Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik HusmanHagberg HusmanHagberg Örnsköldsvik

HusmanHagberg Örnsköldsvik

Storgatan 31A, 891 34 Örnsköldsvik — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Örnsköldsvik!

Här i Örnsköldsvik hittar du allt från fin natur till bra kommunikationer, skön stämning och självklart ett gäng glada och engagerade fastighetsmäklare. Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären häromkring. Vi kan både området och marknaden, och tillhör en kedja med lång erfarenhet när det kommer till just bostäder. Vi är såklart fria från försäkringsbolag och banker och kan anpassa vårt arbete utefter dina önskemål. Kontakta oss så får du veta mer om dina möjligheter här i Örnsköldsvik!

Läs vad 14 kunder tycker om HusmanHagberg Örnsköldsvik

• Elinn Å
    Elinn Å skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jättebra bemötande av mig som köpare. Känns som en väldigt duktig mäklare.

Upplevelsen är att den här mäklaren kommer jag rekomendera till andra Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Sålt villa
    Mycket trevliga och hjälpsamma :) Läs mer
  • Ewa-Lotta L
    Ewa-Lotta L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Att sälja min villa var ett stort beslut, men med ett proffesionellt bemötande redan vid första kontakten kände jag mig trygg. Jag har blivit guidad på ett tryggt sätt genom hela processen. Kan varmt rekommendera Husman Hagberg Örnsköldsvik. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Trevlig och kunnig mäklare som ger ett bra och seriöst intryck och lägger ner energi på att få till bra annons mm. Läs mer
  • Anna Greta S
    Anna Greta S skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Bemötande på Husman Hagberg är mycket godkänt. mäklare maja i Örnsköldsvik som var vår säljare gjorde ett mycket bra jobb med allt. Läs mer
    2018-03-27 Emma L svarar Anna Greta S
    Tack för er rekommendation och vad roligt att ni är så nöjda :) Glad påsk! Mvh Maja och Emma
  • Mathilda N
    Mathilda N skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Väldigt nöjd med Husman Hagberg i Örnsköldsvik både när jag sålde gården o köpte hus. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande. Positiv och ingav förtroende. Läs mer
  • Andrea L
    Andrea L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Glad och positiv mäklare som man fattade tycke för direkt! Tillmötesgående och proffsig! Läs mer
  • Deborah B
    Deborah B skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Mäklaren levde mer än väl upp till vår förväntan. Trevlig, proffsig, lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jätte bra bemötande och väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Fick ett bra bemötande och det känns som vi känner varandra fastän vi inte haft mycket kontakt. Läs mer
    2017-12-22 Emma W svarar Anders J
    Tack för din rekommendation! God jul och gott nytt år! Önskar Emma och Maja
  • Anna Maria M
    Anna Maria M skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Jag fick ett vänligt och professionellt men avslappnat bemötande. Läs mer
    2017-12-21 Emma L svarar Anna Maria M
    Tack för din rekommendation! God jul och gott nytt år! Mvh Emma och Maja
  • Inga H
    Inga H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Framförallt uppskattar jag Emma Linds professionella sätt att hantera försäljningen av bostadsrätten på distans, både vad gäller information, muntligt och skriftligt via tillgängliga kanaler, men även praktiskt genom att onödiga resor kunde undvikas för mej boendes på annan ort.
    Även hennes kollega Maja har bistått med handlingar utan dröjsmål. Jag uppskattar även den korrekta och smidiga hanteringen av nödvändiga fullmakter för genomförandet av försäljningen. Kan varmt rekommenderas för försäljning av bostadsrätter i Övik.
    /A Hägglund Läs mer
    2017-12-20 Emma L svarar Inga H
    Tack så mycket för dina ord Anders! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Mvh Emma
  • Mats H
    Mats H skrev om HusmanHagberg Örnsköldsvik
    Lite upp och ner. Väldigt trevlig stundvis, väldigt stressad stundvis och vid ett tillfälle gick mäklaren i affekt och började spekulera mycket om hur andra möjliga köpare skulle ha tänkt och gjort. Vilket naturligtvis är helt ovidkommande.

Som köpare är det ingen som för min talan utom jag själv, och om mäklaren då börjar spekulera i vad andra människor hypotetiskt skulle ha tänkt tillför inte situationen någonting. Jag måste få ha min åsikt utan att bli dumförklarad. Läs mer
    2017-12-22 Emma W svarar Mats H
    Hej Mats!
    Tack för din rekommendation! Vi tycker självklart det är väldigt tråkigt att vår tjänst inte levt upp till dina förväntningar. Vi strävar ständigt efter att hålla hög kvalitet och att få nöjda kunder. Vi kommer kontakta dig personligen för att reda ut vad som har gått snett.

Väl mött! Emma & Maja

Storgatan 31A, 891 34 Örnsköldsvik