Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Hair-Science Kista

Hair-Science Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Vi finns i Kista Gallerian och Hair Science är en organisation inom området hårvård i Kista.
Torsgatan 1, 11223, STOCKHOLM

Frisörer nära Hair-Science Kista:

Studievägen 10, Sollentuna
Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett... Läs mer ›
Ulla L:
Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Barkarbyvägen 56, JÄRFÄLLA
Mona S:
Top 4 Hair är en salong med frisör som har hög kompetens och proffesionell. Lyhörd och noggrann. Alltid trevligt bemötande med hög service n...

Ankdammsgatan 33, Solna
Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män! Läs mer ›
Sebastian:
Jag är 9 år. Samy är en snäll frisör. Jag gillade dekorationerna i salongen och vi fick godis efteråt!

Skytteholmsvägen 47, SOLNA
Välkommen till Mohair! Kom förbi oss för en proffsig frisörbehandling och en god... Läs mer ›
Pernilla A:
Alltid lika bra bemötande, alla lika trevliga! Är 100% nöjd med min frisör och rekommenderar Mohair till alla jag känner. Besöket är mkt me...

Läs vad 10 kunder tycker om Hair-Science Kista

• Anders K
    Anders K skrev om Hair-Science Kista
    Bästa frisörerna, bästa servicen, bästa läget, bästa produkterna. Starkt prisvärt! Läs mer
  • Raidat R
    Raidat R skrev om Hair-Science Kista
    Hair Science är jättebra företag, fräsch lokal, trevliga och duktiga frisörer. Jag färgade och klippte mig hos Diana som kommer alltid med nya idéer för mitt hår eller min dotters hår varje gång. Hon är gullig att prata med, noggrann och professionell. Diana färjade och klippte även min 13-åriga dottern, min dotter är såååååå nöjd! och jag också supernöjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Hair-Science Kista
    Trevligt och vänligt bemötande och framför allt bra klippning! Läs mer
  • Jonas Ziad Z
    Jonas Ziad Z skrev om Hair-Science Kista
    Ett av de bättre ställena jag varit på! Blir bemött på ett respektfullt och professionellt sätt i en skön omgivning, nu är jag stammis där! Lätt värt pengarna! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Hair-Science Kista
    Sällan lång väntetid. Trevligt bemötande. Bra pris! Läs mer
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Hair-Science Kista
    Jag har varit kund regelbundet c:a 3 år. Det är inte många minuters väntetid. Jag har haft olika frisörer där. Alla är mycket proffsiga och jobbar snabbt. Att frisörerna även har ett jättetrevligt bemötande gör att man ser fram emot nästa klippning. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Hair-Science Kista
    Sura, tråkiga tjejer som jobbar där. Inget leende alls! Ser ut som att någon har dött. Kollar deras mobiler då och då under kundmötet.
    Lyssnar inte, kan inte svenska, suckar och hånar en när dom själva inte förstår vad man vill ha för frisyr.
    Klipper inte som man vill. Håller för varm hårfön i ansiktet på en.
    Snackar skit om alla runt omkring en (jo, vissa förstår tyvärr språket) och precis när man är klar så drar frisören bort skyddet och skakar om det så allt hår flyger runt i ansiktet på en.
    Så oproffsigt. Läs mer
  • Natanael
    Natanael skrev om Hair-Science Kista
    Mycket nöjd med både klippningen och bemötandet. Alex var lika trevlig som skicklig med saxen. Kan varmt rekommendera denna duktiga frisör. Jag kom in med ett bombnedslag till hår och lämnade salongen med crème de la crème hår ;) Läs mer
  • Björn v
    Björn v skrev om Hair-Science Kista
    Autstanding!
    Trevliga och lättsamma vet vad frisörkvalite är och ändå så snabba! Läs mer
  • John E
    John E skrev om Hair-Science Kista
    Mycket bra salong med erfarna och kunniga frisörer samt trevlig miljö. Läs mer

Kista Galleria, 164 91 Kista