HusmanHagberg Örnsköldsvik

Storgatan 31A, 891 34 Örnsköldsvik — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik!

Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet när det kommer till just bostäder. Vi är såklart fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa vårt arbete utefter dina önskemål. Kontakta oss så får du veta mer om dina möjligheter här i Örnsköldsvik!

Läs vad 80 kunder tycker om HusmanHagberg Örnsköldsvik

• 2020-11-16

Anders B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har sålt bostadsrätt Terrassen örnsköldsvik, 115 kvn 4 rum och kök. Tillträde 210430. Mäklaren Emma Lind, utförde sitt uppdrag på ett av oss respekterat och godkänt sätt. Vi kan mycket väl rekomdera henne till vänner bekanta, som behöver förslag på mäklsre.
    Anders Läs mer
  • 2020-11-16

Lejla B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Tillmötesgående, lätt att samarbeta med. Fantastiska personer som jobbar på kontoret i Örnsköldsvik. Läs mer
  • 2020-11-14

Anna W skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har köpt tomt. Trevlig, personlig och aktiv mäklare. Läs mer
  • 2020-11-14

Andreas W skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Verkar påläst och aktiv, trevlig och personlig🙂 Läs mer
  • 2020-10-21

Peter B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har köpt en villa. Mäklaren har varit mycket professionell och hela tiden återkopplat och informerat. Stort plus! Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Peter B
    Tack så mycket för ditt omdöme Peter och välkomna till Örnsköldsvik! :)
  • 2020-10-21

Robin Ö skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Väldigt professionell och hjälpsam. Rekommenderar starkt till blivande säljare. Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Robin Ö
    Tusen tack för din rekommendation och vi blir så glada om du vill rekommendera oss vidare!
  • 2020-10-16

Carina S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har nyligen sålt en villa utanför Örnsköldsvik. Vi fick bra hjälp av Emma som är en erfaren mäklare och öppen och trevlig som person.
    Det tog ett tag innan det kom igång med spekulaterna, och under den tiden saknade vi uppdateringar om vad som hände. I övrigt har det fungerat mycket bra och jag tror att både vi och köparna känner oss nöjda nu. Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Carina S
    Så härligt att vi till slut kom i mål och att både ni och köparna blev nöjda med affären!
  • 2020-10-04

Tove J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    All hantering och bemötande helt ok Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Tove J
    Tack för ditt omdöme. Hoppas du kommer trivas i huset! :)
  • 2020-10-04

Michael H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Har både köpt och sålt bostad via samma mäklare.

Är speciellt nöjd med uppföljningen vi fått. Vi har aldrig behövt undra eller känna oss ovetandes.

Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Michael H
    Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att allt funkat så bra! Vi är glada att vi fått hjälpa till med både köp och försäljning.
  • 2020-08-03

Fredrik E skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt villa, mäklaren är känd sen ungdom.
    Professionella bemötanden.
    Trygg känsla rakt igenom! Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Fredrik E
    Vad roligt att höra att allt gått smidigt och att känslan varit bra! Tack för att du tog dig tid att svara på denna enkät.
  • 2020-07-08

Håkan O skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Fritidshus försäljning. Inga problem & svar på alla mina frågor. Enkel försäljning & pappers göra blev flexibelt. Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Håkan O
    Toppen! Tack för ditt fina omdöme!
  • 2020-07-06

Wolfram U skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har nyligen köpt ett fritidshus genom HusmanHagberg. Trots att vi är bosatta utomlands och har köpt ett hus i Sverige har vi med hjälp av HusmanHagberg haft en mycket smidig köpeprocess. Det hela har gått över förväntan och vi har känt oss både väl bemötta och väl informerade. Vi kan endast varmt rekommendera HusmanHagberg! Läs mer
    2020-10-21 Emma L svarar Wolfram U
    Tack så mycket och vad skönt att höra att ni upplevde att allt gick smidigt! Att köpa en fastighet är en stor affär och att göra det från ett annat land kan ibland upplevas krångligt och svårt. Då är det kul att höra att vi lyckats hjälpa er på ett bra sätt med själva köpprocessen! Hoppas ni kommer få många härliga minnen i ert fritidshus!
  • 2020-06-26

Jens I skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Dålig kommunikation, att få kontakt med mäklare.
    Dåligt sätt att hantera ett köp med alla detaljer som bör ingå - inga frågor om besiktning eller ens om man har lånelöfte, ens efter budvinst.
    Trevlig mäklare som person men det finns mycket kvar att önska för ett optimalt betyg.
    Även efter kontraktskrivning känns det som det fattas specifika detaljer för övertagande. Läs mer
    2020-06-26 Emma L svarar Jens I
    Hej Jens, vad tråkigt att du upplever att kommunikationen varit dålig. Vi tar åt oss av din feedback och kommer kontakta dig för att säkerställa att du får svar på detaljerna som du funderar över inför övertagandet av ditt fritidshus. Mvh HusmanHagberg Övik
  • 2020-04-27

Anna S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har både köpt vårt nya hus och sålt vårt gamla hus med hjälp av Emma Lind. Vi har känt oss trygga hela vägen. Emma är väldigt lugn, proffsig och effektiv Mäklare. Vi är supernöjda. Läs mer
    2020-06-26 Emma L svarar Anna S
    Tack så jättemycket för din rekommendation Anna! Det har varit så roligt att få följa er genom flera fastighetsaffärer! Nu väntar jag bara med spänning på att se vad du gör med erat nya hus :)
  • 2020-04-27

Jörgen S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har haft Emma på Husman Hagberg i Örnsköldsvik både när vi sålde vårt hus samt köpte nytt!
    Vi har bara lovord att säga om Emma, det sätt hon skötte affärerna samt det vänliga men ändå proffsiga bemötandet
    Kort sagt så är vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-06-26 Emma L svarar Jörgen S
    Tack, tack, tack! Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb!
  • 2020-04-23

Mattias G skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bra bemötande. Trevlig och korrekt. Läs mer
  • 2020-04-07

Adam N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Väldigt bra,bra tillmötesgående och lyhördhet efter kundens behov och Inge problem alls,allt vara i topp Läs mer
    2020-04-23 Emma L svarar Adam N
    Tack så mycket för din rekommendation Adam, den värmer! Vi hoppas ni och lilla bebisen kommer trivas bra i ert fina hus :)
    Emma L gillar detta
  • Carita S

2020-03-09

Carita S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi lyckades med hjälp av Emma Lind lägga ut, sälja och överlåta vårt hus på bara 5 veckor! Emma var saklig, seriös, lättsam, hjälpsam, lätt att förstå så 5+ på hela upplevelsen!

Med varma hälsningar,
    Carita Sjöberg Läs mer
    2020-04-23 Emma L svarar Carita S
    Tack så jättemycket Carita! Det var så roligt att få förtroendet att sköta försäljningen av just ert hus! :)
  • 2020-02-10

Sebastian A skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag köpte ett hus. Bemötandet kunde inte vara bättre tycker jag, det var inga konstigheter alls och hon var jättetrevlig.

Hon överträffade mina förvätningar och jag är jättetacksam för hjälpen jag fick.

Allt var proffsigt, tack så mycket! Läs mer
    2020-04-23 Emma L svarar Sebastian A
    Tusen tack Sebastian! Jag hoppas du trivs i huset, du vet var du ska vända dig om du behöver en värdering eller hjälp med bostadsfrågor :D Allt gott! Mvh Emma
  • 2020-02-01

Karin Pernilla F skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt ett hus. Bra bemött, förväntade mina förväntningar. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-25

Ann-marie W skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Mycket trevligt bemötande men en sämre återkoppling på våra frågor och budgivning. Läs mer
  • 2019-12-30

Curt N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har sålt vår gård o hade Maja som mäklare,
    Maja var alltid tillmötesgående vad än det gällde,ringde o meddelade så fort det hände nåt, kan inte ha varit bättre Läs mer
  • 2019-10-20

Kenneth S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålde vår villa. Mycket bra bemötande. Levererade över våra förväntningar. Sakliga o kunniga. Fixar det mesta. Rekommenderas det varmaste. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Kenneth S
    Hej Kenneth! Tack för er fina rekommendation, extra roligt när vi är involverade i både köp - och försäljning.
    Tusen tack för förtroendet, det var ett roligt och spännande uppdrag att genomföra.
  • 2019-10-20

Martina T skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt en villa! Blev väldigt bra bemötta och är jättenöjda med mäklaren! Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Martina T
    Roligt att höra Martina! Vi tackar ödmjukast för din fina rekommendation och hoppas vi ses framöver!
  • 2019-10-14

Jenny A skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi sålde en villa. Vi hade via tidigare erfarenheter fått uppfattningen att vår villa var svårsåld men med stylinghjälp av bästa Anna Sehlin och ett rimligt utgångspris så var huset snabbt sålt. Trevlig, glad, kunnig och hjälpsam mäklare!
    Tack för allt, nu börjar vårt nya efterlängtade liv i lägenhet! 🙂 Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Jenny A
    Tack Jenny! Det är roligt att kunna hjälpa till med våra erfarenheter om vad både styling - och prissättning gör för skillnad! Modigt av er att testa, vilket ledde till fina resultat! Stort tack för förtroendet!
  • 2019-10-03

Leif T skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Allt verkade bra är ju inte klar med affären än så det är ju inte lätt att veta helheten än Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Leif T
    Tack för rekommendationen, vi ska se till att allt löper på lika bra fram till tillträdet och därefter.
  • 2019-10-01

Elin H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bra bemötande och kunnande mäklare Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Elin H
    Tack för din fina rekommendation Elin!
  • 2019-09-27

Martin F skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har köpt en villa
    Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med vid frågor under processens gång.
    Allmänt nöjd med köpet och vår upplevelse av mäklaren Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Martin F
    Tack Martin! Vilken fin rekommendation. Vårt mål är att både säljare och köpare ska bli så nöjda att ni gärna rekommenderar oss vidare - vilket är ett fantastiskt betyg, tack!
  • 2019-09-26

Lars Lennart Kristian V skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt en liten enplansvilla m källare.
    Jättebra bemötande. Enkel och snabb försäljning. Bra information och uppdatering under hela förs.prosessen.
    Kan varmt rekommendera Husman Hagberg och mäklaren i Örnsköldsvik. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Lars Lennart Kristian V
    Tack för rekommendationen, det värmer att höra att du varmt rekommenderar oss vidare - vilket har varit vårt mål sedan dag ett!
    Vi vill också tacka än en gång för förtroendet!
  • Josephine W

2019-09-03

Josephine W skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Seriös mäklare med fötterna på jorden! Proffsigt bemötande genom hela processen.
    Vi är mycket nöjda köpare och kommer att rekommendera er! Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Josephine W
    Tack Josephine! Roligt att ni är nöjda, vårt mål är att alla våra kunder gärna ska rekommendera oss vidare - vilket är det bästa betyg vi kan få! Tusen tack!
  • 2019-09-02

Erik P skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Ett väldigt fint hus som passar oss utmärkt. Trevligt bemötande från mäklaren, allt flöt på väldigt bra, snabba och tydliga svar. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Erik P
    Hej Erik! Tack för rekommendationen, kul att ni är nöjda med huset och hela köpprocessen!
  • 2019-09-01

Anneli E skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har sålt en villa med mycket god vägledning genom hela processen. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Anneli E
    Tack för din fina rekommendation Anneli och tack för förtroendet!
  • 2019-08-13

Linda H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpte ett hus vid HusmanHagberg i Örnsköldsvik. Snabb och tydlig kommunikation, personligt bemötande. Toppen! Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Linda H
    Kul att du verkar trivas så bra Linda! - Och tack för en fin rekommendation! Jag kommer gärna förbi och kollar när du renoverat färdigt! /Maja
  • 2019-08-02

Lena R skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har köpt hus via Husmanhagberg och är nöjd med mina kontakter med mäklaren. Lätt att nå och trevlig att ha och göra med. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Lena R
    Tack för din fina rekommendation Lena! Hoppas du trivs bra i ditt nya hus!
  • 2019-07-27

Kurt Åke S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Allt är till belåtenhet. Mäklaren har gjort ett mycket bra arbete. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Kurt Åke S
    Tack för din fina rekommendation Kurt Åke! Det var ett ärofyllt och roligt uppdrag att genomföra!
  • 2019-07-24

Anna G skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt en bostad. Mycket nöjd med mäklaren som under hela processen varit väldigt tydlig vad som gäller och vad som förväntas av både av oss köpare och av säljarna. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Anna G
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas ni trivs bra i ert nya! /Maja & Emma
  • 2019-07-23

Birgit Olsson J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har sålt mitt hus.
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande som gav ett stort förtroende. Bra information och upplevdes mycket kunnig.
    Mäklaren levde verkligen upp till mer än jag förväntade...höll mej ständigt uppdaterad.

Mycket professionell och trevligt bemötande Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Birgit Olsson J
    Tack för din superfina rekommendation Birgit! Det var en är att få sälja din bostad och roligt att vi hittade en köpare som älskar huset lika mycket som du! Vi ses mer framöver, allt gott! Maja
  • 2019-07-22

Hugo Adolfo R skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt vårt hus. Otroligt proffsigt bemötande som ledde till en snabb och bra affär! Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Hugo Adolfo R
    Tack för din fina rekommendation! Extra roligt när vi fått förtroendet att hjälpa till med flera försäljningar inom familjen, stort tack för det!
  • Susanne N

2019-07-17

Susanne N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt en villa . Har varit jätte nöjd med allt ,tydlig, lättsam och engagerad . Känner mig mycket nöjd o kan rekommendera till andra varmt ! Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Susanne N
    Tack Susanne! Roligt att du gärna rekommenderar oss vidare - det är vårt stora mål! Hoppas du trivs bra i ditt nya! Allt gott! Maja
  • 2019-07-15

Clas B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Har köpt en lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande, snabb service och flexibel med visning. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Clas B
    Ja, det var snabba ryck under köpet Clas! Kul att du är nöjd med upplevelsen, vi hörs av längre fram när det är dags för försäljning igen!
    Allt gott, Maja
  • 2019-07-10

Elisabet L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Hus med havstomt
    Bra sätt
    Mina förväntningar var högre men slutpris kan inte mäklaren påverka i detta fall.
    Bra service, snabb respons och påläst mäklare. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Elisabet L
    Tack för din fina rekommendation Elisabet! Det var ett ärofyllt uppdrag att genomföra, vi ses längre fram när jag har vägarna förbi ert fantastiska ställe! Allt gott, Maja
  • 2019-07-03

Lisbeth A skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt hus.
    Vi blev väl bemött av mäklaren.
    Vi hoppas att resten går lika bra tills allt är klart. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Lisbeth A
    Tack för den fina rekommendationen! Nu är allt klart och jag har hört att både köparna och ni känner er nöjda, vilket alltid är vårt mål! Allt gott till er! / Maja
  • 2019-07-02

Dan B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt fritidshus
    Väldigt bra och proffsigt bemötande
    Snabb återkoppling
    Kommer att utnyttja samma mäklare om jag behöver
    Jag rekommenderar mäklaren Maja Sellgren Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Dan B
    Tack för din fina rekommendation Dan! Det är alltid lika roligt när både säljare och köpare är nöjda! Vi ses framöver, allt gott! Maja
  • 2019-05-24

Monika B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Hej
    Jag har sålt min fastighet.
    Blev tipsad om Emma på husmanhagberg. Ett mycket trevligt bemötande och förståelse.
    Jag hade inga speciella förväntningar utan tog emot all information och råd, tydliga och raka besked. Ett stort plus var att Emma själv köpt ett gammalt hus, så hon hade en insikt på ett annat sätt. Tog steg för steg utan hets, vilket kändes skönt.
    Jag kan varm rekommendera husmanhagberg! Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Monika B
    Tusen tack för din fina rekommendation! Vårt mål är att alltid överträffa våra kunders förväntan både gällande slutpris och service. Tack åter igen för förtroendet!
  • 2019-04-09

Lena-Maria V skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har sålt min villa. Jag är så nöjd med hur allting sköttes, från första mötet med HusmanHagberg tills att köpekontraktet skrivits på. Jag gillar den personliga kontakt jag fick som säljare. Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Lena-Maria V
    Tack för din fina rekommendation Lena-Maria, nöjet var helt på vår sida!
  • 2019-04-08

Hanna E skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Väldigt proffsigt bemötande! En trevlig kvinna som var mån om att vi skulle ha koll på vad som hände under hela processen! Fick ett väldigt gott förtroende för henne vid vårt husköp att vi anlitade henne att även sälja vårt gamla hus! Läs mer
    2019-10-24 Emma Lind & Maja S svarar Hanna E
    Tack Hanna! Det är det bästa betyg vi kan få, att få återkommande kunder. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • 2019-02-03

Sara S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt en villa. Bra engagerad mäklare. Lätt att få kontakt med och höll oss ständigt uppdaterade. Är helnöjd! Läs mer
    2019-02-06 Emma Lind & Maja S svarar Sara S
    Tack för en fin rekommendation Sara! Roligt att både ni och köparen är nöjda.
    Vi ses säkert mer framöver, Allt gott! /Maja
  • 2019-02-02

Andreas E skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt ett hus.

Bemötandet tycker jag var mycket bra. Bra information hur man skulle gå tillväga innan det skulle säljas.

Tycker verkligen att hysmanhagber lever upp till det dom lovar, ett bra bemötande och håller bra kontakt och info om läget under hela tiden till affären är slutförd.

Ett mycket bra bemötande och håller vad dom lovar. Läs mer
    2019-02-06 Emma Lind & Maja S svarar Andreas E
    Tack för rekommendationen Andreas, jag är glad att du är nöjd över min mäklartjänst!
    Hoppas ni trivs bra på er nya hästgård! /Maja
  • 2019-02-01

Oscar S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt hus, bra bemött. Enkelt förklarat av sälj processen och hur allt går till. Läs mer
    2019-02-01 Emma L svarar Oscar S
    Tusen tack för rekommendationen Oscar! Det var kul att göra affär med dig och få slå rekord! :) Jag hoppas du och tjejerna kommer trivas i ert nya hus... annars har du mitt nummer :p Allt gott! /Emma
  • 2019-02-01

Anders H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpte ett hus i Arnäsvall. Jag är mycket nöjd, bra bemötande och smidigt köp hela vägen Läs mer
    2019-02-01 Emma Lind & Maja S svarar Anders H
    Tack för din fina rekommendation Anders! Vi hoppas att ni trivs bra i ert nya hem!
    Hälsningar Emma, Maja & Helena

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte