HusmanHagberg Linköping

HusmanHagberg Linköping

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping!

Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder.

Självklart är HusmanHagberg inte knutna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag. Vi är flexibla och anpassar oss alltid efter våra kunders önskemål. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Läs vad 190 kunder tycker om HusmanHagberg Linköping 2

• Vallastaden
    2021-08-05
    Marcus har varit en pålitlig och välinformerad mäklare. En riktig klippa i min första lägenhetsförsäljning
    2021-08-02
    Det var bra bemötande. Snabbt att få till ett möte och annonsen kom ut som vi hade sagt. Sedan var det många lägenheter som var till salu samtidigt.
    Nöjd
    2021-07-29
    Bra stöd, professionellt agerande och trevligt bemötande.
    • Åbylund
    2021-07-20
    Trevligt bemötande och inget direkt strul, men mäklaren har i perioder varit väldigt långsam på att svara på meddelanden, inte bara när det rör saker som säljaren behöver kontaktas för vilket ändå kan vara förståeligt.
    2021-07-10
    Hej
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar som jag hade
    och upplevelsen var att det var en väldigt lättsam och trevlig mäklare.
    • Broddebo
    2021-07-09
    Kunnig, trevlig, påläst, kunde fixa saker och ting, nogrann.
    2021-07-08
    Mycket trevlig ,kunnig,social. Fantastiskt att lägga ner så mycket jobb på en kolonistuga.
    • Bestorp
    2021-07-08
    Hon bryr sig. Vi tittade på flera fritidshus, men inget var vad vi tänkt oss och vi berättade vad vi önskade. Hon ringde upp och sa nu har jag ett hus jag tror passar er. Det blev perfekt, har sagt till henne att jag verkligen uppskattar att hon tipsade oss så vi fick detta gulliga fritidshus. Hon är toppen, glad o trevlig o har svar på frågor,. Vi är mer än nöjda!!
  • Igor S
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Linköping
    2021-06-30
    Marcus Piehl är en exemplarisk mäklare, Han är väldigt professionell och visar mycket engagemang under hela processen samt finns alltid tillgänglig med både god service och råd. Hela affären kändes vädligt trygg, jag rekommenderar verkligen Marcus som val av Mäklare!
    2021-06-26
    Med sitt oerhörda lugn fick vi snabbt förtroende för Daniel. Allt var enkelt och smidigt och med kännedom om området och tidigare försäljningar kände vi oss väldigt trygga. Vi kan varmt rekommendera Daniel!
    2021-06-24
    Proffsigt bemötande!

Hade inga större förväntningar då det är första gången vi sålt bostad, kom dit med öppna sinnen.

Vi tycker att vår mäklare gav oss ett proffsigt och lugnande bemötande grnom hela processen, om jag säljer /köper igen så kommer jag att ringa samma oavsett om någon annan ev. Är billigare.
    Bara positiva vibbar
    2021-06-17
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insatser. Han är lätt tillgänglig, pålitlig, engagerad och har skött uppdraget galant. Det känns tryggt att ha honom som mäklare.
    • Åbylund
    2021-06-14
    En supersmidig affär med Marcus Piehl! Trevligt bemötande som inger tillit. Extra plus för att affären gick så himla snabbt! Vi är mycket nöjda och rekommenderar Marcus Piehl!
    2021-06-12
    Mycket bra bemötande, kunde inte vara bättre.
    Allt perfekt, Eva Piehl är en pärla.
    2021-06-12
    Blev väldigt vänligt bemött av både mäklaren som förmedlade det objekt jag köpte men även annan mäklare från samma byrå var väldigt trevlig när jag var på annan visning.
    • Sturefors
    2021-06-12
    Eva Piehl är en engagerad mäklare som går den extra milen om det behövs. En toppenmäklare helt enkelt!
    2021-05-27
    Försäljning av lägenhet. Mycket nöjd med bemötandet, planeringen och servicen.
    2021-05-21
    Eva Piehl har hjälpt oss med försäljningen av vårt fritidshus och det har hon gjort på ett fantastiskt sätt. Trevlig och kunnig och hon har verkligen fått oss att känna att vi fick all hjälp vi behövde.
    Dessutom fick hon oss att inte gå ut med det lägre pris vi hade tänkt oss. Och det var ju tur!!!

/ Annika och Lennart Sjönell
    • Skeda
    2021-05-10
    Husförsäljning. Nöjd med säljare, engagerad och ger oss som säljare en trygg affär.
    2021-05-08
    Köpte en bostadsrätt.
    Korrekt bemött och påläst mäklare som alltid var om inte nåbar så ringde tillbaks mkt snabbt.
    Gör inte sådana affärer ofta så vi fick all information och hjälp som vi efterfrågade.

Marcus Phiel vår mäklare gjorde ett bra jobb med ett positivt och glatt humör. Ställde upp på oss med passande tider för oss som hade långt att resa.
    • Hejdegården
    2021-05-07
    Smidig, enthusiastisk och professionel mäklare!
    2021-05-07
    Proffsiga och genuint intresse från mäklaren.
    2021-05-07
    Marcus Piehl på HusmanHagberg hjälpte mig sälja min etta. Han hade alltid ett bra bemötande och mottog alla frågor med bra svar och gjorde verkligen det där lilla extra som mäklare. Otroligt nöjd.
    2021-04-20
    Sålt Bostadsrätt 2rok i Linköping.
    Valde samma mäklare som vid köp av lägenheten 2013. Proffsigt hanterat och trevligt bemötande både vid köp och säljtillfälle.
    2021-04-09
    Sålt en bostadsrätt med väldigt god vinst. Mäklaren alltid trevlig att prata med och såg till att vi fick det vi ville ha för att en snabb affär skulle ske.
    2021-04-09
    Jag har köpt en lägenhet i Linköping och allt gick mycket smidigt. Jag fick hjälp med en visning på distans också.
    2021-04-03
    Trea i Linköping
    Marcus Piehl är kunnig, engagerad, tillgänglig, kundfokuserat till både säljare och köpare. Han känns toppen och ger trygghet.
    2021-04-02
    Lite oklar budgivning men när själva budgivningen var klar så var kommunikation mm mycket bra.
    2021-03-20
    Väldigt nöjd! Mäklaren var Engagerad, tillgänglig, och erfaren.
    2021-03-20
    Jag har nyligen sålt min bostadsrätt med mycket god hjälp av Daniel Windolf.
    Snabb affär, utförd av Daniel med stort engagemang och yrkes-skicklighet.
    Trevligt och personligt bemötande.

Christina Ekström
    • Tannefors
    2021-03-19
    Jag har tidigare positiva erfarenheter av mäklaren vid köp av lägenhet och det har bara bekräftats nu vid försäljningen.
    2021-03-18
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren genomförde affären på ett sätt som kan förväntas av en yrkesman.
    2021-03-18
    Marcus på husman är en klippa! Väldigt professionell, rekommenderar starkt.
    2021-03-14
    Köpt en bostadsrätt, tillmötesgående mäklare som ordnade en bra visning i förväg och som under budgivningen lämnade efterfrågad information snabbt och ordentligt. Professionell handläggning av köpekontrakt och trevligt bemötande.
    • Motala Verkstadsområdet
    2021-03-06
    Sålt Fiskarheden villa vid Göta Kanal Motala
    Trevlig, kunnig ich service inriktad mäklare.
    Mycket bra jobbat!
    • Tannefors
    2021-03-05
    Vi har anlitat Marcus i flera år nu och förundras fortfarande över hur duktig han är att ha att göra med både som säljare och köpare. Han lovar aldrig mer än han kan hålla och levererar alltid!
    • Lambohov
    2021-02-26
    Super trevlig med svar på de flesta frågor vi ställt
  • skrev om HusmanHagberg Linköping
    2021-02-24
    Som köpare av ett hus kan man ibland känna sig lite otrygg och man har ingen mäklare på ”sin sida”. Men när vi nu köpte ett hus som såldes av Marcus Piehl på HusmanHagberg i Linköping blev vi så otroligt fint omhändertagna som köpare. Marcus var villig att ta sig tid till att visa oss huset flera gånger och han fanns med på besiktningen och vi fick ett ständigt positivt och vänligt bemötande i allt. Den tryggheten och den service och det fina bemötande vi fick som köpare kändes för mig som mycket erfaren bostadsköpare/säljare helt unik. Så vi kan mycket varmt rekommendera Marcus Piehl som mäklare vid HusmanHagberg Linköping.
    • Kaggebo
    2021-02-23
    Köpte en sommarstuga via HusmanHagberg Linköping. Proffsigt bemötande och bra genomförande av affären.
    • Ekholmen
    2021-02-17
    Köpt bostadsrätt tillräde senast dec.-2021
    Bra bemötande och service av mäklaren
    Kommer att sälja vår villa under hösten 2021
    Upplevelsen med mäklaren helt ok
    • Ekholmen
    2021-02-16
    Mycket trevlig och proffsigt utfört arbete rekommenderas
    • Lambohov
    2021-02-13
    Köpt en bostadsrätt på 4RoK. Väldigt trevligt bemötande av Marcus som har varit engagerad och villig att svara på de många frågor som kan finnas när man köper bostad för första gången.
    Skulle gärna använda Marcus och HusmanHagberg igen!
    • Vallastaden
    2021-02-07
    Jag har sålt ett hus och köpt en lägenhet.
    Marcus har varit otroligt behjälplig och serviceminded under hela affären från det första bemötandet.
    • Tornhagen/Gottfridsberg
    2021-01-30
    Marcus ger ett tryggt och varmt bemötande, för köparen och säljaren. Han var väldigt organiserad inför och under försäljningen av objektet. Hans professionalism genomsyrar hans arbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Linköping
    • Borensberg
    2021-01-25
    Vi har köpt en villa där Daniel var mäklare. Han var rakt igenom proffsig: mer påläst på huset än någon annan mäklare jag träffat, snabb på att återkoppla på frågor och alltid trevlig!
    • Centralt/Vasastaden
    2021-01-24
    - Köpt bostadsrätt i Vasastan
    - Jag blev väl bemött av mäklaren och jag tyckte att han skötte det bra trots Corona restriktionerna.
    - Jag förväntade mig en mäklare med koll på läget och en god förmedlare mellan mig som köpare och säljaren.
    - Bra upplevelse med många nya erfarenheter och trevligt samarbete med HusmanHagberg
    2021-01-22
    Rekommenderas då de har gjort sitt jobb på ett bra och förtroendegivande sätt. Kommer att kontakta dem vid kommande försäljning.
    • Vidingsjö
    2021-01-05
    Vi vald mäklare efter tidigare positiv upplevelse vid köp av vår lägenhet.( Sedan dess hade hon bytt arbetsgivare men vi letade
    reda på henne). Vår upplevelse av nerlagt arbete o engagemang, motsvarade exakt det vi mött så som köpare. Super nöjda.
    • Centralt/Vasastaden
    2021-01-01
    Vi har snart köpt en lgh.
    Till en början upplevde vi mäklaren som lite nonchalant och med lite ”attityd”, men när det kom till sy ihop affären är vi nöjda.
  • Abir B
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Linköping
    • Tallboda
    2020-12-15
    Rekommenderar Daniel W. God kontakt, snabba svar och en driven mäklare so gör sitt yttersta i sina uppdrag. Detta är skrivet av en kund som har höga krav. Mycket nöjd med försäljningen av vår bostad.