HusmanHagberg Örnsköldsvik

HusmanHagberg Örnsköldsvik

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik!

Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet när det kommer till just bostäder. Vi är såklart fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa vårt arbete utefter dina önskemål. Kontakta oss så får du veta mer om dina möjligheter här i Örnsköldsvik!

Läs vad 102 kunder tycker om HusmanHagberg Örnsköldsvik 2

• sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-06-12
    Bra o trevligt bemötande. Allt var proffsigt.
    2021-06-09
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Emma fick uppdrag att sälja mitt Br radhus. Min förväntningar och önskemålen uppfylldes mer än 100% - kan med gott hjärta rekommendera HusmanHagberg 🍀
    2021-06-07
    Supertrevlig personal, lätt att få kontakt med och väldigt tillmötesgående. Rekommenderar!
    2021-06-02
    Vi sålde vårt hus.

Mäklaren agerade mycket snabbt och professionellt. Hennes bemötande var entusiastiskt. Hon lyssnade på oss och kom med goda och värdefulla råd.

Företaget levde upp till och över våra förväntningar. Vi skulle inte tveka att rekommendera HusmanHagberg.
    2021-05-10
    Pigg och alert, trevlig mäklare Emma. Köpte villa snabbt och smidigt.
    • Bergom
    2021-05-05
    Vi köpte en villa, med Maja Sellgren som mäklare. Och det har löpt smärtfritt hitintills.
    Mycket väl bemötta och kan sin sak.
    • Gene
    2021-03-28
    Maja på Husman Hagberg i Örnsköldsvik är positiv och professionell. Hon sålde min villa på bara några veckor.
    2021-03-24
    Utmärkt utfört uppdrag snabbt o smidigt mycket nöjd
    Kan varmt rekommendera
    Mycket näjd
    2021-03-23
    Vi har sålt vårt hus och upplevde en bra känsla och ett bra stöd från första kontakten och genom hela försäljningsprocessen. Uppfyllde våra förväntningar på ett utmärkt sätt.
  • Fredrik S
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2021-03-18
    Hade höga förväntningar & dom infriadess av Öviks bästa mäklar tjej !!
    2021-03-07
    Sålde bostadsrätt och fick den service jag förväntade mig.
    2021-03-06
    Kunnig och bra bemötande, köpte en tomt
    • Bjällsta
    2021-02-12
    Hon sålde min fastighet , en mycket bra mäklare ,bra bemött, det gick snabbare än vad jag trodds, allt gick väldigt bra .
    • Banafjäl
    2021-02-02
    Vi är supernöjda med HusmanHagberg och Maja som mäklare. Positiv, kompetent och hållit en bra dialog med oss som säljare. Vi har känt oss trygga genom hela processen och skulle varmt rekommendera henne!
    • Ås
    2021-01-29
    Bra bemötande. Rimlig värdering. Smidigt.
    2020-12-31
    Vi är mycket nöjda med Husman Hagbergs sätt att hantera försäljningen av vårt hus.
    Vad roligt att höra Kerstin, tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Bjästa
    2020-12-23
    Blivit vänligt och professionellt bemött, i samband med köpet av bostadsrätten. Rekommenderar HusmanHagberg både som säljare och köpare.
    Tack så mycket för dina ord Eva, en rekommendation är det bästa betyget vi kan få :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-12-19
    Proffsigt, personligt och tryggt med Maja som mäklare! Superbra kommunikation och tydligt. Bästa tänkbara 🤩
    Härligt, vad roligt att Maja levde upp till era förväntningar! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-12-19
    Vi är verkligen supernöjda med Maja och HusmanHagberg som mäklare! Maja sålde vår villa och har varit mycket proffsig och seriös under hela processen. Vi förväntade oss såklart att få hjälp genom processen med allt från värdering till foto och kontrakt men är mer än nöjda över allt som gjorts! Fantastiska foton, film och beskrivning av huset. Visningar och försäljningsprocessen löpte på snabbt, smidigt och effektivt. Därefter löstes kontraktsskrivning utomordentligt trots att vi som säljare och köparna satt på olika håll. Verkligen flexibelt. Sammantaget är vi som sagt jättenöjda och kan verkligen rekommendera HusmanHagberg och Maja som mäklare.
    Tusen tack Tobbe för dina ord och din rekommendation! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-12-09
    Sålde en 1:a på 24,5kvm, Ångermanlandsgatan 18, Örnsköldsvik. Superbra service, snabbt och smidigt. Informativ om hur hela processen skulle gå till och påpekade några faktorer som var bra att tänka på. Amanda Lundberg från HusmanHagberg Örnsköldsvik är den första mäklare som jag har haft, och det gick över mina förväntningar om hur försäljningen gick till. Tillmötesgående, professionell och driven mäklare, uppskattade verkligen all rådgivning som gavs för att jag ska kunna konkretisera mina beslut, då bosten blev såld snabbt och till den önskade beloppet. :)
    Tack för att du tagit dig tid att utvärdera vår tjänst och vårt arbete. Vad härligt att höra att Amanda inte bara levererade en bra tjänst utan även överträffade dina förväntningar! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-28
    Amanda är en duktig och driven mäklare. Snabb kontakt trevligt bemötande och allt gick otroligt smidigt. Jag är mycket nöjd anlitar mer än gärna Amanda igen.
    //André
    Tack André, att vilja anlita oss igen är det bästa betyget du kan ge! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • Dalia K
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-28
    Fantastisk upplevelse, hårt arbetande tjejer, livliga och energiska, trevliga, ger oss sina bästa ansträngningar, verkligen är jag tacksam, tack
    Tack Dalia för din rekommendation, alla orden värmer! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-16
    Vi har sålt bostadsrätt Terrassen örnsköldsvik, 115 kvn 4 rum och kök. Tillträde 210430. Mäklaren Emma Lind, utförde sitt uppdrag på ett av oss respekterat och godkänt sätt. Vi kan mycket väl rekomdera henne till vänner bekanta, som behöver förslag på mäklsre.
    Anders
    Tack Anders och Eivor! Jag blir så glad om ni vill rekommendera mig till vänner och bekanta! Nu hoppas jag att ni kommer få det bra i er nya, fina lägenhet. HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-16
    Tillmötesgående, lätt att samarbeta med. Fantastiska personer som jobbar på kontoret i Örnsköldsvik.
    Tack Lejla, vad glada vi blir över ditt betyg! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-14
    Vi har köpt tomt. Trevlig, personlig och aktiv mäklare.
    Tack Anna, lycka till med husbygget! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-11-14
    Verkar påläst och aktiv, trevlig och personlig🙂
    Tack för din rekommendation Andreas och lycka till med bygget! :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-21
    Jag har köpt en villa. Mäklaren har varit mycket professionell och hela tiden återkopplat och informerat. Stort plus!
    Tack så mycket för ditt omdöme Peter och välkomna till Örnsköldsvik! :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Gimåt
    2020-10-21
    Väldigt professionell och hjälpsam. Rekommenderar starkt till blivande säljare.
    Tusen tack för din rekommendation och vi blir så glada om du vill rekommendera oss vidare! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-16
    Vi har nyligen sålt en villa utanför Örnsköldsvik. Vi fick bra hjälp av Emma som är en erfaren mäklare och öppen och trevlig som person.
    Det tog ett tag innan det kom igång med spekulaterna, och under den tiden saknade vi uppdateringar om vad som hände. I övrigt har det fungerat mycket bra och jag tror att både vi och köparna känner oss nöjda nu.
    Så härligt att vi till slut kom i mål och att både ni och köparna blev nöjda med affären! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-04
    All hantering och bemötande helt ok
    Tack för ditt omdöme. Hoppas du kommer trivas i huset! :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-10-04
    Har både köpt och sålt bostad via samma mäklare.

Är speciellt nöjd med uppföljningen vi fått. Vi har aldrig behövt undra eller känna oss ovetandes.

Mycket bra bemötande.
    Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att allt funkat så bra! Vi är glada att vi fått hjälpa till med både köp och försäljning. HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-08-03
    Köpt villa, mäklaren är känd sen ungdom.
    Professionella bemötanden.
    Trygg känsla rakt igenom!
    Vad roligt att höra att allt gått smidigt och att känslan varit bra! Tack för att du tog dig tid att svara på denna enkät. HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-07-08
    Fritidshus försäljning. Inga problem & svar på alla mina frågor. Enkel försäljning & pappers göra blev flexibelt.
    Toppen! Tack för ditt fina omdöme! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-07-06
    Vi har nyligen köpt ett fritidshus genom HusmanHagberg. Trots att vi är bosatta utomlands och har köpt ett hus i Sverige har vi med hjälp av HusmanHagberg haft en mycket smidig köpeprocess. Det hela har gått över förväntan och vi har känt oss både väl bemötta och väl informerade. Vi kan endast varmt rekommendera HusmanHagberg!
    Tack så mycket och vad skönt att höra att ni upplevde att allt gick smidigt! Att köpa en fastighet är en stor affär och att göra det från ett annat land kan ibland upplevas krångligt och svårt. Då är det kul att höra att vi lyckats hjälpa er på ett bra sätt med själva köpprocessen! Hoppas ni kommer få många härliga minnen i ert fritidshus! HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-06-26
    Dålig kommunikation, att få kontakt med mäklare.
    Dåligt sätt att hantera ett köp med alla detaljer som bör ingå - inga frågor om besiktning eller ens om man har lånelöfte, ens efter budvinst.
    Trevlig mäklare som person men det finns mycket kvar att önska för ett optimalt betyg.
    Även efter kontraktskrivning känns det som det fattas specifika detaljer för övertagande.
    Hej Jens, vad tråkigt att du upplever att kommunikationen varit dålig. Vi tar åt oss av din feedback och kommer kontakta dig för att säkerställa att du får svar på detaljerna som du funderar över inför övertagandet av ditt fritidshus. Mvh HusmanHagberg Övik HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-04-27
    Vi har både köpt vårt nya hus och sålt vårt gamla hus med hjälp av Emma Lind. Vi har känt oss trygga hela vägen. Emma är väldigt lugn, proffsig och effektiv Mäklare. Vi är supernöjda.
    Tack så jättemycket för din rekommendation Anna! Det har varit så roligt att få följa er genom flera fastighetsaffärer! Nu väntar jag bara med spänning på att se vad du gör med erat nya hus :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-04-27
    Vi har haft Emma på Husman Hagberg i Örnsköldsvik både när vi sålde vårt hus samt köpte nytt!
    Vi har bara lovord att säga om Emma, det sätt hon skötte affärerna samt det vänliga men ändå proffsiga bemötandet
    Kort sagt så är vi är jättenöjda!
    Tack, tack, tack! Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-04-23
    Bra bemötande. Trevlig och korrekt.
    2020-04-07
    Väldigt bra,bra tillmötesgående och lyhördhet efter kundens behov och Inge problem alls,allt vara i topp
    Tack så mycket för din rekommendation Adam, den värmer! Vi hoppas ni och lilla bebisen kommer trivas bra i ert fina hus :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
  • Carita S
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Hörnett
    2020-03-09
    Vi lyckades med hjälp av Emma Lind lägga ut, sälja och överlåta vårt hus på bara 5 veckor! Emma var saklig, seriös, lättsam, hjälpsam, lätt att förstå så 5+ på hela upplevelsen!

Med varma hälsningar,
    Carita Sjöberg
    Tack så jättemycket Carita! Det var så roligt att få förtroendet att sköta försäljningen av just ert hus! :) HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-02-10
    Jag köpte ett hus. Bemötandet kunde inte vara bättre tycker jag, det var inga konstigheter alls och hon var jättetrevlig.

Hon överträffade mina förvätningar och jag är jättetacksam för hjälpen jag fick.

Allt var proffsigt, tack så mycket!
    Tusen tack Sebastian! Jag hoppas du trivs i huset, du vet var du ska vända dig om du behöver en värdering eller hjälp med bostadsfrågor :D Allt gott! Mvh Emma HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2020-02-01
    Sålt ett hus. Bra bemött, förväntade mina förväntningar. Mycket nöjd.
    2020-01-25
    Mycket trevligt bemötande men en sämre återkoppling på våra frågor och budgivning.
  • sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Haffsta
    2019-12-30
    Vi har sålt vår gård o hade Maja som mäklare,
    Maja var alltid tillmötesgående vad än det gällde,ringde o meddelade så fort det hände nåt, kan inte ha varit bättre
    2019-10-20
    Sålde vår villa. Mycket bra bemötande. Levererade över våra förväntningar. Sakliga o kunniga. Fixar det mesta. Rekommenderas det varmaste.
    Hej Kenneth! Tack för er fina rekommendation, extra roligt när vi är involverade i både köp - och försäljning. Tusen tack för förtroendet, det var ett roligt och spännande uppdrag att genomföra. HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2019-10-20
    Köpt en villa! Blev väldigt bra bemötta och är jättenöjda med mäklaren!
    Roligt att höra Martina! Vi tackar ödmjukast för din fina rekommendation och hoppas vi ses framöver! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Svartby
    2019-10-14
    Vi sålde en villa. Vi hade via tidigare erfarenheter fått uppfattningen att vår villa var svårsåld men med stylinghjälp av bästa Anna Sehlin och ett rimligt utgångspris så var huset snabbt sålt. Trevlig, glad, kunnig och hjälpsam mäklare!
    Tack för allt, nu börjar vårt nya efterlängtade liv i lägenhet! 🙂
    Tack Jenny! Det är roligt att kunna hjälpa till med våra erfarenheter om vad både styling - och prissättning gör för skillnad! Modigt av er att testa, vilket ledde till fina resultat! Stort tack för förtroendet! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    2019-10-03
    Allt verkade bra är ju inte klar med affären än så det är ju inte lätt att veta helheten än
    Tack för rekommendationen, vi ska se till att allt löper på lika bra fram till tillträdet och därefter. HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Svartby
    2019-10-01
    Bra bemötande och kunnande mäklare
    Tack för din fina rekommendation Elin! HusmanHagberg Örnsköldsvik
    • Järved
    2019-09-27
    Jag har köpt en villa
    Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med vid frågor under processens gång.
    Allmänt nöjd med köpet och vår upplevelse av mäklaren
    Tack Martin! Vilken fin rekommendation. Vårt mål är att både säljare och köpare ska bli så nöjda att ni gärna rekommenderar oss vidare - vilket är ett fantastiskt betyg, tack! HusmanHagberg Örnsköldsvik