Holmbergs Bil

Holmbergs Bil

Ring 073-979 86 69 www.holmbergsbil.se

Välkommen till HOLMBERGS BIL ! Vi på HOLMBERGS BIL har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare...

29 omdömen om Holmbergs Bil

JOHAN F
Skrev om Holmbergs Bil

Min hustru var till Holmbergs Bil och hjälpte sin gamla mamma för att köpa en begagnad bil och det gick bra och dom tog deras gamla bil i inbyte. Efter två veckor var inte annonsen borttagen på hemsidan och blocket på nya bilen och ägarbyte på inbytet var inte gjort och då ringde min hustru ditt och dom ordnade det. Sen ytterligare någon vecka gick och då fick svärmor brev att nya bilen var avställd så Holmbergs Bil hade inte ställt på bilen vid köpet av bilen. På det hela taget dåligt genomförd affär när en gammal tant ska köpa bil som går till en bilaffär för att slippa besvär.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Shayan S
Skrev om Holmbergs Bil

Hela affären har gått super smidigt och fått ett fantastiskt bra service och upplevelse ifrån Adam och viktigast av allt ett bra pris på både inbyte- och nya bilen, rekommenderas starkt.

Anders H
Skrev om Holmbergs Bil

Smidigt, trevligt, de höll vad de lovade när de köpte min bil. // Anders

Svar från Holmbergs Bil

Stort tack till dig för att du tar dig tid att skriva ett omdöme om Holmbergs Bil. All feedback är värdefull för oss, du vet vart vi finns nästa gång du skall hitta din drömbil 🚗💨

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Krister S
Skrev om Holmbergs Bil

Trevliga killar som levererade med stil.

Svar från Holmbergs Bil

🌟 Härligt att du är glad och nöjd över ditt köp, det glädjer oss på Holmbergs Bil att du tar dig tid till att ge oss ett omdöme 🌟

Jason N
Skrev om Holmbergs Bil

Trevlig och duktig personal som hjälpte mig att köpa bil på ett snabbt och smidigt sätt. Kan rekommendera både att köpa och sälja bilen här.

Svar från Holmbergs Bil

Stort tack för att du besökte oss på Holmbergs Bil, vi ser fram emot att hjälpa dig med din nästa drömbil

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Malin K
Skrev om Holmbergs Bil

Bra och trevligt bemötande 😃 Lättsam personal. Snabb och smidig affär. Tålmodiga då de drog ut lite på tiden efter stängning. Jag är jättenöjd! Jag köpte en Volvo v60 T5 r-design.

Anton Eriksson S
Skrev om Holmbergs Bil

Snabb och smidig affär inga problem alls

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Jan Rune Mikael E
Skrev om Holmbergs Bil

Sålde min bil till Holmbergs Bil. Mycket trevligt bemötande snabb o smidig affär. Rekommenderas varmt. Mycket nöjd.

Natalie F
Skrev om Holmbergs Bil

Holmbergsbil får 5av5, bra bemötande, väldigt trevliga och proffesionella, hjälpsamma. Rekommenderar verkligen er alla att köpa bil här. Mvh nöjd kund ❤️

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Olena M
Skrev om Holmbergs Bil

Utmärkt service och hjälpsam personal. Väldigt nöjd med alla erbjudanden som gällde min bil, men också snabba och smidiga med åtgärder!

Rikard L
Skrev om Holmbergs Bil

Trevlig säljare det är alltid bra

Anton H
Skrev om Holmbergs Bil

Trevlig, kompetent personal som vet va de pratar om! Kommer tillbaka!

Daniel B
Skrev om Holmbergs Bil

Sålde en VW Tiguan. Bra och smidig kontakt, väldigt trevligt bemötande. Ett företag jag absolut kommer kontakta igen vid bilförmedling.

Roger B
Skrev om Holmbergs Bil

Tillmötesgående och trevliga samt lyhörda. Vi diskuterade tillbehör och säljaren var inte omöjlig på något sätt. Mycket trevligt bemötande.

Shilan H
Skrev om Holmbergs Bil

Trevlig bemötande fick mitt stöd . Önskade att få renare städat insidan av bilen. Ja,jag skulle gärna köpa igen där.

Andreas B
Skrev om Holmbergs Bil

Sålde min bil till Holmbergs bil vilket var en extremt smidig affär. De var flexibla, trevliga, tillmötesgående och betalade bra för bilen. Jag kan varmt rekommendera dem!

Jonathan L
Skrev om Holmbergs Bil

Blev riktigt bra bemött av företaget, var oerhört hjälpsamma och riktigt trevliga

Eden B
Skrev om Holmbergs Bil

På trevligt och professionellt sett.

Jonathan H
Skrev om Holmbergs Bil

Jag vill tacka för det otroligt fina bemötandet jag fick! Adam är väldigt proffsig och en trevlig säljare! Jag kände mig väldig trygg så fort jag klev in hos de på Holmbergs bil! Allt gick smärtfritt och bilen var i super fint skick så inget skit snack alls. Har varit hos flera bilhandlare, men ingen har vunnit min tillit som Adam gjorde. Ett snabbt och super värt köp tack vare honom! Rekommenderar alla att handla här. Vill även tillägga att i efterhand har jag också kunnat ringa och alltid fått snabbt svar med en grym...

Robin W
Skrev om Holmbergs Bil

Väldigt bra bemötande från start till slut. Rekommenderas starkt

Yousif F
Skrev om Holmbergs Bil

Mycket bra och smidigt affär gjordes med Adam på Holmbergs Bil.

Ann-Sofie R gillar detta

Tobias H
Skrev om Holmbergs Bil

Var en enkel upplevelse att köpa bilen här då grabbarna svarade snabbt i telefon och mejl. Blev upphämtad i närheten för att slutföra affär. De bytte däck på plats. Service helt enkelt!

Karina S
Skrev om Holmbergs Bil

Supertrevligt bemötande och superbra service! Enkelt och smidigt bilköp utan krångel! Rekommenderar verkligen Holmbergs bil i Täby 💯

Oscar T
Skrev om Holmbergs Bil

Otroligt bra bemötande, professionella som bara den! Rekommenderar alla som vill göra bilaffärer att vända er till Holmbergs bil i Täby här kan ni känner er trygga :)

Alicia H
Skrev om Holmbergs Bil

Fick hjälp av Holmbergs bil att sälja min bil, min upplevelse var fantastisk skulle rekommendera alla att sälja sin bil via dem. Personalen var väldigt hjälpsamma och bemötte mig alltid super bra. Snabbt smidigt och enkelt. Kommer alltid vända mig till Holmbergs bil vid framtida bilköp

Julia B
Skrev om Holmbergs Bil

Har inga ord som beskriver hur trevliga grabbarna på Holmbergs 🚘 är. Adam är otroligt kunnig och hjälpsam, det kändes inte som bara ytterligare ett köp, det kändes personligt och kommer definitivt göra mitt andra köp hos grabbarna.

Vicktoria I
Skrev om Holmbergs Bil

Bra service och bemötande. Är nöjd

Mustafa S
Skrev om Holmbergs Bil

Mycket bra service och mycket fint mottagen av personal som förstår vad de sysslar med!

Tony N
Skrev om Holmbergs Bil

Trevlig personal. Säljare var bra, tillmötesgående,