GT Auto

GT Auto

24 omdömen om GT Auto

Piotr T
Skrev om GT Auto

Jag hade svårt att välja bilen. Åkte fram och tillbaka, ändrade mig miljon gånger. Stort tack Alex för bästa service och tålamod ! Rekommenderar varmt !!! Peter Peugout Expert

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Sanel M
Skrev om GT Auto

Jag har köpt en del bilar, men upplevelsen av kundfokus hos Alex är på en annan nivå. Dels fick jag en felfri bil, dels tog han emot min bil som hade en del skavanker och var hjälpsam i att avlägsna dessa. En av få bilhandlare som verkligen genuint tar hand om sina kunder, värnar kundrelationer och hjälper till så att det blir så bra som möjligt. Jag kommer att återkomma vid nästa bilaffär.

TARIQ D
Skrev om GT Auto

Jätte nöjd med mitt bilköp, super trevlig och hjälpsam säljare. Rekommenderar starkt!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Anders Gunnar L

Mycket proffsiga och seriösa. Sålde min bil till GT Auto och affären gick snabbt och enkelt. Kan starkt rekommendera dem.

LUISA S
Skrev om GT Auto

Jättenöjd med mitt bilköp. Snabb och bra återkoppling!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

ERNESA M
Skrev om GT Auto

riktigt bra omdöme och service 👌🏼

JONATHAN K
Skrev om GT Auto

Riktigt Bra service och bemötande, slutade med att man åkte hem med bilen man skulle titta på. Rekommenderar starkt.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

CALLE L
Skrev om GT Auto

Mycket trevliga och serviceminded. Satsar på välutrustade, nyare kvalitetsbilar till rätt pris. Finansiering och försäkringslösningar finns att tillgå. Man behöver inte vara störst för att vara bäst.

MARTIN B
Skrev om GT Auto

Väldigt nöjd med servicen, trevlig säljare som hjälpte mig genom allt med att vara ny till bilköpande

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

KRISTIN A
Skrev om GT Auto

Jätte trevligt, super bra bemötande och smidigt.

PETER K
Skrev om GT Auto

Vill ge mina bästa rekommendationer för ett bra bemötande och ett proffsigt intryck. Önskar er all lycka och framgång.

Markos A
Skrev om GT Auto

Bra bemötande, Flexibilitet, och smidighet, Rekommenderas starkt, Hälsningar Markos

Svar från GT Auto

Tack för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme. Ha en trevlig helg nu.

Hassan Y
Skrev om GT Auto

Allt e så bra o super o man hitta jätte fina o bra bilar

Svar från GT Auto

Hej Hassan, tack för din recension och härligt att du är nöjd med våran service.

Marco R
Skrev om GT Auto

Trevlig lite mindre bilaffär med mycket hjälpsam säljare med bra humor. Affären gick smidigt till och som kund kändes tryggt o bra med affären. Kan varmt rekommendera till andra att checka in där kolla om man hittar sin nya bil där också. Tack GT-auto

Svar från GT Auto

Hej Marco, tack för att du tog dig tiden och lämna en recension. Härligt att du är nöjd med din nya bil. God fortsättning önskar vi på GT Auto.

Tom-gunnar R

Helt utmärkt service. Hade en reklamasjon utan några problem. Kan varmt rekomandera GT Auto

Svar från GT Auto

Tack Tom-gunnar för att du tog dig tiden att skriva en recension, vi får passa på att önska dig en trevlig helg.

Jimmy B
Skrev om GT Auto

Köpte en Q7 av Alex Blev mycket väl bemött och helnöjd med affären Mina fördomar om bilförsäljare fick sig en liten törn

Svar från GT Auto

Hej Jimmy, riktigt tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva en. Härligt att du är nöjd med hela affären och bilen, vi får passa på att önska dig en riktigt trevlig helg.

Henri L
Skrev om GT Auto

Köpte en Volvo XC70 och är väldigt nöjd! Dom här många bra bilar och bra bemötande! Tummen upp!

Svar från GT Auto

Tack Henri för att du tog dig tiden att skriva en recension. Härligt att du är nöjd, trevlig helg på dig.

Bo Ingemar H

mycket bra bemötande . försäljaren var mycket bra att snacka med. mycket hjälpsam tog sej tid vid problem . köpte bil . skulle göra affär med dom i gen.

Svar från GT Auto

Tack Bo Ingemar för att du tog dig tiden att skriva en recension. Trevlig att höra att du skulle göra affär med oss igen, du är alltid välkommen. Vi önskar dig många trevliga mil i din nya bil.

Michal M
Skrev om GT Auto

För några månader sedan köpte jag en välbehållen bil som jag är nöjd med än idag. Personalen var mycket trevliga, hjälpsamma och man ser att de tar kunderna seriöst. Av alla bilhandlare som jag har mött har GT Auto verkligen lyssnat och gett betänketid . Företaget levde upp till alla mina förväntningar 100%. GT auto har verkligen en hög kvalitet. Nöjd kund M 😀👍

Svar från GT Auto

Tack Michal för att du tog dig tiden och skriva en recension. Härligt att du är nöjd med hela bilköpet du gjorde hos oss. Är det något så är det bara att ringa.

Nikolas D
Skrev om GT Auto

Köpte min Mazda 3 Mps av GT Auto. Professionella, framåtriktade med en bred kunskap och ger det lilla extra när det gäller service. Fick hjälp med en smidig förmedling av finans och därefter var köper klart. Ett stort plus att Alex, var tillgänglig även om det var utanför ordinarie arbetstid när jag hade en fråga, bemötte mig även då med högsta grad av service efter försäljningen. En bilhandlare som jag definitivt kommer att förmedla och köpa min nästkommande bil. Mvh. Nikolas

Svar från GT Auto

Hej Nikolas, tack för att du tog dig tiden att skriva en recension. Vi gör vår bästa för våra kunder, härligt med feedback. Du är välkommen åter.

Haris M
Skrev om GT Auto

Grymma säljare och grym förståelse för vad de gör

Svar från GT Auto

Tack Haris för att du tog dig tiden och skriva en recension, härligt att du är nöjd med oss.

Nils Erik Göran K

Proffsigt bemötande vid köp av begagnad premium bil. Löste alla frågeställningar och affären genomfördes med både säljare och köpare som vinnare. Kommer definitivt att kontakta dem igen vid eventuell framtida affär.

Svar från GT Auto

Tack för att du tog dig tiden och skriva en recension. Det är härligt att höra, du är så välkommen Göran. Ha det så bra.

Jörgen L
Skrev om GT Auto

- Köpte en Kia Ceed - Trevligt bemötande - De uppfyllde inte förväntningarna, men det är POSITIVT! Hade väntat mig trevligt men lite påklistrat bemötande, men det jag möttes av kändes genuint och äkta. - Mkt bra upplevelse

Svar från GT Auto

Tack Jörgen för din recension, trevlig och höra att du är nöjd med oss. Vi önskar dig en massa trevlig mil i din nya bil.

Carina S
Skrev om GT Auto

Köpte bil. Vänligt och hjälpsamt. Vanligt bemötande. Trevliga killar som vill väl.

Svar från GT Auto

Tack för att du tog dig tiden att skriva och tack för ditt förtroende.