GT Auto

4.7 i betyg av av 15 omdömen

Läs vad 15 kunder tycker om GT Auto

• 2020-08-22

KRISTIN A skrev om GT Auto
    Jätte trevligt, super bra bemötande och smidigt. Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 91 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • PETER K

2020-08-05

PETER K skrev om GT Auto
    Vill ge mina bästa rekommendationer för ett bra bemötande och ett proffsigt intryck. Önskar er all lycka och framgång. Läs mer
  • 2020-05-18

Markos A skrev om GT Auto
    Bra bemötande,
    Flexibilitet, och smidighet,
    Rekommenderas starkt,
    Hälsningar Markos Läs mer
    2020-05-22 GT Auto svarar Markos A
    Tack för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme. Ha en trevlig helg nu.
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 269 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2020-04-28

Hassan Y skrev om GT Auto
    Allt e så bra o super o man hitta jätte fina o bra bilar Läs mer
    2020-04-29 GT Auto svarar Hassan Y
    Hej Hassan, tack för din recension och härligt att du är nöjd med våran service.
  • Marco R

2020-04-27

Marco R skrev om GT Auto
    Trevlig lite mindre bilaffär med mycket hjälpsam säljare med bra humor.
    Affären gick smidigt till och som kund kändes tryggt o bra med affären.
    Kan varmt rekommendera till andra att checka in där kolla om man hittar sin nya bil där också.
    Tack GT-auto Läs mer
    2020-04-28 GT Auto svarar Marco R
    Hej Marco, tack för att du tog dig tiden och lämna en recension. Härligt att du är nöjd med din nya bil. God fortsättning önskar vi på GT Auto.
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 582 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2020-04-17

Tom-gunnar R skrev om GT Auto
    Helt utmärkt service.
    Hade en reklamasjon utan några problem.
    Kan varmt rekomandera GT Auto Läs mer
    2020-04-17 GT Auto svarar Tom-gunnar R
    Tack Tom-gunnar för att du tog dig tiden att skriva en recension, vi får passa på att önska dig en trevlig helg.
  • 2020-04-16

Jimmy B skrev om GT Auto
    Köpte en Q7 av Alex
    Blev mycket väl bemött och helnöjd med affären
    Mina fördomar om bilförsäljare fick sig en liten törn Läs mer
    2020-04-17 GT Auto svarar Jimmy B
    Hej Jimmy, riktigt tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva en. Härligt att du är nöjd med hela affären och bilen, vi får passa på att önska dig en riktigt trevlig helg.
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 109 omdömen
    Badge2020
    "Nice car, good price and excellent service. 100% nöjd. Thanks alot."
    Taxi 0046 A
  • Henri L

2020-04-16

Henri L skrev om GT Auto
    Köpte en Volvo XC70 och är väldigt nöjd! Dom här många bra bilar och bra bemötande! Tummen upp! Läs mer
    2020-04-17 GT Auto svarar Henri L
    Tack Henri för att du tog dig tiden att skriva en recension. Härligt att du är nöjd, trevlig helg på dig.
  • 2020-04-16

Bo Ingemar H skrev om GT Auto
    mycket bra bemötande . försäljaren var mycket bra att snacka med. mycket hjälpsam tog sej tid vid problem . köpte bil . skulle göra affär med dom i gen. Läs mer
    2020-04-16 GT Auto svarar Bo Ingemar H
    Tack Bo Ingemar för att du tog dig tiden att skriva en recension. Trevlig att höra att du skulle göra affär med oss igen, du är alltid välkommen. Vi önskar dig många trevliga mil i din nya bil.
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 295 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Gjort alla mina bilköp hittills hos dom och kan varmt rekommendera Dom, otroligt bra service och kundbemötande tack Daniel och co."

Michal M skrev om GT Auto
    För några månader sedan köpte jag en välbehållen bil som jag är nöjd med än idag. Personalen var mycket trevliga, hjälpsamma och man ser att de tar kunderna seriöst. Av alla bilhandlare som jag har mött har GT Auto verkligen lyssnat och gett betänketid . Företaget levde upp till alla mina förväntningar 100%.

GT auto har verkligen en hög kvalitet.

Nöjd kund M 😀👍 Läs mer
    2020-04-16 GT Auto svarar Michal M
    Tack Michal för att du tog dig tiden och skriva en recension. Härligt att du är nöjd med hela bilköpet du gjorde hos oss. Är det något så är det bara att ringa.

Nikolas D skrev om GT Auto
    Köpte min Mazda 3 Mps av GT Auto.
    Professionella, framåtriktade med en bred kunskap och ger det lilla extra när det gäller service. Fick hjälp med en smidig förmedling av finans och därefter var köper klart.

Ett stort plus att Alex, var tillgänglig även om det var utanför ordinarie arbetstid när jag hade en fråga, bemötte mig även då med högsta grad av service efter försäljningen.

En bilhandlare som jag definitivt kommer att förmedla och köpa min nästkommande bil.

Mvh. Nikolas Läs mer
    2020-04-15 GT Auto svarar Nikolas D
    Hej Nikolas, tack för att du tog dig tiden att skriva en recension. Vi gör vår bästa för våra kunder, härligt med feedback. Du är välkommen åter.
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 807 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra, trevligt, proffsigt och tryggt! Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter"
    Leo Alexander B

Haris M skrev om GT Auto
    Grymma säljare och grym förståelse för vad de gör Läs mer
    2020-04-15 GT Auto svarar Haris M
    Tack Haris för att du tog dig tiden och skriva en recension, härligt att du är nöjd med oss.

Göran K skrev om GT Auto
    Proffsigt bemötande vid köp av begagnad premium bil. Löste alla frågeställningar och affären genomfördes med både säljare och köpare som vinnare.
    Kommer definitivt att kontakta dem igen vid eventuell framtida affär. Läs mer
    2020-04-15 GT Auto svarar Göran K
    Tack för att du tog dig tiden och skriva en recension. Det är härligt att höra, du är så välkommen Göran. Ha det så bra.

Jörgen L skrev om GT Auto
    - Köpte en Kia Ceed
    - Trevligt bemötande
    - De uppfyllde inte förväntningarna, men det är POSITIVT! Hade väntat mig trevligt men lite påklistrat bemötande, men det jag möttes av kändes genuint och äkta.
    - Mkt bra upplevelse Läs mer
    2020-04-15 GT Auto svarar Jörgen L
    Tack Jörgen för din recension, trevlig och höra att du är nöjd med oss. Vi önskar dig en massa trevlig mil i din nya bil.

Carina S skrev om GT Auto
    Köpte bil.
    Vänligt och hjälpsamt.
    Vanligt bemötande.
    Trevliga killar som vill väl. Läs mer
    2020-04-15 GT Auto svarar Carina S
    Tack för att du tog dig tiden att skriva och tack för ditt förtroende.

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära GT Auto:

FLORENCE S FLORENCE S tycker:
“Jag hade en transportbil men k...” Läs mer
Haninge Bilpark (1.1km)
Lindholm Bil AB (1.8km)