Läs vad 516 kunder tycker om Huddinge Maskinservice AB 2

• 2021-01-20
    Våran värmepanna larmar fortfarande, ingen har varit hos oss än. Det var ingen som kunde komma i mellandagarna.
  • 2021-01-20
    Hade ett felmeddelande på min frånluftsvärmepump. Ringde och fick en tid veckan efter då en servicekille skulle komma. Han kom på utlovad tid och bytte ut en givare och kontrollerade att allt var I sin ordning. Har fått bra bemötande och känner förtroende för firman. Synd bara att de flyttat från Nacka till Huddinge.
  • 2021-01-19
    Byte av cirkulationspump. Montering och produkt, samt funktionskontroll på värmesystemet. Bra och enkel beställning. Rekativ snabb leverans .Snabbt genomförande av byte. Rätt genomfört vid första tillfället.
  • 2021-01-18
    Kontaktade dem för problem med en frånluftsvärmepump. Samtliga av dem jag var i kontakt med från företaget hade ett bra bemötande och svarade alltid snabbt vid mail eller telefonkontakt. Jag rekommenderar absolut detta företag och skulle inte tveka att vända mig till dem igen om behov uppstår.
  • 2021-01-16
    ..................bra........................
  • 2021-01-16
    Service av värmepump. Bra och snabbt.
  • 2021-01-15
    Service av pannan av mycket kunnig och trevlig personal.
  • 2021-01-14
    Ett toppenföretag.vad gäller service och. Bra bemötande. Rekommenderas. Hälsar. Brf. Flottbron genom. Bo c anderson
  • 2021-01-14
    Professionellt bemötande. Kunnighet och erfarenhet genomsyrar bemötandet.
    Reparation av värmepump
    Service värmepump
    Trevligt bemötande på telefon.
    Snabb handläggning och trevlig servicekille som var effektiv i sitt arbete.
    Seriöst företag!
  • 2021-01-13
    Bra, snabb och kompetent service.
  • 2021-01-13
    Har haft fel på min värmepump.
    Får alltid bra svar på telefon, då en del fel kan avhjälpas redan där. Har fått tekniker på plats inom en ok tid och fått felen avhjälpta på ett bra sätt.
  • 2021-01-13
    Första gången var det rensning av systemet. Det var mycket slam/rostflaggor från elementen.
    Andra gången bytte de ut expantionskärlet som inte höll trycket.

Bägge personerna var artiga och proffsiga.

Nu går värmepumpen som en klocka igen.
  • 2021-01-12
    Köpte en IVT luft-vattenpump, med tillhörande installation, under första halvåret 2015. Installationen genomfördes klockrent och sedan dess har anläggningen tuffat och gått i det närmaste störningsfritt; problem efter filterrengöring (egen förskyllan)! Fick jättebra support med både reservdelar och handledning.

Utöver det ovanstående har jag beställt och fått en service utförd på anläggningen under nov-20. Kort väntetid från beställning till att arbetet utfördes! Fick ett bra intryck av reparatörens bemö-tande gentemot mig som kund men också av sättet på vilket servicen utfördes. Han verkade kunna sin sak!
  • 2021-01-12
    Vi hade fel på värmepumpen i flerfamiljshus.Vi fick tips redan i telefon av kunnig medarbetare. Servicepersonalen kom snabbt (viktigt) och utförde den nödvändiga reparationen. Vänlig personal! Vi hoppas att kontakten även i framtiden fungerar lika bra.

hälsningar

Rudolf Eckes
  • 2021-01-11
    Service av vår frånluftsvärmepump. Jag får alltid bra bemötande ifrån Huddinge maskinservice..
  • 2021-01-11
    Haft samma firma sedan jag byggde huset 1990. Har 2 st. elpannor som fungerat bra. Men 1 panna på ÖV. byttes ut 2016 då den slutade fungera efter 26 år. Tyvärr var det just den nya som stannade nu efter 3 1/2 år, men fick snabb hjälp som vanligt och efter byte av el patron som normalt inte skall hända fungerar allt igen. Snart dags att byta pannan på BV. som fortfarande fungerar bra efter 30 år !!. kanske var kvaliteten för bra tidigare. Har bara fordrat normal service och egen kontroll lite då och då. Är inte orolig då något händer då företaget är lätt att få tag i och en servicetekniker alltid kommer snabbt hem för kontroll efter att jag ringt om att något inte är OK, fast det har inte hänt ofta under nu dom 30 år jag bott i huset. Känner mig mycket nöjd med företaget och deras personal. Lasse A. i Älvsjö
  • 2021-01-11
    Utbyte av gammal bergsvärmepump till en IVT Greenline HE i december 2020.
    Bra offert som också utfördes enligt överenskommelsen.
    Bra, kunniga och trevliga installatörer som lyssnade på mina önskemål och gjorde ett proffsigt arbete. Snyggt och städat efteråt.
    Är nöjd fortfarande efter 1 månads drift utan några problem.
    Thomas H
  • 2021-01-11
    Min värmepanna gick sönder. Jag ringde och efter ca en timme hade jag en diagnos, en tillfällig varmvattenberedare samt en värmefläkt. Pannan kom efter nån vecka och byttes utan problem. Jättebra service och trevlig personal.
    Lotta Å
  • 2021-01-11
    Senaste kontakten handlade om värmepannan. Fick snabb kontakt och en serviceman kom hem till oss i mycket rimlig tid.

Service på värmepannan och lite till utfördes bra.
  • 2021-01-11
    Snabb service och bra bemötande. Reservdel i bilen så bara ett besök behövdes, speciellt tacksamt i december//jens
    Snabbt och trevligt bemötande
  • 2021-01-11
    Vi har 3 anläggningar och använder alltid Huddinge Maskinservice. De ställer upp och kommer så snart det går plus de är bra att kommunicera med.
  • 2021-01-11
    Bra och trevligt bemötande men servicemannen gjorde ett misstag vilket gjorde att följdfel uppstod pga misstag.
  • 2021-01-11
    Jag beställde en hembesök för kontroll av värmepump & funktion
    Jag blev bemött på ett professionellt & effektivt utförande både hos den som tog emot samtal vid anmälan samt tekniker som anlände & utförde det jag hade frågor om, fick även ytterligare hjälp & råd efter kontroll att värmepump inte var det som felade.

Med vänlig Hälsning
    Magnus
    Norsbol
  • 2021-01-11
    Positivt bemötande, hjälpsamma och informerande. Uppskattar speciellt deras sätt att hjälpa till när vi hade en incident strax innan bytet av luftvärmepump.
  • 2021-01-11
    Värmepumpen gick sönder bortom all räddning, men jag fick snabbt hjälp med extern varmvattenberedare medan jag väntade på leverans och installation av den nya. Snabb och smidig installation av trevlig och kunnig personal.
  • 2021-01-10
    Snabb service och bra resultat
  • 2021-01-10
    Brukar anlita Huddinge maskin service vid krångel eller service av värmepump.
  • 2021-01-10
    Min uppfattning om Huddinge Maskinservice är delad. De har bytt bergvärmepump och gjort lite andra arbeten med värmesystemet. Killarna som varit här har i stort gjort ett hyggligt jobb, men missat lite inställningar i värmepumpen. När det blir problem eller frågor är däremot HUMAB som bortblåsta. Inga svar på mail eller undvikande per telefon. Tveksam om jag skulle rekommendera dem för liknande arbeten.
  • 2021-01-09
    Bra bemötande och kunnig personal. Dock ett besök i onödan pga att de hade fel saker med sig.
  • 2021-01-09
    Mycket bra upplevelse snabbt kontakt bra bemötande
  • 2021-01-09
    Vi köpte en värmepanna. Utmärkt service!
  • 2021-01-09
    Snabbt kunnigt och trevligt bemötande
    Service av värmepanna
    Alltid trevligt bemötande och bra service
    Rekommenderas
  • 2021-01-09
    Värmepanna varmvattenberedaren .Jag fick snabbt hjälp . Vi har anlitat företaget tidigare och har alltid fått bra bemötande och bra service.Kan rekommendera dem.
    OK!
    Lätt att komma i kontakt med.
    När man kommer till rätt person, som känner till mig sen tidigare funkar det mkt bra.
  • 2021-01-09
    Som alltid väldigt bra service
  • 2021-01-09
    De bytte elpatron i vår IVT 490, de kom ut redan dagen efter att jag anmält problem med luftvärmepumpen. Kunnig personal och bra och trevligt bemötande.
  • 2021-01-09
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • 2021-01-09
    Bra bemötande, kunnig och tillmötesgående servicetekniker.
    Bra bra Bra bra Bra bra Bra bra Bra bra
  • 2021-01-08
    Klockrent från offert till installation av ny värmepump. Jag har tidigare haft kontakt med dem vid reparation av den gamla värmepumpen och valde därför dem vid installation av den nya. Rekommenderas varmt!
  • 2021-01-08
    Jag fick mycket proffsig telefonsupport när min värmepump
    läckte vatten.
    Även goda råd för framtida investering av ny pump
    Jag kan varmt rekommendera Huddinge Maskinservice.
    Värmepump.
    Mycket bra bemött.
    Levde upp till förväntningarna.
  • 2021-01-08
    Jag fick inte hjälp med det som jag beställde hjälp med, men trot detta så kostade det över 200 kr.
    Jag kommer aldrig att beställa något från er eller rekommendera er till någon annan.
    skrev om Huddinge Maskinservice AB
    Hej Krister! Jag har försökt att hitta arbete hos dig men inte lyckats. Hör gärna av dig till mig så ska vi hitta en lösning. Mvh Johan Söderberg
    Huddinge Maskinservice AB

Huddinge Maskinservice AB

Visa svar
    Är mycket nöjd kan varmt rekommedera dom , Trevlig service,
  • 2021-01-08
    Service av ivt värmepump snabbt och galant
    Veronica
  • 2021-01-08
    Mycket trevligt, okomplicerad bemötande.