Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Göteborg Flyttstädsbyrån Göteborgs Flyttstäd

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, 415 07 Göteborg — Visa karta

En städfirma som är specialister på flyttstäd!

Att flyttstäda är mycket mer omfattande än en vanlig städning. Vi gör detta varje dag och vet vilka skrymslen och vrår som behöver lite extra uppmärksamhet inför att en ny person eller familj ska flytta in. Vi finns på flera orter i sydvästra Sverige och är riktigt bra på flyttstädning. Vi samarbetar med olika mäklarfirmor för att underlätta bostadsaffären för dig som ska köpa eller sälja. Du slipper tänka på städning och kan koncentrera dig på annat.

Kontakta oss på Göteborgs Flyttstäd när det är dags att flytta!

Läs vad 182 kunder tycker om Göteborgs Flyttstäd

• Christina W
    Christina W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Vi köpte flyttstäd och dom var otroligt serviceinriktade. Trevliga och smidiga att ha att göra med. Läs mer
  • Liselott P
    Liselott P skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väldigt bra bemötande Snabb o effektiv städning Hade missat ett skåp som jag fick ta själv Gjorde också om spegelputsen Läs mer
  • Axel E
    Axel E skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande och städade bra. Läs mer
  • Patrica H
    Patrica H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Vi blev ihopkopplade med ett värdelöst städbolag som inte ens dök upp, de meddelade vid 17:00 att de kunde komma först dagen därpå. När vi då avbokade skickade de en ”sen avbokning”-faktura.
    Fönsterputzarna 👎🏼 Läs mer
  • Helena T
    Helena T skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning av hus.
    Mycket trevligt bemötande.
    Väldigt smidiga att ha att göra med och de gjorde ett väldigt bra jobb 👌🏻 Läs mer
  • Helena C
    Helena C skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väl utfört flyttstäd. Inget krångel. Läs mer
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Helt ok och trevliga städare. Läs mer
  • Cara G
    Cara G skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Man fick ingen tid när dem skulle komma, så var tvungen ringa dem själva och fråga. Sedan blev dem sena med 45min så en fick sitta och vänta.
    Men själva städningen var super bra! Läs mer
  • Carloline M
    Carloline M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Beställde flyttstäd av lägenhet. Trevligt bemötande av personal, men tyvärr så var städningen usel, märktes knapppt att dom varit där! Damm på lister, fönsterbrädor och väggar. Stora märken på fönsterna. Kommer ej att rekommendera företaget till någon. Läs mer
  • Yasmyn A
    Yasmyn A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd lgh
    Bra bemötande
    Allt som allt gick fort och bra. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Lovar ett pris men kommer sista dagen, deadline för oss och meddelar att de inte kan hålla priset. Dessutom mycket dåligt städat! Läs mer
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Vi använde Göteborgs Flyttstäd för flyttstädning av ett dödsbo. Jag fick ett positivt bemötande vid beställning och de kunde åta sig uppdraget med kort varsel. Priset var förmånligt jämfört med andra firmor jag jämförde med. Resultatet blev bra och personalen som utförde uppdraget var trevliga. Läs mer
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstäd av lägenhet.
    Var endast en personal som städade så tog lång tid trots att vi nämnt att överlämning skulle ske klockan 12. Personalen var otroligt stressad och gav känslan att läget inte var under kontroll.
    Vid kontroll av städningen upptäckte vi som säljare en hel del missar, däremot nämnde inte köparen någonting och därför bad vi inte om extra städ.
    Kändes inte som att er personal blev bra behandlad och därför kommer jag inte rekommendera er för någon. Läs mer
    2018-07-31 Göteborgs Flyttstäd svarar Niclas B
    Hej Niclas,

Tråkigt att du upplever det så, vi har viss personal som hellre vill arbeta själva och inte i grupp, då vi alltid sätter Personalens önskemål först kan det hända att någon kommer själv. Dock skall inte det påverka som det gjort att du känner dig stressad utan i ditt fall bör vi haft minst två personal på plats för att klara er deadline. Jag kikar på detta och hoppas du kan rekommendera oss i framtiden.

Mvh Kimmie
    Lätt att få kontakt.
    Flyttstäd. Läs mer
  • Mark Å
    Mark Å skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd, var inte bra städad, var smuts kvar vid spishällen och golvet i badrummet hade fläckar kvar efter smutsig mopp Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstädning då skall städningen vara tip topp det gick alldeles för fort med städningen och alla fönster var inte putsade .Fanns skit kvar i väggarna i badrummet en flammig diskbänk tummen ner Läs mer
  • Sissel S
    Sissel S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Vi bokade flyttstäd. Hon som svarade i telefon var lite otrevlig de gångerna jag ringde men vi valde dem ändå eftersom vi var ute sent. Dem skulle höra av sig närmste vardag innan städdagen. Kl 17.15 ringde dem på fredagen för att berätta att dem kommer kl 8.00 på måndagen. Gav då information om portkod och dörr, bad dem även höra av sig efter att dem var klara med flytten så jag kunde låsa. Kl 8 på måndag morgon ringer städaren och vill komma in, då hade han inte fått information om portkoder från sin kollega. Ingen ringde heller upp efter städningen var klar. Åkte och kolla städningen på tisdagen och hade lägenheten blivit granskats av bostadsbolaget hade den inte blivit godkänd i köket. Utöver det var lägenheten städad bra. Men lite otrevlig personal och dålig kommunikation mellan kollegor. Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Firman gjorde ett utmärkt arbete! T o m min ugn som var mycket använd blev som ny. Rekommenderas varmast! Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra kontakt och ett väl utfört arbete utan anmärkningar Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd...när vi kom dit igen (vi bor 40 mil bort nu) o skulle sälja så fick ja städa igen..skitig ugn.fönster.golvlister.ventilatuon.geggfläckar på hallväggen..såg inte NÅT som hade gjorts..kändes försent att klaga oxå..litade ju på att allt skulle bli okey..aldrig mer städfirma...städar själv hellre.. Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Göteborgs flyttstäd hjälpte oss att flyttstäda vår lägenhet. Den blev över förväntan ren och vi är väldigt nöjda med deras bemötande och det utförda jobbet Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Riktigt bra och grundlig flyttstädning helt enligt våra önskemål. Vi kunde inte vara nöjdare. Rekommenderas absolut! Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Beställt flyttstädning. Bra bemötande, fin service och var nöjd med städningen. Kommer anlita dem igen vid nästa flytt. Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd. Lite sen info om när dom skulle komma samt lite tveksamt bemötande från personalen när dom ringde lite olägligt. Blev rent dock så själva städningen var bra Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Ett mycket bra bemötande från början till slut! Fick hjälp med flyttstädning av tvårumslägenhet samt balkong. Ett nästan 100-procentigt gott resultat. Ett par små detaljer kunde jag snabbt rätta till själv. Ingenting att direkt klaga på. Läs mer
  • Albin K
    Albin K skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag vet inte. Det var inte jag som kontrollerade städningen Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Vi fick hjälp med flyttstädning av Göteborgs flyttstäd och blev väldigt nöjda med både bemötande och städning. Bra service, trevlig personal som städade och jättefint städat! Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Superbra städ och bemötande. väldigt nöjd. Läs mer
  • Mariette H
    Mariette H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Skitdåligt städat rent ut sagt.
    Blev en andra städning som blev ok, men bedrövligt att det ska behövas. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag beställde flyttstädning och hela processen gick enkelt och smidigt. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Mycket bra leverans och bra pris. Läs mer
  • Björn P
    Björn P skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Fint bemötande, lätt att boka, trevliga tjejer som kom och städade.
    Vissa smågrejer missades men inget som vi hängde upp sig på.
    Kom även ut till köparen vid deras frågor.
    Bra priser.
    P & B Läs mer
  • Solveig J
    Solveig J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag köpte flyttstäd och är mycket nöjd med tjänsten. De kom till avtalad tid och var noggranna. Rekommenderas! Läs mer
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstäd och vår mkt nöjd. Bra bemötande och allt blev rent och snyggt enl riktlinjerna som jag fick från mäklaren Ang vad som ska ingå i flyttstäd. Läs mer
  • Irene M
    Irene M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Kah fick flyttstädning o har absolut inget att klaga på. Rent o snyggt fastän möbler stod utvägen för tjejerna. De var snabba o mkt trevliga. Läs mer
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Billigt, snabbt och bra städ. Allt man vill ha. Läs mer
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väldigt dåligt, fönster, balkong och badrummet var inte städat alls. Rekommenderas definitivt inte. Själv kommer jag aldrig anlita Göteborgs Flyttad mer. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Snabbt svar med tydlig offert, bra bemötande vid bokning. Sent besked om hur dags tjejerna skulle komma på städdagen (kl 15 dagen innan), vilket komplicerade vår planering för dagen. Trevliga och professionella tjejer. Städningen var bra förutom fönsterputsningen på utsidan av fönstren. Läs mer
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Inget att klaga på. Snabba. Hyfsat billiga. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande
    Väl utfört arbete men tig lite längre tid än avtalat Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väldigt slarvigt städat. Vi läste på nätet efteråt att dom inte tar emot klagomål av den som köpt tjänsten utan bara av dom som ska flytta in och att dom varit otrevliga när folk har försökt. Eftersom att vi skulle flytta långt städade vi allt igen själva. Obs, det är ett par år sedan! Läs mer
    2017-10-19 Göteborgs Flyttstäd svarar Jonas S
    Hej Självklart kan man som kund lämna in ett klagomål dock ser vi helst att även nya boende får chansen att kika städningen då dom skall vara nöjda med er städning. Vi hade gärna mottagit ert samtal och fått chansen att åtgärda.
  • Annakarin F
    Annakarin F skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Punktliga. Bra städning. Rutavdraget var fixat och klart när fakturan kom. Kommer använda er igen. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande och bra utförd service. Läs mer
  • Maud B
    Maud B skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Kan bara säga positiva saker om flyttstäningen, från första samtalet till avslutat arbete. Städningen utfördes i min lägenhet på 3 rum och kök+klädkammare.
    Fönsterputsning, kyl och frys, spis och ugn, badrum, parkettgolv mm.
    Jag är supernöjd med ett noggrant arbete som utfördes av två mycket trevliga flickor. Jag kan verkligen rekommendera Göteborgs Flyttstäda. Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Det va rätt kasst utfört arbete då dom fuskade o h inte gjorde badrummet och golvet va inte helt bra häller Läs mer
  • Sakib M
    Sakib M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra gjord, bra kontakter med ledarna. Kan vara bättre under prisförslag. Läs mer
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag är mycket nöjd med min beställning av storstädning inför att min andrahandshyresgäst skulle flytta in i min möblerade lägenhet. Tydlig information, och trevligt och hjälpsamt bemötande. Jag kommer rekommendera dem till andra som letar städhjälp och vet var jag ska vända mig när jag behöver hjälp igen. Läs mer
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Enkelt att boka, bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Trevligt och bra bemötande redan vid första kontakten. Jag är mycket nöjd med städningen (slutstädning i samband med flytt). Göteborgs Flyttstäd tog även diskussion med hyresvärden när vi inte var överens om vad som var normalt slitage efter 10 -års boende i lägenheten. Jag kommer inom kort att anlita Göteborgs Flyttstäd igen för en slutstädning av ett dödsbo.
    "Mycket nöjd kund" Läs mer

Saltmätaregatan, 415 07 Göteborg