HusmanHagberg Falun

HusmanHagberg Falun

Välkommen till HusmanHagberg och vackra Falun!

Här hos oss på mäklarkontoret i Falun hittar du ett gäng mäklare som har kompetens, erfarenhet och verkligen brinner för bostadsmarknaden. Bostäder är vår passion och ska du flytta till eller från Falun hjälper vi dig mer än gärna.

HusmanHagberg som mäklarfirma är en av de största i Sverige med över 100 kontor i landet. Vi är dessutom otroligt anpassningsbara, och inte bundna till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så får du veta mer om hur vi arbetar!

Läs vad 86 kunder tycker om HusmanHagberg Falun 2

• Lustigknopp
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt och genuint bemötande av Annelie. Uppskattade att hon tog sig tid att noggrant gå igenom samt förklara allt under kontraktsskrivningen.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket bra arbete av Svart Karin Karlsson. Jag kommer att rekommendera andra att välja aktuell mäklare! /PE Rapp
    • Hälsingberg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Allt gick jätte bra och smidigt!
    2022-05-12 Verifierad kund
    Positivt bemötande. Resultatet ungefär som förväntat.
    • Centralt
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jag skulle säga att vi blev bemötta väldigt bra.

Hade inga förväntningar men hon tog emot oss väldigt bra och lyssnade på allt vi sa. Samt att hon gav oss snabba svar på frågor vi hade.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och förtroendeingivande intryck och bemötande.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevlig mäklare. Förklarade bra med allt vad det innebär med att köpa lägenhet. Superbra!
  • Lars-erik B
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Falun
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mycket bra . Proffsigt trevlig o hade in fin 🐕
    • Centrum
    2022-04-21 Verifierad kund
    Annelie är kompetent, lugn och trygg. Hon rattade försäljningen av min bostad med bravur. Fanns alltid tillhands om jag undrade över något. Kommer definitivt att använda Husman Hagberg igen vid nästa försäljning!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Riktigt proffsigt bemötande
    Och kändes verkligen som hon hade koll på marknaden och värdet på bostaden
    2022-04-02 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett avslappnat och bra sätt .Kunde ringa henne och fick alltid svar på de frågor jag hade på ett lugnt och bra sätt från henne hon var lätt och enkel att ha och göra med och tålmodig med mig och alla mina frågor samt att jag kände mig aldrig besviken på henne för hon tog sig tid att lyssna på mig som köpare.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande från första stund.

Levde upp till alla förväntningar och lite till.
    Undrade man något så var hon så snabb på att svara. Gick verkligen in med hjärtat när hon sålde vårat hus.

Rekommenderar henne till alla som ska sälja sitt hus.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Gott bemötande. Tidsramar som varit tydliga som följdes i rimlig omfattning. God genomgång av huset . Väldigt bra på att förklara kontraktets olika delar.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Positivt
    Informativt
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    2022-03-11 Verifierad kund
    Tydlig och utmärkt mäklare. Snabb med utlovade uppgifter och trevlig i kontakten.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Vi har fått hjälp av Annelie Svelander som bemött oss på bästa sätt från första samtalet. jag hjälper min mor att sälja huset. Annelie har hela tiden återkopplat med saker om det funnits funderingar eller om vad som händer. Om jag ska sälja mitt hus i framtiden så är det Annelie på HusmanHagberg jag kontaktar.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och lätt att samarbeta med. Mäklaren upplevdes kompetent, engagerad och hade bra driv i säljprocessen. Återkoppling/information var bra under hela processen.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Vi har fått den allra bästa servicen, mäklaren var otroligt engagerad. Vi är så nöjda & kommer rekommendera henne till andra som har behov av mäklare i Sälen.
    2022-01-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabba besked. En väldigt hjälpsam mäklare.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Positiv och engagerad mäklare. Känner att jag fått otroligt bra bemötande hela vägen igenom processen och avslutade affären med känslan att mäklaren gjort sitt allra bästa.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Bra bemött. Raka svar och raka frågor. Snabbt agerande och bra information om vad som ska hända och vad som händer och vad som hänt.
    Kändes som ett bra och just samarbete.
    Kan absolut rekommenderas.
    • Lustigknopp
    2021-11-27 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande! Förstående och kunnig.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och med mäklarens arbete vid min försäljning. Trevlig och proffsig. Kan varmt rekommenderas!
    2021-09-24 Verifierad kund
    Jag har haft en väldigt positiv bild av mäklaren från dag ett. Bemötandet har alltid varit proffsigt och hjärtligt. Mäklaren har vida överträffat mina förväntningar.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Mycket positiv. Mäklaren överträffade mina förväntningar. Mycket "proffsig"
    2021-09-24 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och vi fick ut ett bra pris.
  • Karl T
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Britsarvet
    2021-09-18 Verifierad kund
    Vår mäklare hos HusmanHagberg i Falun, Svart Karin Karlsson, var mycket proffsig, lyhörd, transparent/kommunikativ, trevlig, och tillgänglig, vilket allt som allt resulterade i en mycket lyckad och smidig försäljning för alla inblandade. Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg som mäklare!
    2021-09-01 Verifierad kund
    Fantastiskt! Riktigt proffsigt med en unik mäklare i Svart Karin Karlsson som "walk the extra mile" för att göra den bästa affären. Jag hoppas Husmanhagberg ser mervärdet med denna unika och talangfulla mäklare för framtiden.

Mer än nöjd och kommer rekommendera henne för flera!!!
    • Centrum
    2021-08-13 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och fick svar på våra frågor, visste hon inte så tog hon reda på svaret. Tydlig och förklarade allt.
    2021-08-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Över förväntan och mycket bra service. Kommer att anlita dem igen.
    • Åkerö
    2021-08-06 Verifierad kund
    Snabb, smidig, trygg försäljning. Rekommenderas starkt!
  • Claes-allan J
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun
    2021-08-05 Verifierad kund
    Mäklaren Svart Karin är mycket proffsitionell i sitt jobb lägger väldigt mycket tid på objekten och verkligen visar stort intresse för både kund samt objektet hon ska sälja, vilket visar i hennes beskrivning av objektet till nya köpare, har bara gott att säga om henne samt hennes kollega.
    Mvh Claes Johansson
    • Herrhagen
    2021-07-23 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Motsvarande våra förväntningar gällande information och hjälp. Försäljning och köp gick väldigt smidigt.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Seriös och pålitlig mäklare. Väldigt nöjd!
    2021-06-11 Verifierad kund
    Höga förväntningar som uppfylldes
    Upplevelse av mäklaren 10 av 10
    • Östanfors
    2021-03-30 Verifierad kund
    Vi har köpt ett hus. Vi blev bra bemött.. men eftersom visningen var under Coronatider, mäklaren stod ute hela tiden...och vi var ensamma i huset...
    När budgivningen sedan blev, var. det vi som la sista budet, vi fick vänta 2,5 Tim innan mäklaren hörde av sig... vi hade önskat att hon i allafall kunde ha skrivit ett sms att motparten hade lagt sig... för vi vet att mäklaren fick samtal direkt av motparten....
  • Tobias J
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun
    2021-03-15 Verifierad kund
    Köpt ett parhus i Falun. Mycket nöjd med mäklares bemötande och hjälp.
  • Stefan L
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun
    2021-03-11 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    2021-03-09 Verifierad kund
    Köpt en villa med jättefint läge. Mäklaren var väldigt professionell, höll vad hon lovade, återkom när hon sagt osv. Snabb smidig seriös process.
    2021-03-08 Verifierad kund
    Sålt hus
    Vänligt bemötande och proffsig
    Uppfyller alla förväntningar vi har
    Vi är mycket nöjda och har känt oss trygga genom hela processen
    Mycket nöjda , ingenting att klaga på
  • köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Borgärdet
    2021-03-05 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär när vi köpte en tomt i Svärdsjö, smidigt att åka till en lokal mäklare i 08-land för att skriva under kontrakten.
    /Magnus
    2021-01-27 Verifierad kund
    Köpte en fjällstuga
    Mäklaren hade bra info om området såväl sommar som vinter.
    När vi kom till detaljer om stugan som mäklaren inte var 100% säker på kontrollerades detta istället för gissa.
    Toppen service
    2020-12-16 Verifierad kund
    Från första möte kändes det bra och rätt med Annelie, då jag skulle sälja min lägenhet. Hon gav mig professionell och fullständig information om säljprocessen och hade jag frågor efteråt så fick jag snabb svar från henne. Det kändes tryggt. Och försäljning var välplanerad och genomfört elight mina förväntningar.
    2020-12-15 Verifierad kund
    Sålt mitt hus, med fantastiskt härlig mäklare med hög kompetens
    2020-12-05 Spontant omdöme
    Sålt bostadsrätt. Bra o positivt bemötande. Kanske lite längre tid för visning, fler intressenter kanske kommit. Tidigt att svara på resterande uppgifter som slutförande, hjälp m deklaration mm.
    2020-12-03 Spontant omdöme
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus. Eftersom mina kunskaper är mycket begränsade vad gäller sådana här affärer har jag blivit mycket bra bemött av mäklaren på alla vis. Jag skulle absolut rekommendera mäklaren om någon skulle fråga vid en liknande affär.
    2020-12-01 Spontant omdöme
    En mycket trevlig, kunnig, saklig mäklare
    2020-11-19 Verifierad kund
    Jag begärde in offerter från flera mäklare i min närhet, via någon "jämför-mäklare-sida" på nätet. Jag fick respons från flera, men den enda som faktiskt hade läst och respekterade vad jag hade för önskemål gällande den första kontakten, var Annelie på HusmanHagberg. Pluspoäng redan från start 😊

När vi sedan träffades, så kändes det helt rätt att anlita henne för uppdraget att sälja min bostadsrätt. Det märks tydligt att hon kan sin sak och hon hade förmågan att få mig som säljare att inte känna mig "dum" trots alla mina frågor.

Annelie tog hand om allt, jag behövde bara luta mig tillbaka och låta försäljningen ha sin gång (ungegär) Hon informerade mig så fort något dök upp, vilket jag uppskattade mycket.

Min lägenhet blev såld otroligt snabbt, till ett betydligt högre pris än vad jag hade tänkt mig. Allt gick smidigt och jag kände mig nöjd och trygg att ha valt HusmanHagberg som mäklare.
  • Heinz O
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Gruvriset
    2020-10-11 Verifierad kund
    Jag har sålt min sommarstuga och fått två offerter från mäklare varav Annelie Svelander Husmanhagberg Falun var den ena, efter den första kontakt med henne var det en självklarhet att hon skulle få uppdraget, hon är kreativ och ser möjligheter i det mesta. Uppdraget utfördes i den andan och tillsammans med fotografen tog de fram ett utsökt bildmaterial. Hon gjorde ett utmärkt arbete ibland även utöver vad man kan begära utav en mäklare därför ger jag Annelie min bästa rekommendationer.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Gruvriset
    2020-10-11 Verifierad kund
    Vi köpte ett fritidshus via Annelie Svelander på Husman Hagberg i Falun. Hela processen har fungerat otroligt bra och hon är inlyssnande och okonstlad på ett sätt som gjort oss trygga.