Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun HusmanHagberg HusmanHagberg Falun

HusmanHagberg Falun

Timmervägen 16, 791 62 Falun — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och vackra Falun!

Här hos oss på mäklarkontoret i Falun hittar du ett gäng mäklare som har kompetens, erfarenhet och verkligen brinner för bostadsmarknaden. Bostäder är vår passion och ska du flytta till eller från Falun hjälper vi dig mer än gärna.

HusmanHagberg som mäklarfirma är en av de största i Sverige med hela 90 kontor i landet. Vi är dessutom otroligt anpassningsbara, och inte bundna till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så får du veta mer om hur vi arbetar!

Läs vad 19 kunder tycker om HusmanHagberg Falun

• 2019-04-30

Rikard L skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi sålde en bostadsrätt i Falun. Tyckte mäklaren var trevlig och positiv. Våra förväntningar var en snabb och lyckad försäljning och det tycker jag att vi fick. Läs mer
  • 2019-03-21

Jonatan Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    Seriöst bemötande. Trevliga, intresserade mäklare som förstår vikten av god service. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-19

Roger Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    - Köpt bostadsrätt 1 rok i Falun.
    - Ett utmärkt bemötande. Enkelt och trevligt att kommunicera. Intressserad och fixade fram svar på de frågor som inte kunde besvaras direkt. Förtroendeingivande.
    - Inga direkta förväntningar innan, men det som kändes bra var den enkelhet och öppenhet som visades.
    - Positiv upplevelse och som köpare kan jag varmt rekommendera HusmanHagberg i Falun. Läs mer
  • 2019-03-13

Fredrik J skrev om HusmanHagberg Falun
    Bostadsrätt , mycket bra service AC Annelie Svelander Läs mer
  • 2019-02-18

Elin F skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt lägenhet, upplevde att jag fick bra kontakt med mäklaren i början men sen blev det lite sämre. Jag upplevde också ibland att han kändes lite hetsig, det var första gången jag anställde en mäklare så det kan hända att det är så alla mäklare är generellt, men det var något jag tänkte på. Läs mer
    2019-03-13 Annelie S svarar Elin F
    Tack för att du tog dig tid att svara. Jag beklagar din upplevelse och hoppas din totala upplevelse av din försäljning blir bra. Ingen ursäkt men kanske en förklaring är att det kan ibland upplevas att det går fort på slutet av en affär och som mäklare vill man absolut inte tappa spekulanter till sina säljare. Vi ska givetvis ta på oss detta för att det inte ska hända igen.
  • 2018-11-22

Daniel E skrev om HusmanHagberg Falun
    ............................................................ Läs mer
  • 2018-11-19

Anders Roland S skrev om HusmanHagberg Falun
    Annelie Svelander har sålt vår fastighet i Säter
    Hon är en mycket kunnig och sympatisk person
    Vi kommer att rekommendera henne till kommande försäljningar
    som vänner till oss kommer att göra
    Kanske att hon inte kan ta försäljningsuppdraget, sök henne i alla fall
    Birgitta Forsberg Läs mer
  • 2018-09-20

Anne E skrev om HusmanHagberg Falun
    Annelie Svelander är en otroligt kompetent och genuint intresserad mäklare att hålla i handen genom hela processen vid försäljningen av mitt radhus. Tryggt! Tack! Läs mer
  • 2018-09-20

Anita Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt mindre jordbruksfastighet.
    Intresserat o positivt o med en plan direkt hur det skulle läggas upp.
    Stöd o stöttning o fick en god portion av allt.
    En jobbig upplevelse med ett rejält stöd av min mäklare. Läs mer
  • Eva L

2018-09-18

Eva L skrev om HusmanHagberg Falun
    Fick hjälp att sälja min bostad.
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att samarbeta med. Allt blev över förväntan. Läs mer
  • 2018-09-18

Karin E skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt ett hus och mäklaren Anellie Svelander tog hand om allt som har med försäljningen att göra, besiktning osv. Det har funkat hur bra som helst och jag kommer att rekommendera Husman Hagberg om någon skulle behöva hjälp vid hus eller lägenhetsförsäljning Läs mer
  • 2018-02-25

Glenn Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    Mina kontakter från första samtalet till avslutad försäljning har präglats en professionalitet som vida överträffat mina förväntningar. Information lämnades inledande om hur försäljningen planerades och hur jag kunde bidra. Återkopplingar gjordes löpande och jag kunde hela tiden kunnat följa processen. I en utvärdering är det av vikt att även saker som kan utvecklas/förbättras framkommer men där kan jag tyvärr inte bidra. Sammanfattningsvis så är jag en mycket nöjd kund och det har varit en nöje att samverka med er mäklare. Läs mer
  • 2018-02-21

Eva L skrev om HusmanHagberg Falun
    Mycket bra bemötande, kunnig och smidigt samarbete. Läs mer

Eva G skrev om HusmanHagberg Falun
    Det var en mycket bra och personlig mäklare som passade mig. Hon var tillgänglig när jag behövde få kontakt och Hb kom med bra råd. Affären gick snabbt och smidigt!
    Jag är nöjd med min mäklare ! Läs mer

Kerstin K skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi är mycket nöjda med Annelie och blev väl omhändertagna. Hon utförde
    sitt uppdrag professionellt och var mycket trevlig. Kerstin Karlsson Läs mer

Roger E skrev om HusmanHagberg Falun
    Utmärkt bemötande! Och bra uppföljande efter försäljningen! Jätte nöjd! Läs mer

Ulla P skrev om HusmanHagberg Falun
    Jag är super nöjd med Husman Hagberg , de har skött uppdraget förträffligt ,jag kan inte vara mer nöjd & kommer att rekommendera dem till övriga jag träffar & absolut kommer jag att ta kontakt med dem igen om jag behöver i framtiden ! Anneli är en mycket bra mäklare , så bra hela vägen från början till slut !❤️😊🌟✨💫 Läs mer
  • 2017-10-25

Malin Teresia H skrev om HusmanHagberg Falun
    Ett jätte bra bemötande och ett proffesionellt tillvägagångssätt rakt igenom hela husaffären, mycket nöjd som kund Läs mer
  • 2017-10-25

Monica M skrev om HusmanHagberg Falun