HusmanHagberg Borås

HusmanHagberg Borås

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till HusmanHagberg Borås! Letar du bostad i Borås, Hulta, Hestra, Ryda, Ekås, Trandered, Lundaskog, Frufällan eller Gånghester med omnejd? Låt då någon av våra duktiga mäklare ta hand om din försäljning eller låt oss hjälpa dig att hitta ett nytt hem. Våra mäklare är alla bosatta i Borås och har därför god lokalkännedom....

330 omdömen om HusmanHagberg Borås

Sedan starten hos Reco 2020

Caroline B
Gånghester

Carina har varit ett jättebra stöd att bolla med vid försäljning. Professionell och supertrevlig.

Adam B
Tullen

Gott bemötande och alltid tillgänglig för funderingar

Caroline S
Gånghester

Mycket professionellt och trevlig bemötande

Elisabeth P
Sjöbo

En väldigt trevlig mäklarfirma troligtvis den bästa man kan få

Malin C
Lugnet

Fantastiska mäklare, bra återkoppling och professionellt bemötande.

Kristina J
Lugnet

Positivt ,proffesionellt och snabbt bemötande utifrån vår lite annorlunda situation som krävde lite annat sätt att tänka!

Jan-Åke J
Lugnet

Bra bemötande i en situation där det behövdes snabb handläggning och täta kontakter. Vår mäklare hanterade det på ett mycket bra och flexibelt sätt.

Ulf J
Sjöbo

Mycket bra gjort 2 affärer med dom aldrig några proplem under bara människor, Carina är bara bäst

Anette J
Sjöbo

Trevliga, snabba att höra av sig är man undrar saker. Verkligen att rekommendera

Ann-Sofie R
Viskafors

Är jättenöjd över samarbetet med HusmanHagberg Borås kring köp av nytt hus och efterföljande försäljning av tidigare hus. Carina och Fredrik har proffsigt guidat oss genom båda processerna och hela tiden med ett väldigt gott bemötande. Kan verkligen rekommendera dem!

Petra K
Brämhult

Hela byrån med Carina i spetsen har ett fantastiskt gott bemötande, som säljare känner man sig väl uppdaterad och känner en genuin omtanke. Toppbetyg❤️

Ulrika J
Fristad

Mycket trevliga och engagerade. Kunniga. Högsta betyg

Fransson R
Sjöbo

Trevligt bemötande, fått svar på alla frågor, väldigt tillmötesgående 😊

Izabela W
Sjöbo

Allt var väldigt bra. Emma var jättetrevlig, svarade på alla frågor och förklarade alla rutiner kring lägenhetsköp. Mäklaren är mycket hjälpsam och gör allt för att kunden ska bli nöjd.

Josephine A
Norrmalm

Jag har fått ett sånt fint bemötande från alla på HusmanHagberg i Borås, med ett speciellt tack till Emma! Hon har varit en supermäklare från första stund och jag är så tacksam för detta samarbete. Jag har känt mig lugn och trygg genom hela processen även om marknaden just nu är som den är. Jag är så nöjd!

Linus S
Tullen

Väldigt trevliga och väldigt mycket erfarenhet och får saker och ting att gå väldigt smidigt och gör det lättförståelig

Rafal W
Sjöbo

They are professional team. Everything wery Clear, they are wery helpful and nice persons ☺️

Dragan B
Sjöbo

Ganska bra! Vad gäller kontakter och bemötande. Jag tycker det gick jätte bra 👍🏻

Mirjana B
Sjöbo

Har fått jätte fin bemötande, väldigt trevlig hela timmen stort tack till alla på HusmanHagberg från familjen Boras

Liselotte J
Nedre Norrmalm

En oerhört trevlig och hjälpsam mäklare, kände ett stort förtroende från första stund. Om vi hade frågor som inte mäklaren Ida kunde svara på, så tog hon reda på det. Kände oss välkomna till kontoret där de andra anställda hejade glatt. Högsta betyg till vår härliga mäklare.

Elisabeth S
Byttorp

Underbart bemötande i alla situationer både i försäljning och köp. Personligt och professionellt samtidigt! Så tillmötesgående och fixade en privat visningstour på lämpliga lägenheter.

Susanne H
Nedre Norrmalm

Personligt , varmt, bra information av Ida Röjland. Uppdaterade oss hela tiden under försäljning. All personal väldigt trevlig. Rekommenderas varmt.

Pål N
Nedre Norrmalm

Personlig. Inlyssnande och tog sig an uppdraget på ett professionellt och kunnigt sätt. Noggrann och engagerad. Jobbade systematiskt och hela tiden med tydlig kommunikation om vad som skedde. Kan på alla sätt rekommendera både vår mäklare Ida som hela företaget.

Morid S
Hulta

Generellt mycket bra. Vi är rätt så nöjda.

Elisabeth S
Hedvigsborg

Fantastiskt engagerade mäklare som verkligen tog sig an vår försäljning till 150%. Bra stöd i diskussioner och tankar under hela processen!

Fredrik N
Hedvigsborg

Husman Hagberg i Borås har varit familjärt bemötande och allt har flutit på bra.

Josefin C
Byttorp

Blev väldigt bra mött av samtliga mäklare på HusmanHagberg. Upplever dom som väldigt kunniga och hjälpsamma med alla frågor jag hade kring lägenheten. Överträffar helt klart mina förväntningar som jag hade.

Xingwei W
Centrum

Proffsigt bemötande, kunniga och trevliga. Väldigt bra kommunikation och snabb återkoppling. Är mycket nöjd med hela gänget på husmanhagberg Borås!

Hampus P
Byttorp

Vi är väldigt nöjda med Husmanhagberg. Väldigt högklass och bra bemötande genom hela processen. När man behövt hjälp i någon av processerna har dem alltid varit tillgängliga och hjälpvilliga.

Carl B
Byttorp

Jag träffade flera mäklarfirmor inför försäljning men ingen kom i närheten utav HusmanHagberg. Genuint trevliga och man fick en känsla av att dem verkligen bryr sig. Jag är väldigt nöjd och kommer att välja dem igen nästa gång jag ska sälja min bostad.

Amanda A
Trandared

Har blivit bemött på ett bra sätt av mäklaren som lyssnat på oss och även kommit med idéer och förslag. Har varit en bra kommunikation och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Allting har fungerat bra och vi har fått ta det i vår egen takt från att vi började prata om en försäljning tills den genomfördes.

Mikael Ä
Byttorp

Jag har upplevt att det har varit en bra kontakt under köpets gång. Jag har blivit väl bemött av dom mäklare som var med. Mäklarna har varit både professionella och väldigt hjälpsamma. Presenten man fick var en väldigt fin gest. Kan starkt rekommendera denna mäklarfirman.

Karolina E
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Borås
Trandared

Mäklarens bemötande har varit mycket korrekt, trevligt och familjärt. Jag har verkligen känt att hon brytt sig om mig och ansträngt sig för att hjälpa till för att köpet skulle bli av. Hon har gjort mer än jag hade förväntat mig av en mäklare.

Kenth J
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Borås
Trandared

Mycket trevligt bemött i alla situationer, upplever sig välkommen. Kändes som att mäklaren jobbade för att få en bra lösning, för alla parter. Jag har haft mer kommunikation med HusmanHagberg än med "min" mäklare. Att Ida gjorde så att vi fick upp kontakten med Nordea var avgörande för att vi kommit så här långt. Hade inga direkta förväntningar. Jag är mycket nöjd.

Joakim H
Sjöbo

Vi är mycket nöjda med HusmanHagberg! Genuina människor med en sund arbetsmodell, något vi tycker är viktigt och gärna främjar. En trygg och behaglig process hela vägen i mål!

Hans P
Byttorp

Proffsigt och mycket bra på alla sätt .

Kacper T
Sjöbo

Väldigt bra kommunikation och snabb återkoppling.

Dejan D
Byttorp

En fantastisk mäklar och fastighetsförmedling. Det är välstrukturerat och välskött. Mäklarna är väldigt tillmötesgående, varma och uppmärksamma på minsta detalj. Inget lämnas åt slumpen och mäklarna engagerar sig in i minsta detalj. De har ett ödmjukt bemötande och som kund känner man sig trygg och välinformerad. Vi har både köpt och sålt fastigheter via HusmanHagberg och kan varmt rekommendera dessa fantastiska människor som gör ett fenomenalt och professionellt arbete.

Jessica Å
Alideberg

Vänligt, varmt och smidigt bemötande! Mycket bra dialog inför och under försäljningen. Inga bekymmer med någonting! Sammantaget en väldigt trevlig upplevelse.

Fredrik E
Norrmalm

Grymt jobb! Supertrevlig och enkel och smidig att ha som mäklare! Kan starkt rekommendera :)

Olivia M
Dammsvedjan

Fantastisk hjälp och stöttning igenom hela processen av både Carina och Emma. Riktigt proffsigt och bra bemötande med regelbunden uppdatering. Jag är supernöjd!

Charlotte W
Druvefors

Vänliga hjälpsamma och tydliga. Förklarar och informerar på ett pedagogiskt sätt.

Viktor G
Sjöbo

bra, allt gick väldigt snabbt och smidigt.

Patric R
Sjöbo

En fantastiskt mäklare vid namn Carina, så mkt värme och positiv energi, flexibel, proffsig och jordnära. Allt gick jätte bra, verkligen supernöjd!

Jonas L
Druvefors

Allt bra och löpande kontakt.

Gunnel E
Tullen

Fantastisk mäklare! Noga med information och hjälpsamma på alla sätt.

Erik P
Bollebygd

Våran upplevelse från HusmanHagberg i Borås känns väldigt proffsigt och personligt. Carina som var vår mäklare är lätt att ha och göra med och väldigt genuin, lättsam och proffsig. Detta är våran första bostad som vi köpt och det är mycket som det skall tänkas på och kollas på. Vi kände oss väldigt trygga med Carina då hon stod jämte oss hela affären med frågor osv och ville att vi skulle bli nöjda och att det skulle kännas bra för oss. Vilket vi uppskattar! Allt känns jätte bra och vi är nöjda och förväntansfulla att få flytta in i vårat nya boende!

Rebecka H
Sandared

Fantastiskt bemötande och samarbete från start till mål. Mötte Ida och Carina på en visning i slutet av sommaren och bestämde då att HusmanHagberg skulle få uppdraget och är jättenöjd hela vägen

Anette K
Byttorp

Jätte trevligt bemötande. Kommer att välja denna mäklare om jag behöver hjälp med att sälja i framtiden

Magnus H
Trandared

Proffsigt och bra hanterat genom hela affären. Rekommenderas.