Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik HusmanHagberg HusmanHagberg Örnsköldsvik

HusmanHagberg Örnsköldsvik

Storgatan 31A, 891 34 Örnsköldsvik — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik!

Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet när det kommer till just bostäder. Vi är såklart fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa vårt arbete utefter dina önskemål. Kontakta oss så får du veta mer om dina möjligheter här i Örnsköldsvik!

Läs vad 23 kunder tycker om HusmanHagberg Örnsköldsvik

• Linn H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi köpte ett kedjehus via HusmanHagberg Örnsköldsvik och fick otroligt bra service. Snabba svar på våra frågor och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-19 Emma L svarar Linn H
    Vad roligt att höra att du är så nöjd! Tack så mycket för din rekommendation :) Mvh Emma och Maja
  • Elias R skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Trevligt bemötande och profisionell hjälp med snabb kontakt! Läs mer
  • Stefan N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bra återkoppling efter att köpare varit och titta , bra bemötande Läs mer
  • Mikael J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Alltid glatt och trevligt bemötande. Bra struktur i arbetet Läs mer
  • Helena N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt lgh. Kommer sälja hus, kommer tveklöst välja samma mäklare. Professionellt och personligt bemötande av båda mäklarna. Kommer rekommendera dem till de jag möter. Läs mer
  • Klara K skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi köpte vårt hus med Husman Hagberg. Det var en ömsesidigt bra affär för alla parter. Läs mer
  • Claés-Mikael N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi sålde en villa i Örnsköldsvik med hjälp av Maja från Husman Hagberg.
    Mäklaren var mycket trevlig och kunnig och överskred våra förväntningar trots en vikande marknad.

Mikael Nilsson Läs mer
  • Emanuel L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag och min fästmö har köpt bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte oss på ett varmt och personligt sätt vilket gav ett bra intryck. Än så länge har mäklaren överträffat våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-15 Emma L svarar Emanuel L
    Vad roligt att höra! Tack så mycket för era ord :)
  • Tomas L
    Tomas L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    bra bemötande !
    plikt trogen !
    alltid bra dialog om affären !
    väldigt hjälpsam genom hela affären !
    har sålt bostadsrätt ! Läs mer
    2018-06-15 Emma L svarar Tomas L
    Härligt att läsa att du är så nöjd Tomas, då har vi lyckats! :) Vi önskar dig en skön sommar. Mvh Emma och Maja
  • Elinn Å skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jättebra bemötande av mig som köpare. Känns som en väldigt duktig mäklare.

Upplevelsen är att den här mäklaren kommer jag rekomendera till andra Läs mer
    2018-06-15 Emma L svarar Elinn Å
    Vad glada vi blir, det bästa betyget vi kan få är när kunder rekommenderar oss vidare! Tack Elinn :) Mvh Maja och Emma HusmanHagberg
  • Fredrik A skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt villa
    Mycket trevliga och hjälpsamma :) Läs mer
  • Ewa-Lotta L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Att sälja min villa var ett stort beslut, men med ett proffesionellt bemötande redan vid första kontakten kände jag mig trygg. Jag har blivit guidad på ett tryggt sätt genom hela processen. Kan varmt rekommendera Husman Hagberg Örnsköldsvik. Läs mer
  • Malin B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Trevlig och kunnig mäklare som ger ett bra och seriöst intryck och lägger ner energi på att få till bra annons mm. Läs mer
  • Anna Greta S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bemötande på Husman Hagberg är mycket godkänt. mäklare maja i Örnsköldsvik som var vår säljare gjorde ett mycket bra jobb med allt. Läs mer
    2018-03-27 Emma L svarar Anna Greta S
    Tack för er rekommendation och vad roligt att ni är så nöjda :) Glad påsk! Mvh Maja och Emma
  • Mathilda N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Väldigt nöjd med Husman Hagberg i Örnsköldsvik både när jag sålde gården o köpte hus. Läs mer
  • Karin L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande. Positiv och ingav förtroende. Läs mer
  • Andrea L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Glad och positiv mäklare som man fattade tycke för direkt! Tillmötesgående och proffsig! Läs mer
  • Deborah B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Mäklaren levde mer än väl upp till vår förväntan. Trevlig, proffsig, lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Tobias L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jätte bra bemötande och väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • Anders J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Fick ett bra bemötande och det känns som vi känner varandra fastän vi inte haft mycket kontakt. Läs mer
    2017-12-22 Emma W svarar Anders J
    Tack för din rekommendation! God jul och gott nytt år! Önskar Emma och Maja
  • Anna Maria M skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag fick ett vänligt och professionellt men avslappnat bemötande. Läs mer
    2017-12-21 Emma L svarar Anna Maria M
    Tack för din rekommendation! God jul och gott nytt år! Mvh Emma och Maja
  • Inga H
    Inga H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Framförallt uppskattar jag Emma Linds professionella sätt att hantera försäljningen av bostadsrätten på distans, både vad gäller information, muntligt och skriftligt via tillgängliga kanaler, men även praktiskt genom att onödiga resor kunde undvikas för mej boendes på annan ort.
    Även hennes kollega Maja har bistått med handlingar utan dröjsmål. Jag uppskattar även den korrekta och smidiga hanteringen av nödvändiga fullmakter för genomförandet av försäljningen. Kan varmt rekommenderas för försäljning av bostadsrätter i Övik.
    /A Hägglund Läs mer
    2017-12-20 Emma L svarar Inga H
    Tack så mycket för dina ord Anders! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Mvh Emma
  • Mats H
    Mats H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Lite upp och ner. Väldigt trevlig stundvis, väldigt stressad stundvis och vid ett tillfälle gick mäklaren i affekt och började spekulera mycket om hur andra möjliga köpare skulle ha tänkt och gjort. Vilket naturligtvis är helt ovidkommande.

Som köpare är det ingen som för min talan utom jag själv, och om mäklaren då börjar spekulera i vad andra människor hypotetiskt skulle ha tänkt tillför inte situationen någonting. Jag måste få ha min åsikt utan att bli dumförklarad. Läs mer
    2017-12-22 Emma W svarar Mats H
    Hej Mats!
    Tack för din rekommendation! Vi tycker självklart det är väldigt tråkigt att vår tjänst inte levt upp till dina förväntningar. Vi strävar ständigt efter att hålla hög kvalitet och att få nöjda kunder. Vi kommer kontakta dig personligen för att reda ut vad som har gått snett.

Väl mött! Emma & Maja

Storgatan 31A, 891 34 Örnsköldsvik