HusmanHagberg Falun

Timmervägen 16, 791 62 Falun — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och vackra Falun!

Här hos oss på mäklarkontoret i Falun hittar du ett gäng mäklare som har kompetens, erfarenhet och verkligen brinner för bostadsmarknaden. Bostäder är vår passion och ska du flytta till eller från Falun hjälper vi dig mer än gärna.

HusmanHagberg som mäklarfirma är en av de största i Sverige med över 100 kontor i landet. Vi är dessutom otroligt anpassningsbara, och inte bundna till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så får du veta mer om hur vi arbetar!

Läs vad 39 kunder tycker om HusmanHagberg Falun

• 2020-11-19

Evy S skrev om HusmanHagberg Falun
    Jag begärde in offerter från flera mäklare i min närhet, via någon "jämför-mäklare-sida" på nätet. Jag fick respons från flera, men den enda som faktiskt hade läst och respekterade vad jag hade för önskemål gällande den första kontakten, var Annelie på HusmanHagberg. Pluspoäng redan från start 😊

När vi sedan träffades, så kändes det helt rätt att anlita henne för uppdraget att sälja min bostadsrätt. Det märks tydligt att hon kan sin sak och hon hade förmågan att få mig som säljare att inte känna mig "dum" trots alla mina frågor.

Annelie tog hand om allt, jag behövde bara luta mig tillbaka och låta försäljningen ha sin gång (ungegär) Hon informerade mig så fort något dök upp, vilket jag uppskattade mycket.

Min lägenhet blev såld otroligt snabbt, till ett betydligt högre pris än vad jag hade tänkt mig. Allt gick smidigt och jag kände mig nöjd och trygg att ha valt HusmanHagberg som mäklare. Läs mer
  • Heinz O

2020-10-11

Heinz O skrev om HusmanHagberg Falun
    Jag har sålt min sommarstuga och fått två offerter från mäklare varav Annelie Svelander Husmanhagberg Falun var den ena, efter den första kontakt med henne var det en självklarhet att hon skulle få uppdraget, hon är kreativ och ser möjligheter i det mesta. Uppdraget utfördes i den andan och tillsammans med fotografen tog de fram ett utsökt bildmaterial. Hon gjorde ett utmärkt arbete ibland även utöver vad man kan begära utav en mäklare därför ger jag Annelie min bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-10-11

Ingela V skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi köpte ett fritidshus via Annelie Svelander på Husman Hagberg i Falun. Hela processen har fungerat otroligt bra och hon är inlyssnande och okonstlad på ett sätt som gjort oss trygga. Läs mer
  • 2020-08-18

Bo Göran S skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt min bostadsrätt och det har fungerat jättebra.
    Kan rekommendera Anneli på HusmanHagberg falun Läs mer
  • 2020-08-04

Lars Åke B skrev om HusmanHagberg Falun
    Helt okej, som sagt. Enda invändningen är att kvalitén på bilderna är för dålig - rent fotografiskt och motivmässigt. Proffsigare fotograf behövs, helt enkelt!
    Dessutom gillar jag inte att det inte finns en "äkta" planlösning, bara det smått barnsliga tredimensionella...
    Och nog hade vi velat ha en vanlig folder i samband med visningen. Svårt att sitta och titta på en mobiltelefon med hustrun när man vill diskutera. Läs mer
  • 2020-05-27

Gösta G skrev om HusmanHagberg Falun
    Köpt bostadsrätt efter hård budgivning.
    Mäklaren perfekt. Kunnig och tydlig. Läs mer
  • 2020-05-26

Johanna P skrev om HusmanHagberg Falun
    Fick toppenbra hjälp med försäljning av vår bostadsrätt. Kändes väldigt tryggt och proffsigt! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-04-30

Rakel G skrev om HusmanHagberg Falun
    Har sålt en villa. Mäklaren tipsade vilket utgångspris vi skulle ha som vi kände oss nöjda med. Vi sedan även fick utgångspris vid försäljningen. Vår förhoppning var att det skulle bli budgivning, men pga. Av rådande omständigheter i världen blev det ingen sådan, som jag har full förståelse för. Mäklaren gjorde det hon kunde.

Överlag möttes vi av mäklaren på ett proffsigt och seriöst sätt och vi är nöjda med denna process. Läs mer
  • 2020-02-22

Diana A skrev om HusmanHagberg Falun
    Min mäklare var trygg glad och gjorde mig säker på att sälja mitt hus. Då har jag träffat flera innan som inte känns så rätt som hon. Därför sålde jag. Hon var snabb och tillgänglig. Toppen. Läs mer
  • 2020-02-22

Lars F skrev om HusmanHagberg Falun
    Koholmsvägen 46. Väldigt rar och trevlig men aningen opedagogisk Läs mer
  • 2020-02-10

Egon Erland A skrev om HusmanHagberg Falun
    Mycket bra har sålt huset kan rekommendera mäklaren Läs mer
  • 2020-01-27

Emma M skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt villa med hjälp av Annelie på Husman Hagberg. Riktigt bra och proffsigt bemötande! Hon såg mina behov och var mycket tillmötesgående. Annelie är en mäklare jag starkt kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-09

Astrid Eleonora D skrev om HusmanHagberg Falun
    Mäklaren var kunnig, glad, trevlig, och mycket tålmodig, då försäljningen av vårt fritidshus drog ut på tiden... Läs mer
  • 2019-11-25

Mathias L skrev om HusmanHagberg Falun
    Köpte villa i leksand. Trevligt och informativ bemötande av mäklaren. Flexibel och engagerad mäklare bilket gjorde att köpet gick snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • 2019-11-22

Bo Christer L skrev om HusmanHagberg Falun
    Jag köpte första ett hus och blev mycket nöjd med mäklaren så hon fick även sälja min sommarstuga. Mäklaren var hela tiden positiv och hjälpsam. Jag fick all den hjälp och service som en bra mäklare ska erbjuda. Läs mer
  • 2019-11-20

Louise Cecilia Kristina V skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi fick hjälp att sälja vårt hus på ett väldigt smidigt sätt eftersom vi inte längre bor på orten. Mäklaren skötte allt på ett proffsigt sätt. Vi är supernöjda med henne! Allt gick snabbt och bra! Vi hade dålig erfarenhet av annan mäklare, så när vi bytte till Husman och Hagberg blev vi otroligt glada och nöjda!! Tack!!! Läs mer
  • 2019-06-28

Eva W skrev om HusmanHagberg Falun
    Fick all den hjälp jag behövde. Så bra när man är okunnig. Läs mer
  • 2019-06-19

Pernilla G skrev om HusmanHagberg Falun
    Hej. Har köpt sommarhus i Vikarbyn. Fick direkt en härlig känsla av både professionalitet och personligt bemötande.
    Det här varit lätt att få tag i mäklaren och vi har fått bra information om de olika stegen i processen. Extra plus att det gick att ordna så att vi kunde skriva på i Södertälje och inte behövde åka till Falun.
    Allt som allt väldigt nöjda.
    Pernilla Läs mer
  • 2019-06-17

Anna Maria Madelene B skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi har sålt vår bostad genom Johan Hassis. En mäklare som från första dag bemött oss både professionellt och med stor omtanke. Våra förväntningar av försäljningen har uppfyllts och vi har under hela vår resa från start fram till försäljningen känt stor tillit och tillgänglighet från Johans sida, vilket vi både uppskattat och värdesatt högt. Vi rekommenderar varmt att anlita Johan Läs mer
  • 2019-06-05

Peter N skrev om HusmanHagberg Falun
    Påläst, sympatisk och drivande. Jag ville ha coach-hjälp och fick både råd och stöd. Läs mer
  • 2019-04-30

Rikard L skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi sålde en bostadsrätt i Falun. Tyckte mäklaren var trevlig och positiv. Våra förväntningar var en snabb och lyckad försäljning och det tycker jag att vi fick. Läs mer
  • 2019-03-21

Jonatan Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    Seriöst bemötande. Trevliga, intresserade mäklare som förstår vikten av god service. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-19

Roger Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    - Köpt bostadsrätt 1 rok i Falun.
    - Ett utmärkt bemötande. Enkelt och trevligt att kommunicera. Intressserad och fixade fram svar på de frågor som inte kunde besvaras direkt. Förtroendeingivande.
    - Inga direkta förväntningar innan, men det som kändes bra var den enkelhet och öppenhet som visades.
    - Positiv upplevelse och som köpare kan jag varmt rekommendera HusmanHagberg i Falun. Läs mer
  • 2019-03-13

Fredrik J skrev om HusmanHagberg Falun
    Bostadsrätt , mycket bra service AC Annelie Svelander Läs mer
  • 2019-02-18

Elin F skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt lägenhet, upplevde att jag fick bra kontakt med mäklaren i början men sen blev det lite sämre. Jag upplevde också ibland att han kändes lite hetsig, det var första gången jag anställde en mäklare så det kan hända att det är så alla mäklare är generellt, men det var något jag tänkte på. Läs mer
    2019-03-13 Annelie S svarar Elin F
    Tack för att du tog dig tid att svara. Jag beklagar din upplevelse och hoppas din totala upplevelse av din försäljning blir bra. Ingen ursäkt men kanske en förklaring är att det kan ibland upplevas att det går fort på slutet av en affär och som mäklare vill man absolut inte tappa spekulanter till sina säljare. Vi ska givetvis ta på oss detta för att det inte ska hända igen.
  • 2018-11-22

Daniel E skrev om HusmanHagberg Falun
    ............................................................ Läs mer
  • 2018-11-19

Anders Roland S skrev om HusmanHagberg Falun
    Annelie Svelander har sålt vår fastighet i Säter
    Hon är en mycket kunnig och sympatisk person
    Vi kommer att rekommendera henne till kommande försäljningar
    som vänner till oss kommer att göra
    Kanske att hon inte kan ta försäljningsuppdraget, sök henne i alla fall
    Birgitta Forsberg Läs mer
  • 2018-09-20

Anne E skrev om HusmanHagberg Falun
    Annelie Svelander är en otroligt kompetent och genuint intresserad mäklare att hålla i handen genom hela processen vid försäljningen av mitt radhus. Tryggt! Tack! Läs mer
  • 2018-09-20

Anita Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt mindre jordbruksfastighet.
    Intresserat o positivt o med en plan direkt hur det skulle läggas upp.
    Stöd o stöttning o fick en god portion av allt.
    En jobbig upplevelse med ett rejält stöd av min mäklare. Läs mer
  • Eva L

2018-09-18

Eva L skrev om HusmanHagberg Falun
    Fick hjälp att sälja min bostad.
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att samarbeta med. Allt blev över förväntan. Läs mer
  • 2018-09-18

Karin E skrev om HusmanHagberg Falun
    Sålt ett hus och mäklaren Anellie Svelander tog hand om allt som har med försäljningen att göra, besiktning osv. Det har funkat hur bra som helst och jag kommer att rekommendera Husman Hagberg om någon skulle behöva hjälp vid hus eller lägenhetsförsäljning Läs mer
  • 2018-02-25

Glenn Ö skrev om HusmanHagberg Falun
    Mina kontakter från första samtalet till avslutad försäljning har präglats en professionalitet som vida överträffat mina förväntningar. Information lämnades inledande om hur försäljningen planerades och hur jag kunde bidra. Återkopplingar gjordes löpande och jag kunde hela tiden kunnat följa processen. I en utvärdering är det av vikt att även saker som kan utvecklas/förbättras framkommer men där kan jag tyvärr inte bidra. Sammanfattningsvis så är jag en mycket nöjd kund och det har varit en nöje att samverka med er mäklare. Läs mer
  • 2018-02-21

Eva L skrev om HusmanHagberg Falun
    Mycket bra bemötande, kunnig och smidigt samarbete. Läs mer

Eva G skrev om HusmanHagberg Falun
    Det var en mycket bra och personlig mäklare som passade mig. Hon var tillgänglig när jag behövde få kontakt och Hb kom med bra råd. Affären gick snabbt och smidigt!
    Jag är nöjd med min mäklare ! Läs mer

Kerstin K skrev om HusmanHagberg Falun
    Vi är mycket nöjda med Annelie och blev väl omhändertagna. Hon utförde
    sitt uppdrag professionellt och var mycket trevlig. Kerstin Karlsson Läs mer

Roger E skrev om HusmanHagberg Falun
    Utmärkt bemötande! Och bra uppföljande efter försäljningen! Jätte nöjd! Läs mer

Ulla P skrev om HusmanHagberg Falun
    Jag är super nöjd med Husman Hagberg , de har skött uppdraget förträffligt ,jag kan inte vara mer nöjd & kommer att rekommendera dem till övriga jag träffar & absolut kommer jag att ta kontakt med dem igen om jag behöver i framtiden ! Anneli är en mycket bra mäklare , så bra hela vägen från början till slut !❤️😊🌟✨💫 Läs mer
  • 2017-10-25

Malin Teresia H skrev om HusmanHagberg Falun
    Ett jätte bra bemötande och ett proffesionellt tillvägagångssätt rakt igenom hela husaffären, mycket nöjd som kund Läs mer
  • 2017-10-25

Monica M skrev om HusmanHagberg Falun
    Bra bemötande. Var noggrann o saklig. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte