Alla kategorier Restaurang Stockholms län Danderyd Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Vendevägen 11, 182 69 Djursholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

• Morgan N
    Morgan N skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    Har säkert besökt denna krog ett femtiotal ggr under åren. Sedan något år tillbaka tog nya ägare över och för en tid sedan var vi där för sista gången.
    Frun matförgiftad (gyros som hon redan på plats borde ifrågasatt då den kändes direkt torr och illaluktande), katastrofal service där känslan är att de som jobbar där hatar sina gäster och har helt valt fel yrke, samt så är allt torrt och salladen vid sidan på tallriken är allt annat än fräsch.

Big NO GO och i vår umgängeskrets här i Djursholm finns det numera inte någon som sätter sin fot på denna en gång i tiden så trevliga krog igen. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    God klassisk grekisk mat har de här. Känns verkligen i smaken att det är grillat. Mums! Läs mer
  • Pascal A
    Pascal A skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    Ljuvlig, trevlig och serviceinriktad personal. Trevlig lokal, värt en utflykt
    från stan. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    Mycket fint grillad sovlaki, trevlig atmosfär och gedigen klassisk grekisk inredning. Prismässigt helt ok...prisvärd lunch kan man säga. Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm
    Går inte att jämföra med de andra kolgrillsbarerna, vi tar bilen dit fast att vi bor på kungsholmen och har närmre till den här. Det är något visst med djursholms helt enkelt. Trevlig personal och bra avhämtning! Läs mer

Folkungagatan 126, 11630, STOCKHOLM