Hägerstens Vvs KB

Hägerstens Vvs KB

BMN Rör erbjuder hjälp med alla typer av VVS-installationer, servicearbeten, felsökning och rörservice. Vi erbjuder också hjälp med värmepumpar, såväl reparationer som installationer. Tillsammans med våra partners renoverar vi både badrum och kök. Vi servar hela 08 området och jobbar både med företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Varmt välkommen att kontakta oss!

4 omdömen om Hägerstens Vvs KB

Nikola T
Skrev om Hägerstens Vvs KB

Mikael är en duktig och trevlig röris som jag kan rekommendera varmt!

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Lilian T
Skrev om Hägerstens Vvs KB

Anlitade BMN efter att jag gjort en förfrågan på ett mindre rörjobb genom reco.se. Mikael var väldigt tillmötesgående och trevlig. Kändes tryggt och ärligt. Kan rekommendera honom varmt. Han brydde sig, trots att det var ett litet jobb som han förmodligen inte tjänade så mycket på. Sådant uppskattar man i dagens penningstinna samhälle. Stavas yrkesstolthet och yrkesheder!

Anna B
Skrev om Hägerstens Vvs KB

Mikael var med och renoverade vårt kök och badrum. Han var tillgänglig, punktlig och vi blev riktigt nöjda med slutresultatet.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 182 omdömen 4.6 av 182 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Maeleine B
Skrev om Hägerstens Vvs KB

En duktig och pålitlig rörmokare, har jobbat en hel del i vårt hus och allt blev kanon. Han passar tider ( kommer alltid vid avtalad tid ). Håller rent och snyggt efter sig !