HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

HusmanHagberg Katrineholm Vingåker

Välkommen till HusmanHagberg och oss mäklare i Katrineholm!

Vi har bra koll på området runt Katrineholm och Vingåker och hjälper dig mer än gärna när du ska göra en bostadsaffär här. HusmanHagberg som företag är en av Sveriges ledande mäklarfirmor. Vi är inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag och gör allt för att anpassa oss efter dina speciella önskemål.

Vi har stor passion för bostäder. Det märks på vårt sätt att arbeta. Kontakta oss när du ska göra en affär så ska vi bevisa det.

Läs vad 27 kunder tycker om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker 2

• Milad K
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2021-07-02
    Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket tillgänglig och aktiv från start till slut under hela försäljningen. Rekommenderas starkt!
    Hej Milad, Tack snälla för den fina rekommendationen. Anne-Lie är en proffsig mäklare som kan sin sak. Vi vill att ni alltid skall kunna nå oss och snabbt får svar på de frågor som ni har. Att du rekommenderar Anne-Lie och oss på HusmanHagberg gör oss väldigt glada. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    • Vingåker med omnejd
    2021-06-08
    Trevligt bemötande och bra/tydliga svar vid frågor.
    Hej Camilla, Tack för ditt fina omdöme. Det är alltid vårt mål att både vara informativa och tydliga när vi svarar på era frågor. Det gläder oss att du upplever det precis så. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2021-04-04
    Blev proffesionellt, trevligt bemött av mäklaren som visar ett stort engagemang och driv av att sälja hus. Vilket blir en stor fördel nu när vi ”köpt” ett annat hus och håller på att sälja vårat av samma mäklare. Bra återkoppling gör hon också, så vi är super nöjda!
    Hej Hanna, Vilket härligt omdöme du givit Anne-Lie, stort tack. Hon är en klippa och vi alla här på HusmanHagberg är väldigt glada att ha henne i vårt team. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    • Julita
    2021-03-22
    Vi sålde en sommarbostad. Vi har varit mycket nöjda med mäklarens jobb. Enkel och bra kontakt med mäklaren samt information om vad som händer.
    Hej Anders, Vad roligt att ni känner er nöjda med kontakten och försäljningen med oss på HusmanHagberg, det gör oss väldigt glada. Välkommen tillbaka till oss och rekommendera oss gärna vidare. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
  • Bashar D
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2021-03-12
    Mäklaren var hjälpsam, snäll , duktig, och har stor erfarenhet.
    Jag vill tacka er att ni har den mäklaren.
    Hej Bashar, Anne-Lie är en riktig stjärna och gör oss på HusmanHagberg stolta varje dag. Så roligt att även du uppskattar hennes arbete och kompentens. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    • Landet
    2021-01-15
    Tillmötesgående mäklare som är väldigt trevlig. Tack för hjälpen🙂
    Hej Agnieszka, Stort tack för ditt fina omdöme, det gör både oss och Anne-Lie väldigt glada. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
  • Bo S
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    • Vittbro Fritidsområde
    2020-12-18
    Har sålt fritidsbostad
    Mäklaren har varit till vår fulla belåtenhet
    Vi hoppades att i bästa fall få sålt i år men var beredda att vänta tills i vår, men vår mäklare gjorde ett suveränt jobb och fixade allt mkt snabbt
    Mäklaren är ett proffs
    Hej Bo, Att få omdömet att faktiskt vara ett proffs är något som vi blir så glada av. Anne-Lie är ett proffs och har många är i branschen bakom sig. Stort tack för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    • Skölding
    2020-10-30
    ni har bästa mäklare
    ni är best
    Hej Barsaumo, Stort tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du känner så. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2020-04-09
    Mkt nöjd med mäklaren Annelies bemötande vid försäljningen av min sommarstuga. Hon var mer engagerad än jag hade förväntat mig och alltid nåbar och bra på återkoppling. Kan varmt rekommenderas.
    Hej Annika Viktoria, Jag tackar det ödmjukaste å Anne-Lies vägnar för detta omdöme. Fantastiska ord och underbart att du vill rekommendera henne vidare. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2020-02-28
    Trevligt bemötande!
    Det har dock Tagit lång tid att få objektet sålt.
    Hej Allan, Tack för ditt omdöme. Ibland kan det ta lite tid innan rätt köpare dyker upp. Vi vet av erfarenhet att det med tiden blir sålt. Hoppas att du trivs bra med ditt nya boende och varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2020-02-26
    Bra bemötande, ihärdig och trevlig. Svår tid att sälja men det gick bra ändå.
    Hej Ann Tove Kristin, Tack för ditt omdöme. Som mäklare gäller det att vara ihärdig för vi vet att till slut kommer det som oftast gå bra. Skönt att höra att det gick bra och ni känner er bra bemötta. Varmt välkommen tillbaka till oss. Ha en fortsatt fin dag önskar vi på HusmanHagberg Katrineholm/Vingåker HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    • Öster
    2019-12-03
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Anne-lie är en erfaren, proffsig, kunnig, mycket trevlig och påläst mäklare.
    Hon var engagerad, trygg, pålitlig och mycket aktiv under hela processen.
    Rekommenderar henne varmt.
    2019-11-15
    Har sålt min mors hus med hjälp av HusmanHagberg.
    Allt har varit mycket över förväntan.

Och mäklaren Lina visar gång på gång vad service och stort kunnande innebär.

Sammanfattning= LINA ÄR GRYM👍
    2019-11-07
    Bostadsrätt katrineholm malmgatan, bra bemött trevliga mäklare och enkelt/smidigt
    2019-09-16
    Köpt en bostad av Tor Leif

Jag är mycket nöjd med mäklarens bemötande samt hantering av affären. Jag kommer definitivt att rekommendera honom till alla jag känner.

Hälsningar

FC
    2019-08-22
    Sålt ett gammalt torpställe.

Mäklaren ingav förhoppning om att det fanns goda möjligheter att sälja och att det var ett intressant objekt.

Vi räknade inte med att mäklaren skulle visa så stort engagemang då vårt torpställe är ett relativt litet objekt.
    Våra förväntningar överträffades på alla sätt.

Bästa vitsord, rekommenderas varmt!
    Tack för de fina orden! Mvh Anne-Lie och Tor-Leif HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2019-06-13
    Mycket nöjd med Lina!
    2019-02-13
    Sålt bostad!
    Bra bemötande och är nöjd med vår mäklare!
    2019-01-07
    Mycket kunnig säljare.
    Noggrann och hjälpsam både mot säljare och köpare.
    Jag håller på att köpa en mindre hyresfastighet.
    2018-12-26
    Thor-Leif är min loge broder i Odd Fellow, hyresgäst, granne och vän. Då kan man bara ge topp betyg. Gunnar.
    • Högsjö
    2018-11-09
    Har köpt villa i Högsjö. Mycket trevligt bemötande.
    Efter visningen erbjöd mäklaren att visa oss området. Detta blev lyckat. Vi fick verkligen lust att flytta till området.
    • Byle
    2018-07-13
    Fantastiskt engagerad mäklare som gjorde allt och ännu mer av vad jag förväntar mig av en mäklare vid försäljning av villa. Fick bra kontakt redan vid första kontakten och känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    2018-07-04
    Det funkade bra tycker jag. Snabba svar och tydlig kommunikation.
    2017-12-16
    Bra och personligt bemötande och uppfyllde den förväntan jag hade.
    Tack Birgitta! Det är alltid kul att nå fram till det man strävar efter. HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2017-12-02
    En mycket bra och kompetent mäklare som lyssnar av kundens önskemål. En trevlig mäklare med lokal anknytning som var mycket viktigt för oss.
    Tack! Ni har blivit återkommande kunder genom åren, så det är kul att ni fortfarande är nöjda. HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
  • Nathalie L
    skrev om HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2017-12-01
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam, allt gick smidigt och effektivt.
    Tack för din kommentar! När man kan diskutera med köpare och säljare går det alltid smidigt. HusmanHagberg Katrineholm Vingåker
    2017-01-20
    Vill vill hissa varningsflagg för Husman Hagberg Katrineholm/Vingåker för ett minst sagt oseriöst agerande vid två försäljningar där vi själva varit seriösa budgivare.

Vi har varit budgivare på en hyresfastighet i Valla samt vid en husförsäljning i Högsjö där han varit mäklare.

Helt klart Uppgjord försäljning av hyresfastigheten i Valla som var ute till "högstbjudande", vi budgivare var bara aktiva "budhöjare" på pappret då en bekant till säljaren som "plötsligt dök upp" i slutet redan var den bestämmda nya ägaren, även fast vi ständigt bjöd över andra till slutet av budgivningen...

Uselt att vi budgivare ständigt själva fick begära uppdaterad budlista för att upplysa oss om antalet kvarvarande budgivare, samt vem som lagt buden, och i slutet så fick vi bara beskedet "tyvärr" fast vi ständigt höjde budet..., och åter ingen budlista...

På husförsäljningen i Högsjö så var det uppenbart att Mälklaren var bekant med säljaren, och det har jag inget problem med, men att huset såldes obesiktat (troligtvist medvetet), med "vissa mindre kända" defekter, men huset hade allvarligare problem än så visade det sig, bland annat kunde källaren översvämmas ibland..., omdränering med obligatorisk rivning samt nybyggnation av en tillbyggnad, dagvatten avledning ur funktion, rör med asbestisolering, tillbyggd takvåning med bristfälliga/svaga golvbjälkar som gör att golvet knirrar/knarrar något fruktansvärt, elfel, självklart inga mätningar av fukt, radon, asbest, etc...kort sagt ytterligare hundtusentals kronor i utlägg förrutom kostnaden för allt annat som måste renoveras/bytas på ett hus från 1962.

Energideklarationen (B) är vi mycket tveksamma till då huset är byggt 1962 och har oisolerad källare, nästan alla fönster är 2-glas från 1962 även garageporten, tillbyggnaden hade enklaste altanskjutdörr med skjutfönster där gummilister saknades/hängde lösta mellan fönster... troligtvis energiklass D på huset anser jag..., energideklarationen "B" är mer B som i Bluff...
    Vi har själva en trävilla från 1982 med 3-glas fönster, ny ventilation med värmeåtervinning, nyare bergvärme, och vi har fått huset energideklarerat med energiklass (C), och kanske stämmer det?

Huset har varit till försäljning under lång tid (även idag Jan 2017 osålt), och vi förstår avsaknaden av intressenter, men vi lade ett seriöst bud (högsta budet) med tanke på dom flera uppdagade samt allvarliga kostsamma felen, samt höjde även budet utan resultat, (huset är fortfarande osålt) det är helt ok för oss, MEN DET ÄR HELT OSERIÖST OCH INTE OK ATT MÄKLAREN INTE ALLS TAR UPP DOM GAMLA VÄLKÄNDA ALLVARLIGA FELEN (I BESKRIVNINGEN) SOM KOMMER ATT KOSTA YTTERLIGARE HUNDRATUSENTALS KRONOR FÖR DEN NYA KÖPAREN!.

Mäkaren sopar dom mycket allvarliga och mycket kostsamma åtgärdena "under mattan" och hänvisar bara till att intresserade själva får bekosta en besiktning av huset, och struntar fullständigt i att även idag upplysa intressenter på annonssidan om dom "nya" kända felen som bla uppdagats av oss, fel som medvetet mörkas, det skulle inte förvåna mig om både säljarens företrädare och mäklaren medvetet "hoppar över" en helt klart värdesänkande besiktning, dom är ju dessutom bekanta...