Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

3.6

5 omdömen om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Mathias E
Skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Har säkert besökt denna krog ett femtiotal ggr under åren. Sedan något år tillbaka tog nya ägare över och för en tid sedan var vi där för sista gången. Dålig service där känslan är att de som jobbar där hatar sina gäster och har helt valt fel yrke, samt så är allt torrt och salladen vid sidan på tallriken är allt annat än fräsch.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Jonas H
Skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

God klassisk grekisk mat har de här. Känns verkligen i smaken att det är grillat. Mums!

Pascal A
Skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Ljuvlig, trevlig och serviceinriktad personal. Trevlig lokal, värt en utflykt från stan.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Björn W
Skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Mycket fint grillad sovlaki, trevlig atmosfär och gedigen klassisk grekisk inredning. Prismässigt helt ok...prisvärd lunch kan man säga.

Jenny T
Skrev om Grekiska Kolgrillsbaren Djursholm

Går inte att jämföra med de andra kolgrillsbarerna, vi tar bilen dit fast att vi bor på kungsholmen och har närmre till den här. Det är något visst med djursholms helt enkelt. Trevlig personal och bra avhämtning!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen