HusmanHagberg Ljungby

HusmanHagberg Ljungby

• BadgeSixYears

Välkommen till HusmanHagberg i Ljungby - Vi har koll på Ljungby med omnejd! Vi på HusmanHagberg i Ljungby har en äkta passion för dig som kund. Är du nöjd är vi nöjda. Vill du sälja eller köpa så är vi det rätta valet. Känner du att du bara är nyfiken på att få din bostad värderad går detta utmärkt. Gå in på vår hemsida eller...

253 omdömen om HusmanHagberg Ljungby

Sedan starten hos Reco 2018

Irene A
Stensberg

Vi har bara positivt att säga om Hanna. Regelbunden uppdatering, positiv i sitt sätt och vi uppfattar henne ärlig och trygg.

Louise Monica D
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Ljungby

som uppdragsgivare, blir man uppdaterad hela tiden om förloppet och status.

Enar G
Stensberg

Mäklaren är mycket trevlig, svarar snabbt på förfrågningar och är allmänt hjälpsam.

Ulla H
Centralt

Mycket bra. Blev proffsigt bemött, det märks att de kan sin sak.

Ann S

Proffsigt bemötande Allt fungerade perfekt

Torgny N
Hamneda

Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Snabb på att svara och höra av sig.. Bara positivt. 5 solar av 5. Mvh Torgny &Ylva

Elina G
Hamneda

Professionella. Bra kontakt med både köpare och säljare. Trevlig mäklare.

Siv Gunnel Linnea J
Sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Ljungby
Hamneda

Bra och proffsig mäklare kunnig och saklig.

Benjamin A
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Ljungby

I början blev vi bemötta bra och fanns intresse för att vi skulle buda på fastigheten. Sedan var det dålig uppföljning vad som hände och hålla vårat intresse vid liv. Mäklaren framförde inte vårat höga intresse för fastigheten och samma dag som vi la ett bud så stängde dem budgivningen även fast vi hade högsta budet. Sedan tog vi saken i egna händer och ringde direkt till säljarna och dem sakerna vi hade sagt till mäklaren hade inte alls kommit fram till säljarna. Så budgivningen och allt sköttes väldigt dåligt tyckte jag.

Mats R
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Ljungby

Hanna har verkligen bemött oss professionellt. Hon har hela tiden hållit oss uppdaterade. Våra förväntningar var höga då vi trodde på vårt objekt och mäklaren levde verklig upp till att förväntningen uppfylldes enligt vår önskan. Personlig, professionell, lösningsorienterad och kundfokuserad.

Monica C
Flygaren

En trevlig och positiv mäklare allt fungerade ok

Andreas M
Lagavallen

Mycket trevligt bemötande. Levde upp till alla förväntningar. Trevlig, tydlig.

Carl Anders Peter J
Flygaren

Mycket proffsigt bemötande. Sakligt och kunnigt beteende. Mycket nöjd med både försäljning och senare köp

Ulrik P
Köpte sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Ljungby
Tutaryd

Kontakten med mäklaren har genomgående varit bra Bra engagemang

Elisabeth J
Centralt

Positiv och entusiastisk mäklare. Hon höll oss hela tiden uppdaterad. Allt gick så fort och effektivt.

Fanny E
Centralt

Väldigt bra och professionellt bemötande av mäklaren. Mäklaren gav snabb återkoppling/var lätt att få kontakt med och väldigt tillmötesgående angående våra behov och önskemål. Affären i sin helhet gick väldigt smidigt.

Albert A
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Ljungby

Jag blev bemött på bästa sätt av Sofie. En grym mäklare. Hon hade bra kontakt med kunder och en bra dialog med oss sen. Vi är supernöjda och är glada över att vi valde Sofie. :)

Carl Anders Peter J
Ekebacken

Trevligt, proffsigt och engagerat. Vi är mycket nöjda med snabb försäljning

Robert F
Ekebacken

Sofie bemöter alla proffsigt och med ett leende på läpparna. Vi har bara bra att säga om HusmanHagberg.

Gustav Bertil Ludvig Y
Bolmstad

Proffsigt omhändertaget uppdrag och alltid snabba svar.

Lars Erik Vilhelm O
Kungshög

TREVLIGT,FÖRTROENDEINGIVANDE,SERVICEMINDED. MINA FÖRVÄNTNINGAR PÅ MÄKLAREN LEVDE VERKLIGEN MÄKLAREN UPP TILL. UTMÄRKT OCH MYCKET TJÄNSTVILLIGT

Bo L
Ekebacken

Jag tycker att HusbergHagman i Byarljung är exemplariska. Jag är ju förvisso partisk nu då de hjälpt mig hitta ett hus, så min recension är vinklad. Den person som hjälpt mig var (är) jättetrevlig och lätt att ha att göra med. Hon förklarar från juridisk svenska så att den gemene indviden kan förstå. Och bra bemötande. Mycket professionel!

Fredrik L
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Ljungby

Mycket bra upplevelse, Engagerade och seriösa.

Ingrid L

Personligt. Engagerade mäklare.

Ulf A
Astrad

Vår mäklare Hanna Karlsson var mycket tillmötesgående och personlig på ett lättsamt sätt, samtidigt som själva processen att sälja huset sköttes med stort fokus och med ambitiöst och proffsigt kringarbete. Imponerande effektivitet, särskilt med tanke på den för tillfället extremt sega marknaden, gjorde att huset blev sålt snabbare än väntat. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Hannas arbete och vår försäljning. Tack Hanna :)

Caroline E
Södra Ljunga

Bemötandet från mäklaren var över all förväntan och kontakten var fenomenal under hela processen. Väldigt hjälpsam och förklarade hela processen för en direkt.

Marianne Lennartsdotter G
Boaryd

Mkt trevligt bemötande. Noggrann och korrekt.

Josefin A
Centralt

Bra kontakt med mäklaren som gav tydlig information och guidning genom hela processen. Kändes roligt, tryggt och professionellt. Kan varmt rekommendera Sofie som hade en snabb återkoppling, var kunnig och trygg.

Julia R
Centralt

Jag tycker hon jag hade var jätte duktig och trevlig. Informerar allt som man behövde veta, har svar på allt man frågar om. Man kan nå henne väldigt lätt, ringa, sms eller vad som.

Daniel L
Folkparksområdet

Bra och professionellt bemötande. Väldigt behjälplig vid frågetecken angående husköp.

Magdalena B
Boaryd

Sofia skötte försäljningen av mammas hus mycket professionellt - från första mötet till signering. Hon följde kontinuerligt upp hur budgivningen gick. Vi Kan verkligen rekommendera Sofia. Kände oss mycket trygga med henne!

Ivar Erik Oskar N
Hångers

Bra och ärligt bemötande. Engagerad och intresserad av mina bostadsbehov och prioriteringar. Bra renome i stan.

Carl Johan H
Hångers

Mycket bra service och snabbt gick det med!

Emma C
Ryssby

Hanna var riktigt trevlig och vi blev väl bemötta av henne! Tog sin tid och varit lätt att rådfråga om olika saker. Vi kommer garanterat rekommendera henne!

Bengt Alf Jörgen J
Lidhult

Mäklaren uppfyllde helt våra förväntningar, var lyhörd för våra önskemål, trevligt bemötande och bra samtal. Vi är jättenöjda med allt och glad att det gick så snabbt

Hanna K
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Ljungby

All is amazing! Contact knowledge help and engagement of Hanna :) I'm super happy that she is the broker for my case!

Moa A
Annelund

Kunnig, professionell, lättillgänglig. Dessutom väldigt flexibel och såg till att ordna visningar som egentligen inte var planerade då vi hade en bit att åka och inte alltid hade möjlighet att komma på den planerade visningen. Jättenöjda!

Per R
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Ljungby
Hölminge

Vi har varigt mycket nöjd - alt var vänlig och professionält

Ingegerd J
Centralt

Bästa servicen och mkt fint bemötande.

Lisa Å
Kungshög

Kunnig, effektiv, pålitlig mäklare. Jag är helnöjd.

Gunda Yvonne J
Lagan

Mycket trevligt bemötande. Blev regelbundet informerad om vad som hände med intresset av försäljningen. Mäklaren mycket kunnig på sitt åtagande.

Nezir V
Centralt

Blev mycket bra bemött. Mycket trevlig mäklare, förklarat och gått igenom allt på ett bra och tydligt sätt.

Ildiko S
Skinnarnas

Jag kände mäklaren lite redan innan och kände mig trygg med henne. Hon var ärlig med vad vi kunde förvänta oss med tanke på dagens marknad och även att det tar längre tid med försäljning. Vi hade under tiden kontakt varje vecka och kollade läget, det tyckte jag var jättebra med tanke på att det tog ganska lång tid tills vi fick huset såld.

Ann-charlotte P
Kungshög

Väldigt trevligt bemötande. Proffsigt och ett neutralt förhållningssätt mellan oss som säljare och mot köparen. Uppfyllde helt våra förväntningar med löpande uppdatering om hur försäljning och visningar gick. Trevlig, kunnig med stor integritet. Vi kände oss fullt trygga med Hanna som mäklare. Rekommenderar henne varmt till alla som funderar på att sälja eller köpa bostad/fritidshus.

Stefan J

Bra bemötande o dialog. Väldigt nöjd 😊

Mikael H
Hjortsberg

Allt har varit utmärkt. Bra service och bra dialoger om vad som händer och om vad som komma skall. Har inget att klaga på..

Szilvia P
Centralt

Mäklaren var fantastiskt hjälpsam och mötte alla mina önskemål. Hade absolut vänt mig hit igen.

Elina G
Hamneda

Alltid trevlig och professionell. Hela köpet har gått väldigt smidigt.

David R
Centralt

Utmärkt bemötande och hjälpsamt. Kan inte bli mer nöjd med servicen

Anneli A
Centralt

Det var en positiv visning där mäklaren var väldigt engagerad och kunnig, så jag var väldigt nöjd efter visningen. Även vid budgivningen och kontraktsskrivningen var mäklaren till stor hjälp med sin kunnighet och sitt engagemang.