Hårvalvet

Ringvägen 112, 116 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Hårvalvet

• Karin H
    Karin H skrev om Hårvalvet
    Susan på Hårvalvet kan jag verkligen rekommendera. Hon är skicklig, snabb, effektiv och trevlig. Om det behövs kan hon behandla flera kunder samtidigt utan att någon känner sig överhoppad.

Jag har gått hos Susan i flera år och plockat och färgat mina ögonbryn och har kunnat iaktta och höra hur väl hon behandlar även andra kunder. Hon har också god hand med barn som hon tilltalar direkt - inte via medföljande förälder.

Karin Halvarson Wälivaara Läs mer
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Hårvalvet
    Jag går ofta till Susan och plockar samt färgar mina ögonbryn och blir alltid lika nöjd! Hon är super duktig och noggrann samt att man alltid har en väldigt trevlig stund på Hårvalvet! Rekommenderar starkt Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Hårvalvet
    Klipper och formar frisyrer mycket bra och alltid lika trevligt att gå dit! Läs mer
  • Louise M
    Louise M skrev om Hårvalvet
    Jag både klipper och färgar mitt hår hos Susan. Jag blir alltid lika nöjd med håret, och har det mycket trevligt under tiden jag är där. Jag har ingen anledning att gå till någon annan frisör. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Hårvalvet
    Alltid lika trevligt att klippa sig hos Susan. Har varit kund hos henne ett tag nu, och hon håller fortfarande samma höga standard. Blir alltid lika snygg i håret efter varje gång! Rekommenderar Susan varmt! Läs mer
  • Sophia E
    Sophia E skrev om Hårvalvet
    Jag klippte min 3 åriga son där som normalt är rädd för att gå till frisören. Hos hårvalvet gick det dock bra. Susanne kan verkligen få barn att känna sig trygga. Min son blev jättesnygg i håret och var glad. Han fick en leksak med sig då Susanne sa att han var så duktig. Jag gick tillbaka och klippte mig också och blev jättenöjd. Susanne är jätteduktig och jättetrevlig. Hårvalvet rekommenderar jag varmt. Läs mer
  • Emma
    Emma skrev om Hårvalvet
    Jag rekommenderar er att gå till Susan. Hon är så duktig och trevlig.
    Både jag, syrran och min mamma är stammisar på hårvalvet. Nöjd blir jag varje gång. De blir mycket snack och skratt. Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Hårvalvet
    Hårvalvet har i Susanne en jätteduktig frisör - och en duktig ögonbrynsplockare.... Rekommenderar företaget varmt!
    hälsar Margareta WÅ Läs mer
  • Ida
    Ida skrev om Hårvalvet
    Finns ingen som plockar ögonbrynen lika bra som Susanne!!!! Hon är superduktig på det... Läs mer
  • Dick H
    Dick H skrev om Hårvalvet
    Susan har skött om mitt hår i över 10 år nu. Profsigt jobb, trevligt bemötande.Finns ingen anledning att leta efter någon annan. Läs mer
  • Ann-Christine J
    Ann-Christine J skrev om Hårvalvet
    Ansikte, fötter, massage och hår - Susanne fixar allt! Läs mer
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Hårvalvet
    Jag kan rekomendera Hårvalvet .Susanne är trevlig och är bra på att klippa jag är jättenöjd Läs mer
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Hårvalvet
    Jag har gått till Hårvalvet i många år och jag är alltid lika nöjd varje gång jag varit där. Susanne är alltid jättetrevlig, vänlig och proffsig och mycket duktig. Det är bara rosor till Susanne. Jag kan varmt rekommendera Hårvalvet.
    ==== Läs mer
  • irja m
    irja m skrev om Hårvalvet
    Alltid lika trevligt och vänligt omhändertagande. Professionellt och kunnigt,håret blir alltid bra klippt. Hårvård på högsta nivå. Rekommenderar varmt ++++++++++ Läs mer
  • Cjell F
    Cjell F skrev om Hårvalvet
    Det är alltid lika kul att gå till Hårvalvet och klippa sig! Sedan jag hamnade där för första gången för några år sedan har ingen annan fått klippa mitt hår. Man blir alltid bra bemött och proffsigt klippt, precis som jag vill ha det! Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Hårvalvet
    Jag har gått till Hårvalvet i många år och alltid blivit nöjd. Susan är väldigt duktig och hon är jättetrevlig. Man känner sig hemma där i hennes salong och man blir bra bemött. Läs mer
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Hårvalvet
    Jag kan verkligen rekommendera Hårvalvet. Susanne är proffsig och trevlig och man är alltid nöjd när man går därifrån! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Gjörwellsgatan 47, 11260, STOCKHOLM