HusmanHagberg Örnsköldsvik

HusmanHagberg Örnsköldsvik

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik!

Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet när det kommer till just bostäder. Vi är såklart fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa vårt arbete utefter dina önskemål. Kontakta oss så får du veta mer om dina möjligheter här i Örnsköldsvik!

142 omdömen om HusmanHagberg Örnsköldsvik

Sedan starten hos Reco 2017
    • Husum
    2022-12-25 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och våra förväntningar att försäljningen skulle gå fort införlivades. Så vi är väldigt nöjda med all information med allt som rörde försäljningen av Amanda Lundberg.👍😀
    2022-11-25 Verifierad kund
    Helt ok... +hhhhhhhhusman +hhhhhhhagberg
    2022-11-11 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande när vi träffade mäklaren. Presentationen av hur en försäljning går till var bra. Vi fick svar på våra frågor och bestämde oss därefter att anlita H & H. Mäklaren skötte husvisningar på ett bra sätt, vilket ledde till försäljning.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Har alltid fått bra bemötande, både som köpare och säljare. Hos HusmanHagberg i Övik hittar man kunniga och serviceibrintade mäklare, som ger bra återkoppling, tips och råd.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Amanda gjorde ett jättebra jobb och sålde mitt radhus. Hon träffade rätt på alla mina förväntningar och gav mig en känsla att hon var där för min skull och gjorde det som krävdes och blev bäst för mig.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Bra förklarande för en som precis gett sig in i bostadsmarknaden.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mycket bra sätt att hantera mitt bostad köp hjälpsam och kunnig kvinna.
    Rekommenderar varmt.
    Rauno Lehtinen från Stockholm.
    • Gimåt
    2022-09-27 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med mäklarens bemötande och agerande.
    • Järved
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bemötande var bra.
    Förväntningarna uppfylldes.
    Försäljningen var proffsigt.
    • Nötbolandet
    2022-09-06 Verifierad kund
    HusmanHagberg Örnsköldsvik, Maja Sellgren uppfyller mycket högt ställda krav och förväntningar. Utomordentligt professionellt i alla avseenden. Vi hade högt ställda förväntningar redan innan vi kontaktade henne, och Maja överträffade dem alla. Professionell och gedigen kunskap om marknad och förutsättningar, Lyhördhet, Inlevelseförmåga, Snabbhet, Engagemang och en synnerligen behaglig personlighet är några av de mest utmärkande dragen. Vi ger sammanfattat Maja och HusmanHagberg femton poäng av tio möjliga!
    2022-07-27 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande.
    Våra förväntningar levde mäklaren upp till.
    En smidig och enkel försäljning.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Mäklaren var inte uppriktigt i beskrivningen av huset. Vi frågade specifikt om det var fukt i källaren och hon sa att det inte var det. Trots det kände man lukten direkt när man kom ner och ägarna hade en avfuktare. Sen beskrev hon toaletten på övervåningen som ett badrum. Någon som var mycket missvisande. Förutom detta så var planritningarna felaktiga. Hon var supertrevlig, men tyvärr väldigt missvisande.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2022-07-23 Verifierad kund
    En riktig bra mäklare i Maja Sellgren. Väldigt engagerad och informativ mot oss som säljare. Högsta betyg.
    Tomas o Christina.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra bemötande av mäklaren Maja Sellgren och det gick snabbt med försäljningen av fastigheten.
    • Hallbacken
    2022-07-15 Verifierad kund
    Emellanåt var det uselt när man själv som säljare fick ringa och ställa frågor hur allt låg till.
    Budgivningen som skulle vara ”snabb och effektiv” drog ut på över tre veckor. En budgivning som enligt överenskommelse endast skulle hålla på i max ett dygn.

Kommer tyvärr inte att rekommendera er till andra.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt i alla avseenden!!!
    2022-07-01 Verifierad kund
    Väl bemött av proffsig mäklare!
    • Domsjö
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande!
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Allt gick supersnabbt och proffsigt. Mycket bra bemötande och återkoppling av Emma.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Tycker allt fungerade bra. En sak är styling, den togs bort eft ca 10 dagar det var inte tydligt
    2022-04-05 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta, förväntningarna blev lite högt satta då mäklaren trodde på enkel försäljning med budgivning. Överlag är vi nöjda med vår försäljning och priset blev nog marknadsmässigt.
    • Hörnett
    2022-03-26 Verifierad kund
    Toppklass på alla frågor,det går inte att önska nått bättre.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Är otroligt nöjd med husmanHagberg och Amanda i detta fallet som gjort ett fantastisk jobb med försäljningen av min fastighet..
    2022-02-19 Verifierad kund
    Bra service, trevlig bemötande personer
    2022-02-19 Verifierad kund
    Bra bemötande av både köpare och säljare. Bra uppföljning av försäljningsarbetet. Mäklare och fotograf visade stort engagemang runt visningen. Vid skrivning av köpekontrakt gav de bra information till både köpare och säljare.
  • skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2022-02-04 Spontant omdöme
    Vi köpte vårt hus via Amanda och är väldigt nöjda. Så pass nöjda att vi därför valde henne som mäklare för försäljningen av vårt dåvarande hus. Försäljningen gick snabbt och smidigt, precis vad vi behövde! Vi är väldigt nöjda över Amandas bemötande, guidning och kunskaper. Rekommenderar Amanda på HusmanHagberg å det varmaste!
    • Bredbyn
    2022-01-31 Verifierad kund
    Mycket kunnig personal och oerhört hjälpsamma. Stort tack från nöjd köpare.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi köpte vårat första hus av Maja och är så nöjd med allt! På ett hemtrevligt sätt bli bjuden på visningar och allt därefter gjorde oss väldigt nöjda med hur allt hanterades, allt blev mycket bättre än vad vi hade tänkt oss.
    Efter hela processen kan vi starkt rekommendera både Maja och Husmanhagberg som mäklare!
  • Helena H
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Överhörnäs
    2021-10-18 Verifierad kund
    Om man vill beskriva customer service med ett annat ord, så kan man säga Amanda. Amanda gav ett fint och positivt bemötande av både oss som säljare och av våra potentiella köpare, samt en riktigt välskriven försäljningsannons. Amanda och HusmanHagberg har överlag varit otroligt bra att ha att göra med och vi rekommenderar dem varmt.
    Åh vad glada vi blir över din recension, och vi kan bara hålla med; Amanda är en toppenmäklare! Tack för att du vill rekommendera oss vidare! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Husum
    2021-09-20 Verifierad kund
    Otroligt missnöjd med vår försäljning. Blev rekommenderad Maja och vårt första intryck/möte var väldigt bra men tyvärr ångrar vi vårt val nu i efterhand. Bristfällig information, ingen gemensam försäljningsplan, en visning, ingen personlig träff öht förän affären var avslutad, inget ordentligt avslut/tack. Det mesta kändes framstressat och bristfälligt. Rekommenderas ej.
    Tack för att du tog dig tid att prata med Maja så att ni kunde reda ut de missförstånd som uppkom under försäljningsprocessen. Vi är så ledsna att du upplevde att försäljningen blev stressad. Vi förstår att man kan känna att det inte blir ett riktigt avslut när inte alla parter ses tillsammans på tillträdesdagen men pga av det rådande läget så har vi fått ändra på våra rutiner för allas säkerhet. Nu är vi glada att kunna börja gå tillbaka till fler personliga möten där alla parter kan träffas tillsammans! Lycka till i ert nya hus! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-09-16 Verifierad kund
    Helt enkelt BÄST! Vi är helnöjda med vårt val av mäklare.
    Tusen tack Siv, vad roligt att höra! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • Maria L
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-09-13 Verifierad kund
    Trevlig! Lätt att prata med! Jag hade inga förväntningar innan
    Vad kul att du blev nöjd med din affär! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Varvet
    2021-08-19 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, bästa mäklaren i Övik!!!🥳
    Tack så jättemycket Jakob! Det var så kul att sälja erat hus, nu ser jag framemot förvandlingen ni gör med erat nya! :) /Emma HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Hoppades på snabb försäljning och det blev det, 1 vecka .
    Härligt att höra, tack för ditt omdöme!! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-07-26 Verifierad kund
    Blev bemött på ett jättebra sätt. Har kännt oss i trygga händer med HusmanHagberg och fortfarande känner det när köpet inte är helt klart än då nya ägarna får tillträde om några månader. Våra förväntningar var att få lägenheten såld för utgångspriset iallafall och mer fick vi. Vi fick bra återkoppling vilket underlättade väldigt mycket. Supernöjd med att ha anlitat HusmanHagberg då hela processen kändes så proffesionell.
    Tack så jättemycket Elinn för din fina rekommendation! Det är alltid kul när gamla kunder återvänder och man får hjälpa till när det är dags att sälja! :) /Emma HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Själevad
    2021-07-22 Verifierad kund
    Ett mycket proffsigt och levande bemötande där våra behov blev sedda. Blev uppdaterade om förändringar och fick flera bra tips om hur vi skulle agera och gå vidare i prosessen. Vi är mycket nöjda!
    Kommer absolut rekomendera HusmanHagberg till andra!
    Tack Yvonne, vad glada vi blir att ni är så nöjda med vår mäklartjänst. Det bästa betyget vi kan få är kunder som rekommenderar oss vidare, det är så värdefullt för oss! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Själevad
    2021-07-20 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemött av Maja. Valet av mäklare avgjordes av att hon var så engagerad och verkligen kändes personlig samt intresserad.
    Tack Conny, vad kul att höra! Lycka till med nya bostaden nu! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Kroksta
    2021-07-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam personal/ägare. Har absolut levt upp till förväntningarna. Dock fick jag aldrig frågan om hur vi ville ha budgivningen på nätet vid vår försäljning...
    Allt gick klanderfritt gällande Lindblomsvägen 1
    Tack så mycket Magnus för din feedback! Nu hoppas jag du coh tjejerna får det bra på Lindblomsvägen! :) /Emma HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Kroksta
    2021-07-02 Verifierad kund
    Jag är så nöjd med allt! Emma är en pålitlig och proffsig mäklare . Skulle rekommendera Husmanhagberg till alla jag känner 😊
    2021-06-16 Verifierad kund
    Proffsig mäklare som vi alltid blir bemött på en trevligt och ärligt sätt. Går bra att diskutera och fundera med.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-06-12 Verifierad kund
    Bra o trevligt bemötande. Allt var proffsigt.
    • Domsjö
    2021-06-09 Verifierad kund
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Emma fick uppdrag att sälja mitt Br radhus. Min förväntningar och önskemålen uppfylldes mer än 100% - kan med gott hjärta rekommendera HusmanHagberg 🍀
    2021-06-07 Verifierad kund
    Supertrevlig personal, lätt att få kontakt med och väldigt tillmötesgående. Rekommenderar!
    2021-06-02 Verifierad kund
    Vi sålde vårt hus.

Mäklaren agerade mycket snabbt och professionellt. Hennes bemötande var entusiastiskt. Hon lyssnade på oss och kom med goda och värdefulla råd.

Företaget levde upp till och över våra förväntningar. Vi skulle inte tveka att rekommendera HusmanHagberg.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Pigg och alert, trevlig mäklare Emma. Köpte villa snabbt och smidigt.
    • Bergom
    2021-05-05 Verifierad kund
    Vi köpte en villa, med Maja Sellgren som mäklare. Och det har löpt smärtfritt hitintills.
    Mycket väl bemötta och kan sin sak.
    2021-03-28 Verifierad kund
    Maja på Husman Hagberg i Örnsköldsvik är positiv och professionell. Hon sålde min villa på bara några veckor.
    2021-03-24 Verifierad kund
    Utmärkt utfört uppdrag snabbt o smidigt mycket nöjd
    Kan varmt rekommendera
    Mycket näjd
    • Högland
    2021-03-23 Verifierad kund
    Vi har sålt vårt hus och upplevde en bra känsla och ett bra stöd från första kontakten och genom hela försäljningsprocessen. Uppfyllde våra förväntningar på ett utmärkt sätt.
  • Fredrik S
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Högland
    2021-03-18 Verifierad kund
    Hade höga förväntningar & dom infriadess av Öviks bästa mäklar tjej !!