HusmanHagberg Gnesta

HusmanHagberg Gnesta

Välkommen till HusmanHagberg Gnesta!

Vår vision är att göra mäklartjänsten mer tillgängligt för dig och vara lyhörd på vad som efterfrågas av dig som kund. Tveka inte att höra av dig till oss om du vill få en kostnadsfri värdering av din bostad.

En lyckad bostadsförsäljning är ingen slump. Det är resultatet av hårt arbete och stort engagemang. Vi som jobbar på HusmanHagberg Gnesta är två mäklare med sammanlagt 35 års erfarenhet inom branschen.

Letar du bostad i Gnesta, Trosa, Västerljung, Vagnhärad, Mölnbo, Hölö, Björnlunda eller Järna med omnejd? Då kan någon av våra duktiga mäklare hjälpa dig att hitta ditt nya drömboende

Läs vad 16 kunder tycker om HusmanHagberg Gnesta 2

• Stjärnhov
    2021-06-24
    Jag tycker det fungerat bra. Mäklaren har verkligen engagerat sig i försäljningen
    • Stjärnhov
    2021-06-23
    Det här skulle bli vårt första husköp och vi var helt ute på okänd mark, men hade turen att träffa Ann-Karin vid flera av de objekt vi tittade på.
    Vi blev alltid mycket trevligt bemötta, oavsett om det var ett sms, per telefon, eller när vi träffades. Anna-Karin var alltid väl insatt i både hus och omgivning.
    När vi sedan bestämde oss och träffades för att skriva kontrakt kände både vi och säljaren oss trygga med Anna-Karin som var noggrann, informativ och professionell mot båda parter.
    • Dansut
    2021-06-03
    Vi köpte ett radhus, affären gick väldigt smidigt och mäklaren var väldigt proffsig och hade svar på alla frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Gnesta
    • Frönäsområdet
    2021-05-28
    Mäklartjänst vid lägenhetsförsäljning. Mycket trevligt bemötande från mäklare samt väldigt punktlig med tider. Mina förväntningar blev uppfyllda och jag är väldigt nöjd med helheten kring min försäljning.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Gnesta
    • Ehrendalsområdet
    2021-05-27
    Jag har köpt en fritidshus som jag tyckte att det gick bekymmerslös till.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Gnesta
    • Ehrendalsområdet
    2021-05-27
    Mäklare för fritidshus. Mycket trevligt bemötande. Min förväntningar möttes upp, och överträffades. Hade önskat något mer kommunikation i tidigt skede. I övrigt 5.
    • Svinsjö Gård
    2021-05-17
    Toppen på alla sätt och vis, varm och proffsig
    • Vikingabyn
    2021-04-12
    Radhus
    Personligt och avslappnat och proffsigt bemötande

jag förväntade mig en snabb och enkel försäljning vilket verkligen uppfylldes

Sammanlagt mycket nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Gnesta
    2021-03-24
    Utomordentlig service och bra material med utförlig beskrivning, bra vägledning genom hela processen från ax till limpa.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Gnesta
    2021-03-06
    Har en enbart positiv upplevelse av mäklaren när vi köpte vårt fritidshus mellan Stallarholmen och Mariefred. Snabbt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda.
  • MATTIAS S
    skrev om HusmanHagberg Gnesta
    2021-02-28
    En fantastisk upplevelse hela vägen med detta mäklarkontor! Jag och min sambo köpte precis ett fritidshus med deras hjälp. Rekommenderas varmt!
    2021-02-22
    Köpt en villa innan husvisning.
    Bra återkoppling av mäklaren hela tiden under budgivningen. Trevlig och tillmötesgående.
    Supernöjd och skulle definitivt anlita samma mäklare i framtiden.
    2021-02-19
    Jag har sålt ett enplanshus i Björnlunda. Antagligen ganska lättsålt objekt - speciellt i dessa tider - men allt har fungerat bra med mäklaren från första möte till avtalsskrivningen. Nu blev det sålt före planerad visning, men mäklaren visade det ändå för 4-5 spekulanter. Jag antar att vår gemensamma känsla för att det inte skulle ge så mycket mer att fortsätta visningarna stämmer. Och jag är nöjd med både summan och köparna.
    2021-02-13
    Vid försäljning av mitt hus var den personliga kontakten och kemin väldigt viktig i valet av mäklare. Från dag ett och genom hela försäljningen och alla processer så har servicen, bemötandet och kunnandet varit oklanderligt. Ingen fråga har varit vare sig för stor, för liten eller för dum. Magiskt är nog det ord som beskriver allt bäst. Jag skulle alla dagar i veckan rekommendera att anlita ”min” mäklare och skulle med glädje lämna de varmaste och bästa referenserna. Det är nästan så man önskar att man hade fler hus att sälja.
    Så fina ord Mats, det har varit ett sant nöje även från min sida! /Johanna HusmanHagberg Gnesta
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Gnesta
    • Centralt
    2021-01-29
    Duktig och samarbetsvillig mäklare! Snabb och enkel att göra affär med. Rekommenderas 👍
  • skrev om HusmanHagberg Gnesta
    2021-01-20
    Vi har varit i kontakt med Johanna Lindström i rollen som både köpare och säljare. En tillförlitlig samarbetspartner!

Vi ger henne våra starkaste rekommendationer och vi ställer gärna upp som referenser vid behov och berättar mer om vad hon har hjälpt oss med.

Johanna är engagerad och pålitlig, har bra koll på marknaden och har en gedigen kompetens, för oss är det viktigt med en mäklare som är flexibel och skarp och som aktivt engagerar sig i försäljningen och inte bara lägger upp en passiv annons. Samt bollar ideér och för goda dialoger smidigt när man väl står inför ett köp!