HusmanHagberg Göteborg Väster

Uma parte de HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSevenYears
Ligue 031-47 47 00 Compartilhar

About company

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja. Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag....

285 omdömen om HusmanHagberg Göteborg Väster

Sedan starten hos Reco 2017

Barbro Anita C
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Ofelia Ericsson uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Ruddalen

Ofelia är effektiv har utfört uppdraget på bästa sätt Har ett bra bemötande och ger ett förtroende Vi är mycket nöjda Barbro Carlberg

Olof A
Comprou a sua casa com a ajuda de Lars Norrgren uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Fiskebäck

Bra bemötande, snabb återkoppling! Rak och ärlig i sina svar. Rekommenderas starkt!

Peter B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Lars Norrgren uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Flatås

Blev, som förväntat, väldigt bra bemött av Lars Norrman på HusmanHagberg. Det fanns ett renoveringsbehov av bostaden som gjorde att den inte nådde upp till gängse marknadsvärde, men försäljningen gick till på ett bra sätt och vi var alla nöjda med processen.

Karl-Henrik A
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Ofelia Ericsson uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Ruddalen

Bra och trevligt bemötande. Väl förberedd på våra frågor,

Christel A
Ruddalen

Proffsig, trevlig, påläst. Svarar snabbt även på obekväma tider.

Fanny A
Ruddalen

Jag träffade Ofelia på två visningar, och båda gångerna var hon otroligt varm, glad och trevlig. Hon kunde svara på de allra flesta frågor jag hade, och det hon inte kunde svara på där och då tog hon reda på och svarade snabbt efteråt. Det var första gången för mig att köpa bostad och jag hade inte varit på särskilt många andra visningar, men jag kände direkt att jag blev bemött på ett seriöst och professionellt sätt och att mina frågor togs på allvar. Även vid SMS och telefonkontakt fick jag snabba och tydliga svar. Kort sammanfattat är jag supernöjd med hela upplevelsen!

Gunilla E
Ruddalen

Energisk att bemöta säljaren, uppriktig mot köparen och säljaren.

Björn F
Högsbo

Blev mycket bra bemött kunnig om området. Försäljning gick väldigt snabbt och lite bättre än förväntat

Edvard S
Tynnered

Ofelia är en kvinna med mycket kunskap trots sin låga ålder, hennes engagemang och glädje för att hjälpa kunden smittar. Ofelia förmedlar en trygg känsla och får kunden att känna likadant.

Filip K
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Victor Adamsson uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Askim/Askims Torg

En riktigt bra mäklare som verkligen gör sitt jobb!

Roberto V
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Lars Norrgren uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken

Ett väldigt positivt bemötande, påläst om objektet och kunde på ett bra sätt besvara frågor. Smidig och hjälpsam med praktiska saker då kontraktet skulle skrivas.

Marina M
Escreveu sobre Lars Norrgren uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster

Vår upplevelse av Lars är ett otroligt trevligt bemötande, stort engagemang och han står för vad han säger. Han är snabb, effektiv och ärlig. Vi har erfarenhet av att både köpa och sälja lägenhet genom honom. Ska vi sälja igen så skulle vi utan tvekan anlita Lars och vi kan varmt rekommendera honom.

Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Zheng Z
Comprou a sua casa com a ajuda de Karl Blomqvist uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Påvelund

Jättenöjd med Karl, tillgänglig, ordningsam och lösningsinriktad. Allt man behöver av en mäklare.

Svar från Karl Blomqvist

Tack för dom fina orden Zheng! Ni kommer trivas i det nya huset!

Lina H
Högsbo

Ofelia har varit en stjärna genom hela säljprocessen på en tuff marknad. Känt förtroende för henne från dag 1!

Johanna F
Högsbo

Som mitt första lägenhetsköp är jag jättenöjd med Ofelias hjälp och insats kring köpandet av min första lägenhet! Väldigt engagerad och det märks att hon vill båda parters bästa. Mycket bra kommunikation och förstående. Hon gjorde ett utmärkt jobb!

Emmy S
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Karl Blomqvist uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Järnbrott

Väldigt bra mäklare fick den hjälp vi behövde och uppdatera oss vad som hände hela tiden

Svar från Karl Blomqvist

Kul att höra Emmy! Tack så mycket!

Mouayed F
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Karl Blomqvist uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Frölunda Torg

Träffade karl på en visning genom en annons. Han är profisionell och är trevlig att prata me. Han har varit hjälpsam med att svara frågor

Svar från Karl Blomqvist

Tack Mouayed! Välkommen ner till Göteborg! :)

Akke Z
Järnbrott

Trevlig, glad och prfessionell.

Svar från Karl Blomqvist

Kul att höra! Tack så mycket Akke! :)

Thomas Lennart O
Vendeu a sua casa com a ajuda de Victor Adamsson uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster

Victor är sympatisk , förstående vilket varit viktigt och bra, kunnig- har svar och iannat fall återkommit snabbt, har kunnat ge råd och kunnat diskuterat lösningar, betyder att Victor också lyssnat och varit lyhörd. Han har varit tillgänglig , annars ringt tillbaka och om mailfrågor svarat i god tid. Mao mycket nöjd.

Karin Å
Sannegården

Professionell och engagerad som mäklare vid försäljning av vår lägenhet.

Bettina H
Järnbrott

Jätte nöjd med Karl Blomqvist på HusmanHagberg. Professionell, trevlig & tillgänglig.

Svar från Karl Blomqvist

Tack för det fina omdömet Bettina!

Jerry J
Järnbrott

Jätte nöjda med våran mäklare karl blomqvist på husmanhagberg.

Svar från Karl Blomqvist

Det glädjer mig verkligen Jerry!

Susanne O
Sannegården

Rak och ärlig. Snabba svar på frågor. Trevlig och tillmötesgående.

Mohammad E
Ruddalen

Han var en trevlig människa. Han hade bra bemötande när vi träffade honom. Han var tålmodig och försökte att svara på de frågorna som vi ställde till honom.

Jerry W
Comprou a sua casa com a ajuda de Victor Adamsson uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Askim

Victor är noggrann och kunnig. Detaljer som ej fanns svar på direkt tog han reda på och svarade med kort svarstid. Positiv och fick känslas som köpare att professionalismen emellan oss och säljarna var utmärkt. Igenom hela processen väldigt lyhörd och får toppen betyg rakt av från oss.

Veronika I
Askim

tillgänglig och har på alla frågor. Tydlig och pedagogisk.

Karin Å
Sannegården

Väldigt bra och proffesionellt hanterad affär. Lars uppfyllde alla våra förväntningar på en mäklare. Kan varmt rekommenderas.

Robert O
Järnbrott

Fantastiskt bemötande. Enkel att jobba med och tillgänglig för frågor och funderingar.

Samuel L
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Victor Adamsson uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Ruddalen

Proffsigt och mycket trevligt bemötande! Smidig och snabb kommunikation.

Camilla B
Eklanda

Bra. Svarar snabbt ich hjälper till vid behov.

Girish Vishweshwar B
Comprou o seu apartamento com a ajuda de
Centrala Hisingen Wieselgren

We were lucky to have Alexandra by our side to help us and answer all our questions. Appreciate all her support. Eagerly waiting to get into our new house.

Trond Bruce H
Biskopsgården

Megleren sto til de forventningene vi hadde. Imøtekommende, hjelpsom og løsningsorientert. Vi fikk øyeblikkelig god kontakt og den hjelpen vi trengte .

Fernando M
Frölunda Torg

Vitor was super transparent and very helpful during the process.

Mårten K
Eriksberg

Lars hantering av vår bostadsaffär kännetecknades av lyhördhet, stor flexibilitet, snabbhet och effektivitet, vilket med stor sannolikhet var avgörande för en snabb och problemfri försäljning där slutresultatet blev enligt vår förhoppning. .

Niklas V
Comprou a sua casa com a ajuda de Johan Slättberg uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Eklanda

Johan var påläst, engagerad och proffsig medlare mellan oss köpare och säljare.

Robert B
Björkekärr

Hjärtligt och välkomnande bemötande. Öppen, transparent och rak genom hela köpprocessen .

Awa F
Göteborg - Hisings Backa - Backatorp

Lars är bra på att svara på frågor, trevlig och got bemötande. Rekommenderar starkt Lars. 👍👍

Inger Margareta N
Vendeu a sua casa com a ajuda de Lars Norrgren uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Askim-Hult

Lars Norrgren gjorde ett seriöst och positivt intryck. Jag uppskattade att försäljningen gick snappt trots att många nog var rädda för att det blivit en kärvare ekonomisk situation. Jag tvekar ointelligent för arr rekommendera honom.

Marianne Linnea G
Påvelund

Bemötandet har varit mycket bra och positivt. Vi upplever Lars som mycket trevlig, kunnig och saklig, har också "talets gåva". Därför valde vi Lars. Jag har inte varit med om någon försäljning tidigare, därför inget att jämföra med men upplevde det proffsigt

Lena P
Vendeu a sua casa com a ajuda de Johan Slättberg uma parte de HusmanHagberg Göteborg Väster
Näset

Blev väl bemött. Motsvarade våra förväntningar. Tycker han gjorde ett bra arbete med tanke på rådande omständigheter.

Henrik L
Näset

Enkel och tydlig köpprocess med Johan vid rodret. Snabb och rak kommunikation genom hela resan.

Samuel R
Centrala Hisingen Wieselgren

Alexandra var professionell och trevlig genom hela försäljningsprocessen. Hon är flexibel och enkel att samarbeta med. Hon har bra lokalkännedom och hade bra kunskap kring min bostadsförening och lägenhet redan innan försäljningsprocessen startade. Jag är nöjd med mitt val av Alexandra som mäklare och kan starkt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad.

Cecilia K
Nya Hovås

Upplever att Victor tappade lite drivet i slutfasen och min känsla var att han nog inte hade riktigt fokuset på oss som säljer utan att han var lite försiktig i vad köparen skulle tycka och hur denne skulle agera. Kan förstå att marknaden är sviktande just nu och därför krävs det extra av mäklaren, en situation som är ny för mäklaren. Victor var tillgänglig för oss och absolut trevlig och driven.

Emilia B
Beryllgatan (Tynnered - Fiskebäck)

Victor är trygg och snabb som mäklare. Skulle definitivt rekommendera honom!

Sandra V
Frölunda Torg

Så nöjd med att ha haft Victor som vår mäklare! Väldigt trevlig, glad och lyhörd mot oss säljare. Snabb på att svara och varit tillgänglig hela tiden vilket varit väldigt tacksamt. Kan starkt rekommendera Victor som mäklare!

Kristina K
Nya Hovås

Victor skötte försäljningen supersmidigt och höll hela tiden kontakten för att göra mig trygg. Det kändes jättebra!

Rajesh T
Högsbo

Victor is really excellent in his profession, his planning and approach are really great. We had a very nice experience in selling our apartment and I really recommend him.

Mattias J
Comprou o seu apartamento com a ajuda de
Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken

Alexandra stod för professionell och trevligt bemötande från första kontakten.

Lupo M
Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken

Trevlig, lyhörd, kompetent och professionell från början till slut. Hög tillgänglighet och snabb på att svara. En duktig strateg som lyckades sälja min lägenhet trots en osäker marknad. Rekommenderas varmt.

Loredana C
Nya Hovås

Kunnig, proffsig, tillgänglig, äkta trevlig