Alla kategorier Restaurang Stockholms län Danderyd Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Vendevägen 11, 182 69 Djursholm — Visa karta

Nybrogatan 42, 11440, Stockholm
Spanjorskan
Staffan L:
Trevligt bemötande. Snabb service. Tyvärr köttet massor med fett. Hälften inte ätbart. Efterrätt ok.

Restauranger nära Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm:

Bockholmen, SOLNA
15 minuter från City finns Bockholmens Hav & Restaurang som erbjuder brunch, á l... Läs mer ›
Åsa L:
Var nyligen där på brunch, underbar miljö, god mat, mycket trevlig personal men kanske lite långa köer när man skulle hämta mat.

Norrtullsgatan 59, Stockholm
Välkommen till La Taberna! Spanskinspirerad mat och dryck. Hit kan både små och ... Läs mer ›
Sören E:
Bra service och trevligt bemötande. Valde tapas som motsvarade våra höga förväntningar. Återkommer gärna vär tillfälle bjudes.

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Madeleine B:
Bra mat och bra service, kommer gärna tillbaka.

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Ramsen J:
bästa mat och bästa service och snyggt ställe jag älskar och vara där i sangria .

Läs vad 4 kunder tycker om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

• Jonas H
    Jonas H skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    God klassisk grekisk mat har de här. Känns verkligen i smaken att det är grillat. Mums!
  • Pascal A
    Pascal A skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    Ljuvlig, trevlig och serviceinriktad personal. Trevlig lokal, värt en utflykt
    från stan.
  • Björn W
    Björn W skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    Mycket fint grillad sovlaki, trevlig atmosfär och gedigen klassisk grekisk inredning. Prismässigt helt ok...prisvärd lunch kan man säga.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    Går inte att jämföra med de andra kolgrillsbarerna, vi tar bilen dit fast att vi bor på kungsholmen och har närmre till den här. Det är något visst med djursholms helt enkelt. Trevlig personal och bra avhämtning!

Vendevägen 11, 182 69 Djursholm