Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholm Gladys Hair & Cosmetics
Gladys Hair & Cosmetics

Gladys Hair & Cosmetics

Klädesvägen 7, 168 76 Bromma

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Gladys Hair & Cosmetics är beläget i vackra Bromma och vi är specialister på löshår, hårförlängningar samt peruker och erbjuder ett stort sortiment med 100% äkta hår eller av syntet. Hos oss kan du även köpa peruker av äkta eller syntet hår. Vi utför extension/hårförlängningar, håruppsättningar, flätor med mera oavsett hårtyp! Vi gör rakpermanenter på alla hår och har produkter som passar alla, tveka inte att fråga vår kunniga personal om råd. Välkomna!

Läs vad 35 kunder tycker om Gladys Hair & Cosmetics

• Malin L
    Malin L skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Gladys är väldigt duktigt och jag blev riktigt nöjd med de hårförlängningar om hon gjorde på mig.
    2015-09-06 Gladys K svarar Malin L
    Hej Malin!
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Uppskattat...
    Tack också för din tid...vi är glad att du är nöjd:-) och hjärtligt välkommen igen!
  • Anna S
    Anna S skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Gladys är otroligt duktig på det hon gör och hon är även väldigt trevlig! Hon gjorde underverk med mitt fula förstörda hår; nu har jag en lång fin tofs istället för några slitna strån i en gummisnodd.
    2015-08-18 Gladys K svarar Anna S
    Hej Anna!

Tack så mycket för dina rekommendation...vi uppskattar att du tog din tid! välkommen tillbaka

• Anna J
    Anna J skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Alltid lika nöjd när jag varit hos Gladys! Hon är utan tvekan bäst på hårförlängning! /Anna
    2015-08-18 Gladys K svarar Anna J
    Hej Anna!
    Tack snälla för din rekommendation! vi så tacksamma att du tog din tid......du är alltid välkommen tillbaka!!

Gladyshair@cosmetics
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Bra service och bra hår! Jag blev jätte nöjd, men ska dock prova en annan metod än att fläta någon annan gång, lite jobbigt när man inte bara kan slänga upp håret i en toffs när man har håret uppsatt rätt ofta då jag spelar fotboll!
    2015-08-18 Gladys K svarar Josefin A
    Hej J

Tusen tack för din rekommendation! vi uppskattar verkligen vad du tycker,... vi på Gladys gör 6 olika metoder på att förlänga håret,....men det vi använder mest och mest skonsamt för egna håret..... och håller bäst är just weavingmetoden!,...men vi är tacksamma för din råd till nästa gång?!då kan vi välja annat.
    Välkommen!

• Alexandra K
    Alexandra K skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Otroligt duktig och väldigt trevligt bemötande :) Har bara positiva saker att säga om Gladys! Supernöjd med mitt hår!!!
  • Nina H
    Nina H skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Mycket duktig man känner sig välkommen som att träffa en gammal vän ger goda råd o man går inte därifrån innan man är 100% nöjd .
    Går gärna tillbaka för att fixa håret o träffa Gladys , en av de bästa i stan . Rekommenderar Gladys hår till alla som vill bli vackra ,lycka till Gladys vises snart / kram . N.H
  • Mia P
    Mia P skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Köpte deal från groupon som skulle gälla 3 månader. Efter en månad ville jag utnyttja dealen men då sa hon att hon skulle åka bort en månad och inte hade någon tid under hela hennes semester på en månad och hon kunde inte innan semestern heller. Det är helt omöjligt att boka tid hos henne. Hon sa att det inte fanns några tider. Och när hon skulle komma tillbaka efter sin månads semester skulle ju dealen bara gälla en månad till fast att det var hon som reste bort en hel månad. (egentligen var därför dealen bara giltig 2månader eftersom hon va bortrest en månad) . När man ringer henne låter hon dessutom som om man stör henne och man känner sig inte ett dugg välkommen. (otrevligt). Jag undrar vart alla positiva omdömen kommer ifrån för det var helt omöjligt att boka tid och jag uppfattade inte henne som speciellt trevlig i telefonen heller.
  • Irena
    Irena skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    LURENDREJERI och KATASTROF bemötande. Jag ville komma förbi med tränsen jag fick inflätad av dem för den känns oäkta, trasslar, m.m. och är 50 cm isf 55 cm. Så klart vägrar Gladys, vilket blir ARN nästa, såsom flera andra kunder har fått göra och fick rätt mot henne. Akta er om ni inte vill bli lurade och skällda på av er s.k. frisör.
    2015-06-29 Gladys K svarar Irena
    Hej Irena,
    Du köpte Groupon deal som kostade 1500kr.en vecka efter du gjorde löshåret gick du någonanstans och tog bort löshåret som vi hade satt in på dig Du byte ut äkta löshåret som vi satt på dig och byte det mot syntet löshår och krävde pengar tillbaka. Vi rekommenderar alla att komma hit snarast om det är något som inte känns bra! Men du valde att helt att byta ut äkta löshår mot syntet och krävde pengar tillbaka . Det är bedrägeri försök att göra så. Alla information om vad som gäller " Groupon deal"står på Gladys.se
    Du anmälde på oss på ARN men eftersom du gjorde affär med Groupon då vad dom du skulle i första vända dig!!Vi förklarade när du ringde att du ska i första hand vända dig till Groupon eftersom du köpte deal hos groupon... Men ist anmälaoss på ARN . Vi på Gladys vinner ingenting på att lurar någon... Vi vill att alla ska vara nöjda! På Groupon ha vi 89#% nöjdhet alla 89% upplevde att vi reverar mer än de kunde förväntar sig
    Och vi är glad för de kunder som trivs här hos oss och jag hoppas att du hitta andra salong där du också blir nöjd isy för att försöker lurar till sig pengar som du inte är berättigad ...
    Alla som köper dealer via Groupon får precis det dom har betalat för om det är någon som kommer tillbaka och inte allt känns bra ... Vi på Gladys är noga med hjälp kunden tills hon eller han är nöjd ...MEN det finns också en liten del som är aldrig år nöjd oavsett vad man och hur man gör. OBS! Alla bedrägeri försök polisanmäls.
    Med vänlig hälsning
      2015-07-02
    Irena: Nej vet du vad! Orkar inte! ARN får prata med er! Hade det varit en större summa hade JAG gått till polis!
  • Sarah N
    Sarah N skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Jag kände mig välkommen och väl omhändertagen! Blev supernöjd med mitt fina hår. Tveka inte - gå dit och få hår du kan vara stolt över!
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Beställde europeiskt hår från webshopen och det var över all förväntan! Har provat alla möjliga sorters hår genom åren och alltid blivit besviken, men detta håret var helt perfekt!! Absolut bäst på marknaden enligt mig! Kommer aldrig köpa hår någon annan stans ifrån :)
    Fick jättebra mailkontakt och trevligt bemötande!
    Varmaste rekommendationer //Camilla
    2015-01-19 Gladys K svarar Camilla B
    Hej Camilla,

Tack Camilla för din rekommendation! vi uppskattar det verkligen.
    Du är välkommen:-)

• Camilla B
    Camilla B skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Varmaste rekommendationer :)
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Fantastisk duktig och trevlig personal som gjort mig så glad och nöjd! Gladys utför alltid ett konstverk från hjärtat och jag är så glad för den personliga servicen som gör att man verkligen känner att man är i trygga händer! Rekommenderar varmt Gladys Hair & Cosmetics till alla! // Jeanette S
    2014-11-03 Gladys K svarar Jeanette S
    Hej fina jeanette! Tack så mycket för din fina rekommendation....roligt att du känner dig nöjd och trygg hos oss! Det är inte svårt att älska sitt arbete när man får träffar så fina , trevliga kunder som dig
    Värmt välkommen

• Lisa B
    Lisa B skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Glady är den goaste människan någonsin, hon är så glad och öppen och hon får en verkligen att trivas på hennes salong. Jag har gjort extensions och det har verkligen varit super, är jättenöjd med både håret och metoden hon använt. Kan varmt rekommendera Gladys hair till alla jag känner!!

/Lisa
    2014-11-02 Gladys K svarar Lisa B
    Hej Lisa,

Tack så mycket för din fina rekommendation! Vi uppskattar verkligen. Det känns bra att du trivs med oss och målet är att du ska fortsätter trivas.....
    Välkommen!!!
    Gladys
  • Daniela F
    Daniela F skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Jag tycker hon var både jätteduktig och underbar! Det var min första gång jag gjorde hårförlängning och jag kunde inte gå därifrån nöjdare!! Rekommenderar henne strongt till alla och kommer garanterat komma tillbaka!!
    2014-11-01 Gladys K svarar Daniela F
    Hej Daniella,
    Stor tack för rekommendation! vi hade så kul och tiden gick bara så fort:-)... hoppas du fortsätter att vara nöjd,..annars vet du att vi finns anytime ..bara ringa!
    Välkommen

Gladys
  • Kina S
    Kina S skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Allt supernöjd när jag går därifrån.
    2014-11-01 Gladys K svarar Kina S
    Hej Kina!
    Tack så mycket för din fina rekommendation.....det betyder extra mycket eftersom du är återkommande och vi vet alltid hur du vill har det på bästa sätt:-)
    Hjärtligt välkommen!
  • Anna
    Anna skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Gladys är helt underbar.
    Jag hamnade hos henne för att min frisör hade inte tid. Jag blev så positivt överraskad. Hennes hår är så fantastiskt och mjukt och lent. Det blonda håret är så mjukt och följsamt. Spelar faktiskt inte ngn roll man färgar osv.
    Jag har gjort hårförlängning i 10 år, provat allt från Bobby för 8 år sedan till Faker maker
    Gladys hår är bäst på marknaden och hon är så ödmjuk och servis inriktat
    Dessutom fick min labbe vara med och Gladys brydde sig även om honom

Kommer aldrig gå till ngn annan. Punkt. Är fast
    Jag är verkligen kräsen då det gäller håret. Ni har jag hittat rätt
    Synd bara att det tog 10 år och så mycket pengar som gick åt

Gladys. ...Stort tack :-) Verkligen.
  • Ella G
    Ella G skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Katastrof
    Jag fick oäkta hår och betalade för äkta.
    Man kan lätt bli lurad av henne på grund av första bra intrycket.
    2014-09-16 Gladys K svarar Ella G
    Synd att du tyckte att håret var oäkta. Vi på Gladys hair är mycket noga med att kunden får bra kvalite på löshår och insättning av sitt löshår. Eftersom hela salongen är full av löshår så finns det inget anledning för oss att överhuvudtaget lurar någon,ingen vinner på det....! löshåret som är avklppt från donator blir lätt torrt och förstört med fel produkter som innehåller alcohol,surfate (som gör håret torrt och slitet) eller klorvatten och saltvatten...

Alla som gör hårförlängning hos oss får mycket muntliga information om hur man sköta sitt löhår och samma information finns på hemsidan. Målet är att alla ska vara nöjda hos oss ,men vi är också medveten om att oavsett hur mycket vill 100% nöjdhet så är det omöjligt.

vi beklaga att du inte blev nöjd..

Visa alla (4)
      2014-09-20
    Anna: Tack Gladys, Du är bäst, verkligen. Och ditt hår är fantastiskt. Jag bara njuter, njuter av mitt vackra svall:-)
  • Denisa G
    Denisa G skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Att få mitt hår fixat hos Gladys är en av höjdpunkterna på min vardag! Inte bara det att hon är bäst på det hon gör utan hon gör det med glädje. Man märker snabbt att hon har lång erfarenhet och ser till att jag som kund alltid blir nöjd. Jag har gått hos gladys i snart 2 år nu och jag har aldrig varit snyggare i håret. Aldrig någon som märker att jag har extensions och kvaliteten på hennes hår är enastående. Kan inget annat än att rekommendera alla att gå till Gladys.
  • Lina F
    Lina F skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Hon är mycket duktig och mycket snäll och jag tycker om hennes jobb hon jobbar mycket bra.
    2014-09-14 Gladys K svarar Lina F
    Hej Lina,
    Tack så mycket Lina för din rekommendation...kul att du är nöjd med oss! hoppas att du fortsätter att vara nöjd och vises om si så där 2-3 månader!

• Mikaela S
    Mikaela S skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Min blivande makes kommentar när jag kom hem var : woooow vad snygg du är!!
    Jag är supernöjd med mitt nya, långa, blonda hår.
    Gifter mig om 10 dagar så det var viktigt att det blev bra.
    Tiden sprang iväg under förlängningen eftersom Gladys är en underbar och driftig kvinna som det är härligt att lyssna till.
    Lokalen är fylld från topp till tå med produkter importerade från London, hår, peruker, smink, inpackningar name it! Till bra priser.
    Nu återstår att se vilken kvalitet håret håller men med tanke på att Gladys valde bort det första håret vi tog fram då hon tyckte att dom sytt tränsen lite snett, så litar jag på att hon är väldigt noga med sina hår och sitt rykte.
    Skulle bli väldigt förvånad om det här håret inte är lika snyggt om några månader som det är nu.
    Jag kan varmt rekommendera Gladys!!
    Mia Staaf
    2014-09-11 Gladys K svarar Mikaela S
    Hej fina Mikaela... !!

Ödmjuk tacksam för dina fina ord!! vad kul att din blivande blev också nöjd! det viktigaste av allt att du kände dig bra och trivdes och att resultatet blev som du hade tänkt!..
    Jag önskar dig alla lycka till på di stora dag! och vi syns om 2-3 månader för omsättning!

Kram på dig Mikaela

• Lenita
    Lenita skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Rekommenderar gladys ! Har alltid varit nöjd!
    2014-09-11 Gladys K svarar Lenita
    Hej Lenita!

Tack så mycket för din rek.. kul att du är alltid nöjd! du är ALLTID välkommen!!

• Kiana J
    Kiana J skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Man kommer aldrig ångra sig om man går till Gladys, hon är så grym med det hon gör och man blir alltid nöjd hos henne, hon är så gohjärtad och trevlig. Jag rekommenderar henne stark.
    2014-09-11 Gladys K svarar Kiana J
    Hej Kiana!

Tusen tack för din fina rekomendation! man blir rörd verkligen...du är alltid välkommen anytime!

Tack ännu en gång..

• Louise K
    Louise K skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Mina allvarmaste rekommendationer till dig som vill ha ett strålande vackert hår helt naturligt inflätat i ditt eget.
    Gladys omsorgsfullhet och fingerfärdighet är helt out standing och på kort tid går du från salongen med ett helt nytt vackert hårsvall:-) / Louise
  • Sara V
    Sara V skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    En STOR eloge till fantastiska Gladys & det jobb hon utför. Skicklig & tillmötesgående som hon är har hon fått en långsiktig och trogen kund i mig / Sarah
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Jätte fin service gladis hår är det bästa bra priser kram maggan????
  • Linda G
    Linda G skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Gladys är serviceminded, mån om sina kunder och jätteduktig. Har bra produkter. Varit hos henne 2ggr. Har bara gott att säga.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Glady är en fantastiskt duktig och professionell frisör. Jag har gjort extensions flera ggr hos henne och alltid blivit helnöjd. Hon är utöver kunnig och duktig otroligt trevlig och ger en service utöver det vanliga. Kan verkligen rekommendera henne:-)
  • Bilge G
    Bilge G skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Serviceminded, hjälpsam, fint resultat, nås bäst på telefon.
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Glady är enormt trevlig! Håret blir superfint, ser naturligt ut och håller asbra. Jag ska absolut gå tillbaka då det verkligen är prisvärt :)
  • Ingela G
    Ingela G skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Tack Gladys för att Du finns! Du är den skickligaste hårkonstnär som jag vet - med stark färkänsla får Du också alla extensions att se naturliga ut.Dessutom är det roligt att komma till Dig,för Du är en så härlig person. Kram! Ingela G
  • Elvira N
    Elvira N skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    superbra jättenöjd.;))) hårförlängningen blev perfekt. Så nöjd! Så glad! Och fått så mycket beröm för håret :). så trevligt att få träffa henne;))). Vi ses igen - förstås!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Gladys är proffsig, charmig, trevlig och ställer alltid upp. Jag är supernöjd! :)
  • Titti B
    Titti B skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Jätte bra är super nöjd efter mina besök.
  • Omeida G
    Omeida G skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Bra service, bra utval av sortiment.
  • delinda d
    delinda d skrev om Gladys Hair & Cosmetics
    Bra salong för dig som vill göra extensions till ett bra pris och med kvalitet. Gladys gör olika typer av hårförlängningar och säljer remyhår. Trevligt bemötande!