Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Högdalens Klippotek

Högdalens Klippotek

Högdalsgången 10, 124 54 Bandhagen — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Högdalens Klippotek

• Yumi
    Yumi skrev om Högdalens Klippotek
    Bokade en akut-tid då jag skulle iväg på kvällen och behövde se presentabel ut. Vi hade kommit överens om att besöket fick ta den tid det behövde, bara det blev bra.

Jag blev visad till en stol, tog av mig sjalen jag hade på huvudet och tack vare två frisörers högljudda reaktioner så vändes alla ögon snabbt åt mitt håll. Dom vägrade klippa och dom vägrade blondera.

Efter fantastiskt mycket tjat lyckades jag få en frisör att klippa av mitt slitna hår så att det blev kort. Men att blondera mitt obehandlade hår gick ABSOLUT INTE! Det fick jag göra själv! Dom hade ju inte heller tid, sa dom. Det här med att jag var en betalande kund som bett om lite tid var som bortblåst...

Jag betalade (motvilligt) mitt besök och gick raka vägen för att handla blonderingsmedel.

En frisör ska kunna bedöma kundens hår och ge förslag på vad man KAN göra, inte stå och säga att "-Nej, det gååår inte!". Håret är dessutom fruktansvärt ojämnt.

Det är så illa klippt att jag måste gå till frisören igen, dock tänker jag ALDRIG mer sätta min fot på det här stället. Sämre service får man leta efter.

Högdalsgången 10, 124 54 Bandhagen