Hos Marie

Älvsjövägen 2, 125 34 Älvsjö — Visa karta

Hos Marie är en familjär frisörsalong i Älvsjö, vi är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter, och tillsammans med våra leverantörer och utvalda partners ser vi till att du som kund får riktigt bra hårvård samt hårvårdsprodukter. Vi är ett troget gäng frisörer som kan erbjuda dig allt från klippning till uppsättningar inför bröllop och plock av ögonbryn. Vi tillåter dig att bli ompysslad en stund i en välkomnande hemma-miljö.

Marie startade salongen 1998, idag är hon butiksansvarig. sedan 2003 har vi förutom en hårstylist varit samma starka gäng. När du kommer till våra lokaler möts du av ljusa och fräscha lokaler med fina trägolv, fåtöljer och en kristallkrona. Många av våra kunder är stammisar som har följt med frisörer från deras tidigare salonger.

Hela verksamheten präglas av att vi håller oss uppdaterade om aktuella trender samt att vi alltid sätter dig som kund i fokus. Hos oss kan du både komma på drop-in och beställa tid i förväg. Vi ser fram emot att få ta hand om dig, varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 336 kunder tycker om Hos Marie

• Willemo N skrev om Hos Marie
    Jag har alltid fått proffsig hjälp och vänligt bemötande samt tillmötesgående då det gäller att hitta tider för besök. Läs mer
  • Rebecca Z skrev om Hos Marie
    De som jobbar är jätte snälla och har gett mig råd om hur min hår blir lent av kokosolja Läs mer
  • Emelie F skrev om Hos Marie
    Alltid lika fint bemötande av alla på salongen. Hanna är en väldigt duktig frisör som både fixar håret samtidigt som man känner sig väldigt bekväm att samtala med henne.
    Mysig inredning och bra utbud med produkter. Hanna har både hjälpt mig med klippning och färgning under en längre tid, och har aldrig blivit missnöjd. Läs mer
  • Katia S skrev om Hos Marie
    Jag upplever att dem är professionella och kunniga, och Jenny är en fantastisk frisör 😊 Läs mer
  • Tove B
    Tove B skrev om Hos Marie
    Jag har klippt mig flera gånger hos ”Hos Marie” och jag är mycket nöjd med både bemötandet och klippningen. Jag har alltid gått ifrån salongen nöjd, och jag uppskattar hur frisörena lyssnar på mina åsikter samtidigt de ger mig deras rekommendationer och förslag. Jag rekommenderar företaget. Läs mer
  • Ebba L skrev om Hos Marie
    Trevligt bemötande och fina lokaler. Framförallt duktig, kunnig och engagerad personal. Läs mer
  • Sofia L skrev om Hos Marie
    Jag var nöjd med klippningen. Det var dock så dyrt att det blev ovärt oavsett. Läs mer
  • Anna J skrev om Hos Marie
    fantastikt duktiga och alltid lika trevliga Läs mer
  • Ellna O skrev om Hos Marie
    Fått bra service och bra bemötande Hos Marie. Utmärkt frisör. Läs mer
  • Concetta M skrev om Hos Marie
    Jag var på klippning hos Yvonne. Förutom att hon är en duktig frisör så är hon social och trevlig. Läs mer
  • Monika R
    Monika R skrev om Hos Marie
    Har fått det bästa bemötande hos Marie. Jag hittade salongen genom Reco och tycker att salongen lever upp till de goda omdömena. Inte det mest fancy stället kanske. Men hög kvalitet på utfört arbete är något jag värdesätter mer än snygg inredning. Säljer inte på mig produkter vilket jag uppskattar. Jag har hittat "min" frisör. Läs mer
  • Anita B skrev om Hos Marie
    Jätte trevligt familjärt ställe. Bra service och bemötande.
    Fick hjälp med att färga fransar och bryn akut inför ett bröllop! Blev jättenöjd :-) Läs mer
  • Sofie L skrev om Hos Marie
    Trevligt bemötande och en fin frisyr. En frisör jag kan rekommendera. Läs mer
  • Anna K skrev om Hos Marie
    Bra specialister. Super trevligt personal Läs mer
  • Eva A skrev om Hos Marie
    Marie är jätteduktig. Har aldrig blivit besviken. Eva Läs mer
  • Maria G skrev om Hos Marie
    Alltid lika trevligt att komma in till Hos Marie. Alltid nöjd med resultatet och med servicen. Läs mer
  • Robert L skrev om Hos Marie
    helt ok men dyrt för en herrklippning Läs mer
  • Kristina B skrev om Hos Marie
    Trevlig atmosfär, kunniga frisörer och både jag och dottern går därifrån supernöjda med klippningen! Läs mer
  • Ingela A skrev om Hos Marie
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. när jag är hos Tina som jag har gått hos i flera år. Läs mer
  • Andrias A skrev om Hos Marie
    Tack för att ni finns .
    Supernöjd som alltid ! Läs mer
  • Isabel O skrev om Hos Marie
    Jag är jätte nöjt! Tina är en toppen frisör! Bemötande super av alla spm jobbar där!! Läs mer
  • Gerda L skrev om Hos Marie
    Hos Marie är bara bäst! Man kan vara säker på att få en mysig stund, bli rejält ompysslad och få snyggt hår. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Stina K skrev om Hos Marie
    Jag är supernöjd! Både med bemötande telefon och i företaget.
    Professionell frisör med kunnighet och lyhördhet.
    Bra hjälp med rätt produkter. Läs mer
  • Morgan C
    Morgan C skrev om Hos Marie
    Trevlig personal, mysiga lokaler och framför allt ett proffsigt utfört arbete! Läs mer
  • Peter S skrev om Hos Marie
    Bra frisörer på hemmaplan .Har alltid tid med kund . Läs mer
  • Linda O skrev om Hos Marie
    Toppen!
    Går hos Carolin som är superbra, är alltid nöjd när jag går därifrån 👍
    Mvh Linda Läs mer
  • Maria A skrev om Hos Marie
    Väldigt stark kemikalielukt i lokalerna. Hanna som var vår frisör är lyhörd och duktig. Tummen upp för henne. Läs mer
  • Kerstin B skrev om Hos Marie
    Bra bemötande och fint resultat när jag klippte håret Läs mer
  • Ewa W skrev om Hos Marie
    Mycket trevliga och duktiga. Har ett personligt bemötande. Läs mer
  • Linea S skrev om Hos Marie
    Det var bra! Bra service och marie var hjälpsam Läs mer
  • Eva H skrev om Hos Marie
    Började gå Josefin o sen Hanna när inte Josefin var på plats började hos dem redan i Högdalen jätte bra tjejer båda men fortsatt hos Hanna
    Lätt att få kvälls tid Hanna glad o lättsam känner mig bekväm med henne o alla hos hos Marie alla trevliga nu snart tillbaka får se då om man kanske får bli 10 år yngre haha skojade lite men jag hoppas
    Kramar nöjd kund Ewa😄 Läs mer
  • Ebba S skrev om Hos Marie
    Jättetrevligt och varmt ställe. De ser sina kunder och man känner sig hemma och bekväm. Vill aldrig byta frisör! Läs mer
  • Emelie A skrev om Hos Marie
    Jag var hos frisören för att slinga håret och fick , som alltid, ett jätte bra bemötande! Min frisör är en jätte duktig tjej dom jag gått hos i flera år! Härlig miljö och gott kaffe! Läs mer
  • Lena S skrev om Hos Marie
    Jättebra- klippning till kort hår, trevlig stämning Läs mer
  • Linda T skrev om Hos Marie
    Helt fantastiska!! De tar hand om en som om man var en prinsessa och när man är klar ser man ut som en också Läs mer
  • Agneta V skrev om Hos Marie
    Jättebra. Bra tips, trevligt bemötande och fina lokaler Läs mer
  • Kristina K skrev om Hos Marie
    Är supernöjd sedan flera år tillbaka. Har haft olika frisörer och alla har varit mkt duktiga. Alltid fint mottagande o mysig miljö! Läs mer
  • Örjan Å skrev om Hos Marie
    HosMarie är en utmärkt frisör idealiskt placerad för mig.

Resultatet är alltid bra, upplevelsen också, men priset kanske lite högre än vad jag är van vid. Läs mer
  • Caroline G skrev om Hos Marie
    Toppen! Supertrevliga och kunniga! Läs mer
  • Elin H skrev om Hos Marie
    Väl omhändertagen! Caroline som jag går till har alltid fått mig nöjd och jag går alltid därifrån med ett leende på läpparna! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Jenny E skrev om Hos Marie
    Klippning! Bästa service! Får toppbetyg! Läs mer
  • Sandra A skrev om Hos Marie
    Superbra frisör! Jag går alltid till Tina och får ett toppenbemötande, personligt och professionellt på samma gång. Rekommenderas! Läs mer
  • Karin Ingegärd W skrev om Hos Marie
    Mycket trevligt bemötande. Panik klippning och det fixade Marie till,det är service. Gick därifrån mycket nöjd. Läs mer
  • Anna L skrev om Hos Marie
    Bra och flexibelt bemötande. Jag gjorde en klippning och jag blev supernöjd! Jag kommer snart tillbaka för att klippa mig igen. Läs mer
  • Elin R skrev om Hos Marie
    Alltid trevligt att komma till Hos Marie och jag är väldigt nöjd med min frisör Caroline. Läs mer
  • Linnea V skrev om Hos Marie
    Bra service.
    Trevlig personal.
    Trevlig lokal.
    Bra erfarenheter.
    Lite dyrt men ändå värt det. Läs mer
  • Sofia O skrev om Hos Marie
    Jag har både klippt och slingat mig hos Yvonne på Hos Marie och är alltid nöjd med bemötandet och resultatet, som håller även långt efter besöket. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Hos Marie
    Alltid bra bemötande och gott kaffe😎 Läs mer
  • Lilian S skrev om Hos Marie
    Personligt och vänligt och proffsigt.
    Mitt intryck är en trogen kundkrets som är nöjda med sin behandling.
    Jag har fått råd och tips på såväl frisyr som hårvård och har köpt schampo och stylingprodukter.

Jag kan verkligen rekommendera företaget. Läs mer
  • Eva K skrev om Hos Marie
    Alltid trevligt att komma dit. Glatt mottagande , provsig behandling med ett mycket bra resultat. Läs mer

Älvsjövägen 2, 125 34 Älvsjö