Hägerstens Vvs KB

Bontestavägen 14, 163 45 Spånga — Visa karta

5.0 i betyg av av 4 omdömen

BMN Rör erbjuder hjälp med alla typer av VVS-installationer, servicearbeten, felsökning och rörservice. Vi erbjuder också hjälp med värmepumpar, såväl reparationer som installationer. Tillsammans med våra partners renoverar vi både badrum och kök. Vi servar hela 08 området och jobbar både med företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar.

Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 4 kunder tycker om Hägerstens Vvs KB

• Nikola T

2013-12-16

Nikola T skrev om Hägerstens Vvs KB
    Mikael är en duktig och trevlig röris som jag kan rekommendera varmt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 515 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"
  • 2013-12-12

Lilian T skrev om Hägerstens Vvs KB
    Anlitade BMN efter att jag gjort en förfrågan på ett mindre rörjobb genom reco.se. Mikael var väldigt tillmötesgående och trevlig. Kändes tryggt och ärligt. Kan rekommendera honom varmt. Han brydde sig, trots att det var ett litet jobb som han förmodligen inte tjänade så mycket på. Sådant uppskattar man i dagens penningstinna samhälle. Stavas yrkesstolthet och yrkesheder! Läs mer
  • 2013-12-12

Anna B skrev om Hägerstens Vvs KB
    Mikael var med och renoverade vårt kök och badrum. Han var tillgänglig, punktlig och vi blev riktigt nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Revider Energi AB IVT Center
    4.4 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Mycket seriöst bemötande. Känt mig trygg genom hela utförandet. Andreas Greiff utförde en besiktning av hela installationen samt gav en han"
  • 2013-03-04

Maeleine B skrev om Hägerstens Vvs KB
    En duktig och pålitlig rörmokare, har jobbat en hel del i vårt hus och allt blev kanon. Han passar tider ( kommer alltid vid avtalad tid ). Håller rent och snyggt efter sig ! Läs mer

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Lamm L Lamm L tycker: