Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik HusmanHagberg HusmanHagberg Örnsköldsvik

HusmanHagberg Örnsköldsvik

Storgatan 31A, 891 34 Örnsköldsvik — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik!

Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet när det kommer till just bostäder. Vi är såklart fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa vårt arbete utefter dina önskemål. Kontakta oss så får du veta mer om dina möjligheter här i Örnsköldsvik!

Läs vad 51 kunder tycker om HusmanHagberg Örnsköldsvik

• Josephine W

2019-09-03

Josephine W skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Seriös mäklare med fötterna på jorden! Proffsigt bemötande genom hela processen.
    Vi är mycket nöjda köpare och kommer att rekommendera er! Läs mer
  • 2019-09-02

Erik P skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Ett väldigt fint hus som passar oss utmärkt. Trevligt bemötande från mäklaren, allt flöt på väldigt bra, snabba och tydliga svar. Läs mer
  • 2019-09-01

Anneli E skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har sålt en villa med mycket god vägledning genom hela processen. Läs mer
  • 2019-08-13

Linda H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpte ett hus vid HusmanHagberg i Örnsköldsvik. Snabb och tydlig kommunikation, personligt bemötande. Toppen! Läs mer
  • 2019-08-02

Lena R skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har köpt hus via Husmanhagberg och är nöjd med mina kontakter med mäklaren. Lätt att nå och trevlig att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-07-27

Kurt Åke S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Allt är till belåtenhet. Mäklaren har gjort ett mycket bra arbete. Läs mer
  • 2019-07-24

Anna G skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt en bostad. Mycket nöjd med mäklaren som under hela processen varit väldigt tydlig vad som gäller och vad som förväntas av både av oss köpare och av säljarna. Läs mer
  • 2019-07-23

Birgit Olsson J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har sålt mitt hus.
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande som gav ett stort förtroende. Bra information och upplevdes mycket kunnig.
    Mäklaren levde verkligen upp till mer än jag förväntade...höll mej ständigt uppdaterad.

Mycket professionell och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-07-22

Hugo Adolfo R skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt vårt hus. Otroligt proffsigt bemötande som ledde till en snabb och bra affär! Läs mer
  • Susanne N

2019-07-17

Susanne N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt en villa . Har varit jätte nöjd med allt ,tydlig, lättsam och engagerad . Känner mig mycket nöjd o kan rekommendera till andra varmt ! Läs mer
  • 2019-07-15

Clas B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Har köpt en lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande, snabb service och flexibel med visning. Läs mer
  • 2019-07-10

Elisabet L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Hus med havstomt
    Bra sätt
    Mina förväntningar var högre men slutpris kan inte mäklaren påverka i detta fall.
    Bra service, snabb respons och påläst mäklare. Läs mer
  • 2019-07-03

Lisbeth A skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt hus.
    Vi blev väl bemött av mäklaren.
    Vi hoppas att resten går lika bra tills allt är klart. Läs mer
  • 2019-07-02

Dan B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt fritidshus
    Väldigt bra och proffsigt bemötande
    Snabb återkoppling
    Kommer att utnyttja samma mäklare om jag behöver
    Jag rekommenderar mäklaren Maja Sellgren Läs mer
  • 2019-05-24

Monika B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Hej
    Jag har sålt min fastighet.
    Blev tipsad om Emma på husmanhagberg. Ett mycket trevligt bemötande och förståelse.
    Jag hade inga speciella förväntningar utan tog emot all information och råd, tydliga och raka besked. Ett stort plus var att Emma själv köpt ett gammalt hus, så hon hade en insikt på ett annat sätt. Tog steg för steg utan hets, vilket kändes skönt.
    Jag kan varm rekommendera husmanhagberg! Läs mer
  • 2019-04-09

Lena-Maria V skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har sålt min villa. Jag är så nöjd med hur allting sköttes, från första mötet med HusmanHagberg tills att köpekontraktet skrivits på. Jag gillar den personliga kontakt jag fick som säljare. Läs mer
  • 2019-04-08

Hanna E skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Väldigt proffsigt bemötande! En trevlig kvinna som var mån om att vi skulle ha koll på vad som hände under hela processen! Fick ett väldigt gott förtroende för henne vid vårt husköp att vi anlitade henne att även sälja vårt gamla hus! Läs mer
  • 2019-02-03

Sara S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt en villa. Bra engagerad mäklare. Lätt att få kontakt med och höll oss ständigt uppdaterade. Är helnöjd! Läs mer
    2019-02-06 Emma W svarar Sara S
    Tack för en fin rekommendation Sara! Roligt att både ni och köparen är nöjda.
    Vi ses säkert mer framöver, Allt gott! /Maja
  • 2019-02-02

Andreas E skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt ett hus.

Bemötandet tycker jag var mycket bra. Bra information hur man skulle gå tillväga innan det skulle säljas.

Tycker verkligen att hysmanhagber lever upp till det dom lovar, ett bra bemötande och håller bra kontakt och info om läget under hela tiden till affären är slutförd.

Ett mycket bra bemötande och håller vad dom lovar. Läs mer
    2019-02-06 Emma W svarar Andreas E
    Tack för rekommendationen Andreas, jag är glad att du är nöjd över min mäklartjänst!
    Hoppas ni trivs bra på er nya hästgård! /Maja
  • 2019-02-01

Oscar S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt hus, bra bemött. Enkelt förklarat av sälj processen och hur allt går till. Läs mer
    2019-02-01 Emma L svarar Oscar S
    Tusen tack för rekommendationen Oscar! Det var kul att göra affär med dig och få slå rekord! :) Jag hoppas du och tjejerna kommer trivas i ert nya hus... annars har du mitt nummer :p Allt gott! /Emma
  • 2019-02-01

Anders H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpte ett hus i Arnäsvall. Jag är mycket nöjd, bra bemötande och smidigt köp hela vägen Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Anders H
    Tack för din fina rekommendation Anders! Vi hoppas att ni trivs bra i ert nya hem!
  • 2019-01-27

Emanuel B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag har köpt en lägenhet. Första gången jag köper något via mäklare. Har fått all den hjälp och information jag behövt från första visningen via budgivning och kontraktsskrivning. Sammanfattat så är jag mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Emanuel B
    Roligt att höra att du är nöjd Emanuel! Vi strävar alltid att få nöjda köpare-och säljare som känner att dom fått all info och svar dom behöver. :) Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet i din nya, fina lägenhet! MVH Maja, Emma & Helena
  • 2019-01-25

Mattias O skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt hus.
    Köpt och sålt lägenheten.
    Köpt sommarstuga.
    Mycket bra bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Mattias O
    Tack för din fina rekommendation, det bästa betyg vi kan få är att kunderna blir återkommande kunder!
  • 2018-12-04

Tommy B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Har både sålt och köpt ett hus av samma mäklare. Båda affärerna gick smidigt och mäklaren gjorde det vi kom överens om. Mäklaren gav ett bra och professionellt bemötande. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men affärerna gick lättare än vad trodde.
    Sett till affärerna jag gjort skulle jag gärna rekommendera den mäklare jag haft kontakt med. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Tommy B
    Tack Tommy, vilken fin rekommendation du gett oss! Hoppas du trivs bra i ditt nya hus.
  • 2018-12-02

Victoria P skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Trevlig och enkel kontakt. Smidig med visningar och hitta lösningar. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Victoria P
    Tack Victoria, roligt att du är nöjd! Vi strävar alltid efter att överträffa kundernas förväntan!
  • 2018-11-28

Malin H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag köpte en lägenhet. Jag tycker att bemötandet från min mäklare vad väldigt bra! Hon levde upp till mina förväntningar och jag har inget att klaga på eller som borde förbättras! Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Malin H
    Tack för den fina rekommendationen! Så härligt att höra att du är nöjd!
  • 2018-11-27

Åsa J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bra mäklare
    De följer upp och har kontinuerlig kontakt Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Åsa J
    Roligt att du gärna rekommenderar oss vidare, det är vårt mål att alltid överträffa kundens förväntan!
  • 2018-11-27

Lisa V skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt lägenhet
    Köpt hus
    Trevligt bemötande, professionellt, kunnigt, ärligt, stödjande, flexibelt Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Lisa V
    Tack för din glädjande rekommendation Lisa! Härligt att få ett sådant fint betyg då vårt mål alltid är att kunderna ska bli så nöjda att dom gärna rekommenderar oss till vänner och bekanta!
    Allt gott, Maja
  • 2018-09-20

Linn H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi köpte ett kedjehus via HusmanHagberg Örnsköldsvik och fick otroligt bra service. Snabba svar på våra frågor och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-19 Emma L svarar Linn H
    Vad roligt att höra att du är så nöjd! Tack så mycket för din rekommendation :) Mvh Emma och Maja
  • 2018-09-13

Elias R skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Trevligt bemötande och profisionell hjälp med snabb kontakt! Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Elias R
    Hej Elias!
    Tack för din rekommendation, den glädjer oss! Hoppas du trivs i ditt nya boende!
    /Maja, Emma & Helena
  • 2018-09-13

Stefan N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bra återkoppling efter att köpare varit och titta , bra bemötande Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Stefan N
    Tusen tack för din rekommendation, det glädjer oss att du är nöjd med vår tjänst!
  • 2018-07-06

Mikael J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Alltid glatt och trevligt bemötande. Bra struktur i arbetet Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Mikael J
    Alltid roligt att få en sådan fin rekommendation, tack för att du rekommenderar oss vidare!
  • 2018-07-03

Helena N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Köpt lgh. Kommer sälja hus, kommer tveklöst välja samma mäklare. Professionellt och personligt bemötande av båda mäklarna. Kommer rekommendera dem till de jag möter. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Helena N
    Tack för din otroligt fina rekommendation Helena, den värmer att läsa! Vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntan. Vi är dessutom väldigt glada över att ni valde att bli återkommande kunder då vi även fick förtroendet att sälja ert hus!
  • 2018-06-17

Klara K skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi köpte vårt hus med Husman Hagberg. Det var en ömsesidigt bra affär för alla parter. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Klara K
    Tack för din rekommendation Klara! Roligt att ni är nöjda med vår tjänst!
    /Maja & Emma
  • 2018-06-17

Claés-Mikael N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Vi sålde en villa i Örnsköldsvik med hjälp av Maja från Husman Hagberg.
    Mäklaren var mycket trevlig och kunnig och överskred våra förväntningar trots en vikande marknad.

Mikael Nilsson Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Claés-Mikael N
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Det var en rolig försäljning att genomföra, tack så mycket för er rekommendation! MVH Maja
  • 2018-05-28

Emanuel L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag och min fästmö har köpt bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte oss på ett varmt och personligt sätt vilket gav ett bra intryck. Än så länge har mäklaren överträffat våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-15 Emma L svarar Emanuel L
    Vad roligt att höra! Tack så mycket för era ord :)
  • Tomas L

2018-05-28

Tomas L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    bra bemötande !
    plikt trogen !
    alltid bra dialog om affären !
    väldigt hjälpsam genom hela affären !
    har sålt bostadsrätt ! Läs mer
    2018-06-15 Emma L svarar Tomas L
    Härligt att läsa att du är så nöjd Tomas, då har vi lyckats! :) Vi önskar dig en skön sommar. Mvh Emma och Maja
  • 2018-05-25

Elinn Å skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jättebra bemötande av mig som köpare. Känns som en väldigt duktig mäklare.

Upplevelsen är att den här mäklaren kommer jag rekomendera till andra Läs mer
    2018-06-15 Emma L svarar Elinn Å
    Vad glada vi blir, det bästa betyget vi kan få är när kunder rekommenderar oss vidare! Tack Elinn :) Mvh Maja och Emma HusmanHagberg
  • 2018-04-26

Fredrik A skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt villa
    Mycket trevliga och hjälpsamma :) Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Fredrik A
    Så roligt att höra att ni är så nöjda!
  • 2018-04-26

Ewa-Lotta L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Att sälja min villa var ett stort beslut, men med ett proffesionellt bemötande redan vid första kontakten kände jag mig trygg. Jag har blivit guidad på ett tryggt sätt genom hela processen. Kan varmt rekommendera Husman Hagberg Örnsköldsvik. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Ewa-Lotta L
    Hej Ewa-Lotta! Vilken fin rekommendation och vad härligt det är att höra att du är nöjd! En bostadsaffär är ofta den största affär man gör i livet och då är det viktigt att känna sig trygg. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!
    Varma hälsningar Maja, Emma & Helena
  • 2018-04-06

Malin B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Trevlig och kunnig mäklare som ger ett bra och seriöst intryck och lägger ner energi på att få till bra annons mm. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Malin B
    Tack för din fina rekommendation Malin! Roligt att ni lagt märke till att vi lägger ner extra tid på annonserna som faktiskt är det första som får spekulanter att fatta intresse! Allt gott! Maja, Emma & Helena
  • 2018-03-23

Anna Greta S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bemötande på Husman Hagberg är mycket godkänt. mäklare maja i Örnsköldsvik som var vår säljare gjorde ett mycket bra jobb med allt. Läs mer
    2018-03-27 Emma L svarar Anna Greta S
    Tack för er rekommendation och vad roligt att ni är så nöjda :) Glad påsk! Mvh Maja och Emma
  • 2017-12-24

Mathilda N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Väldigt nöjd med Husman Hagberg i Örnsköldsvik både när jag sålde gården o köpte hus. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Mathilda N
    Roligt att du är så nöjd Mathilda! Vårt mål är alltid att sträva efter återkommande kunder och att kunna jobba enbart på rekommendationer!
    MVH Maja, Emma & Helena
  • 2017-12-23

Karin L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande. Positiv och ingav förtroende. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Karin L
    Tack för din fina rekommendation Karin!
    Det värmer att höra att vi uppfyllt vårt mål som är att du ska vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss vidare.
    MVH Maja, Emma & Helena

Andrea L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Glad och positiv mäklare som man fattade tycke för direkt! Tillmötesgående och proffsig! Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Andrea L
    Roligt att du är nöjd Andrea!
    Det var ett spännande och roligt uppdrag att genomföra! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!

MVH Maja

Deborah B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Mäklaren levde mer än väl upp till vår förväntan. Trevlig, proffsig, lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Deborah B
    Tack för din fina rekommendation! Det värmer att höra att vi uppfyllt dina förväntningar så du gärna rekommenderar oss vidare!

Tobias L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jätte bra bemötande och väldigt hjälpsamma. Läs mer
    2019-02-01 Emma W svarar Tobias L
    Tack för din rekommendation! Den glädjer oss!
    Varma hälsningar Emma, Maja & Helena
  • 2017-12-21

Anders J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Fick ett bra bemötande och det känns som vi känner varandra fastän vi inte haft mycket kontakt. Läs mer
    2017-12-22 Emma W svarar Anders J
    Tack för din rekommendation! God jul och gott nytt år! Önskar Emma och Maja
  • 2017-12-21

Anna Maria M skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag fick ett vänligt och professionellt men avslappnat bemötande. Läs mer
    2017-12-21 Emma L svarar Anna Maria M
    Tack för din rekommendation! God jul och gott nytt år! Mvh Emma och Maja
  • Inga H

2017-12-20

Inga H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Framförallt uppskattar jag Emma Linds professionella sätt att hantera försäljningen av bostadsrätten på distans, både vad gäller information, muntligt och skriftligt via tillgängliga kanaler, men även praktiskt genom att onödiga resor kunde undvikas för mej boendes på annan ort.
    Även hennes kollega Maja har bistått med handlingar utan dröjsmål. Jag uppskattar även den korrekta och smidiga hanteringen av nödvändiga fullmakter för genomförandet av försäljningen. Kan varmt rekommenderas för försäljning av bostadsrätter i Övik.
    /A Hägglund Läs mer
    2017-12-20 Emma L svarar Inga H
    Tack så mycket för dina ord Anders! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Mvh Emma

Storgatan 31A, 891 34 Örnsköldsvik