Philip Andersson

Philip Andersson

Philip Andersson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Philip Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Philip Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.9. Philip Andersson har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

153 omdömen om Philip Andersson

Sedan starten hos Reco 2020
Vilma G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Hagastaden

Vi köpte lägenhet med Philip som mäklare vilket kändes tryggt och bra!

Jakob G
Vasastan Hagastaden

Bra mäklare. Seriöst intryck. Ibland fick man vänta på svar för länge

Moa K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Hagastaden

Smidig försäljningsprocess. Hanterat på ett sätt som gjorde att jag som säljare kände mig trygg hela vägen.

Peter H
Vasastan Norrmalm

Ger ett genuint och ärligt intryck

Navid B
Östermalm Norra Djurgården

Philip har varit en riktig klippa i min försäljning. Bra kommunikation och tydlighet som har varit en stor trygghet. Hans engagemang, stora lokalkännedom och erfarenhet gjorde dem stora besluten man tar vid en försäljning lättare att göra. Sist men inte minst är Philip också väldigt trevlig, driven och nogrann. Allt som man letar efter i min åsikt när man letar efter en mäklare i min åsikt, jag hade alla gånger anlitat Philip igen!

Rikard H
Vasastan Odenplan

Effektiv och proffsig med hög servicekänsla, tack för en smidig affär 👍😄

Håkan R
City Norrmalm Vasastan

Gjort ett antal bostadsaffärer genom åren och Philip är en av de bästa jag stött på. Kom i kontakt med honom som köpare den här gången. Med vänlig hälsning, Håkan

Tomas G
City Norrmalm Vasastan

Professionell och ansvarstagande för både säljare och köpare. Kan rekommenderas.

Catrin M
Östermalm

Philip motsvarade alla våra förväntningar! Han är professionell, kunnig, tillgänglig och mycket trevlig. Han var mycket noggrann genom hela processen och vi kände stort förtroende för honom. Vid vår nästa försäljning kommer vi att anlita Philip igen!

Viktor L
Vasastan Odenplan

Philip skötte visningar och kontakt väldigt väl. Det enda som eventuellt skulle kunnat varit annorlunda var att hålla mig (första budgivare) lite bättre underrättad under dem sista 24h innan budgivningen var klar. Hade förväntat mig ett samtal eller sms under måndagen 15 januari i samband med att budgivningen fortfarande stod still.