Mariana Hanna

Mariana Hanna

Mariana Hanna är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Mariana Hanna har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Mariana Hanna har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.8. Mariana Hanna har haft 4 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

När du anlitar mig får du en mäklare med toppbetyg i alla mätningar av kundnöjdhet som utförts bland mina kunder. Jag ser fram emot att hjälpa dig med en av ditt livs viktigaste affärer, sätter alltid förtroendet främst och gör allt för att leverera en trygg och säker mäklartjänst. Dessutom har jag lång erfarenhet av service och genomför alla bostadsaffärer mycket noggrant. Här får du en mäklare som ständigt levererar det där lilla extra. Välkommen till kontoret i Viksjö så bokar vi ett möte! Jag var föräldraledig mellan april 2022 och november 2023.

2023-07 - 2024-06

100 omdömen om Mariana Hanna

Sedan starten hos Reco 2017
Robin P
Jakobsberg

Jag blev bra bemött av Mariana Hanna, hon var informativ kring hela processen och förklarade de olika stegen. Mvh Robin

Tack för ditt omdöme Robin! Vi ses snart igen på tillträdesdagen. /Mariana

Susanne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Mariana är fantastiskt trevlig, tillmötesgående och gör sitt yttersta för att fånga spekulanternas intresse vilket hon också lyckas med. Trots trög marknad så kom det alltid flertalet spekulanter till visningarna vilket visar på hennes intresse och förmåga att vilja sälja till bästa pris. Lyssnade till alla mina önskemål, väldigt tillgänglig, vi hade en bra och öppen dialog. Otroligt engagerad och lyhörd genom alla processer i min försäljning. Rekommenderar Mariana starkt!

Svar från Mariana Hanna

Tack så oerhört mycket för ditt fina omdöme Susanne, det glädjer mig extra mycket när mina kunder är nöjda! Jag vill även passa på att tacka dig för det otroligt bra samarbete som vi hade inför och under förmedlingen av din bostad. Vid försäljning av en bostad krävs det av en säljare att den förbereder sitt hem på bästa möjliga sätt så mäklaren kan ta över stafettpinnen för att få en lyckad försäljning - och det tycker jag att du gjorde bra!

Ida-Marie B
Sålde sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

En mäklare som tar sig tid och är engagerad genom hela processen! Supertrevlig!

Svar från Mariana Hanna

Så kul att få hjälpa er även med försäljningen av ert fina hus som ni för några år sedan köpte via mig som mäklare. Tacksam för förtroendet och för omdömet!

Anneli Charlotte H
Viksjö

Mycket professionell och mån om att utföra ett bra jobb. Alltid snabb återkoppling och bra, tydlig hjälp vid frågor och funderingar. Rekommenderas varmt!

Svar från Mariana Hanna

Tack så mycket för ditt fina omdöme Anneli, samt för dina ord för just det du beskriver är sådant som är viktigt för mig i varje affär! Vi ses igen vid tillträdet :) /Mariana H.

Mary Marya N
Köpte sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Jättetrevligt bemötande. Har hjälpt oss med allt hittills! Super nöjd.

Mikael H
Sålde sitt hus med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Just great! Från start till mål.

Tack Micke! :)

MURAT B
Viksjö

Supertrevlig, kunnig och snabb respons. Rekommenderar verkligen Mariana!

Svar från Mariana Hanna

Tack så mycket Murat för att du tog dig tiden att svara och ge mig ett omdöme! :)

Kim E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Otroligt bra bemötande, så tydlig och bra kommunikation och uppskattar verkligen att det gick så snabbt och enkelt att sälja vår lägenhet trots att vi bor utomlands. Tack Mariana!

Svar från Mariana Hanna

Tack själv för ditt omdöme Kim och för möjligheten att få hjälpa er med er försäljning! Må bäst!

Outi H
Barkarby

Trevlig. Förklarade bra. Flexibel och tillmötesgående med tider, hade kunden i fokus.

Svar från Mariana Hanna

Tack för omdömet Outi. Hoppas det har gått bra med flytten!

Timea G
Jakobsberg

Mariana är en gullig tjej, hon var hjälpsam och vi hade en underbart samarbete.

Svar från Mariana Hanna

Tack för ditt omdöme Timea! :)