HusmanHagberg Ljungby

HusmanHagberg Ljungby

Välkommen till HusmanHagberg i Ljungby - Vi har koll på Ljungby med omnejd!

Vi på HusmanHagberg i Ljungby har en äkta passion för dig som kund. Är du nöjd är vi nöjda. Vill du sälja eller köpa så är vi det rätta valet. Känner du att du bara är nyfiken på att få din bostad värderad går detta utmärkt. Gå in på vår hemsida eller ring och prata med någon av våra kompetenta medarbetare.

Vi på HusmanHagberg i Ljungby är privatägda och därför fria från påverkan av diverse banker och försäkringsbolag.

Vill du veta vad våra tidigare kunder tycker om oss så är du välkommen att kika här nedanför.

Läs vad 133 kunder tycker om HusmanHagberg Ljungby 2

2021-07-24
    Mycket bra alltigenom. Har inget negativt att säga.
    • Össjö
    2021-07-19
    Sofie Gustafsson på HusmanHagberg i Ljungby är en mycket duktig mäklare med ett proffsigt och trevligt bemötande, där vi som säljare känner fullt förtroende.
    • Hamneda
    2021-07-19
    Hade inga direkta förväntningar på mäklaren. Men blev väldigt väl emottagen. Känner bara positivt för Husman Hagberg. Fått hjälp och råd så jag är mycket nöjd men mäklaren Hanna.
    • Lidhult
    2021-07-11
    Höga förväntningar som överträffades!
    Otroligt bra och proffsigt bemötande som hela tiden kändes personligt och genuint. Tillgängligheten mycket bra och återkoppling skedde omgående när man än hörde av sig.
    Kommer verkligen rekommendera mäklaren till andra som tänker köpa eller sälja sitt hus.
    2021-06-30
    Vi förväntade oss ett proffesionellt uppträde och det fick vi.
    • Åby, Lagan
    2021-06-27
    Väldigt bra o trevlig bemötande
    fick info o hjälp,
    snabbt svar via sms, email oavsett hur dags var. . Köper huset från Sofie o nästa steg är att fortsätta jobba med henne o sälja lägenheten.
    2021-06-16
    Jag upplevde mäklaren som proffsig tydlig och väldigt serviceminded.
    Snabb återkoppling efter visning. Vid kontraktskrivning gicks allt igenom tydligt och det var inga oklarheter efter mötena.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Ljungby
    • Lidhult
    2021-06-07
    Försäljning av fritidshus.
    Trevligt bemötande och proffsigt
    2021-05-31
    Köpte bostadsrätt. Väldigt trevligt bemött. Fått svar på allt snabbt, även på kvällar. Kände mig trygg vid mitt första bostadsköp. Allt gick snabbt och smidigt, vi kom bra överens. Överlag väldigt bra upplevelse.
    • Kvarnarna
    2021-05-19
    Vi både köpte en villa och sålde vårat eget med hjälp av Husman Hagberg. Det var en jätte bra upplevelse att samarbeta med de. Väldigt bra kund bemötande hade de. Tydliga regler och information. Och allt information och ev ändringar fick man ta reda på k rätt tid.
    Jag kan bara varmt rekommendera de till alla.
    2021-05-07
    Köpte bostadsrätt, allting har gått otroligt smidigt och med bra kommunikation
    • Lagavallen
    2021-04-05
    Trevlig, kunnig, enkel, snabb.
    • Ryssby
    2021-04-01
    Vi upplevde mäklaren som väldigt hetsig och stressig. Saknade ett icke hetsigt bemötande både vid budgivningen och kontraktskrivningen.
    • Ryssby
    2021-03-30
    Sålt småhus, 147 m2 1 1/2 plan . Öppen planlösning med valmöjligheter för köparen att ändra.
    Mycket väl bemött och fick löpande information genast.
    Förväntningar: Att snabbt sälja huset till bra pris och flera budgivare för att priset skulle bli bästa möjliga. Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Att ha en mäklare kändes tryggt. Att själv slippa ta visning och eventuella frågor, som dykt upp hela dygnet.
    2021-03-22
    Fantastiskt bemötande och alltid snabba svar! Jättenöjd!
    2021-03-19
    HusmanHagberg i Ljungby ledve upp till de förväntningar vi hade då vi kontaktade dem. trevligt bemötande.
    2021-03-16
    Proffsig, framåt, serviceinriktad och en av Ljungbys främsta mäklare! Massa positivt!
    • Tutaryd
    2021-03-07
    Sålt en villa på landet.
    Toppen, allt var väldigt lätt smidigt och mäklaren tog hand om precis allting!
    Mäklaren rekommenderas starkt av oss båda! Ett riktigt toppen jobb!
    2021-02-28
    Köpt lägenhet.
    Blev väl bemött o kan inte klaga på något specifikt.

Att jag inte ger fullt betyg beror på omständigheterna då mäklarn inte är med på visning utan stannar utanför vilket kan göra man missar o fråga om något i lägenheten. Men annars hdt ok. Jag är nöjd!
    2021-02-27
    Proffsigt känns bra när säljaren och köparen är nöjda.
    2021-02-24
    Kunnig o supertrevlig mäklare. Snabba svar o snabb respons
    2021-02-15
    Lite för slarvigt o oengagerat med hänsyn till en enorm provision.
    2021-02-06
    Bra service och tydlig information! Jättenöjd!
    • Tallbacken
    2021-01-25
    VI har köpt en sommarbostad.

Em fantastisk mäklare, som bemötte oss med värme och vänlighet. Kändes som om vi kände varandra.
    Hon svarade snabbt på mail och sms.
  • Andreas E
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Ljungby
    • Tallbacken
    2021-01-23
    Allt funkade väldigt bra, från början till slut.
    2021-01-22
    Köp av villa.
    Mycket trevlig mäklare med bra kommunikation och alltid tillgänglig. Smidig affär.
    2021-01-13
    Otroligt skicklig och bra mäklare! Supertrevlig, alltid tillgänglig och svarar på alla frågor!
    2020-12-26
    Jag var mycket noga vid valet av mäklare vid min försäljning av min lägenhet. HusmanHagberg motsvarade helt mina förväntningar och gjorde ett mycket bra jobb.
    • Lagan
    2020-12-19
    Vi har sålt två bostäder, Torseryd 7 Lidhult och TrotteslövsgatN 7 Lagan ! Vi har blivit jättebra bemötta av mäklaren! Ja mäklaren Hanna var underbar och hon har motsvarat alla våra förväntningar ! Vi är helnöjda med henne och önsksr henne allt Gott och Lycka Till i fortsättningen !!
    2020-12-17
    Sålt vårt hus och Sofie anlitade vi när min mammas hus skulle säljas. Hon är professionell, trevlig och har stor kunskap och uppvisat ett enormt engagemang. Hon inget ett stort förtroende.
    • Lagavallen
    2020-12-17
    Väldigt duktiga och hjälpsamma mäklare som alltid är kontaktbara. Bara en massa +++++
    2020-12-17
    Köpte villa i början på december av HusmanHagberg. Otroligt trevlig och gemytlig mäklare som man känner stöd av från första stund. Ingenting var jobbigt eller obekvämt och alla våra frågor blev besvarade. Vi kände oss otroligt trygga i vår affär.
    2020-12-16
    Vi har köpt bostadsrätt och Hanna var mycket duktig och tillmötesgående.
    • Flygaren
    2020-12-15
    Köpte en bostadsrätt här i Ljungby. Tycker det känns bra med en lokal mäklare som verkligen har anknytning till Ljungby. Blev personligt och tryggt.
    • Replösa
    2020-11-30
    Strålande och mycket engagerad.
    2020-11-21
    Jag har köpt en lägenhet. Sofi är guld värd. SÅÅ hjälpsam och förtroendeingivande
    • Lagan
    2020-11-21
    Tydlig information, mycket bra bemötande
    2020-11-11
    Utmärkt mäklare, bästa mäklaren i stan!
  • Emma J
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Ljungby
    2020-11-07
    Sofie är en fantastisk mäklare! Hon är otrolig på att återkoppla, spelar ingen roll om du kontaktar henne en måndag eller en söndag, en morgon eller en kväll, du har alltid svar ifrån henne inom en timme.

Hon är säker på sin sak och har svar på de frågor du ställer till henne.

Du kan känna dig otroligt trygg med henne både som säljare och köpare.

Sofie är helt enkelt en klippa!!!
    2020-10-25
    Villa på 243 kvadratmeter .Byggd 77.
    Utmärkt kunnigt och korrekt bemötande.Dessutom snabbt planerad och genomförd försäljning . första kontakten 8 september och köpekontrakt skrivet 13 oktober..
    Mäklarkontakten positiv och kände
    mig trygg och väl bemött under hela händelseförloppet .
    2020-10-25
    Har sålt en bostadsrätt. Trevlig mäklare som var tillgänglig i precis dygnet runt. Mäklaren ordnade allt, på ett smidigt sätt. Vi är helnöjda.
    2020-10-21
    Fantastiskt kompetent, trevlig och hjälpsam. Hanna har gjort ett outstanding jobb som mäklare då vi sålde bostadsrätten.
    2020-10-15
    Sålt bostadsrätt. Hanna på Husman har skött detta perfekt. Bra löpande info och mycket trevligt bemötande.
    2020-10-14
    Jag har sålt min villa i Ljungby och valde Husmanhagberg eftersom de säljer mest i kommunen. Sofie Gustavsson gör ett FANTASTISKT jobb som mäklare, hon har hela tiden informerat mig om allt gällande försäljningen. Eftersom anledningen till att jag sålde huset var att min sambo gått bort var det så tryggt att ha en mäklare med både kunskap och hjärta. Jag har alltid kunnat höra av mig till Sofie om jag undrat om något och hon peppade mig under budgivningen. Min köpare blev precis rätt och kontakten med henne är fantastisk. Imorgon är det överlåtelse och jag kan inte vara MER nöjd.
    2020-10-06
    Vi har sålt vår fritidsfastighet - ett 1800-talshus med kulturvärden.
    Vi anlitade först mäklaren för en värdering och erbjöd våra grannar att köpa huset. Värderingen tyckte vi var ngt låg men troligen realistisk för ett standardhus i området.
    Mäklarens bemötande, service och planering var betydligt över våra förväntningar.
    Det blev en otroligt fin och bra annonsering, som medförde stort köparintresse och ett fördubblat pris i slutändan.
    Hela processen blev en för oss alltigenom angenäm upplevelse med bra kontakt och information. Dessutom har vi fått en bra kontakt med köparen.
    2020-10-04
    Jag har sålt min bostadsrätt i Ljungby. Jag träffade en mycket trevlig mäklare som hjälpte mig på alla sätt att genomföra visningen av bostaden och försäljningen. Jag tyckte att försäljningspriset på bostaden överträffade alla mina förväntningar. Jag rekommenderar verkligen denna mäklare.
    2020-10-04
    Proffsig, välorganiserad, effektiv.
    2020-10-02
    De har hjälpt mig med mycket. Jag har köpt en villa, och innan jag var 100% säker så säkertställde de att jag läst besiktningen noggrant och att jag var nöjd. Det tyckte jag var bra.
    2020-10-02
    Vi sålde vår villa på en vecka och fick mer än vad vi räknat med. Mäklaren, Sofie Gustafsson, var trevlig, behaglig, positiv och mycket kompetent. Hon höll oss hela tiden informerad om vad som hände i ärendet.
    • Södra Ljunga
    2020-07-03
    Köpte 4-rums bostadsrätt/vila. Bemötandet blev som förväntades enligt kontraktsutförande eller förhandlingssätt och Mäklaren var försiktigt:

Försiktigheten blir mer om köparen som ska betala stor pengar får mer skydd än köparen som ska ta betalningen.

Till exempel, Oavsett av underskriften mellan partierna i affären blir det mer försiktighet om köparen kan ha minst två dagar- eller en vecka- eller en månad att prova om en eller flera hemutrustningar/vitvaror inte fungerar som bostadssäljaren hade lovat: tex. den tilltron om att kylskåpet fungerar där köparen hade ingen möjlighet att prova under en halva timmes eller en-timmes bostadsvisning.