Holmbergs Bil

Holmbergs Bil

Välkommen till HOLMBERGS BIL !

Vi på HOLMBERGS BIL har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare eller om du vill hitta din nya drömbil.

Värdera din bil. enkelt, snabbt, tryggt och rättvist.
Varudeklarerade & noga testade bilar.
Alltid garanti
Marknadens bästa priser

Hör gärna av dig till oss om du har frågor angående ditt bilköp eller om du vill värdera din bil. Klicka på den gröna knappen här ovan så värderar vi din bil så fort som möjligt.

Läs vad 16 kunder tycker om Holmbergs Bil 2

2022-07-29 Insamlad av företaget
    Tillmötesgående och trevliga samt lyhörda. Vi diskuterade tillbehör och säljaren var inte omöjlig på något sätt. Mycket trevligt bemötande.
  • 2022-07-25 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande fick mitt stöd .
    Önskade att få renare städat insidan av bilen.
    Ja,jag skulle gärna köpa igen där.
  • 2022-07-23 Insamlad av företaget
    Sålde min bil till Holmbergs bil vilket var en extremt smidig affär. De var flexibla, trevliga, tillmötesgående och betalade bra för bilen. Jag kan varmt rekommendera dem!
  • 2022-07-22 Insamlad av företaget
    Blev riktigt bra bemött av företaget, var oerhört hjälpsamma och riktigt trevliga
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    På trevligt och professionellt sett.
  • 2022-07-13 Insamlad av företaget
    Jag vill tacka för det otroligt fina bemötandet jag fick! Adam är väldigt proffsig och en trevlig säljare! Jag kände mig väldig trygg så fort jag klev in hos de på Holmbergs bil! Allt gick smärtfritt och bilen var i super fint skick så inget skit snack alls. Har varit hos flera bilhandlare, men ingen har vunnit min tillit som Adam gjorde. Ett snabbt och super värt köp tack vare honom! Rekommenderar alla att handla här.
    Vill även tillägga att i efterhand har jag också kunnat ringa och alltid fått snabbt svar med en grym service!
    Med vänliga hälsningar från den absolut nöjdaste kunden.
    Jonathan
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande från start till slut.

Rekommenderas starkt
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Mycket bra och smidigt affär gjordes med Adam på Holmbergs Bil.
  • 2022-07-06 Insamlad av företaget
    Var en enkel upplevelse att köpa bilen här då grabbarna svarade snabbt i telefon och mejl. Blev upphämtad i närheten för att slutföra affär. De bytte däck på plats. Service helt enkelt!
  • 2022-07-06 Insamlad av företaget
    Supertrevligt bemötande och superbra service! Enkelt och smidigt bilköp utan krångel! Rekommenderar verkligen Holmbergs bil i Täby 💯
    2022-07-06 Insamlad av företaget
    Otroligt bra bemötande, professionella som bara den! Rekommenderar alla som vill göra bilaffärer att vända er till Holmbergs bil i Täby här kan ni känner er trygga :)
  • 2022-07-05 Insamlad av företaget
    Fick hjälp av Holmbergs bil att sälja min bil, min upplevelse var fantastisk skulle rekommendera alla att sälja sin bil via dem. Personalen var väldigt hjälpsamma och bemötte mig alltid super bra. Snabbt smidigt och enkelt. Kommer alltid vända mig till Holmbergs bil vid framtida bilköp
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Har inga ord som beskriver hur trevliga grabbarna på Holmbergs 🚘 är.

Adam är otroligt kunnig och hjälpsam, det kändes inte som bara ytterligare ett köp, det kändes personligt och kommer definitivt göra mitt andra köp hos grabbarna.
  • 2022-07-05 Insamlad av företaget
    Bra service och bemötande. Är nöjd
  • 2022-07-05 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och mycket fint mottagen av personal som förstår vad de sysslar med!
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Trevlig personal.