HusmanHagberg Skellefteå

Nygatan 61, 931 30 Skellefteå — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Skellefteå!

Som din mäklare i Skellefteå strävar vi efter att vara det självklara valet både när det kommer till försäljning och köp av bostad.

Letar du bostad i Skellefteå, Burträsk, Sunnanå, Norrböle, Moröhöjden, Morön, Getberget med omnejd. Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare. Vi har den lokalkännedom som krävs för att din bostadsaffär ska bli den bästa möjliga.

Går du i säljtankar och funderar på att sälja din bostad så är du varmt välkommen att be om en fri värdering av din bostad hos oss.

Läs vad 17 kunder tycker om HusmanHagberg Skellefteå

• 2020-09-28

Elisabeth O skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Bra bemötande, seriöst och engagerat. Bra på att informera och att följa upp frågor. Mycket bra!! Läs mer
  • 2020-09-28

Emil B skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Sålde en Bostadsrätt åt mig. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Krister E

2020-09-26

Krister E skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Köpt en 3 rums lgh 80kvm med stor inglasad balkong i söder 12kvm. Fick möjlighet att se lgh och buda före ordinarie visning.
    Har också goda kontakter med person i HSB styrelsen som underlättade mitt beslut att köpa lgh. Mycket bra bemötande från mäklaren och rättvis budgivning. Läs mer
  • 2020-09-22

Patricia Erika A skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Emelie Edergard sålde vår villa, vi är väldigt nöjda med Emelie och resultatet! Läs mer
  • 2020-09-22

Cornelia N skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Då vi valde att sälja vår lägenhet så var det inga funderingar på vilken mäklare vi skulle vända oss till.

Emma Bodén på Husmanhagberg Skellefteå är en oroligt kunnig, driven och fantastiskt trevlig mäklare. Hon jobbar konstant efter kundens önskemål och bästa vilket ger ett enormt förtroende.

Vår affär, tack vare Emma, blev otroligt smidig och vi fick sålt redan före visning.
    Det gäller att välja rätt mäklare - vi valde Emma och det hade inte kunnat bli bättre!
    Väldigt nöjda säljare! Läs mer
  • 2020-09-21

Liselotte N skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Kunnig och noggrann och hjälpsam. Tillmötesgående utan att vara pushig. Läs mer
  • 2020-09-20

Frida J skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Tack Emelie och HusmanHagberg för att försäljningen av lägenheten gick så fantastiskt bra, smidigt och snabbt.
    Rekommenderar verkligen varmt att ta hjälp av Emelie och hennes kollegor. Läs mer
  • 2020-09-17

Albin V skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Fantastisk mäklare, kunde inte varit nöjdare! Läs mer
  • 2020-09-14

Thyra L skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Jag har sålt en lägenhet med Emelie som mäklare.
    Hon är en fantastiskt trevlig och kunnig mäklare med ett otroligt driv!
    Hon lyckades sälja lägenheten, inte bara rekordsnabbt utan även till ett rekordpris.

Jag ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-09-13

Linnéa A skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Emelie hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar till alla. Engagerad, alltid tillgänglig, hjälpsam och otroligt kunnig!
    Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer

PONTUS V skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Köpte min första bostadsrätt. Allt har gått smidigt till med ett otroligt bra bemötande.
    Mäklaren (Emelie) var professionell och snabbt kontaktbar under hela affären, skulle varmt rekommendera dem! Läs mer

John Michael S skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Har sålt ett fritidshus. Är väldigt nöjd med min mäklare (Emelie), så levde upp till alla förväntningar och lite till. Otroligt proffsig och närvarande från första kontakt. Alltid lätt att få tag på, och har hållit mig uppdaterad under hela försäljningen. Fantastisk mäklare som jag gärna använder vid min nästa fastighetsaffär. Läs mer

Maud Elisabeth S skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Har sålt fritidshus.
    Allt har gått smidigt, bra engagemang, positiv och professionellt bemötande.
    Kan verkligen rekommendera dom. Läs mer
  • 2020-09-02

Clarisse M skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Great experience..kind and supportive broker Läs mer
  • 2020-08-25

Helen L skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Jag har köpt bostadsrätt. Har fått bästa tänkbara bemötande. De var till stor hjälp då jag var i behov av snabb visning av lägenheten. Jag är tacksam att det gick att få till en snabb affär. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2020-08-31 HusmanHagberg Skellefteå svarar Helen L
    Hej Helen,
    VI är glada att vi kunde vara till hjälp och att ni fick bli köpare av en superfin lägenhet!
    Varma grattis från oss!!
    Emma, Emelie & Michelle
  • 2020-08-25

Tom M skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    vi sålde en 1:a det gick supersnabbt och Emma var jätte duktig och professionell
    10/10 poäng Läs mer
    2020-08-26 HusmanHagberg Skellefteå svarar Tom M
    Så tacksam för förtroendet och det har varit ett nöje att hjälpa er med eran bostadsförsäljning. :)
    Mvh Emma Emelie & Michelle
  • 2020-08-20

SUSANN M skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Helt fantastiskt team, så proffsigt från början till slut. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-08-22 Emelie E svarar SUSANN M
    Susanne & Stefan. Det har varit ett sant nöje att vi fått förtroendet att hjälpa till i samband med er bostadsförsäljning.
    Nöjet ligger på vår sida och vi är så glada att ni uppskattar vår hjälp.
    Vi tror innerligt på att vi kan och vill göra skillnad och vi är glada att även ni känner och uppskattar det.
    återigen -TACK! Vi ses snart igen:)
    Kramar från Emelie Michelle & Emma

Nygatan 61, 931 30 Skellefteå