Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun HusmanHagberg HusmanHagberg Falun

HusmanHagberg Falun

Timmervägen 16, 791 62 Falun — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och vackra Falun!

Här hos oss på mäklarkontoret i Falun hittar du ett gäng mäklare som har kompetens, erfarenhet och verkligen brinner för bostadsmarknaden. Bostäder är vår passion och ska du flytta till eller från Falun hjälper vi dig mer än gärna.

HusmanHagberg som mäklarfirma är en av de största i Sverige med hela 90 kontor i landet. Vi är dessutom otroligt anpassningsbara, och inte bundna till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så får du veta mer om hur vi arbetar!

Läs vad 8 kunder tycker om HusmanHagberg Falun

• Glenn Ö
    Glenn Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    Mina kontakter från första samtalet till avslutad försäljning har präglats en professionalitet som vida överträffat mina förväntningar. Information lämnades inledande om hur försäljningen planerades och hur jag kunde bidra. Återkopplingar gjordes löpande och jag kunde hela tiden kunnat följa processen. I en utvärdering är det av vikt att även saker som kan utvecklas/förbättras framkommer men där kan jag tyvärr inte bidra. Sammanfattningsvis så är jag en mycket nöjd kund och det har varit en nöje att samverka med er mäklare. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om HusmanHagberg Falun
    Mycket bra bemötande, kunnig och smidigt samarbete. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om HusmanHagberg Falun
    Det var en mycket bra och personlig mäklare som passade mig. Hon var tillgänglig när jag behövde få kontakt och Hb kom med bra råd. Affären gick snabbt och smidigt!
    Jag är nöjd med min mäklare ! Läs mer
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi är mycket nöjda med Annelie och blev väl omhändertagna. Hon utförde
    sitt uppdrag professionellt och var mycket trevlig. Kerstin Karlsson Läs mer
  • Roger E
    Roger E skrev om HusmanHagberg Falun
    Utmärkt bemötande! Och bra uppföljande efter försäljningen! Jätte nöjd! Läs mer
  • Ulla P
    Ulla P skrev om HusmanHagberg Falun
    Jag är super nöjd med Husman Hagberg , de har skött uppdraget förträffligt ,jag kan inte vara mer nöjd & kommer att rekommendera dem till övriga jag träffar & absolut kommer jag att ta kontakt med dem igen om jag behöver i framtiden ! Anneli är en mycket bra mäklare , så bra hela vägen från början till slut !❤️😊🌟✨💫 Läs mer
  • Malin Teresia H
    Malin Teresia H skrev om HusmanHagberg Falun
    Ett jätte bra bemötande och ett proffesionellt tillvägagångssätt rakt igenom hela husaffären, mycket nöjd som kund Läs mer
  • Monica M
    Monica M skrev om HusmanHagberg Falun