IVT Värmepumpar

IVT värmepumpar har utvecklat miljövänliga värmepumpar sedan 1970 i Tranås. Värmepumparna är utvecklade för det nordiska klimatet.
Våra småländska värmepumpar är energisnåla och sänker din energiförbrukning med sin effektivitet. Hos oss hittar du bergvärmepumpar, jordvärmepumpar, sjövärmepumpar, grundvattenvärmepumpar, Frånluftsvärmepumpar, luft-/vattenvärmepumpar samt luft/luft värmepumpar för både villa och fastighet.
Vi tar ansvar och erbjuder en av marknadens bästa garantier, 6 år på värmepumpen och 10 år på kompressorn. Våra värmepumpar installeras av kunniga och specialutbildade installatörer för att kunna hjälpa er med rätt värmelösningar som är anpassade för ert hus.
Med specialutbildade Installatörer och våra garantier skall ni känna er trygga – mitt i verkligheten.
När du väljer en värmepump från IVT väljer du en hållbar och energisnål värmelösning.
  • Specialutbildade och certifierade installatörer.
  • Serviceombud med 24-timmars värmegaranti.
  • 10 års garanti på kompressorn (hjärtat i din värmepump).
IVT Värmepumpar
"Fint bemötande och bra installation av ny luftvärmepump"
David E anlitade EVEPE AB
"Fick fantastiskt proffsigt bemötande av Murad som både var trevlig och kunnig! Han löste felet på vår panna som flera andra misslyckats med. Han får 5⭐️!"
EMMA B anlitade Energipartner Sverige AB
"Snabbt, säkert, professionellt Installation av bergvärmepump Förväntning att få 23 gr i huset från 18 gr Vi väntar och ser!!!!!!"
Britt R anlitade Energikomfort Sverige AB
"Bra och smidig service av bergvärmepumpen. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
John O anlitade Team Wåhlin Värmeteknik AB

Stenhuggarvägen 2Q, Saltsjö-boo
4.7/5 av 289 omdömen
Dalgatan 17, Södertälje

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar