Rekommenderat företag 2016 - Hos Marie

Hos Marie

Älvsjövägen 2, 125 34 Älvsjö — Visa karta

Hos Marie är en familjär frisörsalong i Älvsjö, vi är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter, och tillsammans med våra leverantörer och utvalda partners ser vi till att du som kund får riktigt bra hårvård samt hårvårdsprodukter. Vi är ett troget gäng frisörer som kan erbjuda dig allt från klippning till uppsättningar inför bröllop och plock av ögonbryn. Vi tillåter dig att bli ompysslad en stund i en välkomnande hemma-miljö.

Marie startade salongen 1998, idag är hon butiksansvarig. sedan 2003 har vi förutom en hårstylist varit samma starka gäng. När du kommer till våra lokaler möts du av ljusa och fräscha lokaler med fina trägolv, fåtöljer och en kristallkrona. Många av våra kunder är stammisar som har följt med frisörer från deras tidigare salonger.

Hela verksamheten präglas av att vi håller oss uppdaterade om aktuella trender samt att vi alltid sätter dig som kund i fokus. Hos oss kan du både komma på drop-in och beställa tid i förväg. Vi ser fram emot att få ta hand om dig, varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt