Mariana Hanna

Mariana Hanna

Mariana Hanna är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Mariana Hanna har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Mariana Hanna har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.8. Mariana Hanna har haft 8 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

När du anlitar mig får du en mäklare med toppbetyg i alla mätningar av kundnöjdhet som utförts bland mina kunder. Jag ser fram emot att hjälpa dig med en av ditt livs viktigaste affärer, sätter alltid förtroendet främst och gör allt för att leverera en trygg och säker mäklartjänst. Dessutom har jag lång erfarenhet av service och genomför alla bostadsaffärer mycket noggrant. Här får du en mäklare som ständigt levererar det där lilla extra. Välkommen till kontoret i Viksjö så bokar vi ett möte!

Försäljningar 2021-03 - 2021-07

Läs vad 78 Läs vad Mariana Hanna

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-07-29
    Everything went perfect, Mariana is a excellent broker!
    Thank you Szymon and once again, congratulations on your first apartment in Sweden! 😊 Mariana Hanna
  • 2021-07-28
    Mariana är professionell, noggrann och levererar det lilla extra som man söker i en mäklare. Sen första mötet kände jag att vi klicka och att hon är den rätta för att hjälpa mig fullborda min vision inför försäljningen. Och tillsammans nådde vi vårt mål! hon jobbar helhjärtat och är professionell inom alla aspekter. Rekommenderar henne starkt.

- Jag uppskattar att du verkligen informerade mig om alla detaljer och gav mig tiden att tänka och känna efter inför varje beslut!

Ha det bäst!
    Tack så mycket Arman för din ytterst fina recension! Inget gör mig gladare än nöjda kunder. Det var trevligt att samarbeta med dig inför försäljningen av din bostad och att nå de mål vi hade. Det blir alltid bäst när säljare och mäklare jobbar som ett team! Stort lycka till nu med sökandet efter det nya boendet, må bäst! Mariana Hanna
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-07-04
    Tack för din bästa jobb som du gjorde.
    Lycka till,tack för allt.
    Bästa Mariana.
    Tack så mycket Karin för ditt omdöme. Det har varit kul att få jobba tillsammans med dig och Nono inför förmedlingen av er bostad! Må bäst! /Mariana Mariana Hanna
    2021-06-24
    Hon var väldigt informativ och trevlig att prata med samt lätt att kontakta henne , hon svara telefon och email i godtid. Hon har gjort våra i köp väldigt smidigt.
    Jag rekommenderar henne som mäklare till min alla nära.

Adiam
    Tack Adiam för ditt omdöme, dina rekommendationer betyder mycket för mig. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er bostad och önskar er en fortsatt trevlig sommar! Mariana Hanna
    2021-06-03
    Jag tycker att mäklaren var fantastiskt
    Och utmärkt,hennes bemötande var otroligt bra allt som vi hade fått information vad tydligt.
    Tack för ditt fina omdöme Simon! Det glädjer mig att läsa dina ord och att ni känner er nöjda :) Mariana Hanna
  • sålde sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö
    2021-05-30
    Mariana är en riktigt professionell och en person man alltid kan räkna med. Hon har imponerande tålamod. Smart kvinna och man är alltid trygg med sin beslut att välja henne som mäklare. Hälsningar// Jättenöjda kunder!
    Tack Zunnaira för de riktigt fina och värmande orden! Det har varit trevligt att jobba med dig redan från 2018 när vi sågs första gången på visning och därefter när jag fick förmånen att förmedla ert hus. Önskar dig stort lycka till med flytten och nästa boende! Bästa hälsningar, Mariana Mariana Hanna
    • Kallhäll
    2021-05-27
    Jag har köpt ett lägenhet av Mariana hjälp. Mariana är snäll och väldrigt proffesionella mäklare! Hon kan hjälpa med alla frågor om bostad köp. A++ från nöjd kund!
    Tack Artjom för ditt fina omdöme! Jag är glad att kunna hjälpa dig i ditt första bostadsköp så du känner dig trygg hela vägen. Mariana Hanna
    • Kallhäll
    2020-01-27
    Köpte lägenhet i Kalhäll. Kunnig, proffsig och hög servicenivå. Jobbade ömsesidigt för både vår och säljarens nöjdhet. Rekommenderas starkt.
    • Viksjö
    2019-12-17
    Proffsigt & trevligt bemötande! Vi är jättenöjda med försäljningen av vår lägenhet.
    2019-11-12
    Väldigt duktig ,sympatisk och flexibel mäklare. Är super nöjd!
    Tack för det fina omdömet. Vi ses snart igen inför tillträdet! Mariana Hanna