HusmanHagberg Borås

HusmanHagberg Borås

Välkommen till HusmanHagberg Borås!

Letar du bostad i Borås, Hulta, Hestra, Ryda, Ekås, Trandered, Lundaskog, Frufällan eller Gånghester med omnejd? Låt då någon av våra duktiga mäklare ta hand om din försäljning eller låt oss hjälpa dig att hitta ett nytt hem.

Våra mäklare är alla bosatta i Borås och har därför god lokalkännedom. Av erfarenhet vet vi att en lyckad försäljning inte är någon tillfällighet. Bakom en lyckad bostadsförsäljning ligger engagemang, passion och individanpassade lösningar.

I Borås hittar du både den prestigefyllda textilhögskolan, Borås djurpark, Borås Arena där Borås fotbollslag Elfsborg spelar. Varmt välkommen att få din bostad värderad helt kostnadsfritt om du går i säljtankar.

Läs vad 55 kunder tycker om HusmanHagberg Borås 2

2021-07-21
    2021-07-20
    De är helt underbara! Går verkligen långt utanför uppdraget för att se till att både säljare och köpare är nöjda. Jag kommer absolut använda mig av HusmanHagberg i framtiden!
    2021-07-10
    -Väl bemött, enastående mäklare super nöjd.
    -Över förväntan väldigt nöjd.
    -Gick fort och va väl informerad hela vägen från början till slut.
    2021-07-09
    Kompetent, trevlig men många ord 😂
  • Dennis F
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2021-07-08
    Ett bra bemötande med en personlig prägel. Inte så stelt som jag trodde det skulle vara. Funkat jätte bra
  • 2021-07-08
    Vi sålde våran lägenhet på tullen med hjälp av Carina & Ida, helt underbart bemötande. Man känner sig trygg under hela processen och ingen fråga är för dum, dom svarar på alla frågor med ett leende på läpparna. Rekommenderar varmt husmanhagberg Borås.
    2021-07-06
    Jag blev mycket trevligt bemött av mäklaren Carina Röjland-Lindberg.
    Mina förväntningar om ett smidigt och engagerat samarbete infriades till fullo. Carina arbetade i mitt fall med full energi från tidig morgon till riktigt sen kväll och hela tiden med ett glatt humör.
    Enda smolket i bägaren var några faktafel i försäljningstexten precis före utannonseringen men jag upptäckte dessa och Carina såg till att dessa korrigeringar gjordes omedelbart.
    Det är mig ett nöje att rekommendera Carina Röjland-Lindberg och hennes medarbetare. Mvh Göran Lindberg
    2021-07-06
    Affären gick smidigt och bra. Mäklarna var väldigt noggranna, kompetenta och trevliga.
    2021-07-05
    Supernöjd med Husman Hagberg och deras mäklare Carina och Ida!
    Vänligt bemötande och proffsiga på ett ödmjukt sätt!
    Lätta att nå och återkopplade snabbt .
    Vill rekommendera dem varmast !
    2021-07-05
    Vi köpte vår lägenhet genom Carina Röjland 2016 och sa direkt att vi skulle anlita henne igen den dagen vi säljer.

Nu sålde vi lägenheten och är ännu nöjdare med Henne och de andra super trevliga som jobbar på HusmanHagberg i Borås!.

Allt gick väldigt fort då vi köpt hus och ville få lägenheten såld innan semestrar började. Detta var inget problem utan HusmanHagberg var väldigt bemötande och löste Allt från fotografering till försäljning på 2v ungefär, och under denna tiden hade vi kontakt för att vi skulle veta hur allt låg till.

Kan verkligen inte rekommendera Carina eller HusmanHagberg tillräckligt med ord!

Anlita Carina, HON ÄR GULD 🤩

// Nämndemansgatan 53A
    2021-07-05
    Helt grymt. Väldigt proffsiga och bemötesgående.
    2021-06-22
    Vid alla kontakter en mycket positiv upplevelse. Kände mig som en viktig kund. Skapade en förtroendeingivande känsla.
    2021-06-08
    Carina, Ida och Fredrik hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Borås. Vi kände oss välkomna hos dem från dag ett och det personliga men samtidigt professionella bemötandet från dem i kombination med en energinivå utan dess like gjorde att de levde upp till alla våra förväntningar. Så vi kan starkt rekommendera dem!
    2021-06-08
    Snäll, professionell mäklare med mycket bra bemötande. Mäklare som både ser säljare och köpare.
    2021-06-08
    Köpte en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande av mäklarna,.
    2021-06-08
    Anlitade för hjälp med försäljning av bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande, bra engagemang och bra hjälp genom processen.
    2021-06-02
    Fantastiskt bra jobb och ett seriöst företag som jag starkt rekommenderar!
  • köpte sin stuga med hjälp av
    • Aplared
    2021-06-02
    Fantastiskt bemötande och koll på läget. Det som var oklart kollades upp noggrant och inget strul alls :)
    2021-05-24
    Ypperlig mäklare från början till slut. Rekommenderas varmt!
    • Sparsör
    2021-05-23
    Har anlitat Carina flera gånger och hon är alltid lika proffsig och tillmötesgående. Vi är jättenöjda med vår lägenhetsförsäljning!
    • Lyckebo Sjöstad
    2021-05-21
    Husmanhagberg hjälpte mig på ett utomordentligt proffsigt sätt genom hela processen vid försäljning av min bostadsrätt. Både Carina och Ida är lyhörda, tillmötesgående och med en utpräglad känsla för service för hur man på ett personligt sätt bemöter både säljare och köpare. Jag är lika nöjd med min bostadsaffär som med det uppdrag Hismanhagberg Borås utfört åt mig. Även om det lär dröja ett tag så återkommer jag vid nästa försäljning. Vänliga hälsningar Emma
    2021-05-21
    Alla på husmanhagberg har gett oss topp service och få vår lägenhet såld. Vi är jätte nöjda och rekommenderar dem till alla
    2021-05-15
    Fick sålt min lägenhet för långt över förväntan, superbra service!
    2021-05-11
    Försäljnig av lägenhet som var mycket proffsigt genomförd
  • sålde sitt hus med hjälp av
    • Brotorp
    2021-05-05
    Hus försäljning . Alltid tillgängliga .Trevligt bemötande .Förstående . Kundorienterade .
    Även nåbara kvällstid . Kunniga .
    2021-05-04
    Jag köpte en lägenhet och min mäklare vägledde mig alltid att göra saker rätt
    2021-05-03
    Mycket kunniga och engagerade från första dialog till försäljningen var genomförd. Kan varmt rekommendera både Carina och Ida som båda två bistod i hela processen av min lgh försäljning.
    • Norrmalm
    2021-04-16
    Jag har sålt en 1,5 och Carina och hennes team är superproffsiga! Alltid trevligt bemötande och aldrig några problem utan tillmötesgående och lösningsorienterade! Är riktigt nöjd med helheten och kan varmt rekomendera Carina och resterande av Husman Hagberg Borås!
    • Bergdalen
    2021-04-16
    HusmanHagberg Borås are professional and have a very high quality and good service. Everything went so well and felt super safe through the sale. Highly recommended, thanks again Daniel
    • Norrmalm
    2021-04-11
    Bra bemötande och stort engagemang.
    2021-04-07
    Jag har sålt en lägenhet. Engagerad, personlig och otroligt hjälpsam. Skulle inte kunna tänka mig en bättre mäklare!
    2021-03-22
    Jag har köpt en bostadsrätt och bemötandet har varit bättre än vad man kan önska sig från början till slut.
    2021-03-21
    Fair and square, honest and open.
    • Sandared
    2021-03-20
    Köpte en etta bostadsrätt
    Mäklaren var trevlig och fick mig att känna att hon verkligen brydde sig om mig som person. Hon förklarade allt tydligt och klart
    Jag var väldigt nöjd
    2021-03-19
    Köpte!
    Grymt bemötande och Ida är i världsklass när det gäller service👌🏻👌🏻👌🏻
    • 2:a
    • 62.0 m²
    2021-03-19
    Fick 15% över utgångspris. Supernöjd!
    • Sandared
    2021-03-17
    Det var mycket bra är nöjd med priset jag fick för en etta .
    2021-03-17
    Har sålt en bostadsrätt, gick av sig självt behövde inte göra så mycket
    2021-03-17
    Blev fel angående betyg, skall vara UTMÄRKT!!!

Sålt en bostadsrätt, anlitar Carina för andra gången.
    Hon är superproffs: tillmötesgående, mycket sympatisk som person, snabb att agera och alltid tillgänglig.
    Behövde komma igång snabbt! Kände mig väldigt trygg i processen med Carina och var väldigt nöjd med
    slutresultatet!
    Vill rekommendera henne varmt för val av mäklare!!
    2021-03-16
    Jag är så tacksam för all hjälp och allt stöd jag fått i mitt sökande efter min första egna lägenhet! Carina, Ida och Fredrik har alla varit otroliga! Så snälla, peppiga och tillmötesgående!
    Jag rekommenderar HusmanHagberg till ALLA som ska köpa eller sälja bostad i Borås 🥰
    2021-03-12
    Sålde min lägenhet med hjälp av Ida och HusmanHagberg. För mig är service=tillgänglighet. Det kändes som att Ida var tillgänglig 24/7. Jag är hur nöjd som helst!
    2021-03-10
    Lyhörd och snabb på att svara!
    2021-03-09
    Carina är toppen,gör sitt jobb på bästa möjliga sätt( alltid kontaktbar,få fram all information spekulant vill ha,trevligt och skulle rekommendera henne till alla som säljer, köpet fastighet).
    2021-03-07
    Jag har köpt min första lägenhet och Carina har varit otroligt bra på sitt jobb och svarat på alla frågor jag har haft. Toppen mäklare!
  • Evah m
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2021-03-07
    Ja EN RIKTIG MÄKLARE! Har gjort flera försäljningar med henne och det är ALLTID LIKA TRYGGT. Hon jobbar inte som mäklar hon ÄR MÄKLARE. Att kunna lämna över mitt hem i hennes händer och VETA att hon utför sitt arbete både proffisionellt och med mycket omtanke till kunden är en ovanlighet idag. Ja jvad skall jag säga mer än: Hon är bäst PÅ RIKTGT och jag är så tacksam att jag hittat henne. Stort A i betyg
    2021-03-03
    Lägenhet på tullen i borås

Lättsam och trevlig. har vart en smidig och snabb affär där hon är väldigt mån om att alla parter känner sig nöjda innan nästa steg tas.
    2021-02-15
    Carina är världens bästa mäklare och lyckas alltid med bästa möjliga försäljning!
    • Trandared
    2021-02-10
    Sålde vår lägenhet på guldbrandsgatan, väldigt proffsigt snabbt och smidigt!
    2021-02-10
    Vi har både köpt och nu senast sålt lägenhet med Carina som mäklare och varit lika nöjda varje gång. Finns ingen mäklare i Borås som är så engagerad och genuint trevlig som Carina! Tydlig, lösningsorienterad och alltid med ett leende.

Hela teamet på Husman Hagberg har varit otroligt trevliga, professionella och gett mycket bra och snabb service.
    • Trandared
    2021-02-10
    Vi har fått väldigt bra hjälp med att sälja vår lägenhet. Carina har alltid funnits tillgänglig och kunnat svara på våra frågor. Även hjälpt oss och givit tips inför framtiden.