Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Hårgänget Södra

Götgatan 31, 116 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Hårgänget Södra

• Martin N
    Martin N skrev om Hårgänget Södra
    Bästa salongen i stan! Alltid blivit mer än nöjd då jag klippt mig där! Läs mer
  • Ellinor M
    Ellinor M skrev om Hårgänget Södra
    Klippte och slingade hos Simon men blev inte alls nöjd. Slingorna såg fläckiga och ojämna ut. Jag fick komma tillbaka och göra om det dagen efter utan extra kostnad och det blev visserligen bättre men det kändes fortfarande oproffsigt och resultat blev inte alls som vi hade pratat om innan behandlingen. Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Hårgänget Södra
    Klipper mig hos Pelle som är grym både som frisör och människa. Salongen behöver dock en liten uppfräschning snart. Men gillar att deras fokus INTE ligger på merförsäljning av produkter jag inte har råd med. Service helt enkelt. Läs mer
  • Malin
    Malin skrev om Hårgänget Södra
    Har klippt mig ett antal gånger hos olika frisörer på Hårgänget och är mycket nöjd.

Någolunda användarvänligt bokningssystem på hemsidan (hade gärna sett fler sökalternativ på tid), trevligt bemötande i receptionen och härlig massage vid hårtvätten. Läs mer
    Lisa S gillar detta
  • Märta B
    Märta B skrev om Hårgänget Södra
    Nu går jag alltid till samma person men jag har provat på flera av deras frisörer och aldrig blivit missnöjd. Tvärtom! Man får en riktig snygg frisyr som klipps utefter att man skall kunna kliva upp på morgonen och se bra ut utan att måsta styla håret i timmar först... Och ni som gillar färg bör absolut be om att få Sassoons hårfärg (ist för Wellas som är vanligast på salongerna i stan). Har aldrig fått så många kommentarer för vilken snygg färgning (och frisyr) jag har som efter jag började gå till Hårgänget!
    Frisörerna är kreativa och även om jag ibland kommer dit utan idéer för vad jag vill göra är jag säker på att jag alltid kommer ut med någonting som är snyggt. ABSOLUT värt varje krona! Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Hårgänget Södra
    Väldigt trevligt bemötande. Man känner sig ompysslad. Riktigt duktiga frisörer och jag har aldrig blivit missnöjd. Trevliga lokaler och god stämning allmänt. Det är lite dyrt, men för vad man får så är det helt klart värt det. Rekommenderas varmt till alla. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Hårgänget Södra
    Blev ombokad flera gånger... Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Hårgänget Södra
  • Narin J
    Narin J skrev om Hårgänget Södra
    Jag blev klippt där för typ ett år sen, av Anna Ranman, det blev jättebra! och rakt och fint och proffsigt, det kändes som om folk kollade in mitt hår när jag var på väg till tunnelbanan! ;D :P
    Måste dit igen... Synd att de e så dyrt, men vill man ha kvalité så ska det väl kosta antar jag... Läs mer
  • Kristin K
    Kristin K skrev om Hårgänget Södra
    Alla gånger jag har blivit missnöjd har varit på andra ställen än hårgänget. De är helt enkelt bäst, men det gäller att hitta sin favvo för det finns de som inte är så bra. Jag går i alla fall alltid dit och jag tänker aldrig byta. Läs mer
  • K
    K skrev om Hårgänget Södra
    Bra frisörer, bra lokaler trots att de ligger nere i en källare, skön shiatsumassage av huvudet vid hårtvätten, mycket tid avsatt till varje kund (en timme som standard). Sen spelar de som föregående talare nämnde oftast riktigt bra musik. Har blivit nöjd alla gånger jag har klippt mig här (=många), och ofta när jag frågar folk som är ovanligt snygga i håret var de klippt sig så är det här. Både män och kvinnor. Kan alltså rekommenderas. Läs mer
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Hårgänget Södra
    Inte så bra..min frisör klippte en riktigt tråkig frisyr som t. o. m var sned; det såg ännu sämre ut än innan jag gick dit plus att föningen var otroligt oproffsig och gjorde så att mitt hår och frisyr såg helt livlös ut; jag kan t.o.m göra bättre! Läs mer
    Emma K gillar detta
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Hårgänget Södra
    Här klipper jag mig som oftast. Då jag väl klipper mig dvs. Jag har alltid varit nöjd. Jag gillar även att de har frisörerna uppdelade i olika prisklasser så man liksom kan bestämma på förhand hur snygg man ska bli. Ett plus för att de för det mesta brukar spela skön musik. Även bra bokningssystem på internet som alltid funkat för mig. Läs mer
    Maria J, Annika T, Ida J gillar detta

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Frejgatan 12, 11349, STOCKHOLM