Läs vad 48 kunder tycker om HusmanHagberg Skellefteå 2

• 2021-01-15
    Mycket positivt, enkelt å lätt kommunicerat😃
    Carina F
    • 74.0 m²
    • Morön/Getberget
  • 2021-01-14
    Vi har med hjälp av Emelie sålt vårt hus på Älvsbacka på distans. Vi bor utomlands och hon har varit en stjärna! Stöttat, och supportat och fått oss att känna oss trygga i hela processen. Vi är så nöjda och kunde inte få bättre hjälp.

Rekommenderas varmt!
    Linda G
    Linda G
    • 176.0 m²
    • Älvsbacka
  • 2020-12-23
    Har köpt ett radhus, budgivning och kontraktsskrivning samma dag, smidigt och tryggt. Mycket bra bemötande och snabb återkoppling.
    Emelie V
    • 156.0 m²
    • sjungande dalen
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
  • 2020-12-22
    Köpt bostadsrätt - hela upplevelsen var smidig och tydlig.
    Pettersson J
    • 72.0 m²
  • 2020-12-22
    Köpt Torsgatan 29e i Skellefteå, Emelie var supertrevlig och kompetent. Hög servicenivå och snabba återkopplingar.
    Eva H
    • 79.0 m²
  • 2020-12-22
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren var påläst, trevlig och hjälpsam på alla sätt och vis. Ordning och reda på allt så vi tycker det har flutit på väldigt bra.
    Jan S
    • 58.5 m²
  • 2020-12-18
    Funderade på att sälja min etta så bokade in en värdering av lägenheten. Den las ut på ”kommande” och nån enstaka vecka senare skrev vi kontrakt! Från en tanke till en snabb, smidig försäljning till drömpris!! Superfin kontakt med mäklaren. Rekommenderar till dig som funderar på att sälja att höra av sig till Emelie eller någon annan av de duktiga mäklarna! :)
    Sofia N
    • 27.0 m²
  • 2020-12-16
    Sålt ett radhus tillhör dödsbodelägare till fastigheten
    Mäklaren får högsta betyg, mäklaren överträffade förväntningarna med råge
    Mycket bra på att informera och hålla kontakt med säljaren
    Benn Arne H
    • 156.0 m²
    • sjungande dalen
  • 2020-12-10
    Utomordentligt god förmedlare, mycket trevliga förmedlare redan från första dagen vi träffade dom, så med andra ord så är vi helt nöjda och vill på detta sett rekommendera dessa till andra människor som ska sälja sin fastighet.
    Så än en gång stort tack för hjälpen
    Med vänliga hälsningar
    Bo och Britt Lindgren
    Bo Lennart L
    • 117.0 m²
    • Skelleftehamn
  • 2020-12-07
    Enkla och bra att jobba med.

Proffsig och kunnig personal.

Ett fantastiskt val om du ska välja mäklare!
    Oscar N
    • 40.0 m²
  • 2020-12-06
    Emelie sålde våran lägenhet rekordsnabbt.
    Vi är jättenöjda med resultatet och kan varmt rekommendera henne.
    Per och Britt-Eva
    Per L
    • 91.0 m²
  • 2020-12-05
    Snabb,tydlig, positivt.påläst!!
    Magnus L
    • 95.5 m²
  • 2020-11-26
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Julia, proffsigt och trevligt bemötande. Snabb och smidig försäljning! Vi tog även styling och ångrar det inte en sekund, mycket bra jobbat, rekommenderar verkligen Husmanhagberg 😊
    Cecilia Hillevi B
    • 90.0 m²
    • Lövånger
  • 2020-11-26
    Jag har sålt en 2.a med hjälp av Emelie Edergard
    På ett proffsigt och trevligt sätt så har hon sålt den snabbt och smidigt!
    Har anlitat henne tidigare så jag förväntade mig samma nivå som tidigare!
    Mycket nöjd med försäljningen och Emelie Edergard !!
    Jörgen H
    • 71.5 m²
  • 2020-11-22
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Emelie på HusmanHagberg. Vi blev bemötta väldigt bra och Emelie har varit
    proffsig, genuin och trygg under hela processen.

Vi är supernöjda och rekommenderar varmt Emelie!
    Fanny L
    • 95.5 m²
  • 2020-11-17
    Vi har sålt vår lägenhet och är toppennöjda med det stöd och all den hjälp vi fick av vår mäklare Emma genom hela processen.

Professionellt bemötande från början till slut och en lyckad bostadsaffär sammanfattar upplevelsen.
    Tobias R
    • 41.0 m²
  • 2020-11-12
    Jag sålde en bostadsrätt på 73 m2.

Vart väldigt positiv efter första mötet med mäklaren. Jag tog även styling. Allt skötes snabbt och enkelt och jag behövde inte göra nånting förutom att lyssna på deras råd. och jag är helt säker på att pga av deras fina arbete fick jag ett bra pris för min bostad. jag är väldig nöjd.

Jag kommer att rekommendera HusmanHagber till alla som som behöver hjälp med att sälja sin bostad.
    Lina E
    • 73.0 m²
  • 2020-11-04
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett trevligt och väldigt proffsigt sätt som ledde till en snabb försäljning av våran bostadsrätt. Informationen angående försäljningen var på ett sätt som var fint utfört och lätt att förstå. Vi hade inte förväntat oss att det skulle leda till en så snabb försäljning med ett pris som vi var nöjda med.
    Vi kommer att rekommendera HusmanHagberg Skellefteå med toppen betyg till alla som vi hör som är i behov av mäklare.
    Thomas A
    • 104.0 m²
  • 2020-10-30
    Sålt villa, mycket bra,inga större förväntningar hade vi , de var en mycket konstig försäljning pga köparna
    Jim Reino Mikael L
    • 72.0 m²
  • 2020-10-30
    I have just bought an apartment.
    Great collaboration with the broker! Her availability and support was highly appreciated. Thank you!
    Natalia H
    • 60.0 m²
  • 2020-10-22
    Har sålt en lägenhet och allt gick hur bra som helst! Är väldigt nöjd med mäklaren!
    William M
    • 71.0 m²
    • Sunnanå
  • 2020-10-19
    Positiv, social och trivs med sitt jobb.
    Kunnig .
    Monica Viola V
    • 105.0 m²
    • Sörböle
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
  • 2020-10-19
    Som jag meddelat till mäklaren är frågan för tidigt ställd! Vänligen återkom när affären är genomförd!
  • 2020-10-17
    Köpte en lägenhet på 2 rum. Är väldigt nöjd med bemötande och hela processen.
    Robin W
    • 54.0 m²
  • 2020-10-16
    Vi har sålt vårt radhus med hjälpa av Emelie, hon har tidigare sålt en lägenhet åt oss. Valet var självklart när vi skulle sälja vår nuvarande bostad då hon har ett så otroligt driv och har ett kundbemötande utöver det vanliga. Proffsigt och hjälp med minsta lilla fråga. Kan varmt rekommendera Emelie eller någon av dom andra mäklarna på HusmanHagberg om ni ska sälja!
    Joakim S
    • 107.7 m²
    • Moröbacke
  • 2020-10-13
    Otroligt nöjd med både bemötande & utförande. Starka rekommendationer.
    Vår mäklare: Emma Bodén
  • 2020-10-12
    De höga förväntningar vi hade på förhand efter rekommendationer och recensioner kändes från första mötet med Emelie att de skulle uppfyllas, vilket de också gjorde.
    Proffsigt, genuint och en bra känsla rakt igenom gör att vi är jättenöjda och vet redan nu vart vi ska vända oss nästa gång det är dags för flytt!
    David E
    • 81.5 m²
  • 2020-10-12
    Att välja HusmanHagberg vid försäljningen av min bostadsrätt var helt rätt!✨

Oerhört bra bemötande av kunniga mäklare som verkligen kan sin sak har sett till att tillgodose och överträffa mina önskemål och förväntningar!

Lägenheten visades från sin absolut bästa sida genom fint samarbete med MS form&interiör och en flexibel mäklare som genom privatvisning gjorde försäljningen väldigt smidig.
    Martin S
    • 54.5 m²
  • 2020-10-01
    Emma gav oss en perfekt säljarupplevelse med henne kompetens, tillgänglighet och effektivitet. Utöver detta har vi även fått ett otroligt trevligt bemötande av alla på Husman Hagberg. Vi säger bara tack!
    Hanna N
    • 77.5 m²
  • 2020-09-29
    Mycket bra bemötande av såväl Emelie som Emma!
    Olle S
    • 34.0 m²
  • 2020-09-29
    Vi har sålt vår lägenhet, väldigt snabbt. All kontakt med mäklaren har varit superbra. Snabba svar, tillmötesgående och bra tips.
    Viktor K
    • 77.5 m²
  • 2020-09-28
    Bra bemötande, seriöst och engagerat. Bra på att informera och att följa upp frågor. Mycket bra!!
    Elisabeth O
    • 63.6 m²
  • 2020-09-28
    Sålde en Bostadsrätt åt mig. Trevligt och professionellt bemötande.
    Emil B
    • 63.6 m²
  • 2020-09-26
    Köpt en 3 rums lgh 80kvm med stor inglasad balkong i söder 12kvm. Fick möjlighet att se lgh och buda före ordinarie visning.
    Har också goda kontakter med person i HSB styrelsen som underlättade mitt beslut att köpa lgh. Mycket bra bemötande från mäklaren och rättvis budgivning.
    Krister E
    Krister E
    • 158.0 m²
    • Morön
  • 2020-09-22
    Emelie Edergard sålde vår villa, vi är väldigt nöjda med Emelie och resultatet!
    Patricia Erika A
    • 81.0 m²
  • 2020-09-22
    Då vi valde att sälja vår lägenhet så var det inga funderingar på vilken mäklare vi skulle vända oss till.

Emma Bodén på Husmanhagberg Skellefteå är en oroligt kunnig, driven och fantastiskt trevlig mäklare. Hon jobbar konstant efter kundens önskemål och bästa vilket ger ett enormt förtroende.

Vår affär, tack vare Emma, blev otroligt smidig och vi fick sålt redan före visning.
    Det gäller att välja rätt mäklare - vi valde Emma och det hade inte kunnat bli bättre!
    Väldigt nöjda säljare!
    Cornelia N
    • 78.0 m²
  • 2020-09-21
    Kunnig och noggrann och hjälpsam. Tillmötesgående utan att vara pushig.
    Liselotte N
    • 105.0 m²
    • Sörböle
  • 2020-09-20
    Tack Emelie och HusmanHagberg för att försäljningen av lägenheten gick så fantastiskt bra, smidigt och snabbt.
    Rekommenderar verkligen varmt att ta hjälp av Emelie och hennes kollegor.
    Frida J
    • 54.5 m²
  • 2020-09-17
    Fantastisk mäklare, kunde inte varit nöjdare!
    Albin V
    • 75.5 m²
  • 2020-09-14
    Jag har sålt en lägenhet med Emelie som mäklare.
    Hon är en fantastiskt trevlig och kunnig mäklare med ett otroligt driv!
    Hon lyckades sälja lägenheten, inte bara rekordsnabbt utan även till ett rekordpris.

Jag ger henne mina varmaste rekommendationer!
    Thyra L
    • 75.5 m²
  • 2020-09-13
    Emelie hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar till alla. Engagerad, alltid tillgänglig, hjälpsam och otroligt kunnig!
    Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Linnéa A
    • 66.5 m²
  • 2020-09-04
    Köpte min första bostadsrätt. Allt har gått smidigt till med ett otroligt bra bemötande.
    Mäklaren (Emelie) var professionell och snabbt kontaktbar under hela affären, skulle varmt rekommendera dem!
    skrev om HusmanHagberg Skellefteå
  • 2020-09-04
    Har sålt ett fritidshus. Är väldigt nöjd med min mäklare (Emelie), så levde upp till alla förväntningar och lite till. Otroligt proffsig och närvarande från första kontakt. Alltid lätt att få tag på, och har hållit mig uppdaterad under hela försäljningen. Fantastisk mäklare som jag gärna använder vid min nästa fastighetsaffär.
    John Michael S
    • 32.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
    Har sålt fritidshus.
    Allt har gått smidigt, bra engagemang, positiv och professionellt bemötande.
    Kan verkligen rekommendera dom.
    Maud Elisabeth S
    • 32.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
  • 2020-09-02
    Great experience..kind and supportive broker
    Clarisse M
    • 40.0 m²
  • 2020-08-25
    Jag har köpt bostadsrätt. Har fått bästa tänkbara bemötande. De var till stor hjälp då jag var i behov av snabb visning av lägenheten. Jag är tacksam att det gick att få till en snabb affär. Kan varmt rekommendera dem.
    Helen L
    • 45.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
    Hej Helen, VI är glada att vi kunde vara till hjälp och att ni fick bli köpare av en superfin lägenhet! Varma grattis från oss!! Emma, Emelie & Michelle

• 2020-08-25
    vi sålde en 1:a det gick supersnabbt och Emma var jätte duktig och professionell
    10/10 poäng
    Tom M
    • 45.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
    Så tacksam för förtroendet och det har varit ett nöje att hjälpa er med eran bostadsförsäljning. :) Mvh Emma Emelie & Michelle

• 2020-08-20
    Helt fantastiskt team, så proffsigt från början till slut. Kan varmt rekommenderas!
    skrev om HusmanHagberg Skellefteå
    Susanne & Stefan. Det har varit ett sant nöje att vi fått förtroendet att hjälpa till i samband med er bostadsförsäljning. Nöjet ligger på vår sida och vi är så glada att ni uppskattar vår hjälp. Vi tror innerligt på att vi kan och vill göra skillnad och vi är glada att även ni känner och uppskattar det. återigen -TACK! Vi ses snart igen:) Kramar från Emelie Michelle & Emma

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte