma att ha dig och din dotter som kund hos oss under så många år. Tack för du har delat med dig av din erfarenhet. Med Vänlig Hälsning Hair by GladySherley AB

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Mia L
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Ett mkt personligt varmt bemötande och en fantastisk kompetens ! Jag kan verkligen rekommendera salongen !!!

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Underbart härligt att läsa dina fina ord Mia, det tackar vi för =) Ha en fantastisk dag. Hair by GladySherley AB

Sherley P
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

En mycket seriös, vänlig frisör som med genuinitet, utför ett professionellt jobb. Dreadsen lossnar inte trots att jag haft dem flera månader. Dessutom är Gladys en mkt vänlig och intellektuell kvinna som man kan diskutera intressanta teman med. Rekommenderar Gladys å det varmaste. Det är alltid lika gemytligt att komma till Gladys !!

Tack för fina rekommendation! Med vanlig Hälsning Hair by GladySherley AB

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Eva A
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Helt fantastiskt att bara få både härliga skratt såväl som djupare insikter hos Gladys! Både inre som yttre attribut fär en härlig genomgång, mycket unikt i detta stressiga samhälle. Jag rekommenderar Gladys till alla som vill få extra glädje och mycket seiösa tips när det gäller det vackraste alla bär på huvudet, vårt hår! Gladys och Shirley är proffs när det gäller hår. Kom och bilda er egen uppfattning. Lovar att ni inte blir besvikna!

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Hej Eva! Tack för din rekommendation. Vi är uppriktigt tacksamma att du har delat med dig av din erfarenhet hos oss. Vår målsättning är att alltid vara professionella, kompetenta och ödmjuka i våra kundkontakter. Varmt välkommen tillbaka snart igen! Med vänlig hälsning Hair by GladySherley AB

Helen E
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är superduktig! Erbjuder hår av bästa kvalité, flätorna sitter länge och bra. Varit hos andra hårförlängare för att jag behövt tid med kort varsel då Gladys hade semester men det blev katastrof. Hos Gladys blir jag nöjd direkt och om jag vill justera ngt så fixar hon till det med ett leende. Tack Gladys för att du hjälper mig att få håret jag alltid drömt om!

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Hej H Tack så mycket Helen, för fina rekommendation!.. det är alltid så trevligt när du kommer.. till oss. Tack för att du litar på oss med ditt hår:-):-).. vi uppskattar att du tog din tid.. Kram:-):-) Hairbygladysherley

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 299 omdömen 4.6 av 299 omdömen

Lamula T
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Jag har alltid varit nöjd när lämnar Gladys hair på Brommaplan. Bra service, bra pris, gott bemötande, alltid trevliga personal där, possiv energi i salong. Man kommer deppig men lämnar glad.

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Hej Lamula! Tack för din fina rekommendation... kul att du är nöjd med oss. Din feedback uppskattades! Välkommen???? Med vänlig hälsning Hairbygladysherley

Agnes W
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

REKOMMENDERAR STARK Jag hittade Gladys via en let´s deal erbjudande. Gladys är absolut en av de underbaraste jag vet! Otroligt trevlig, glad och positiv människa. Väldigt professionell och kunnig tjej! Hon gjorde mig sååå fin i håret. Jag är 100% nöjd!!!! STORT tack! <3

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Heej Agnes? Tack så mycket för rekomendation ! Vi på Gladys Uppskattar att du tog din tid?? Så glad att du är nöjd med oss... Alltid Välkommen Kram Gladyshair&cosmetics

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Marie A
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är en härlig person som gör sitt yttersta för kunden. Hon tar sig tid, svarar på frågor och är mycket duktig och kunnig på hår. Jag kan varmt rekommendera Gladys!

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Bästa M Tack så mycket för din uppskattning och rekomendation! Vi uppskattar verkligen att du tog din tid. Vi önskar dig trevlig sommar och välkommen tillbaka?????

Alexandra B
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Jag hittade Gladys via en let´s deal erbjudande. Jag ringde till henne och gjorde en kort konsultation över telefon. Jag blev väldigt trevligt bemött och jag bestämde mig för strunta i let´s dealen då jag mycket hellre ville ha europeiskt hår som skulle passa min hårkvalitet bättre. Gladys sa att jag hellre skulle komma dit och sätta in håret och sen se hur mycket hår jag behövde. Jag var där för en vecka sedan och Gladys är en väldigt professionell och kunnig kvinna! Dessutom är hon otroligt trevlig och glad och positiv...

Alexandra B gillar detta
Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Hej A Tack så mycket för din tid och så fin rekomendation??. Vi är glada att du blev nöjd och känner dig fin i håret. Du är välkommen när som helst om det är något.. vi finns? Ännu en gång Tack??!!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Joachim U
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är klart bäst på löshår och peruker i sthlm. Hon sätter alltid kunden i fokus så att du får rätt hårförlängning och frisyr. Kan varmt rekommendera gladys Mvh Jocke och dotter Bianca

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Tusen tack Jocke och finaste Bianca ???. Det är alltid trevligt att träffar er och ett nöje att göra Biancas hår! Vi uppskattar verkligen rekomendationen. Tack och välkommen☀️☀️ Med vänlig hälsning Gladyshair

Anne Cecilia K
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Inte bara har jag fått mitt drömhår, jag har också förmånen att få träffa en fantastisk varm, rolig och klok kvinna. Under Gladys trygga och proffesionella händer gick tiden otroligt fort och jag ser redan fram emot nästa besök. Högsta betyg, både för kvalité och bemötande.

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Tusen Tack fina! det var så trevligt och kul att göra ditt hår=)..håller med tiden bara flog iväg,.. Uppskattar din rekommendation! välkommen!! Kram Gladyshair

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Anneli V
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är en helt fantastisk stylist som gör mirakel med mitt tunna hår:)) Mycket duktig och kunnig inom mode och hår!! Jag kan varmt rekommendera alla att gå till Gladys:))

Katarina p
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Ett peroligt hjärtligt och familjärt bemötande med ett stort kunnande.

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Tack Katarina för din rekommendation! vi uppskattar verkligen att du tog din tid,...och som vet... du är alltid välkommen :=) Kram Gladyshair

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

steffi h
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Jag är alltid lika nöjd när jag vart hos Gladys! Dem är så trevliga och vill verkligen kundens bästa. Dem är duktiga på allt! Jag kan varmt rekommendera detta ställe.

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Tack så mycket Steffi för rekommendation.....kul att du är nöjd.. vi uppskattar att du tog din tid! välkommen tillbaka:=) Kram Gladyshair

Minna S
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Toppenbra! Gladys är otroligt proffsig och jag är alltid jättenöjd när jag går därifrån. Högsta betyg ifrån mig!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 589 omdömen 4.6 av 589 omdömen

Natalie W Natalie W
mikaela A
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Mycket bra bemötande och jätte nöjd med resultatet! Fixar tills man är helt nöjd! Mycket bra o kan varmt rekommendera!

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Tack fia Mikaela! vi uppskattar din rekommendation,... du är alltid välkommen Kram Gladyshair

Malin L
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är väldigt duktigt och jag blev riktigt nöjd med de hårförlängningar om hon gjorde på mig.

Svar från Gladys Hair & Cosmetics

Hej Malin! Tack så mycket för din fina rekommendation! Uppskattat... Tack också för din tid...vi är glad att du är nöjd:-) och hjärtligt välkommen igen! Kram Gladyshair&cosmetics

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Anna S
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är otroligt duktig på det hon gör och hon är även väldigt trevlig! Hon gjorde underverk med mitt fula förstörda hår; nu har jag en lång fin tofs istället för några slitna strån i en gummisnodd.

Anna J
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Alltid lika nöjd när jag varit hos Gladys! Hon är utan tvekan bäst på hårförlängning! /Anna

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Josefin A
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Bra service och bra hår! Jag blev jätte nöjd, men ska dock prova en annan metod än att fläta någon annan gång, lite jobbigt när man inte bara kan slänga upp håret i en toffs när man har håret uppsatt rätt ofta då jag spelar fotboll!

Alexandra K
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Otroligt duktig och väldigt trevligt bemötande :) Har bara positiva saker att säga om Gladys! Supernöjd med mitt hår!!!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Nina H
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Mycket duktig man känner sig välkommen som att träffa en gammal vän ger goda råd o man går inte därifrån innan man är 100% nöjd . Går gärna tillbaka för att fixa håret o träffa Gladys , en av de bästa i stan . Rekommenderar Gladys hår till alla som vill bli vackra ,lycka till Gladys vises snart / kram . N.H

Lisa E
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Köpte deal från groupon som skulle gälla 3 månader. Efter en månad ville jag utnyttja dealen men då sa hon att hon skulle åka bort en månad och inte hade någon tid under hela hennes semester på en månad och hon kunde inte innan semestern heller. Det är helt omöjligt att boka tid hos henne. Hon sa att det inte fanns några tider. Och när hon skulle komma tillbaka efter sin månads semester skulle ju dealen bara gälla en månad till fast att det var hon som reste bort en hel månad. (egentligen var därför dealen bara giltig 2månader...

SARA M och Sarah S gillar detta
Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Irena
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

LURENDREJERI och KATASTROF bemötande. Jag ville komma förbi med tränsen jag fick inflätad av dem för den känns oäkta, trasslar, m.m. och är 50 cm isf 55 cm. Så klart vägrar Gladys, vilket blir ARN nästa, såsom flera andra kunder har fått göra och fick rätt mot henne. Akta er om ni inte vill bli lurade och skällda på av er s.k. frisör.

SARA M gillar detta
Sarah N
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Jag kände mig välkommen och väl omhändertagen! Blev supernöjd med mitt fina hår. Tveka inte - gå dit och få hår du kan vara stolt över!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2021 omdömen 4.9 av 2021 omdömen

Annette W Annette W
Camilla B
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Beställde europeiskt hår från webshopen och det var över all förväntan! Har provat alla möjliga sorters hår genom åren och alltid blivit besviken, men detta håret var helt perfekt!! Absolut bäst på marknaden enligt mig! Kommer aldrig köpa hår någon annan stans ifrån :) Fick jättebra mailkontakt och trevligt bemötande! Varmaste rekommendationer //Camilla

Camilla B

Varmaste rekommendationer :)

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Jeanette S
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Fantastisk duktig och trevlig personal som gjort mig så glad och nöjd! Gladys utför alltid ett konstverk från hjärtat och jag är så glad för den personliga servicen som gör att man verkligen känner att man är i trygga händer! Rekommenderar varmt Gladys Hair & Cosmetics till alla! // Jeanette S

Lisa B
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Glady är den goaste människan någonsin, hon är så glad och öppen och hon får en verkligen att trivas på hennes salong. Jag har gjort extensions och det har verkligen varit super, är jättenöjd med både håret och metoden hon använt. Kan varmt rekommendera Gladys hair till alla jag känner!! /Lisa

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

Daniela F
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Jag tycker hon var både jätteduktig och underbar! Det var min första gång jag gjorde hårförlängning och jag kunde inte gå därifrån nöjdare!! Rekommenderar henne strongt till alla och kommer garanterat komma tillbaka!!

Kina S
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Allt supernöjd när jag går därifrån.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 271 omdömen 4.8 av 271 omdömen

Anna
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är helt underbar. Jag hamnade hos henne för att min frisör hade inte tid. Jag blev så positivt överraskad. Hennes hår är så fantastiskt och mjukt och lent. Det blonda håret är så mjukt och följsamt. Spelar faktiskt inte ngn roll man färgar osv. Jag har gjort hårförlängning i 10 år, provat allt från Bobby för 8 år sedan till Faker maker Gladys hår är bäst på marknaden och hon är så ödmjuk och servis inriktat Dessutom fick min labbe vara med och Gladys brydde sig även om honom Kommer aldrig gå till ngn...

Ella G
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Katastrof Jag fick oäkta hår och betalade för äkta. Man kan lätt bli lurad av henne på grund av första bra intrycket.

SARA M och Sarah S gillar detta
Denisa G
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Att få mitt hår fixat hos Gladys är en av höjdpunkterna på min vardag! Inte bara det att hon är bäst på det hon gör utan hon gör det med glädje. Man märker snabbt att hon har lång erfarenhet och ser till att jag som kund alltid blir nöjd. Jag har gått hos gladys i snart 2 år nu och jag har aldrig varit snyggare i håret. Aldrig någon som märker att jag har extensions och kvaliteten på hennes hår är enastående. Kan inget annat än att rekommendera alla att gå till Gladys.

Lina F
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Hon är mycket duktig och mycket snäll och jag tycker om hennes jobb hon jobbar mycket bra.

Mikaela S
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Min blivande makes kommentar när jag kom hem var : woooow vad snygg du är!! Jag är supernöjd med mitt nya, långa, blonda hår. Gifter mig om 10 dagar så det var viktigt att det blev bra. Tiden sprang iväg under förlängningen eftersom Gladys är en underbar och driftig kvinna som det är härligt att lyssna till. Lokalen är fylld från topp till tå med produkter importerade från London, hår, peruker, smink, inpackningar name it! Till bra priser. Nu återstår att se vilken kvalitet håret håller men med tanke på att Gladys...

Lenita
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Rekommenderar gladys ! Har alltid varit nöjd!

Kiana J
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Man kommer aldrig ångra sig om man går till Gladys, hon är så grym med det hon gör och man blir alltid nöjd hos henne, hon är så gohjärtad och trevlig. Jag rekommenderar henne stark.

Louise K
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Mina allvarmaste rekommendationer till dig som vill ha ett strålande vackert hår helt naturligt inflätat i ditt eget. Gladys omsorgsfullhet och fingerfärdighet är helt out standing och på kort tid går du från salongen med ett helt nytt vackert hårsvall:-) / Louise

Sara V
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

En STOR eloge till fantastiska Gladys & det jobb hon utför. Skicklig & tillmötesgående som hon är har hon fått en långsiktig och trogen kund i mig / Sarah

Margareta E
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Jätte fin service gladis hår är det bästa bra priser kram maggan????

Linda G
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Gladys är serviceminded, mån om sina kunder och jätteduktig. Har bra produkter. Varit hos henne 2ggr. Har bara gott att säga.

Camilla S
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Glady är en fantastiskt duktig och professionell frisör. Jag har gjort extensions flera ggr hos henne och alltid blivit helnöjd. Hon är utöver kunnig och duktig otroligt trevlig och ger en service utöver det vanliga. Kan verkligen rekommendera henne:-)

Bilge G
Skrev om Gladys Hair & Cosmetics

Serviceminded, hjälpsam, fint resultat, nås bäst på telefon.