HusmanHagberg Falun

HusmanHagberg Falun

Välkommen till HusmanHagberg och vackra Falun!

Här hos oss på mäklarkontoret i Falun hittar du ett gäng mäklare som har kompetens, erfarenhet och verkligen brinner för bostadsmarknaden. Bostäder är vår passion och ska du flytta till eller från Falun hjälper vi dig mer än gärna.

HusmanHagberg som mäklarfirma är en av de största i Sverige med över 100 kontor i landet. Vi är dessutom otroligt anpassningsbara, och inte bundna till vare sig försäkringsbolag eller banker. Kontakta oss så får du veta mer om hur vi arbetar!

Läs vad 52 kunder tycker om HusmanHagberg Falun 2

2021-06-11
    Höga förväntningar som uppfylldes
    Upplevelse av mäklaren 10 av 10
    • Östanfors
    2021-03-30
    Vi har köpt ett hus. Vi blev bra bemött.. men eftersom visningen var under Coronatider, mäklaren stod ute hela tiden...och vi var ensamma i huset...
    När budgivningen sedan blev, var. det vi som la sista budet, vi fick vänta 2,5 Tim innan mäklaren hörde av sig... vi hade önskat att hon i allafall kunde ha skrivit ett sms att motparten hade lagt sig... för vi vet att mäklaren fick samtal direkt av motparten....
    • Gamla Berget
    2021-03-15
    Köpt ett parhus i Falun. Mycket nöjd med mäklares bemötande och hjälp.
  • Stefan L
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Falun
    2021-03-11
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    2021-03-09
    Köpt en villa med jättefint läge. Mäklaren var väldigt professionell, höll vad hon lovade, återkom när hon sagt osv. Snabb smidig seriös process.
    2021-03-08
    Sålt hus
    Vänligt bemötande och proffsig
    Uppfyller alla förväntningar vi har
    Vi är mycket nöjda och har känt oss trygga genom hela processen
    Mycket nöjda , ingenting att klaga på
  • köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Borgärdet
    2021-03-05
    Snabb och smidig affär när vi köpte en tomt i Svärdsjö, smidigt att åka till en lokal mäklare i 08-land för att skriva under kontrakten.
    /Magnus
    • Stöten
    2021-01-27
    Köpte en fjällstuga
    Mäklaren hade bra info om området såväl sommar som vinter.
    När vi kom till detaljer om stugan som mäklaren inte var 100% säker på kontrollerades detta istället för gissa.
    Toppen service
    2020-12-16
    Från första möte kändes det bra och rätt med Annelie, då jag skulle sälja min lägenhet. Hon gav mig professionell och fullständig information om säljprocessen och hade jag frågor efteråt så fick jag snabb svar från henne. Det kändes tryggt. Och försäljning var välplanerad och genomfört elight mina förväntningar.
    • Gamla Berget
    2020-12-15
    Sålt mitt hus, med fantastiskt härlig mäklare med hög kompetens
    2020-12-05
    Sålt bostadsrätt. Bra o positivt bemötande. Kanske lite längre tid för visning, fler intressenter kanske kommit. Tidigt att svara på resterande uppgifter som slutförande, hjälp m deklaration mm.
    2020-12-03
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus. Eftersom mina kunskaper är mycket begränsade vad gäller sådana här affärer har jag blivit mycket bra bemött av mäklaren på alla vis. Jag skulle absolut rekommendera mäklaren om någon skulle fråga vid en liknande affär.
    2020-12-01
    En mycket trevlig, kunnig, saklig mäklare
    2020-11-19
    Jag begärde in offerter från flera mäklare i min närhet, via någon "jämför-mäklare-sida" på nätet. Jag fick respons från flera, men den enda som faktiskt hade läst och respekterade vad jag hade för önskemål gällande den första kontakten, var Annelie på HusmanHagberg. Pluspoäng redan från start 😊

När vi sedan träffades, så kändes det helt rätt att anlita henne för uppdraget att sälja min bostadsrätt. Det märks tydligt att hon kan sin sak och hon hade förmågan att få mig som säljare att inte känna mig "dum" trots alla mina frågor.

Annelie tog hand om allt, jag behövde bara luta mig tillbaka och låta försäljningen ha sin gång (ungegär) Hon informerade mig så fort något dök upp, vilket jag uppskattade mycket.

Min lägenhet blev såld otroligt snabbt, till ett betydligt högre pris än vad jag hade tänkt mig. Allt gick smidigt och jag kände mig nöjd och trygg att ha valt HusmanHagberg som mäklare.
  • Heinz O
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Gruvriset
    2020-10-11
    Jag har sålt min sommarstuga och fått två offerter från mäklare varav Annelie Svelander Husmanhagberg Falun var den ena, efter den första kontakt med henne var det en självklarhet att hon skulle få uppdraget, hon är kreativ och ser möjligheter i det mesta. Uppdraget utfördes i den andan och tillsammans med fotografen tog de fram ett utsökt bildmaterial. Hon gjorde ett utmärkt arbete ibland även utöver vad man kan begära utav en mäklare därför ger jag Annelie min bästa rekommendationer.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Gruvriset
    2020-10-11
    Vi köpte ett fritidshus via Annelie Svelander på Husman Hagberg i Falun. Hela processen har fungerat otroligt bra och hon är inlyssnande och okonstlad på ett sätt som gjort oss trygga.
    • Elsborg / Centralt
    2020-08-18
    Sålt min bostadsrätt och det har fungerat jättebra.
    Kan rekommendera Anneli på HusmanHagberg falun
    • Britsarvet
    2020-08-04
    Helt okej, som sagt. Enda invändningen är att kvalitén på bilderna är för dålig - rent fotografiskt och motivmässigt. Proffsigare fotograf behövs, helt enkelt!
    Dessutom gillar jag inte att det inte finns en "äkta" planlösning, bara det smått barnsliga tredimensionella...
    Och nog hade vi velat ha en vanlig folder i samband med visningen. Svårt att sitta och titta på en mobiltelefon med hustrun när man vill diskutera.
    2020-05-27
    Köpt bostadsrätt efter hård budgivning.
    Mäklaren perfekt. Kunnig och tydlig.
    2020-05-26
    Fick toppenbra hjälp med försäljning av vår bostadsrätt. Kändes väldigt tryggt och proffsigt! Rekommenderar varmt!
    2020-04-30
    Har sålt en villa. Mäklaren tipsade vilket utgångspris vi skulle ha som vi kände oss nöjda med. Vi sedan även fick utgångspris vid försäljningen. Vår förhoppning var att det skulle bli budgivning, men pga. Av rådande omständigheter i världen blev det ingen sådan, som jag har full förståelse för. Mäklaren gjorde det hon kunde.

Överlag möttes vi av mäklaren på ett proffsigt och seriöst sätt och vi är nöjda med denna process.
    2020-02-22
    Min mäklare var trygg glad och gjorde mig säker på att sälja mitt hus. Då har jag träffat flera innan som inte känns så rätt som hon. Därför sålde jag. Hon var snabb och tillgänglig. Toppen.
    2020-02-22
    Koholmsvägen 46. Väldigt rar och trevlig men aningen opedagogisk
    • Slätta
    2020-02-10
    Mycket bra har sålt huset kan rekommendera mäklaren
    • Slätta
    2020-01-27
    Sålt villa med hjälp av Annelie på Husman Hagberg. Riktigt bra och proffsigt bemötande! Hon såg mina behov och var mycket tillmötesgående. Annelie är en mäklare jag starkt kan rekommendera!
    • Leksand
    2020-01-09
    Mäklaren var kunnig, glad, trevlig, och mycket tålmodig, då försäljningen av vårt fritidshus drog ut på tiden...
    • Åkerö
    2019-11-25
    Köpte villa i leksand. Trevligt och informativ bemötande av mäklaren. Flexibel och engagerad mäklare bilket gjorde att köpet gick snabbt och smärtfritt.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Rökebo
    2019-11-22
    Jag köpte första ett hus och blev mycket nöjd med mäklaren så hon fick även sälja min sommarstuga. Mäklaren var hela tiden positiv och hjälpsam. Jag fick all den hjälp och service som en bra mäklare ska erbjuda.
    • Åkerö
    2019-11-20
    Vi fick hjälp att sälja vårt hus på ett väldigt smidigt sätt eftersom vi inte längre bor på orten. Mäklaren skötte allt på ett proffsigt sätt. Vi är supernöjda med henne! Allt gick snabbt och bra! Vi hade dålig erfarenhet av annan mäklare, så när vi bytte till Husman och Hagberg blev vi otroligt glada och nöjda!! Tack!!!
    • Herrhagen
    2019-06-28
    Fick all den hjälp jag behövde. Så bra när man är okunnig.
    2019-06-19
    Hej. Har köpt sommarhus i Vikarbyn. Fick direkt en härlig känsla av både professionalitet och personligt bemötande.
    Det här varit lätt att få tag i mäklaren och vi har fått bra information om de olika stegen i processen. Extra plus att det gick att ordna så att vi kunde skriva på i Södertälje och inte behövde åka till Falun.
    Allt som allt väldigt nöjda.
    Pernilla
    2019-06-17
    Vi har sålt vår bostad genom Johan Hassis. En mäklare som från första dag bemött oss både professionellt och med stor omtanke. Våra förväntningar av försäljningen har uppfyllts och vi har under hela vår resa från start fram till försäljningen känt stor tillit och tillgänglighet från Johans sida, vilket vi både uppskattat och värdesatt högt. Vi rekommenderar varmt att anlita Johan
    • Britsarvet
    2019-06-05
    Påläst, sympatisk och drivande. Jag ville ha coach-hjälp och fick både råd och stöd.
    2019-04-30
    Vi sålde en bostadsrätt i Falun. Tyckte mäklaren var trevlig och positiv. Våra förväntningar var en snabb och lyckad försäljning och det tycker jag att vi fick.
    2019-03-21
    Seriöst bemötande. Trevliga, intresserade mäklare som förstår vikten av god service. Rekommenderas
    2019-03-19
    - Köpt bostadsrätt 1 rok i Falun.
    - Ett utmärkt bemötande. Enkelt och trevligt att kommunicera. Intressserad och fixade fram svar på de frågor som inte kunde besvaras direkt. Förtroendeingivande.
    - Inga direkta förväntningar innan, men det som kändes bra var den enkelhet och öppenhet som visades.
    - Positiv upplevelse och som köpare kan jag varmt rekommendera HusmanHagberg i Falun.
    • Centrum
    2019-03-13
    Bostadsrätt , mycket bra service AC Annelie Svelander
    2019-02-18
    Sålt lägenhet, upplevde att jag fick bra kontakt med mäklaren i början men sen blev det lite sämre. Jag upplevde också ibland att han kändes lite hetsig, det var första gången jag anställde en mäklare så det kan hända att det är så alla mäklare är generellt, men det var något jag tänkte på.
    Tack för att du tog dig tid att svara. Jag beklagar din upplevelse och hoppas din totala upplevelse av din försäljning blir bra. Ingen ursäkt men kanske en förklaring är att det kan ibland upplevas att det går fort på slutet av en affär och som mäklare vill man absolut inte tappa spekulanter till sina säljare. Vi ska givetvis ta på oss detta för att det inte ska hända igen. HusmanHagberg Falun
    2018-11-22
    ............................................................
    2018-11-19
    Annelie Svelander har sålt vår fastighet i Säter
    Hon är en mycket kunnig och sympatisk person
    Vi kommer att rekommendera henne till kommande försäljningar
    som vänner till oss kommer att göra
    Kanske att hon inte kan ta försäljningsuppdraget, sök henne i alla fall
    Birgitta Forsberg
    2018-09-20
    Annelie Svelander är en otroligt kompetent och genuint intresserad mäklare att hålla i handen genom hela processen vid försäljningen av mitt radhus. Tryggt! Tack!
    2018-09-20
    Sålt mindre jordbruksfastighet.
    Intresserat o positivt o med en plan direkt hur det skulle läggas upp.
    Stöd o stöttning o fick en god portion av allt.
    En jobbig upplevelse med ett rejält stöd av min mäklare.
  • Eva L
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Falun
    • Centralt
    2018-09-18
    Fick hjälp att sälja min bostad.
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att samarbeta med. Allt blev över förväntan.
    2018-09-18
    Sålt ett hus och mäklaren Anellie Svelander tog hand om allt som har med försäljningen att göra, besiktning osv. Det har funkat hur bra som helst och jag kommer att rekommendera Husman Hagberg om någon skulle behöva hjälp vid hus eller lägenhetsförsäljning
    2018-02-25
    Mina kontakter från första samtalet till avslutad försäljning har präglats en professionalitet som vida överträffat mina förväntningar. Information lämnades inledande om hur försäljningen planerades och hur jag kunde bidra. Återkopplingar gjordes löpande och jag kunde hela tiden kunnat följa processen. I en utvärdering är det av vikt att även saker som kan utvecklas/förbättras framkommer men där kan jag tyvärr inte bidra. Sammanfattningsvis så är jag en mycket nöjd kund och det har varit en nöje att samverka med er mäklare.
    2018-02-21
    Mycket bra bemötande, kunnig och smidigt samarbete.
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Hundfjället
    2018-02-19
    Det var en mycket bra och personlig mäklare som passade mig. Hon var tillgänglig när jag behövde få kontakt och Hb kom med bra råd. Affären gick snabbt och smidigt!
    Jag är nöjd med min mäklare !
    2018-02-19
    Vi är mycket nöjda med Annelie och blev väl omhändertagna. Hon utförde
    sitt uppdrag professionellt och var mycket trevlig. Kerstin Karlsson
    • 2.5:a
    • 55.0 m²
    2018-02-19
    Utmärkt bemötande! Och bra uppföljande efter försäljningen! Jätte nöjd!
    2018-02-19
    Jag är super nöjd med Husman Hagberg , de har skött uppdraget förträffligt ,jag kan inte vara mer nöjd & kommer att rekommendera dem till övriga jag träffar & absolut kommer jag att ta kontakt med dem igen om jag behöver i framtiden ! Anneli är en mycket bra mäklare , så bra hela vägen från början till slut !❤️😊🌟✨💫