HusmanHagberg Gnesta

HusmanHagberg Gnesta

• BadgeThreeYears
Ring 0158-205 00 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Gnesta! Vår vision är att göra mäklartjänsten mer tillgängligt för dig och vara lyhörd på vad som efterfrågas av dig som kund. Tveka inte att höra av dig till oss om du vill få en kostnadsfri värdering av din bostad. En lyckad bostadsförsäljning är ingen slump. Det är resultatet av hårt arbete...

59 omdömen om HusmanHagberg Gnesta

Sedan starten hos Reco 2020

Majd A
Frönäsområdet

Mycket bra mäklare som kan sitt jobb samt flexibelt . Jag rekommenderar starkt till alla som vill sälja sitt hus i Gnesta.

Lars Mikael B
Hållsta

Bara bra. Allt fungerade prickfritt. Nöjd med kontakterna.

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Skönt att det gick så fort med försäljningen och roligt att ni är nöjda. /Johanna

Nina Cathrine S
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Gnesta

Mycket positivt möte med mäklaren Johanna . Under hela processen har hon varit proffsig, tydlig och lyhörd. Detta stämmer överens med vad våra förväntningar var. Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg Gnesta.

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Sååå roligt att få vara delaktig i er flyttresa, tänk vad bra det blev till sist. Tack för fina ord Nina/Johanna

Maria Veronica Prasangika L
Gnesta

Utomordentligt service på Delyx nivå!!!! Alltid, alltid svar på alla frågor på en vänligt och professionellt vis. Skulle ALDRIG rekommendera någon annan än dig Johanna ❤️

Dina lyxiga ord värmer - tack snälla Maria! /Johanna

Forooq R
Frönäsområdet

The broker was exceptionally professional, always prioritizing my needs and ensuring clear communication. I expected transparency and guidance; the broker surpassed these expectations with their market knowledge and proactive updates. Buying my home at Margretedalsvägen 11A with this broker was smooth and hassle-free, thanks to their expertise and dedication

Happy to be able to help you, you're most welcome to Gnesta :) /Johanna

Carina Å
Gnesta

Hon gjorde sitt bästa för att köpet skulle genomföras. Det som var bra var att hon hjälpte till med att sälja min bostad och köpa den nya bostaden. Allt på samma dag. Utan henne hade det aldrig gått att genomföra försäjning och köp. Det var många som blev nöjda.

Mette B

Alt funkar bra. Vi har varit jätte nöjda med Husman Hagberg

Dennis Torbjörn B
Frönäsområdet

Jätteproffsigt från start till mål.

Sonja K
Dansut

Trevlig kompetent personal. Allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt!

Tack Sonja för fina ord. //Anna-Karin

Adelina Diana G
Skrev om HusmanHagberg Gnesta

Ann-Karin var väldigt snäll och man fick förtroende till henne när vi tittade på en lägenhet men sen fick vi hennes ersättare Johanna L som var oprofessionell i snacket och då har vi tappat allt förtroende och ingen lust att titta på några lägenheter eller göra ett köp med de. Johanna ville inte ens föra bud till säljaren då hon var fast i priset som är ute och berätta att det finns ingen chans att d säljer lägenhet för det pris och jag ska lägga högre bud eller låna mer från banken. bud är bud enligt mig. Vinner...

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Adelina, jag är ledsen att du känner så. Det är klart att man är fri att lägga vilket bud man vill men man måste ha finansieringen ordnad och man bör ha sett lägenheten. Jag hade gärna visat dig lägenheten med det var ju svårt för dig att komma eftersom du skulle vara bortrest i ett par veckor, och efter att du just hade vunnit en annan budgivning och sedan valt att hoppa av så ville jag ha ett grundat bud från dig. Du är välkommen på kommande visningar när semestertiden är över så hoppas vi kunna hjälpa dig att göra ett bra bostadsköp. Vänliga hälsningar/Johanna & Anna-Karin

Margareta Gunnel Vega N
Dansut

Nära i kontakten. Bra att bolla med. Snabba ”puckar” när det blev affär! Kanske lite för snabbt! Svårt när det var så länge sen jag gjorde nån affär(30år sen) senast! Aldrig svår att få tag på. God kännedom om samhället! Nöjd!

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Tack Maggan, det var roligt att få hjälpa dig.//Anna-Karin

Sara E
Gnesta

Tillgänglig , proffsig och tillmötesgående mäklare med hög proffesion!

Tack Sara för fina ord!//Anna-Karin

Edit Yvonne Elisabeth L
Laxne

I alla avseende utmärkt bemött. Jag är mycket nöjd med min mäklare! Tack!

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Tack Yvonne, det värmer att du är nöjd. Det var fint att kunna vara till hjälp/Johanna

Kjell A
Frönäsområdet

Bra bemötande. Inga speciella förväntningar. Allt har fungerat snabbt och enkelt.

Petri Matti J
Vagnhärad

Mkt bra upplevelse då jag fick nästan så mitt betalt som jag önskade och det med tanken på att priserna bara gått neråt hela året . En visning och huset blev sålt i dessa tider var perfekt.

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Härligt Petri, du hade gjort så fint, det var roligt att det lönade sig :) /Johanna

Margit Birgitta G
Hammersta

Allt handlar om FÖRTROENDE! Det kände jag för min mäklare. Professionell men ändå personlig. God lokalkännedom, tillgänglig för allehanda frågor. God rådgivning. Slutbud överträffade alla förväntningar.

Tack snälla Birgitta för fina ord! Vh Anna-Karin

Samuel M
Gnesta

det var smidig och tydlig kommunikation

Philippa S
Frönäsområdet

Det har funkat väldigt smidigt och bra!

Bengt L
Gnesta

Johanna var både kunnig och trevlig Alllt gick smidigt och snabbt Kan verkligen rekommendera Johanna

Ingegerd W
Malmsjöstugan

Vi fick ett väldigt bra bemötande vid husvisningen och vid kontraktskrivningen.

Naomi G
Gnesta

Proffsigt och bra! Vi blev bemötta med vänlighet, tålamod och kunnighet.

Tack Naomi och välkommen hit till Gnesta:)// Anna-Karin

Ida T
Gnesta

Fantastisk mäklare! Inte lika påflugen som många andra. Seriös och förtroendeingivande. Tusen tack!

Tack själv Ida och varmt välkomna till Gnesta:). //Anna-Karin

Dennis Torbjörn B
Gnesta

Kanon! Inget att klaga på. Kanon bra från början till slut!

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Tack Dennis, så roligt att få hjälpa till med er försäljning. //Anna-Karin

Arto S
Mölnbo

Bemötandet va bra,kort å koncist visning.Allmänt trevligt bemötande på kontoret för kontraktskrivning.Nöjd kund//Arto

Tack Arto för fina ord// Anna-Karin

Nina L
Mölnbo

Proffsigt bemötande av skicklig och förtroendeingivande mäklare. Höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningsprocessen och hade tålamod och var tydlig i kommunikationen i en långdragen budgivning. Vi är mer än nöjda med Husman Hagberg i Gnesta.

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Roligt att höra Nina, tack för de fina orden. Glad att få hjälpa till att sälja ert härliga hus :) /Johanna

Eva-Mari K
Malmsjöstugan

Har bara gått att säga allt har fungerat bra och min mãklare är väldigt kompetent och trevlig.

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Tack Eva-Mari, har varit så roligt att få vara med i din flyttprocess. Lycka till med ditt nya boende! /Johanna

Erik Sven Olof E
Hammersta

Engagerad mäklare som informerade mig under processen och var mycket ihärdig. Jag är mycket nöjd!

Tack Sven för ett fint samarbete :) /Johanna

Anna-Zara N
Gnesta

Tack Anna-Karin för din hjälp, din professionalitet och enkelhet. Du löser allt väldigt smidigt och som säljare (och tidigare köpare) har jag det största förtroende för dig.

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Tusen tack för fina ord Anna-Zara:)//Anna-Karin

David F
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Gnesta

Bemötandet var bra, och de hade bra kontakt med säljaren. Det var en del frågor som skulle kollas upp som vi aldrig fick svar på, det var det som drog ned betyget.

Fredrik L
Gnesta

Johanna är trevlig och gjorde det bra. Inga problem alls.

Linus S
Frönäsområdet

Otroligt proffesionell mäklare. Fick allt jag önskade och lite till! Otroligt nöjd!

Jag är så glad att du är nöjd Linus :) /Johanna

Hind S
Östertälje

Min upplevelse var att mäklare hade bråttom för försäljning så det var lite stressmoment för oss

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Tack Hind för ditt omdöme. Jag förstår att det kan kännas stressigt att sälja sitt hus och ett extra snabbt beslut krävdes från er säljare då köparna satte en tidsbegränsning för sitt bud. Jag är ändå glad för er skull då ni sålt till högst pris i området. Allt gott/Johanna Lindström

Berit T
Dansut

Proffsigt och inlyssnande bemötande! Levde upp till alla våra förväntningar!

Max E
Dansut

Mycket proffsiga och trevliga mäklare som är måna om att försäljning/köp går rätt till.

Anneli Elisabet K
Vikingabyn

Mycket proffsigt och personligt bemötande av Johanna Lindström. Jag har känt mig trygg längs hela vägen och haft en mycket god dialog med henne om tillvägagångssätt och genomförande från början till slut. Extra plus var att det ingick HomeStyling i arvodet. Jag kan mycket varmt rekommendera Johanna på HusmanHagberg som mäklare.

Svar från HusmanHagberg Gnesta

Roligt att höra, tack Anneli.

Sven Peter Gunnar A
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Gnesta

Jag har blivit bra bemött av mäklaren och hon levde upp till våra förväntningar.

Anette K
Frönäsområdet

Trevligt och proffsigt bemötande Snabb handläggning av ärendet

Hildur Margareta E
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Gnesta

B ra. Jag har inga kommentarer för övrigt.

Eva Ann-cathrine T
Mölnbo

Mycket smidigt och bra hjälp. Allt fungerade superbra!

Michel B
Mölnbo

Toppen mäklare. Trevlig, Hjälpsam, Underbar människa.

Malin L
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Gnesta

Mycket professionellt och inlyssnande bemötande Överträffade alla förväntningar

Barbro F
Laxne

Trevligt bemötande. Levde fullt upp till våra förväntningar. Allt fungerade utmärkt.

Lars Y
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Gnesta

Bra mottagande och fortsatt bra bemötande vid genomförandet

Agne Lars Erik B
Stjärnhov

Jag tycker det fungerat bra. Mäklaren har verkligen engagerat sig i försäljningen

Lena H
Stjärnhov

Det här skulle bli vårt första husköp och vi var helt ute på okänd mark, men hade turen att träffa Ann-Karin vid flera av de objekt vi tittade på. Vi blev alltid mycket trevligt bemötta, oavsett om det var ett sms, per telefon, eller när vi träffades. Anna-Karin var alltid väl insatt i både hus och omgivning. När vi sedan bestämde oss och träffades för att skriva kontrakt kände både vi och säljaren oss trygga med Anna-Karin som var noggrann, informativ och professionell mot båda parter.

Johanna L och Anna-karin W gillar detta
Lena Margareta A
Dansut

Vi köpte ett radhus, affären gick väldigt smidigt och mäklaren var väldigt proffsig och hade svar på alla frågor.

Erik J
Frönäsområdet

Mäklartjänst vid lägenhetsförsäljning. Mycket trevligt bemötande från mäklare samt väldigt punktlig med tider. Mina förväntningar blev uppfyllda och jag är väldigt nöjd med helheten kring min försäljning.

Ebrahim D
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Gnesta
Ehrendalsområdet

Jag har köpt en fritidshus som jag tyckte att det gick bekymmerslös till.

Lars Johan Peder B
Ehrendalsområdet

Mäklare för fritidshus. Mycket trevligt bemötande. Min förväntningar möttes upp, och överträffades. Hade önskat något mer kommunikation i tidigt skede. I övrigt 5.

David N
Svinsjö Gård

Toppen på alla sätt och vis, varm och proffsig

Johanna L och Anna-karin W gillar detta