Mariana Hanna

Mariana Hanna

4.8 i betyg av 71 omdömen

Mariana Hanna är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Mariana Hanna har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 71 omdömen sedan 2017-11-17. Mariana Hanna har haft 10 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

För närvarande föräldraledig.

När du anlitar mig får du en mäklare med toppbetyg i alla mätningar av kundnöjdhet som utförts bland mina kunder. Jag ser fram emot att hjälpa dig med en av ditt livs viktigaste affärer, sätter alltid förtroendet främst och gör allt för att leverera en trygg och säker mäklartjänst. Dessutom har jag lång erfarenhet av service och genomför alla bostadsaffärer mycket noggrant. Här får du en mäklare som ständigt levererar det där lilla extra. Välkommen till kontoret i Viksjö så bokar vi ett möte!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 71 Läs vad Mariana Hanna

• Köpte lägenhet i Kalhäll. Kunnig, proffsig och hög servicenivå. Jobbade ömsesidigt för både vår och säljarens nöjdhet. Rekommenderas starkt.
    Miltos G köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-01-27
    • 2:a
    • 69.0 m²
    • Kallhäll
    2020-01-27
  • Proffsigt & trevligt bemötande! Vi är jättenöjda med försäljningen av vår lägenhet.
    Veronica H sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-12-17
    • 84.0 m²
    2019-12-17
  • Väldigt duktig ,sympatisk och flexibel mäklare. Är super nöjd!
    Piyaporn A sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-11-12
    • 93.0 m²
    • Jakobsberg
    2019-11-12
    Tack för det fina omdömet. Vi ses snart igen inför tillträdet!

Mariana H

Visa svar
  • Mariana är mycket kompetent, trevlig och framförallt envis mäklare. Hon hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Viksjö och trots trög marknad gav hon inte upp utan körde envist på med visningar vilket till slut gav resultat! Hon hade kontinuerlig kontakt med mig från början till slut vilket kändes professionellt och förtroendeingivande. Jag kan varmt rekommendera Mariana.
    Ann-mari A sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-10-29
    • 2:a
    • 40.0 m²
    2019-10-29
    Tack så mycket för din fina rekommendation Ann-Mari och tack för ett gott samarbete! Det var härligt att komma i mål efter långt kämpande. Skam den som ger sig! ;)

Mariana H

Visa svar
  • Mariana har varit mycket trevlig och proffsig i sitt arbete 👍
    Hamayon A köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-10-19
    • 88.7 m²
    • Jakobsberg
    2019-10-19
  • bra bra bara bra och bra och bra och bra och bra
    Zhiyu L köpte sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-10-10
    • 69.0 m²
    2019-10-10
  • Vi köpte vårat första radhus från Mariana Hanna allt gick snabbt och smidigt. Hon var snabb på att svara, flexibel när vi skulle ses för att skriva kontrakt, Professionell, och pålitlig. Vi är jätte nöjda.
    Emilia Z
    Emilia Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-09-24
    • 106.2 m²
    • Skälby
    2019-09-24
  • Mariana var enkel att ha och göra med, väldigt tillmötesgående och snabb på att svara. Lyckades pyssla ihop en träff med säljaren samma dag vi la vårat bud för ett snabbt och smidigt köp.
    Zana M köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-09-23
    • 106.2 m²
    • Skälby
    2019-09-23
  • Vi har både köpt & sålt bostad genom Mariana och är så nöjda. Mariana är tydlig, pedagogisk och hjälpte oss hålla lugnet under hela affären. Hon är dessutom duktig på att kommunicera och följa upp vilket gav oss en oerhörd trygghet. Har redan rekommenderat Mariana till vänner och kommer fortsätta med det!
    Emma C sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-09-19
    • 99.0 m²
    • Barkarbystaden
    2019-09-19
  • Väldigt duktig ,sympatisk och duktig mäklare. Vi är väldigt nöjda !
    Kerstin Margareta N
    Kerstin Margareta N köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2019-09-18
    • 68.0 m²