Mariana Hanna
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
För närvarande föräldraledig.

När du anlitar mig får du en mäklare med toppbetyg i alla mätningar av kundnöjdhet som utförts bland mina kunder. Jag ser fram emot att hjälpa dig med en av ditt livs viktigaste affärer, sätter alltid förtroendet främst och gör allt för att leverera en trygg och säker mäklartjänst. Dessutom har jag lång erfarenhet av service och genomför alla bostadsaffärer mycket noggrant. Här får du en mäklare som ständigt levererar det där lilla extra. Välkommen till kontoret i Viksjö så bokar vi ett möte! Läs mer

Läs vad 71 Läs vad Mariana Hanna

• Miltos G köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-27

Kallhäll
    Köpte lägenhet i Kalhäll. Kunnig, proffsig och hög servicenivå. Jobbade ömsesidigt för både vår och säljarens nöjdhet. Rekommenderas starkt. Läs mer
    Mariana H gillar detta
  • Veronica H sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-17

Viksjö
    Proffsigt & trevligt bemötande! Vi är jättenöjda med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    Mariana H gillar detta
  • Piyaporn A sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-12

Jakobsberg
    Väldigt duktig ,sympatisk och flexibel mäklare. Är super nöjd! Läs mer
    2019-12-03 Mariana H svarar Piyaporn A
    Tack för det fina omdömet. Vi ses snart igen inför tillträdet!
    Mariana H gillar detta
  • Ann-mari A sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-29

Viksjö
    Mariana är mycket kompetent, trevlig och framförallt envis mäklare. Hon hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Viksjö och trots trög marknad gav hon inte upp utan körde envist på med visningar vilket till slut gav resultat! Hon hade kontinuerlig kontakt med mig från början till slut vilket kändes professionellt och förtroendeingivande. Jag kan varmt rekommendera Mariana. Läs mer
    2019-12-03 Mariana H svarar Ann-mari A
    Tack så mycket för din fina rekommendation Ann-Mari och tack för ett gott samarbete! Det var härligt att komma i mål efter långt kämpande. Skam den som ger sig! ;)
    Mariana H gillar detta
  • Hamayon A köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-19

Jakobsberg
    Mariana har varit mycket trevlig och proffsig i sitt arbete 👍 Läs mer
    Mariana H gillar detta
  • Zhiyu L köpte sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-10

Viksjö
    bra bra bara bra och bra och bra och bra och bra Läs mer
  • Emilia Z
    Emilia Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-24

Skälby
    Vi köpte vårat första radhus från Mariana Hanna allt gick snabbt och smidigt. Hon var snabb på att svara, flexibel när vi skulle ses för att skriva kontrakt, Professionell, och pålitlig. Vi är jätte nöjda. Läs mer
    Mariana H gillar detta
  • Zana M köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-23

Skälby
    Mariana var enkel att ha och göra med, väldigt tillmötesgående och snabb på att svara. Lyckades pyssla ihop en träff med säljaren samma dag vi la vårat bud för ett snabbt och smidigt köp. Läs mer
    Mariana H gillar detta
  • Emma C sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-19

Barkarbystaden
    Vi har både köpt & sålt bostad genom Mariana och är så nöjda. Mariana är tydlig, pedagogisk och hjälpte oss hålla lugnet under hela affären. Hon är dessutom duktig på att kommunicera och följa upp vilket gav oss en oerhörd trygghet. Har redan rekommenderat Mariana till vänner och kommer fortsätta med det! Läs mer
  • Kerstin Margareta N
    Kerstin Margareta N köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-18

Väldigt duktig ,sympatisk och duktig mäklare. Vi är väldigt nöjda ! Läs mer