Mariana Hanna

Mariana Hanna

Mariana Hanna är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Mariana Hanna har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Mariana Hanna har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Mariana Hanna har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

När du anlitar mig får du en mäklare med toppbetyg i alla mätningar av kundnöjdhet som utförts bland mina kunder. Jag ser fram emot att hjälpa dig med en av ditt livs viktigaste affärer, sätter alltid förtroendet främst och gör allt för att leverera en trygg och säker mäklartjänst. Dessutom har jag lång erfarenhet av service och genomför alla bostadsaffärer mycket noggrant. Här får du en mäklare som ständigt levererar det där lilla extra. Välkommen till kontoret i Viksjö så bokar vi ett möte! Jag var föräldraledig mellan april 2022 och november 2023.

96 omdömen om Mariana Hanna

Sedan starten hos Reco 2017
Mary Marya N
Köpte sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Jättetrevligt bemötande. Har hjälpt oss med allt hittills! Super nöjd.

Mikael H
Sålde sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Just great! Från start till mål.

Tack Micke! :)

MURAT B
Viksjö

Supertrevlig, kunnig och snabb respons. Rekommenderar verkligen Mariana!

Svar från Mariana Hanna

Tack så mycket Murat för att du tog dig tiden att svara och ge mig ett omdöme! :)

Kim E
Barkarby

Otroligt bra bemötande, så tydlig och bra kommunikation och uppskattar verkligen att det gick så snabbt och enkelt att sälja vår lägenhet trots att vi bor utomlands. Tack Mariana!

Svar från Mariana Hanna

Tack själv för ditt omdöme Kim och för möjligheten att få hjälpa er med er försäljning! Må bäst!

Outi H
Barkarby

Trevlig. Förklarade bra. Flexibel och tillmötesgående med tider, hade kunden i fokus.

Svar från Mariana Hanna

Tack för omdömet Outi. Hoppas det har gått bra med flytten!

Timea G
Jakobsberg

Mariana är en gullig tjej, hon var hjälpsam och vi hade en underbart samarbete.

Svar från Mariana Hanna

Tack för ditt omdöme Timea! :)

Kerstin J
Jakobsberg

Mariana hade en avslappnad framtoning. Hon var inte ”för på” utan lugn och trygg. Hon gav ett seriöst intryck från första stund samtidigt som det kändes personligt, som om hon verkligen månade om oss och förstod vår känsla för lägenheten som vi trivts så bra i. Mariana levde helt upp till våra förväntningar. Hon var kunnig och påläst, engagerad på ett positivt sätt. Vi fick lägenheten såld till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med Mariana Hanna och skulle varmt rekommendera henne till vänner och närstående i händelse av att de ska sälja sin bostad.

Svar från Mariana Hanna

Tack så mycket för ditt fina och varma omdöme Kerstin. Det var ett nöje att få förmedla er bostad och extra kul att slå rekordpris i föreningen! Tack för ett väldigt bra samarbete och hoppas ni trivs bra i ert nya boende! /Mariana

Anna-maria L
Jakobsberg

Bemötandet var utmärkt och fick svar på allt som behövdes. Mycket nöjd!

Svar från Mariana Hanna

Tack på mycket för att du tog dig tiden att skicka ditt fina omdöme, det uppskattas! Vi ses igen vid tillträdet :)

Lillemor S
Viksjö

Trevligt bemötande och bra samarbete/hjälp vid försäljningen av min bostad. Rekommenderar.

Svar från Mariana Hanna

Tack så mycket Lillemor. Det var trevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad och även en ära att få hjälpa en tidigare köpare! :)

Afrina Z
Köpte sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Marianas var tydlig och transparent med all information som vi behövde. Hon är jättetrevlig.

Svar från Mariana Hanna

Tack så jättemycket för ditt omdöme Afrina, det uppskattas!