Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Göteborg Flyttstädsbyrån Göteborgs Flyttstäd

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, 415 07 Göteborg — Visa karta

En städfirma som är specialister på flyttstäd!

Att flyttstäda är mycket mer omfattande än en vanlig städning. Vi gör detta varje dag och vet vilka skrymslen och vrår som behöver lite extra uppmärksamhet inför att en ny person eller familj ska flytta in. Vi finns på flera orter i sydvästra Sverige och är riktigt bra på flyttstädning. Vi samarbetar med olika mäklarfirmor för att underlätta bostadsaffären för dig som ska köpa eller sälja. Du slipper tänka på städning och kan koncentrera dig på annat.

Kontakta oss på Göteborgs Flyttstäd när det är dags att flytta!

Läs vad 145 kunder tycker om Göteborgs Flyttstäd

• Andber C
    Andber C skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väldigt dåligt, fönster, balkong och badrummet var inte städat alls. Rekommenderas definitivt inte. Själv kommer jag aldrig anlita Göteborgs Flyttad mer. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Snabbt svar med tydlig offert, bra bemötande vid bokning. Sent besked om hur dags tjejerna skulle komma på städdagen (kl 15 dagen innan), vilket komplicerade vår planering för dagen. Trevliga och professionella tjejer. Städningen var bra förutom fönsterputsningen på utsidan av fönstren. Läs mer
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Inget att klaga på. Snabba. Hyfsat billiga. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande
    Väl utfört arbete men tig lite längre tid än avtalat Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Väldigt slarvigt städat. Vi läste på nätet efteråt att dom inte tar emot klagomål av den som köpt tjänsten utan bara av dom som ska flytta in och att dom varit otrevliga när folk har försökt. Eftersom att vi skulle flytta långt städade vi allt igen själva. Obs, det är ett par år sedan! Läs mer
    2017-10-19 Göteborgs Flyttstäd svarar Jonas S
    Hej Självklart kan man som kund lämna in ett klagomål dock ser vi helst att även nya boende får chansen att kika städningen då dom skall vara nöjda med er städning. Vi hade gärna mottagit ert samtal och fått chansen att åtgärda.
  • Annakarin F
    Annakarin F skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstädning. Punktliga. Bra städning. Rutavdraget var fixat och klart när fakturan kom. Kommer använda er igen. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande och bra utförd service. Läs mer
  • Maud B
    Maud B skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Kan bara säga positiva saker om flyttstäningen, från första samtalet till avslutat arbete. Städningen utfördes i min lägenhet på 3 rum och kök+klädkammare.
    Fönsterputsning, kyl och frys, spis och ugn, badrum, parkettgolv mm.
    Jag är supernöjd med ett noggrant arbete som utfördes av två mycket trevliga flickor. Jag kan verkligen rekommendera Göteborgs Flyttstäda. Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Det va rätt kasst utfört arbete då dom fuskade o h inte gjorde badrummet och golvet va inte helt bra häller Läs mer
  • Sakib M
    Sakib M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra gjord, bra kontakter med ledarna. Kan vara bättre under prisförslag. Läs mer
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag är mycket nöjd med min beställning av storstädning inför att min andrahandshyresgäst skulle flytta in i min möblerade lägenhet. Tydlig information, och trevligt och hjälpsamt bemötande. Jag kommer rekommendera dem till andra som letar städhjälp och vet var jag ska vända mig när jag behöver hjälp igen. Läs mer
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Enkelt att boka, bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Trevligt och bra bemötande redan vid första kontakten. Jag är mycket nöjd med städningen (slutstädning i samband med flytt). Göteborgs Flyttstäd tog även diskussion med hyresvärden när vi inte var överens om vad som var normalt slitage efter 10 -års boende i lägenheten. Jag kommer inom kort att anlita Göteborgs Flyttstäd igen för en slutstädning av ett dödsbo.
    "Mycket nöjd kund" Läs mer
  • Clas O
    Clas O skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bokning (tfn) bra städning Läs mer
  • Petter A
    Petter A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra städat, men det var två år sedan. Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Slarvat med städningen men dom kom snabbt tillbaks och rättade till Läs mer
  • Pär E
    Pär E skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Hej ! Vi är verkligen nöjda med allting.Bemötandet från början ,flyttstädningen som utfördes nogsamt samt att ni hörde av er igen och snabbt stämde av med oss då lägenheten var ovanligt krävande och därefter snabbt fortsatte igen efter några dagar.Allt blev jättebra i kontakten med er !!! Helnöjda m.a.o !!! TACK !!! Läs mer
  • Emma M
    Emma M skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra och smidigt. Trevlig personal som städade. Vi har inget att klaga på! Läs mer
  • Maryam F
    Maryam F skrev om Göteborgs Flyttstäd
    We got help from Göteborgflyttstad for cleaning a 50 square meter apartment. They did a very good job. Also good value for money. Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Allt blev städat förutom ett fönster men det berodde nog på att det var svårt att öppna det. Läs mer
  • Henric H
    Henric H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande
    Flyttstädning
    Nöjd med utförandet o resultatet Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Trevliga, tillmötesgående och lyhörda för kundens önskemål och behov. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Det var fruktansvärt ansvarslöst o dåligt städat! Ej städat bakom spisen,kökslådorna, socklar, lister i köket, elementen, dörrar ej tvättade, kyl o frys ej tvättat, det luktade matrester i frysen. De var dessutom avstängda och dörrar ej öppna så det stank när vi kom in o öppnade kyl o frys. Badrummets väggar o brunn var katastrof!!! Ej städat! Kommer aldrig rekommendera er! Läs mer
  • Joanna G
    Joanna G skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Eftersom det var ett och ett halvt år sedan jag fick hjälp med flyttstädning är det lite svårt att dra sig till minnes alla detaljer. Läs mer
  • Petra A
    Petra A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bokade flyttstäd och som tur var hann jag själv kolla innan den nya hyresgästen flyttade in.
    Det enda som var städat var skåpen. Allt annat var orört. De hade även lyckats få till skoavtryck på parketten. Jag tog en massa bilder och mailade till dem på kvällen och meddelade att jag dagen efter skulle lämna nycklarna till min bovärd men skulle försöka få behålla en nyckel under dagen så att de kunde åka dit och göra om. När jag dagen efter vid 11-tiden inte fått något svar ringde jag dem och kvinnan jag talade med då sa "Jag har sett bilderna och det var verkligen inte ok men mina städare svarar inte när jag ringer, antagligen för att de vet att de inte gjort sitt jobb så idag blir svårt att göra om städningen".
    Hon frågade också om jag själv kunde ringa min bovärd och fråga om de kunde göra om städningen på måndagen veckan därpå eftersom jag endast kunde ha kvar nyckeln på fredagen. Under all kritik!
    När jag sa att hon måste lösa det under dagen önskade hon få återkomma. Efter några timmar ringde hon och sa att det kommer en kille och städar. Jag mötte upp honom och hans kollega vid lägenheten och det visade sig att Göteborgs flyttstäd fått ta in en utomstående firma. Dessa grabbar var supertrevliga och blev ganska chockade när jag visade dem lägenheten.
    Jag rekommenderar absolut inte Göteborgs flyttstäd! Läs mer
  • Vivianne E
    Vivianne E skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Hej! Vi anlitade er vid flytt från vårt gamla hus i februari 2015. Förmodligen var städningen bra gjord eftersom våra köpare inte klagade. Vi bestämde nämligen med köparna att om städningen var ok så behövde vi inte orda mer om det.

Vi tycker det var värt priset att slippa att göra flyttstädningen själva eftersom det ändå är jättejobbigt med så många andra saker som ska göras vid en flytt. Vi kan rekommendera er. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra! Snabbt. Bra service, de hämtade upp lägenhetsnycklarna i närheten av mitt jobb. Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Jag fyllde i ett formulär på hemsidan och blev snabbt kontaktad för att boka in en tid för flyttstäd av bostadsrätt. Just den dagen jag önskade flyttstäd hade de många bokningar men de lovade att vara klara före den tid jag satt som sluttid. De kom på utsatt tid och meddelade att det skulle ta cirka 3 timmar. Vi blev dock inte nöjda med det arbete de gjort då och fick ringa tillbaka dem då de redan åkt därifrån. Vi fick då visa vad som hade missats (tex så var flera fönster inte putsade, det var smutsigt i badrummet). Då både vi och de nya hyresgästerna hade bråttom kom vi överens om att låta vissa saker vara (tex dammtorkning ovanpå garderob). Överlag var vi alltså inte nöjda med själva städningen och det har jag meddelat företaget som dock ej svarat mig angående det. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Fantastisk serivce och ett bra bemötande! Läs mer
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Det blev rent men vissa ställen missades. Hade jag gjort det själv hade det blivit renare men när en inte har tid så gör dom jobbet helt ok. Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Visningsstäd.
    Mycket nöjd.
    Tjejerna som var här hette Iwan och Anna.
    Jag återkommer troligen till er för flyttstädning. Läs mer
  • Rigmor S
    Rigmor S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Inga klagomål från köparen!!Trevligt bemötande
    Bra att ni ringde och kollade upp tiderna som var bokade!
    Passade tiden!!
    /Tack!! Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Inga konstigheter. Lätt att boka, bra pris och väldigt bra utförd flyttstädning.
    Dock extremt konstigt att de ber om feedback två år efter utförd flyttstädning. Läs mer
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Göteborgs Flyttstäd
    De nya hyresgästerna klagade inte. Jag tycker att de skulle använt polish på köksgolvet som var linoleum. De kom ej på utsatt dag utan två dagar för tidigt. Annars var jag nöjd. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Kontakten men företaget var inga problem. Men arbetet var absolut under all kritik. Fastighetsskötaren hittade ungefär 10 punkter att klaga på. De hade dessutom dragit av ett avloppsrör i köket så de riskerade att vattenskada hela lägenheten. Hade vi inte varit där timmar efteråt och sett droppandet så hade det inte gått bra.
    De löste självklart allting i efterhand men vi fick stå och skämmas. Vi fick dessutom ingen kompensation för att de hade gått så fel. Kommer aldrig använda detta företag igen! Läs mer
  • Viveqa R
    Viveqa R skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Snabb och smidig flyttstädning till ett rimligt pris! Mycket nöjd. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Så jävla dåligt ändå kom Göteborgs Flyttstäd två gånger ! Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Göteborgs Flyttstäd
    det var två år sedan om inte mer så minns inte om det var bra eller dåligt. sluta skicka spam tack ! Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Hade beställt flyttstädning. Allt funkade bra. Nöjd! Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra och seriöst företag. Trevligt bemötande och bra priser! Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Trevliga och bra. Är helnöjd med dem. Trevliga i telefon och de som städar var bra. Inga problem alls. Läs mer
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Toppen! Snabba, prisvärda och duktiga. Kommer definitivt anlita dem igen Läs mer
  • Fs D
    Fs D skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Snabb, proffsig och mycket väl utförd flyttstädning. Fick mycket beröm från de som flyttade in. Läs mer
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd fungerade utmärkt i tid och med bra resultat! Läs mer
  • Sanne W
    Sanne W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra, städningen var inte helt hundra enligt min åsikt men detta åtgärdades Läs mer
  • Pia C
    Pia C skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Har köpt flyttstäd! Är mycket nöjd med arbetet, även de nya ägarna var nöjda! Väldigt fint bemötande, rekommenderar er gärna till vänner och bekanta. Anlitar er igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Köpte flyttstädning och städning inför visning.

Mycket missnöjd. Dåligt städat och dom hade använt medel på en träbänk så att oljan lossnade. Man kunde förvänta sig att ett städföretag har koll på hur man städar. Läs mer
  • Ramona A
    Ramona A skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Bra bemötande, bra städat, bra information till kunden efter jobbet, tillmötesgående och trevliga. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Jesper W
    Jesper W skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Flyttstäd villa
    Nya ägaren var nöjd. Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Göteborgs Flyttstäd
    Köpte flyttats och allt gick bra. Kom i tid och gjorde ett bra jobb. Finns inget att klaga på Läs mer

Saltmätaregatan, 415 07 Göteborg