HusmanHagberg Ljungby

Smedjegatan 3, 341 43 Ljungby — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Ljungby - Vi har koll på Ljungby med omnejd!

Vi på HusmanHagberg i Ljungby har en äkta passion för dig som kund. Är du nöjd är vi nöjda. Vill du sälja eller köpa så är vi det rätta valet. Känner du att du bara är nyfiken på att få din bostad värderad går detta utmärkt. Gå in på vår hemsida eller ring och prata med någon av våra kompetenta medarbetare.

Vi på HusmanHagberg i Ljungby är privatägda och därför fria från påverkan av diverse banker och försäkringsbolag.

Vill du veta vad våra tidigare kunder tycker om oss så är du välkommen att kika här nedanför.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 84 kunder tycker om HusmanHagberg Ljungby

• 2020-07-03

Felix A skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Köpte 4-rums bostadsrätt/vila. Bemötandet blev som förväntades enligt kontraktsutförande eller förhandlingssätt och Mäklaren var försiktigt:

Försiktigheten blir mer om köparen som ska betala stor pengar får mer skydd än köparen som ska ta betalningen.

Till exempel, Oavsett av underskriften mellan partierna i affären blir det mer försiktighet om köparen kan ha minst två dagar- eller en vecka- eller en månad att prova om en eller flera hemutrustningar/vitvaror inte fungerar som bostadssäljaren hade lovat: tex. den tilltron om att kylskåpet fungerar där köparen hade ingen möjlighet att prova under en halva timmes eller en-timmes bostadsvisning. Läs mer
  • 2020-06-27

Adnan V skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande, en engagerad mäklare som alltid är tillgänglig och gör sitt yttersta. Hon var bättre än vad jag hade föreställt mig. Trots corona tider så kämpade hon och lyckades få mig nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2020-06-25

Jörgen Willy Mikael F skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt villa
    Utmärkt bemötande,uppfyllde alla mina
    Förväntningar
    Jag fick ett bra pris m m Läs mer
  • 2020-06-25

Alexandra P skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare! Effektiv och alltid tillgänglig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-06-10

Ashal Fikri V skrev om HusmanHagberg Ljungby
    We shopped an apartment. She was very helpfull and answer and explain everything very carefull to us. Läs mer
  • 2020-06-01

Hanna S skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Mycket bra upplevelse!

Köpt en bostadsrätt. Mäklaren har varit lätt att ha kontakt med på både mail, sms och telefonsamtal. Trevlig mäklare med ett härligt sätt. Fick oss som köpare att slappna av i en annars ovan situation då man märkte att mäklaren hade koll. Läs mer
  • 2020-05-28

Deniza S skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sofie var helt utmärkt! Lätt att kommunicera med och hon är väldigt duktig på att hitta lösningar! Super super nöjd hon är en stjärna! Läs mer
  • 2020-05-26

Dennis F skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Vi har köpt en lägenhet.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och bra i sitt bemötande. Vi har fått all info vi kan tänkas behöva och lite till.
    Nöjdare kan man inte vara. Läs mer
  • 2020-05-25

Christer M skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Köpt villa jättetrevlig och tillmötesgående på alla sätt och vis.Hon levde upp till mina förväntningar till 100%. Allt har varit toppen👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2020-05-18

Uno Carol Ingemar A skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Villa , bemötande bra , förväntning, villan såld till ett bra pris , bra engagemang ,Positiv upplevelse av mäklaren . Läs mer
  • 2020-05-11

Carina N skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Köpt bostad.
    Bra och trevligt bemötande och service.
    Ingav bra förtroende.
    Proffsig och kunnig.
    . Läs mer
  • 2020-05-08

Liselott Camilla S skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Villa på landet.
    Ett proffsigt och trevligt bemötande.
    Hade höga förväntningar och det levde sofie upp till. Läs mer
  • 2020-05-08

Jonas Christian G skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålde mitt hus med hjälp av Husman Hagberg och allt gick väldigt smidigt. Bra kommunikation genom hela försäljningen. Lite hög provision jämfört med andra mäklare i trakten men ska man ha de bästa så får man betala för det. Läs mer

Roger Karl Johan R skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt ett Fritidshus
    Mycket positiv, driven och på hugget genom hela affären
    Varit i kontakt med lite olika mäklare genom åren men detta var en klass för sig
    Om jag skulle rekomendera en mäklare för någon
    så Sofie till 300%
    Ingen kommer ens i närhet av hennes nivå
    Mycket nöjd Läs mer

Jennie Myeongjin K skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Bästa mäklaren i stan!
    Alltid koll på läget både vid köp och försäljning
    Alltid ärligt och trevligt bemötande Läs mer

Monica J skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Köpt lägenhelt. Bra bemötande. Klara papper. Bra informatiom. Ingenting att klaga på. 👍 Läs mer
  • 2020-05-05

Jan Niclas Mikael J skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren som var väldigt engagerad. Mäklarn levde upp till förväntningarna så vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-05-02

Kryzysztof B skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Hej
    Har köpt en 1:a i Ljungby och jag blev väldigt bra bemött av mäklaren , samt hennes brinnande intresse av att både jag och säljaren skulle vara nöjda med affären.
    Mäklaren var också mycket kunnig i staden Ljungby och i området där min 1:a ligger i.
    Tycker att mäklaren gjorde ett fantastiskt intryck på mig och det märks att hon trivs med jobbet och Man får känslan att det är rätt person på rätt plats//Med vänlig hälsning, Krister👍 Läs mer
  • 2020-04-29

Lovisa Å skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt en bostadsrätt.
    Vår mäklare var och är proffsig, hjälpsam, tydlig och levererar med stor kundfokus.
    Vår mäklare levde absolut upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-04-26

Solwig Wiola T skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Har sålt en villa. Jag är nöjd med den servicen jag fick, vänligt bemötande, kunnighet och skicklighet. Hon är otroligt snabb i tankeverksamheten och det går undan för henne och det gillar jag. Skak fortsättningen rek Sofie och Hanna. Läs mer
  • 2020-04-06

Nemanja J skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Jag köpte en villa och jag är jättenöjd med mäklaren.
    Snäll, snabbt, proffs och jätte trevligt. Tack så mycket Hanna Karlsson! Du är bäst! Läs mer
  • Anneli B

2020-03-19

Anneli B skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Jag anlitade Sofie därför att jag skulle sälja en bostadsrätt. Jag har blivit positivt bemött på ett kunnigt och proffesionellt sätt. Sofie har en bra och snabb kommunikation om det är något som jag undrar över. Jag rekommenderar Sofie som mäklare ifall du behöver sälja eller köpa. Läs mer
  • 2020-03-18

Robin T skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålde min etta i Ljungby. Blev professionellt bemött av Sofie. Jag hade många önskemål och hon var tillmötesgående. Affären gick snabbt och slutresultatet blev bra. Tack. Läs mer
  • 2020-03-17

Caroline D skrev om HusmanHagberg Ljungby
    BRA mäklare. Ger en 4 då vi alla behöver utvecklas hela tiden under livet, men har inget negativt att säga.
    Hade inga speciella förväntningar. Förstår att mäklaren hade mycket att göra, det hade jag också. Kanske hade det blivit ännu trevligare kontakt köpare/mäklare om vi båda hade varit mindre stressade. Önskar henne lycka till då hon snart bli mammaledig! Läs mer
  • 2020-03-08

Agnieszka B skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Vi har köpt en villa utanför Ljungby.
    Tidigare har vi varit på många visningar där Sofie Gustafsson var ansvarig. Hon är alltid glad och positiv och svarar på alla frågor man ställer.
    Vi hade tur att villan vi köpte säljer Sofie.
    Bästa mäklare i stan :) Läs mer
  • 2020-02-23

Robert M skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Vi har köpt en lägenhet på Harabergsgatan 9B.
    Vi fick ett mycket bra bemötande av både Hanna och Sofie och dom tillgodo såg våra önskemål om att få titta på fler än en lägenhet vid samma tillfälle, då vi bor en bit ifrån Ljungby.
    Så totalt sett är vi mycket nöjda med hur vårat lägenhetsköp hanterades och den fantastiska servicen vi fick.
    Med vänlig hälsning,
    Robert Möller Läs mer
  • 2020-02-23

Iris Sonja Elisabet A skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Mäklaren på Husman Hagberg i Ljungby Sofi Gustavsson hjälpte oss på ett mycket snabbt och utmärkt sätt att sälja vår villa i Ljungby. Hon är mycket vänlig , omtänksam och professionell.
    Vi kan verkligen rekommendera henne till andra som vill sälja/köpa . Läs mer
  • 2020-02-22

Rick K skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Allt bra förutom annonserna som är lite dåliga. Bilderna tar tid att ladda. Läs mer
  • 2020-02-19

Ulla S skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Överträffade mina förväntningar. Proffissionella och man kände sig trygg med dem. Sålt en bostadsrätt och då jag inte har någon erfarenhet av sådana affärer upplevde jag en enorm trygghet och kände att jag aldrig behövde ifrågasätta dem eller tvivla på deras kunskap. Bemötandet var hur bra som helst. Är glad att jag blev rekommenderad dem och även valde dem. Läs mer
  • 2020-02-18

Johan Anders H skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Väldigt bra mäklare, inlyssnande, kunnig och med bra driv! Läs mer
  • 2020-02-15

Pierre S skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Köpt hus
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande av mäklaren.
    Kan inte komma på något som inte var till belåtenhet. Läs mer
  • 2020-02-02

Carl Mikael S skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt villa ljungby.bra bemötande.snabb. driven.positiv.kunnig.allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-01

Christer W skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3rum o kök 112 m2. Vi blev bemötta på ett strålande sätt av bästa Sofie Gustafsson och hela affären gick bra o smidigt.
    Så bara positivt! Läs mer
  • 2020-01-29

Monica A skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Jag har sålt en bostadsrätt och har bara positivt att säga om mäklaren. Alltid lätt att få kontakt och snabba svar.
    Jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2020-01-26

Hans Q skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Allt till belåtenhet. Sofie Gustafsson är driven, positiv, kompetent och trevlig.
    Sålt bostadsrätt i Ljungby, rätt bedömning av utgångspris och resultatet högst tillfredsställande, ca 10 % högre än utgång. Läs mer
  • 2020-01-26

Ivan Valentinov Y skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Hej
    Jag har köpt ett huss. Det var lätt och snabbt.

Tack, Husman Hagberg Läs mer
  • 2020-01-23

Anneli Karin Elisabet N skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt mina föräldrars hus som de bott i men jag har ägt huset.
    Fantastiskt bemötande och verkligen INGET att klaga på.
    Bara bra!!!! Läs mer
  • 2020-01-07

Mattias P skrev om HusmanHagberg Ljungby
    God tillgänglighet. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-16

Ulla H skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sofie Gustavsson är väldigt trevlig, kompetent och duktig mäklare. Skulle gärna anlita henne fler gånger. Läs mer
  • 2019-12-16

Marie L skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Jag har köpt en villa som HusmanHagberg mäklade. Mycket bra bemötande och flexibilitet. Tydlig och korrekt. Läs mer
  • 2019-11-22

Gunlög L skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt en bostadsrätt, och tycker stt Sofie Gustafsson har skött det proffsigt. Läs mer
  • 2019-11-22

Jan-olof L skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt bostadsrätt. Snabbt och korrekt bemött.
    Duktig på att informera - om allt. Läs mer
  • 2019-11-14

Per-Erik Jonas A skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Hej,
    Vi har sålt vårt 1/2 plans hus ,byggt 2005.Har haft en öppen och tydlig dialog med vår mäklare Sofie Gustafsson under tiden ,alltid positiv och hjälpsam på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-11-07

Madeleine N skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Köpt lägenhet och sålt vårt hus.
    Personligt, duktiga och kompetenta mäklare.
    Mäklare som på ett personligt sätt och med hög kompetens ser till att deras kunder få ut och hjälp med allt som tillhör en av de största affärer man gör! Läs mer
  • 2019-11-03

Lars Paul E skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Kunnig, snabb, lyhörd Gav bra tips. Läs mer
  • 2019-10-31

Per C skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Sålt villa.
    Mycket bra bemött.
    Priset blev högre än beräknat. Det sköttes bra med budgivning. Läs mer
  • 2019-10-14

Pierre Ronny Andreas G skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Vi har sålt en villa på landet.
    Mäklaren var kanonbra, lättillgänglig och tog sig tid.
    Förväntningarna va att huset skulle sälja snabbt och gå smidigt till väga och det gjorde det.
    Jättebra med allt från papper till bemötande, har rekommenderat vidare till vänner mm.
    Stort tack Läs mer
  • Stern J

2019-10-12

Stern J skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Köpt bostadsrätt. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, snabba svar och beslut. Allt gick smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2019-10-12

Britt M skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Det var tryggt att låta dem sköta försäljningen av min bostadsrätt.
    Jag fick ett proffsigt men ändå personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-09

Joakim R skrev om HusmanHagberg Ljungby
    Mäklaren kändes trygg, kunnig och hjälpsam.
    Kanske något oklar kommunikation emellanåt men inget som drabbade en utan saker tog bara lite längre tid. Läs mer

Smedjegatan 3, 341 43 Ljungby