House Of ale AB

Läs vad 5 kunder tycker om House Of ale AB

• solodinner

2012-05-21

solodinner skrev om House Of ale AB
    Otroligt god mat och vänlig hjälpsam personal. Här känner man sig omhändertagen och "hemma". Kär krog som håller över tid. Läs mer
    Paraden
    4.2 / 5 i betyg — 3092 omdömen
    Badge2020
    "God mat, god service. Mysig miljö."
    Jenny Ulrika K
  • Josefine G

2011-04-20

Josefine G skrev om House Of ale AB
    Fantastiskt ölutbud, men även jag som inte dricker öl gillar stället. Mycket bra stämning, bra personal och väldigt god mat. Det enda som saknas är bättre sajt och webbokning. Läs mer
  • Andreas I

2011-03-31

Andreas I skrev om House Of ale AB
    Här är ett ölställe som jag fullkomligen älskar. Det är nästan omöjligt att ha provat allt som baren har, utbudet är verkligen enormt. Tyvärr är priserna rätt höga och det kan bli rätt bullrigt där inne och det är inte så kul om man har hörselproblem. Läs mer
    Tabbouli Södermalm
    4.6 / 5 i betyg — 2865 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Suuupertrevlig personal, helt fantastisk mat, jättemysigt ställe!"
  • Elina E

2011-03-17

Elina E skrev om House Of ale AB
    Jag gillar verkligen Oliver Twist. Hit blev jag bjuden på min första dejt med min kille och vi återkommer ofta hit. Personalen är otroligt kunniga och urvalet av olika öl och aler gör det alltid lika roligt att komma hit. Oliver Twist har massa olika öl och du kan bara be att personalen överraska dig med något som smakar si eller så och du får en fantastiskt god öl att dricka. Även maten här är fantastiskt, med betydligt högre klass än de flesta lokalpubar. Här kan du äta allt från en barmeny till en meny av mer klass i restaurang-delen. Jag älskar Oliwer Twist och kommer deifintivt tillbaka dit snart igen!!! Läs mer
  • Jan B

Stämmningen OK Läs mer
    Bockholmen Hav & Restaurang
    4.3 / 5 i betyg — 6219 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt mysigt ställe och mycket god mat. I alla fall regnbågsforellen:) Utmärkt service."

Bästa Restaurangerna nära House Of ale AB:

Julia B Julia B tycker: