HusmanHagberg Örnsköldsvik

HusmanHagberg Örnsköldsvik

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik!

Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet när det kommer till just bostäder. Vi är såklart fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa vårt arbete utefter dina önskemål. Kontakta oss så får du veta mer om dina möjligheter här i Örnsköldsvik!

Läs vad 115 kunder tycker om HusmanHagberg Örnsköldsvik 2

2021-12-10 Verifierad kund
    Vi köpte vårat första hus av Maja och är så nöjd med allt! På ett hemtrevligt sätt bli bjuden på visningar och allt därefter gjorde oss väldigt nöjda med hur allt hanterades, allt blev mycket bättre än vad vi hade tänkt oss.
    Efter hela processen kan vi starkt rekommendera både Maja och Husmanhagberg som mäklare!
  • Helena H
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Överhörnäs
    2021-10-18 Verifierad kund
    Om man vill beskriva customer service med ett annat ord, så kan man säga Amanda. Amanda gav ett fint och positivt bemötande av både oss som säljare och av våra potentiella köpare, samt en riktigt välskriven försäljningsannons. Amanda och HusmanHagberg har överlag varit otroligt bra att ha att göra med och vi rekommenderar dem varmt.
    Åh vad glada vi blir över din recension, och vi kan bara hålla med; Amanda är en toppenmäklare! Tack för att du vill rekommendera oss vidare! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Husum
    2021-09-20 Verifierad kund
    Otroligt missnöjd med vår försäljning. Blev rekommenderad Maja och vårt första intryck/möte var väldigt bra men tyvärr ångrar vi vårt val nu i efterhand. Bristfällig information, ingen gemensam försäljningsplan, en visning, ingen personlig träff öht förän affären var avslutad, inget ordentligt avslut/tack. Det mesta kändes framstressat och bristfälligt. Rekommenderas ej.
    Tack för att du tog dig tid att prata med Maja så att ni kunde reda ut de missförstånd som uppkom under försäljningsprocessen. Vi är så ledsna att du upplevde att försäljningen blev stressad. Vi förstår att man kan känna att det inte blir ett riktigt avslut när inte alla parter ses tillsammans på tillträdesdagen men pga av det rådande läget så har vi fått ändra på våra rutiner för allas säkerhet. Nu är vi glada att kunna börja gå tillbaka till fler personliga möten där alla parter kan träffas tillsammans! Lycka till i ert nya hus! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-09-16 Verifierad kund
    Helt enkelt BÄST! Vi är helnöjda med vårt val av mäklare.
    Tusen tack Siv, vad roligt att höra! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • Maria L
    2021-09-13 Verifierad kund
    Trevlig! Lätt att prata med! Jag hade inga förväntningar innan
    Vad kul att du blev nöjd med din affär! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Varvet
    2021-08-19 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, bästa mäklaren i Övik!!!🥳
    Tack så jättemycket Jakob! Det var så kul att sälja erat hus, nu ser jag framemot förvandlingen ni gör med erat nya! :) /Emma HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Bjästa
    2021-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Hoppades på snabb försäljning och det blev det, 1 vecka .
    Härligt att höra, tack för ditt omdöme!! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-07-26 Verifierad kund
    Blev bemött på ett jättebra sätt. Har kännt oss i trygga händer med HusmanHagberg och fortfarande känner det när köpet inte är helt klart än då nya ägarna får tillträde om några månader. Våra förväntningar var att få lägenheten såld för utgångspriset iallafall och mer fick vi. Vi fick bra återkoppling vilket underlättade väldigt mycket. Supernöjd med att ha anlitat HusmanHagberg då hela processen kändes så proffesionell.
    Tack så jättemycket Elinn för din fina rekommendation! Det är alltid kul när gamla kunder återvänder och man får hjälpa till när det är dags att sälja! :) /Emma HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Själevad
    2021-07-22 Verifierad kund
    Ett mycket proffsigt och levande bemötande där våra behov blev sedda. Blev uppdaterade om förändringar och fick flera bra tips om hur vi skulle agera och gå vidare i prosessen. Vi är mycket nöjda!
    Kommer absolut rekomendera HusmanHagberg till andra!
    Tack Yvonne, vad glada vi blir att ni är så nöjda med vår mäklartjänst. Det bästa betyget vi kan få är kunder som rekommenderar oss vidare, det är så värdefullt för oss! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Själevad
    2021-07-20 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemött av Maja. Valet av mäklare avgjordes av att hon var så engagerad och verkligen kändes personlig samt intresserad.
    Tack Conny, vad kul att höra! Lycka till med nya bostaden nu! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Kroksta
    2021-07-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam personal/ägare. Har absolut levt upp till förväntningarna. Dock fick jag aldrig frågan om hur vi ville ha budgivningen på nätet vid vår försäljning...
    Allt gick klanderfritt gällande Lindblomsvägen 1
    Tack så mycket Magnus för din feedback! Nu hoppas jag du coh tjejerna får det bra på Lindblomsvägen! :) /Emma HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Kroksta
    2021-07-02 Verifierad kund
    Jag är så nöjd med allt! Emma är en pålitlig och proffsig mäklare . Skulle rekommendera Husmanhagberg till alla jag känner 😊
    2021-06-16 Verifierad kund
    Proffsig mäklare som vi alltid blir bemött på en trevligt och ärligt sätt. Går bra att diskutera och fundera med.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-06-12 Verifierad kund
    Bra o trevligt bemötande. Allt var proffsigt.
    2021-06-09 Verifierad kund
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Emma fick uppdrag att sälja mitt Br radhus. Min förväntningar och önskemålen uppfylldes mer än 100% - kan med gott hjärta rekommendera HusmanHagberg 🍀
    2021-06-07 Verifierad kund
    Supertrevlig personal, lätt att få kontakt med och väldigt tillmötesgående. Rekommenderar!
    2021-06-02 Verifierad kund
    Vi sålde vårt hus.

Mäklaren agerade mycket snabbt och professionellt. Hennes bemötande var entusiastiskt. Hon lyssnade på oss och kom med goda och värdefulla råd.

Företaget levde upp till och över våra förväntningar. Vi skulle inte tveka att rekommendera HusmanHagberg.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Pigg och alert, trevlig mäklare Emma. Köpte villa snabbt och smidigt.
    • Bergom
    2021-05-05 Verifierad kund
    Vi köpte en villa, med Maja Sellgren som mäklare. Och det har löpt smärtfritt hitintills.
    Mycket väl bemötta och kan sin sak.
    • Gene
    2021-03-28 Verifierad kund
    Maja på Husman Hagberg i Örnsköldsvik är positiv och professionell. Hon sålde min villa på bara några veckor.
    2021-03-24 Verifierad kund
    Utmärkt utfört uppdrag snabbt o smidigt mycket nöjd
    Kan varmt rekommendera
    Mycket näjd
    2021-03-23 Verifierad kund
    Vi har sålt vårt hus och upplevde en bra känsla och ett bra stöd från första kontakten och genom hela försäljningsprocessen. Uppfyllde våra förväntningar på ett utmärkt sätt.
  • Fredrik S
    2021-03-18 Verifierad kund
    Hade höga förväntningar & dom infriadess av Öviks bästa mäklar tjej !!
    2021-03-07 Verifierad kund
    Sålde bostadsrätt och fick den service jag förväntade mig.
    2021-03-06 Verifierad kund
    Kunnig och bra bemötande, köpte en tomt
    • Bjällsta
    2021-02-12 Verifierad kund
    Hon sålde min fastighet , en mycket bra mäklare ,bra bemött, det gick snabbare än vad jag trodds, allt gick väldigt bra .
    • Banafjäl
    2021-02-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med HusmanHagberg och Maja som mäklare. Positiv, kompetent och hållit en bra dialog med oss som säljare. Vi har känt oss trygga genom hela processen och skulle varmt rekommendera henne!
    • Ås
    2021-01-29 Verifierad kund
    Bra bemötande. Rimlig värdering. Smidigt.
    2020-12-31 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Husman Hagbergs sätt att hantera försäljningen av vårt hus.
    Vad roligt att höra Kerstin, tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Bjästa
    2020-12-23 Verifierad kund
    Blivit vänligt och professionellt bemött, i samband med köpet av bostadsrätten. Rekommenderar HusmanHagberg både som säljare och köpare.
    Tack så mycket för dina ord Eva, en rekommendation är det bästa betyget vi kan få :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-12-19 Verifierad kund
    Proffsigt, personligt och tryggt med Maja som mäklare! Superbra kommunikation och tydligt. Bästa tänkbara 🤩
    Härligt, vad roligt att Maja levde upp till era förväntningar! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-12-19 Verifierad kund
    Vi är verkligen supernöjda med Maja och HusmanHagberg som mäklare! Maja sålde vår villa och har varit mycket proffsig och seriös under hela processen. Vi förväntade oss såklart att få hjälp genom processen med allt från värdering till foto och kontrakt men är mer än nöjda över allt som gjorts! Fantastiska foton, film och beskrivning av huset. Visningar och försäljningsprocessen löpte på snabbt, smidigt och effektivt. Därefter löstes kontraktsskrivning utomordentligt trots att vi som säljare och köparna satt på olika håll. Verkligen flexibelt. Sammantaget är vi som sagt jättenöjda och kan verkligen rekommendera HusmanHagberg och Maja som mäklare.
    Tusen tack Tobbe för dina ord och din rekommendation! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-12-09 Verifierad kund
    Sålde en 1:a på 24,5kvm, Ångermanlandsgatan 18, Örnsköldsvik. Superbra service, snabbt och smidigt. Informativ om hur hela processen skulle gå till och påpekade några faktorer som var bra att tänka på. Amanda Lundberg från HusmanHagberg Örnsköldsvik är den första mäklare som jag har haft, och det gick över mina förväntningar om hur försäljningen gick till. Tillmötesgående, professionell och driven mäklare, uppskattade verkligen all rådgivning som gavs för att jag ska kunna konkretisera mina beslut, då bosten blev såld snabbt och till den önskade beloppet. :)
    Tack för att du tagit dig tid att utvärdera vår tjänst och vårt arbete. Vad härligt att höra att Amanda inte bara levererade en bra tjänst utan även överträffade dina förväntningar! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-28 Verifierad kund
    Amanda är en duktig och driven mäklare. Snabb kontakt trevligt bemötande och allt gick otroligt smidigt. Jag är mycket nöjd anlitar mer än gärna Amanda igen.
    //André
    Tack André, att vilja anlita oss igen är det bästa betyget du kan ge! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • Dalia K
    2020-11-28 Verifierad kund
    Fantastisk upplevelse, hårt arbetande tjejer, livliga och energiska, trevliga, ger oss sina bästa ansträngningar, verkligen är jag tacksam, tack
    Tack Dalia för din rekommendation, alla orden värmer! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-16 Verifierad kund
    Vi har sålt bostadsrätt Terrassen örnsköldsvik, 115 kvn 4 rum och kök. Tillträde 210430. Mäklaren Emma Lind, utförde sitt uppdrag på ett av oss respekterat och godkänt sätt. Vi kan mycket väl rekomdera henne till vänner bekanta, som behöver förslag på mäklsre.
    Anders
    Tack Anders och Eivor! Jag blir så glad om ni vill rekommendera mig till vänner och bekanta! Nu hoppas jag att ni kommer få det bra i er nya, fina lägenhet. HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-16 Verifierad kund
    Tillmötesgående, lätt att samarbeta med. Fantastiska personer som jobbar på kontoret i Örnsköldsvik.
    Tack Lejla, vad glada vi blir över ditt betyg! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-14 Verifierad kund
    Vi har köpt tomt. Trevlig, personlig och aktiv mäklare.
    Tack Anna, lycka till med husbygget! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-14 Verifierad kund
    Verkar påläst och aktiv, trevlig och personlig🙂
    Tack för din rekommendation Andreas och lycka till med bygget! :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-21 Verifierad kund
    Jag har köpt en villa. Mäklaren har varit mycket professionell och hela tiden återkopplat och informerat. Stort plus!
    Tack så mycket för ditt omdöme Peter och välkomna till Örnsköldsvik! :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Gimåt
    2020-10-21 Verifierad kund
    Väldigt professionell och hjälpsam. Rekommenderar starkt till blivande säljare.
    Tusen tack för din rekommendation och vi blir så glada om du vill rekommendera oss vidare! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-16 Verifierad kund
    Vi har nyligen sålt en villa utanför Örnsköldsvik. Vi fick bra hjälp av Emma som är en erfaren mäklare och öppen och trevlig som person.
    Det tog ett tag innan det kom igång med spekulaterna, och under den tiden saknade vi uppdateringar om vad som hände. I övrigt har det fungerat mycket bra och jag tror att både vi och köparna känner oss nöjda nu.
    Så härligt att vi till slut kom i mål och att både ni och köparna blev nöjda med affären! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-04 Verifierad kund
    All hantering och bemötande helt ok
    Tack för ditt omdöme. Hoppas du kommer trivas i huset! :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-04 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt bostad via samma mäklare.

Är speciellt nöjd med uppföljningen vi fått. Vi har aldrig behövt undra eller känna oss ovetandes.

Mycket bra bemötande.
    Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att allt funkat så bra! Vi är glada att vi fått hjälpa till med både köp och försäljning. HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-08-03 Verifierad kund
    Köpt villa, mäklaren är känd sen ungdom.
    Professionella bemötanden.
    Trygg känsla rakt igenom!
    Vad roligt att höra att allt gått smidigt och att känslan varit bra! Tack för att du tog dig tid att svara på denna enkät. HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-07-08 Verifierad kund
    Fritidshus försäljning. Inga problem & svar på alla mina frågor. Enkel försäljning & pappers göra blev flexibelt.
    Toppen! Tack för ditt fina omdöme! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-07-06 Verifierad kund
    Vi har nyligen köpt ett fritidshus genom HusmanHagberg. Trots att vi är bosatta utomlands och har köpt ett hus i Sverige har vi med hjälp av HusmanHagberg haft en mycket smidig köpeprocess. Det hela har gått över förväntan och vi har känt oss både väl bemötta och väl informerade. Vi kan endast varmt rekommendera HusmanHagberg!
    Tack så mycket och vad skönt att höra att ni upplevde att allt gick smidigt! Att köpa en fastighet är en stor affär och att göra det från ett annat land kan ibland upplevas krångligt och svårt. Då är det kul att höra att vi lyckats hjälpa er på ett bra sätt med själva köpprocessen! Hoppas ni kommer få många härliga minnen i ert fritidshus! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-06-26 Verifierad kund
    Dålig kommunikation, att få kontakt med mäklare.
    Dåligt sätt att hantera ett köp med alla detaljer som bör ingå - inga frågor om besiktning eller ens om man har lånelöfte, ens efter budvinst.
    Trevlig mäklare som person men det finns mycket kvar att önska för ett optimalt betyg.
    Även efter kontraktskrivning känns det som det fattas specifika detaljer för övertagande.
    Hej Jens, vad tråkigt att du upplever att kommunikationen varit dålig. Vi tar åt oss av din feedback och kommer kontakta dig för att säkerställa att du får svar på detaljerna som du funderar över inför övertagandet av ditt fritidshus. Mvh HusmanHagberg Övik HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-04-27 Verifierad kund
    Vi har både köpt vårt nya hus och sålt vårt gamla hus med hjälp av Emma Lind. Vi har känt oss trygga hela vägen. Emma är väldigt lugn, proffsig och effektiv Mäklare. Vi är supernöjda.
    Tack så jättemycket för din rekommendation Anna! Det har varit så roligt att få följa er genom flera fastighetsaffärer! Nu väntar jag bara med spänning på att se vad du gör med erat nya hus :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-04-27 Verifierad kund
    Vi har haft Emma på Husman Hagberg i Örnsköldsvik både när vi sålde vårt hus samt köpte nytt!
    Vi har bara lovord att säga om Emma, det sätt hon skötte affärerna samt det vänliga men ändå proffsiga bemötandet
    Kort sagt så är vi är jättenöjda!
    Tack, tack, tack! Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb! HusmanHagberg Örnsköldsvik