Hårvalvet

Hårvalvet

21 omdömen om Hårvalvet

Eugenia franciszka K

Susanne är bäst! Hon klipper och färgar håret precis som du vill. Håret ser fantastiskt ut efter besök hos henne.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Yvonne G
Skrev om Hårvalvet

Susanne bästa barnfrisören för småttingar som inte vill klippa sig Barnbarn totalvägrat men efter ett första besök så vill han dit ofta fantastiskt fint bemötande Glad farmor

Mats G
Skrev om Hårvalvet

Susanne är duktig, och snabb. Det märks att hon är en erfaren frisör. Dessutom är hon trevlig också. Det kändes som att slå sig ner för en pratstund med en god vän, och så får man håret fixat också.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Svante S
Skrev om Hårvalvet

Susan klipper och slingar håret så Bra..!!Känner mej alltid så nöjd efteråt...Bästa Frisören i Stockholm..!!

Karin H
Skrev om Hårvalvet

Susan på Hårvalvet kan jag verkligen rekommendera. Hon är skicklig, snabb, effektiv och trevlig. Om det behövs kan hon behandla flera kunder samtidigt utan att någon känner sig överhoppad. Jag har gått hos Susan i flera år och plockat och färgat mina ögonbryn och har kunnat iaktta och höra hur väl hon behandlar även andra kunder. Hon har också god hand med barn som hon tilltalar direkt - inte via medföljande förälder. Karin Halvarson Wälivaara

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Matilda W
Skrev om Hårvalvet

Jag går ofta till Susan och plockar samt färgar mina ögonbryn och blir alltid lika nöjd! Hon är super duktig och noggrann samt att man alltid har en väldigt trevlig stund på Hårvalvet! Rekommenderar starkt

Kerstin A
Skrev om Hårvalvet

Klipper och formar frisyrer mycket bra och alltid lika trevligt att gå dit!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Louise M
Skrev om Hårvalvet

Jag både klipper och färgar mitt hår hos Susan. Jag blir alltid lika nöjd med håret, och har det mycket trevligt under tiden jag är där. Jag har ingen anledning att gå till någon annan frisör. Kan starkt rekommenderas!

Anders F
Skrev om Hårvalvet

Alltid lika trevligt att klippa sig hos Susan. Har varit kund hos henne ett tag nu, och hon håller fortfarande samma höga standard. Blir alltid lika snygg i håret efter varje gång! Rekommenderar Susan varmt!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Sophia E
Skrev om Hårvalvet

Jag klippte min 3 åriga son där som normalt är rädd för att gå till frisören. Hos hårvalvet gick det dock bra. Susanne kan verkligen få barn att känna sig trygga. Min son blev jättesnygg i håret och var glad. Han fick en leksak med sig då Susanne sa att han var så duktig. Jag gick tillbaka och klippte mig också och blev jättenöjd. Susanne är jätteduktig och jättetrevlig. Hårvalvet rekommenderar jag varmt.

Emma
Skrev om Hårvalvet

Jag rekommenderar er att gå till Susan. Hon är så duktig och trevlig. Både jag, syrran och min mamma är stammisar på hårvalvet. Nöjd blir jag varje gång. De blir mycket snack och skratt.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Margareta W
Skrev om Hårvalvet

Hårvalvet har i Susanne en jätteduktig frisör - och en duktig ögonbrynsplockare.... Rekommenderar företaget varmt! hälsar Margareta WÅ

Ida
Skrev om Hårvalvet

Finns ingen som plockar ögonbrynen lika bra som Susanne!!!! Hon är superduktig på det...

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Dick H
Skrev om Hårvalvet

Susan har skött om mitt hår i över 10 år nu. Profsigt jobb, trevligt bemötande.Finns ingen anledning att leta efter någon annan.

Ann-Christine J

Ansikte, fötter, massage och hår - Susanne fixar allt!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Marianne W
Skrev om Hårvalvet

Jag kan rekomendera Hårvalvet .Susanne är trevlig och är bra på att klippa jag är jättenöjd

Marianne B
Skrev om Hårvalvet

Jag har gått till Hårvalvet i många år och jag är alltid lika nöjd varje gång jag varit där. Susanne är alltid jättetrevlig, vänlig och proffsig och mycket duktig. Det är bara rosor till Susanne. Jag kan varmt rekommendera Hårvalvet. ====

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

irja m
Skrev om Hårvalvet

Alltid lika trevligt och vänligt omhändertagande. Professionellt och kunnigt,håret blir alltid bra klippt. Hårvård på högsta nivå. Rekommenderar varmt ++++++++++

Cjell F
Skrev om Hårvalvet

Det är alltid lika kul att gå till Hårvalvet och klippa sig! Sedan jag hamnade där för första gången för några år sedan har ingen annan fått klippa mitt hår. Man blir alltid bra bemött och proffsigt klippt, precis som jag vill ha det!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Michael S
Skrev om Hårvalvet

Jag har gått till Hårvalvet i många år och alltid blivit nöjd. Susan är väldigt duktig och hon är jättetrevlig. Man känner sig hemma där i hennes salong och man blir bra bemött.

Katarina A
Skrev om Hårvalvet

Jag kan verkligen rekommendera Hårvalvet. Susanne är proffsig och trevlig och man är alltid nöjd när man går därifrån!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 480 omdömen 4.8 av 480 omdömen
BadgeTwoYears

Elin är lyhörd och utför sitt jobb med största noggrannhet. Ödmjuk och supertrevlig.

Camilla S Camilla S