Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Hair-Science Kista

Hair-Science Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Vi finns i Kista Gallerian och Hair Science är en organisation inom området hårvård i Kista.
Torsgatan 1, 11223, STOCKHOLM
Frisör Martina Segerstedt
Sara L:
Väldigt duktig , noggrann , inkännande frisör . Nogrann på färg , form och att få till känslan som jag ville uppnå med mitt hairtalk. Tydlig...

Frisörer nära Hair-Science Kista:

Studievägen 10, Sollentuna
Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett... Läs mer ›
Sonja L:
Har gått hos Sofie Hammarström i flera år och gjort mina fransar, och hon är den bästa bästa som finns jag har gått hos andra, när Sofie gjo...

Evenemangsgatan 12B, SOLNA
Unna ditt hår lite vardagslyx! Vi på Lyx by Rebecka strävar efter att ge dig hög... Läs mer ›
Max Ö:
Trevlig personal som är enkla att prata med. Ger ett seriöst men skönt intryck. Blir alltid nöjd med resultatet efter klippningen. Man känne...

Barkarbyvägen 56, JÄRFÄLLA
Daniella J:
Färga en ombre/ bayalage hos Saif. Super nöjd med resultatet 👌🏽

Ankdammsgatan 33, Solna
Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män! Läs mer ›
Dennis F:
Mycket trevlig salong med service av hög kvalitet. Högst tveksamt om det går att hitta mer prisvärt.

Läs vad 10 kunder tycker om Hair-Science Kista

• Anders K
    Anders K skrev om Hair-Science Kista
    Bästa frisörerna, bästa servicen, bästa läget, bästa produkterna. Starkt prisvärt!
  • Raidat R
    Raidat R skrev om Hair-Science Kista
    Hair Science är jättebra företag, fräsch lokal, trevliga och duktiga frisörer. Jag färgade och klippte mig hos Diana som kommer alltid med nya idéer för mitt hår eller min dotters hår varje gång. Hon är gullig att prata med, noggrann och professionell. Diana färjade och klippte även min 13-åriga dottern, min dotter är såååååå nöjd! och jag också supernöjd. Rekommenderas varmt!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Hair-Science Kista
    Trevligt och vänligt bemötande och framför allt bra klippning!
  • Jonas Ziad Z
    Jonas Ziad Z skrev om Hair-Science Kista
    Ett av de bättre ställena jag varit på! Blir bemött på ett respektfullt och professionellt sätt i en skön omgivning, nu är jag stammis där! Lätt värt pengarna!
  • Anders L
    Anders L skrev om Hair-Science Kista
    Sällan lång väntetid. Trevligt bemötande. Bra pris!
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Hair-Science Kista
    Jag har varit kund regelbundet c:a 3 år. Det är inte många minuters väntetid. Jag har haft olika frisörer där. Alla är mycket proffsiga och jobbar snabbt. Att frisörerna även har ett jättetrevligt bemötande gör att man ser fram emot nästa klippning.
  • Maria S
    Maria S skrev om Hair-Science Kista
    Sura, tråkiga tjejer som jobbar där. Inget leende alls! Ser ut som att någon har dött. Kollar deras mobiler då och då under kundmötet.
    Lyssnar inte, kan inte svenska, suckar och hånar en när dom själva inte förstår vad man vill ha för frisyr.
    Klipper inte som man vill. Håller för varm hårfön i ansiktet på en.
    Snackar skit om alla runt omkring en (jo, vissa förstår tyvärr språket) och precis när man är klar så drar frisören bort skyddet och skakar om det så allt hår flyger runt i ansiktet på en.
    Så oproffsigt.
  • Natanael
    Natanael skrev om Hair-Science Kista
    Mycket nöjd med både klippningen och bemötandet. Alex var lika trevlig som skicklig med saxen. Kan varmt rekommendera denna duktiga frisör. Jag kom in med ett bombnedslag till hår och lämnade salongen med crème de la crème hår ;)
  • Björn v
    Björn v skrev om Hair-Science Kista
    Autstanding!
    Trevliga och lättsamma vet vad frisörkvalite är och ändå så snabba!
  • John E
    John E skrev om Hair-Science Kista
    Mycket bra salong med erfarna och kunniga frisörer samt trevlig miljö.

Kista Galleria, 164 91 Kista