Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Göteborg Flyttstädsbyrån Göteborgs Flyttstäd

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, 415 07 Göteborg — Visa karta

En städfirma som är specialister på flyttstäd!

Att flyttstäda är mycket mer omfattande än en vanlig städning. Vi gör detta varje dag och vet vilka skrymslen och vrår som behöver lite extra uppmärksamhet inför att en ny person eller familj ska flytta in. Vi finns på flera orter i sydvästra Sverige och är riktigt bra på flyttstädning. Vi samarbetar med olika mäklarfirmor för att underlätta bostadsaffären för dig som ska köpa eller sälja. Du slipper tänka på städning och kan koncentrera dig på annat.

Kontakta oss på Göteborgs Flyttstäd när det är dags att flytta!

Läs vad 166 kunder tycker om Göteborgs Flyttstäd

• Ulla H
    Ulla H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstädning då skall städningen vara tip topp det gick alldeles för fort med städningen och alla fönster var inte putsade .Fanns skit kvar i väggarna i badrummet en flammig diskbänk tummen ner Läs mer
  • Sissel S
    Sissel S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Vi bokade flyttstäd. Hon som svarade i telefon var lite otrevlig de gångerna jag ringde men vi valde dem ändå eftersom vi var ute sent. Dem skulle höra av sig närmste vardag innan städdagen. Kl 17.15 ringde dem på fredagen för att berätta att dem kommer kl 8.00 på måndagen. Gav då information om portkod och dörr, bad dem även höra av sig efter att dem var klara med flytten så jag kunde låsa. Kl 8 på måndag morgon ringer städaren och vill komma in, då hade han inte fått information om portkoder från sin kollega. Ingen ringde heller upp efter städningen var klar. Åkte och kolla städningen på tisdagen och hade lägenheten blivit granskats av bostadsbolaget hade den inte blivit godkänd i köket. Utöver det var lägenheten städad bra. Men lite otrevlig personal och dålig kommunikation mellan kollegor. Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Firman gjorde ett utmärkt arbete! T o m min ugn som var mycket använd blev som ny. Rekommenderas varmast! Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra kontakt och ett väl utfört arbete utan anmärkningar Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd...när vi kom dit igen (vi bor 40 mil bort nu) o skulle sälja så fick ja städa igen..skitig ugn.fönster.golvlister.ventilatuon.geggfläckar på hallväggen..såg inte NÅT som hade gjorts..kändes försent att klaga oxå..litade ju på att allt skulle bli okey..aldrig mer städfirma...städar själv hellre.. Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Göteborgs flyttstäd hjälpte oss att flyttstäda vår lägenhet. Den blev över förväntan ren och vi är väldigt nöjda med deras bemötande och det utförda jobbet Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Riktigt bra och grundlig flyttstädning helt enligt våra önskemål. Vi kunde inte vara nöjdare. Rekommenderas absolut! Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Beställt flyttstädning. Bra bemötande, fin service och var nöjd med städningen. Kommer anlita dem igen vid nästa flytt. Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd. Lite sen info om när dom skulle komma samt lite tveksamt bemötande från personalen när dom ringde lite olägligt. Blev rent dock så själva städningen var bra Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Ett mycket bra bemötande från början till slut! Fick hjälp med flyttstädning av tvårumslägenhet samt balkong. Ett nästan 100-procentigt gott resultat. Ett par små detaljer kunde jag snabbt rätta till själv. Ingenting att direkt klaga på. Läs mer
  • Albin K
    Albin K skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag vet inte. Det var inte jag som kontrollerade städningen Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Vi fick hjälp med flyttstädning av Göteborgs flyttstäd och blev väldigt nöjda med både bemötande och städning. Bra service, trevlig personal som städade och jättefint städat! Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Superbra städ och bemötande. väldigt nöjd. Läs mer
  • Mariette H
    Mariette H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Skitdåligt städat rent ut sagt.
    Blev en andra städning som blev ok, men bedrövligt att det ska behövas. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag beställde flyttstädning och hela processen gick enkelt och smidigt. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Mycket bra leverans och bra pris. Läs mer
  • Björn P
    Björn P skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Fint bemötande, lätt att boka, trevliga tjejer som kom och städade.
    Vissa smågrejer missades men inget som vi hängde upp sig på.
    Kom även ut till köparen vid deras frågor.
    Bra priser.
    P & B Läs mer
  • Solveig J
    Solveig J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag köpte flyttstäd och är mycket nöjd med tjänsten. De kom till avtalad tid och var noggranna. Rekommenderas! Läs mer
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstäd och vår mkt nöjd. Bra bemötande och allt blev rent och snyggt enl riktlinjerna som jag fick från mäklaren Ang vad som ska ingå i flyttstäd. Läs mer
  • Irene M
    Irene M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Kah fick flyttstädning o har absolut inget att klaga på. Rent o snyggt fastän möbler stod utvägen för tjejerna. De var snabba o mkt trevliga. Läs mer
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Billigt, snabbt och bra städ. Allt man vill ha. Läs mer
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väldigt dåligt, fönster, balkong och badrummet var inte städat alls. Rekommenderas definitivt inte. Själv kommer jag aldrig anlita Göteborgs Flyttad mer. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Snabbt svar med tydlig offert, bra bemötande vid bokning. Sent besked om hur dags tjejerna skulle komma på städdagen (kl 15 dagen innan), vilket komplicerade vår planering för dagen. Trevliga och professionella tjejer. Städningen var bra förutom fönsterputsningen på utsidan av fönstren. Läs mer
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Inget att klaga på. Snabba. Hyfsat billiga. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande
    Väl utfört arbete men tig lite längre tid än avtalat Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väldigt slarvigt städat. Vi läste på nätet efteråt att dom inte tar emot klagomål av den som köpt tjänsten utan bara av dom som ska flytta in och att dom varit otrevliga när folk har försökt. Eftersom att vi skulle flytta långt städade vi allt igen själva. Obs, det är ett par år sedan! Läs mer
    2017-10-19 Göteborgs Flyttstäd svarar Jonas S
    Hej Självklart kan man som kund lämna in ett klagomål dock ser vi helst att även nya boende får chansen att kika städningen då dom skall vara nöjda med er städning. Vi hade gärna mottagit ert samtal och fått chansen att åtgärda.
  • Annakarin F
    Annakarin F skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Punktliga. Bra städning. Rutavdraget var fixat och klart när fakturan kom. Kommer använda er igen. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande och bra utförd service. Läs mer
  • Maud B
    Maud B skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Kan bara säga positiva saker om flyttstäningen, från första samtalet till avslutat arbete. Städningen utfördes i min lägenhet på 3 rum och kök+klädkammare.
    Fönsterputsning, kyl och frys, spis och ugn, badrum, parkettgolv mm.
    Jag är supernöjd med ett noggrant arbete som utfördes av två mycket trevliga flickor. Jag kan verkligen rekommendera Göteborgs Flyttstäda. Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Det va rätt kasst utfört arbete då dom fuskade o h inte gjorde badrummet och golvet va inte helt bra häller Läs mer
  • Sakib M
    Sakib M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra gjord, bra kontakter med ledarna. Kan vara bättre under prisförslag. Läs mer
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag är mycket nöjd med min beställning av storstädning inför att min andrahandshyresgäst skulle flytta in i min möblerade lägenhet. Tydlig information, och trevligt och hjälpsamt bemötande. Jag kommer rekommendera dem till andra som letar städhjälp och vet var jag ska vända mig när jag behöver hjälp igen. Läs mer
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Enkelt att boka, bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Trevligt och bra bemötande redan vid första kontakten. Jag är mycket nöjd med städningen (slutstädning i samband med flytt). Göteborgs Flyttstäd tog även diskussion med hyresvärden när vi inte var överens om vad som var normalt slitage efter 10 -års boende i lägenheten. Jag kommer inom kort att anlita Göteborgs Flyttstäd igen för en slutstädning av ett dödsbo.
    "Mycket nöjd kund" Läs mer
  • Clas O
    Clas O skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bokning (tfn) bra städning Läs mer
  • Petter A
    Petter A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra städat, men det var två år sedan. Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Slarvat med städningen men dom kom snabbt tillbaks och rättade till Läs mer
  • Pär E
    Pär E skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Hej ! Vi är verkligen nöjda med allting.Bemötandet från början ,flyttstädningen som utfördes nogsamt samt att ni hörde av er igen och snabbt stämde av med oss då lägenheten var ovanligt krävande och därefter snabbt fortsatte igen efter några dagar.Allt blev jättebra i kontakten med er !!! Helnöjda m.a.o !!! TACK !!! Läs mer
  • Emma M
    Emma M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra och smidigt. Trevlig personal som städade. Vi har inget att klaga på! Läs mer
  • Maryam F
    Maryam F skrev om Göteborgs Flyttstäd
    We got help from Göteborgflyttstad for cleaning a 50 square meter apartment. They did a very good job. Also good value for money. Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Allt blev städat förutom ett fönster men det berodde nog på att det var svårt att öppna det. Läs mer
  • Henric H
    Henric H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande
    Flyttstädning
    Nöjd med utförandet o resultatet Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Trevliga, tillmötesgående och lyhörda för kundens önskemål och behov. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Det var fruktansvärt ansvarslöst o dåligt städat! Ej städat bakom spisen,kökslådorna, socklar, lister i köket, elementen, dörrar ej tvättade, kyl o frys ej tvättat, det luktade matrester i frysen. De var dessutom avstängda och dörrar ej öppna så det stank när vi kom in o öppnade kyl o frys. Badrummets väggar o brunn var katastrof!!! Ej städat! Kommer aldrig rekommendera er! Läs mer
  • Joanna G
    Joanna G skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Eftersom det var ett och ett halvt år sedan jag fick hjälp med flyttstädning är det lite svårt att dra sig till minnes alla detaljer. Läs mer
  • Petra A
    Petra A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bokade flyttstäd och som tur var hann jag själv kolla innan den nya hyresgästen flyttade in.
    Det enda som var städat var skåpen. Allt annat var orört. De hade även lyckats få till skoavtryck på parketten. Jag tog en massa bilder och mailade till dem på kvällen och meddelade att jag dagen efter skulle lämna nycklarna till min bovärd men skulle försöka få behålla en nyckel under dagen så att de kunde åka dit och göra om. När jag dagen efter vid 11-tiden inte fått något svar ringde jag dem och kvinnan jag talade med då sa "Jag har sett bilderna och det var verkligen inte ok men mina städare svarar inte när jag ringer, antagligen för att de vet att de inte gjort sitt jobb så idag blir svårt att göra om städningen".
    Hon frågade också om jag själv kunde ringa min bovärd och fråga om de kunde göra om städningen på måndagen veckan därpå eftersom jag endast kunde ha kvar nyckeln på fredagen. Under all kritik!
    När jag sa att hon måste lösa det under dagen önskade hon få återkomma. Efter några timmar ringde hon och sa att det kommer en kille och städar. Jag mötte upp honom och hans kollega vid lägenheten och det visade sig att Göteborgs flyttstäd fått ta in en utomstående firma. Dessa grabbar var supertrevliga och blev ganska chockade när jag visade dem lägenheten.
    Jag rekommenderar absolut inte Göteborgs flyttstäd! Läs mer
  • Vivianne E
    Vivianne E skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Hej! Vi anlitade er vid flytt från vårt gamla hus i februari 2015. Förmodligen var städningen bra gjord eftersom våra köpare inte klagade. Vi bestämde nämligen med köparna att om städningen var ok så behövde vi inte orda mer om det.

Vi tycker det var värt priset att slippa att göra flyttstädningen själva eftersom det ändå är jättejobbigt med så många andra saker som ska göras vid en flytt. Vi kan rekommendera er. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra! Snabbt. Bra service, de hämtade upp lägenhetsnycklarna i närheten av mitt jobb. Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag fyllde i ett formulär på hemsidan och blev snabbt kontaktad för att boka in en tid för flyttstäd av bostadsrätt. Just den dagen jag önskade flyttstäd hade de många bokningar men de lovade att vara klara före den tid jag satt som sluttid. De kom på utsatt tid och meddelade att det skulle ta cirka 3 timmar. Vi blev dock inte nöjda med det arbete de gjort då och fick ringa tillbaka dem då de redan åkt därifrån. Vi fick då visa vad som hade missats (tex så var flera fönster inte putsade, det var smutsigt i badrummet). Då både vi och de nya hyresgästerna hade bråttom kom vi överens om att låta vissa saker vara (tex dammtorkning ovanpå garderob). Överlag var vi alltså inte nöjda med själva städningen och det har jag meddelat företaget som dock ej svarat mig angående det. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Fantastisk serivce och ett bra bemötande! Läs mer

Saltmätaregatan, 415 07 Göteborg