Philip Andersson

Philip Andersson

Philip Andersson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Philip Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Philip Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 5.0. Philip Andersson har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

165 omdömen om Philip Andersson

Sedan starten hos Reco 2020
Oskar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Hagastaden

Proffsig genom hela processen!

Gunilla J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Vi fick en omedelbar kontakt. han var professionell, korrekt och öppen i sitt sätt. Han synes vara en person som brinner för sitt yrke. Jag kände mig trygg genom hela processen. Jag har mött många mäklare i livet och normalt inte haft så god insyn i processen - det var en bra erfarenhet. Hela köpprocessen flöt på, vi hade regelbundna avstämningar. Kan varmt rekommenderas.

Filippa S
Östermalm

Philip är en fantastisk mäklare som är lyhörd, flexibel och kompetent. Jag har bra erfarenhet av att sälja min lägenhet med Philip och kan varmt rekommendera andra som går i säljtankar att vända sig till honom.

Alexander S
Östermalm

Vi är supernöjda med Philip som på ett proffsigt och framåtlutat sätt hjälpt oss att sälja vår fina lägenhet! Som småbarnsföräldrar har vi uppskattat flexibiliteten och Philips engagemang och positiva energi.

Henrik W
Östermalm

En väldigt smidig process tack vare Philips projektledning och expertis. Han är dessutom väldigt trevlig och pålitlig och kunde leverera gott resultat över prisförväntan i en ganska tuff marknad. Rekommenderar starkt

Staffan R
Östermalm

Jag fick ett stort förtroende till Philip redan vid vårt första mötet, men jag ville ändå känna pulsen på fem olika mäklare till, bara för att få mer erfarenheter hur en mäklare jobbar osv. (Min första försäljning). Det blev några tuffa veckor för mig att välja och värdera osv osv, men Philip sopade slutligen rent den långa banan, så valet blev sen väldigt självklar! Philip är en väldigt trevlig och tillmötesgående och förtroendegivande person (som sagt), och ”Philip visade tydligt sina muskler”, redan vid vår första träff, som i slutänden visade sig vara sann! Omega stort tack Philip! 👍

Lucas J

Alert, trevlig, kunnig. Rekommenderar

Wilma M
Vasastan Atlas

Bra mäklare med snabbt agerande!

Amalia M
Vasastan Odenplan

Det har funkat jättebra att sälja min lgh med hjälp av Philip. Han håller mig som säljare informerad och lyckades få till et mkt bra avslut på budgivningen givet förutsättningarna.

Håkan L
Vasastan

Kompetent och professionell. Vi är mycket nöjda med denna trevliga mäklare. Rekommenderas varmt.