HusmanHagberg Skellefteå

HusmanHagberg Skellefteå

• BadgeFiveYears

Välkommen till HusmanHagberg Skellefteå! Som din mäklare i Skellefteå strävar vi efter att vara det självklara valet både när det kommer till försäljning och köp av bostad. Letar du bostad i Skellefteå, Burträsk, Sunnanå, Norrböle, Moröhöjden, Morön, Getberget med omnejd. Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare....

513 omdömen om HusmanHagberg Skellefteå

Sedan starten hos Reco 2020

Catrin H
Anderstorp

Trevliga och alltid tillhands. Verkar kunniga

Anna Rebecca N
Ostvik

Vi har endast goda saker att säga om HusmanHagberg. Matilda har varit mycket tillmötesgående och professionell från första stund. Rekommenderar starkt! 👍🏼

Anders N
Moröhöjden

"Som smort". Bra mottagande och engagemang. I bland faller ju saker på plats helt automatiskt.

Peter B
Ostvik

Eftersom allt i processen har gått bra så blir det 5/5

Emma W
Sjöbotten/ Falmark

Fantastiskt bemötande i både säljandet och köpandet av nya bostaden.

Jakob L
Getberget/Morön

Fantastiskt bemötande och med en lyhördhet som matchade våra förväntningar perfekt. Sandra får 10/10 av oss och vi har känt oss hörda och helt delaktiga i försäljningen av vår lägenhet. Tusen tack HusmanHagberg!

Tord Sune S
Gärdsmark

Snabbt och bra arbete , svarar oftast direkt på telefon och bra direkt kontakt.

Krister L
Getberget/Morön

Sandra skötte allt som ett proffs. Snabb återkoppling, snabb och bra genomgång av kontraktet.

Susanne Ulrika S
Gärdsmark

Engagerade, lyhörda, effektiva, proffisonella med fingertoppskänsla i särklass. Mäklaren Sandra Vidgren i Skellefteå gjorde ett kanonjobb vid vår försäljning. Helnöjda ❤❤

Peder P
Gärdsmark

Snabbt, enkelt och professionell!

Kerstin Maria J
Mobacken

Bra återkoppling, lätta att få kontakt med. Skulle definitivt rekommendera till andra att använda sig av

Cecilia T
Bergsbyn

Jättebra bemötande och väldigt bra stöd genom hela försäljningsprocessen. Här var man i trygga händer.

Johan Å
Bergsbyn

Mycket trevliga med ett professionellt bemötande.

Maria Teresa T
Norrböle

Jag blev bemött på ett väldigt bra och fint sätt utav mäklaren. Man hade nog ganska höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Jag känner att jag bivit bemött på ett bra sätt och känner att jag kommer kunna rekommendera denna firma till mina vänner.

Katarina L
Sunnanå

Mycket trevlig mäklare, snabb på uppdatera Kan varmt rekommendera denna mäklare till alla jag känner

Alva S
Morön

Linn var varm, professionell och tillgänglig. Kunde inte ha varit mer nöjd. Rekommenderas varmt!

Hanna B
Sunnanå

Vänligt, kompetent och kvickt bemötande av Sandra. Hon gjorde min snabba affär otroligt smidig.

Per Martin H
Bureå

Enkelt o smidigt ett mycket trevligt bemötande

Peter G
Sörböle

Visningen gjorde mäklaren bra. Sedan blev mötet på kontoret inte alls bra förmodligen på en informationsmiss och olika förväntningar mellan mig som kund och mäklarna på plats.

Per Martin H
Boviken

Trevligt bemötande , bra driv och framåtanda.

Jenny-Ann H
Boviken

Våra förväntningar överträffades med råge. Ett driv och ett engagemang som var på topp utan att för den skull kännas påträngade.

Elin E
Mobacken

Jättebra och effektivt bemötande, tydlig och bra information.

Fredric R
Medle

Professionella i sina bemötande. Tillgängligs utanför kontorstid för att svara på funderingar.

Jesper Ö
Anderstorp

Blev bra bemött och mäklaren svarade snabbt på mina mail och frågor. Under visningen fick jag veta det jag behövde om lägenheten och mäklaren kunde svara på de frågor jag hade. Även när jag la bud på lägenheten fick jag svar snabbt och mäklaren vidarebefordrade informationen snabbt till säljarna. Hela processen från första mail till mäklaren tills det att kontraktet skrevs gick snabbt och smidigt och det var bra att man fick god tid på sig att kolla igenom kontraktet samt andra dokument innan man skrev på dem.

Muhammad Yahya M
Morön

My experience was fabulous and Sandra was really exceptional. I'll definatly recommend my family and friends

Anna Irene G
Sörböle

Jag fick snabbt en bra känsla för mäklaren och kontoret. Proffesionellt bemötande och bra upplägg av hur försäljningen skulle skötas. Vi är väldigt nöjda. Rekommenderar mäklaren och kontoret.

Maria B
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
Kåge

Lite långsam återkoppling i början, men mycket bra bemötande vid personliga möten. Mycket trevliga lokaler.

Jan Birger L
Moröbacke

Proffsigt bemötande. En tid tyckte jag firman hade så många objekt att de inte kunde ägna tillräckligt med rid för varje objekt

Hilda A
Mobacken

Aldrig jobbat med en bättre mäklare. De är väldigt engagerade, målmedvetna och samtidigt så roliga. Och trevliga! Gör alltid ett toppen nöjd och lyssnar verkligen på sina kunder.

Oliver Mikael L
Mobacken

Otroligt proffsiga! Mäklaren levererar i toppklass med både bemötande och arbetade bra under tidspress.

Märet Eva Kristina E
Moröbacke

Att göra en husförsäljning känns väldigt svårt och ansvarsfullt, utanför ens komfortzon. Med Linn Sjölins guidning, positiva och alltid behjälpliga inställning blev resan både trygg och enkel.

Bengt Gunnar Emil E
Moröbacke

Linn gjorde ett bra jobb . Alltid glad och hjälpsam .

Minna G
Norrböle

Bra och proffsigt bemötande . Är nöjd med rådgivningen vi fick .Det var tydligt och enkelt.

Per Anders H
Boviken

Linn hade genomgående ett trevligt bemötande och en positiv inställning trots en svår marknad. Jag tyckte att jag och Linn hade en rak och bra dialog gällande diverse frågor. Förväntningarna var att mäklaren skulle vara tillgänglig och ge löpande information vilket jag tycker Linn gjorde. Sammanfattningsvis så tycker jag upplevelsen var god trotts en lite trög och avvaktande marknad men det är inget som mäklaren kan styra över. Jag tycker att Linn har agerat proffesionellt och svarat rakt och tydligt på ev. frågor...

Maria M
Boviken

Mäklaren tappar bort nr till spekulanter, åker plötsligt på semester, man måste aktivt säga till att mäklaren ska ringa spekulanter annars skickas bara automatiska mejl/sms ut, osv osv

Svar från HusmanHagberg Skellefteå

Hej Maria. Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme! Tråkigt att höra att du upplevde det såhär vid er försäljning. Och er känsla är korrekt för er. Vi strävar alltid efter att hitta ett gott samarbete där alla parter ska kunna känna sig nöjda och hörda. Vi är tacksamma att du delar med dig av din erfarenhet, vi vill ständigt utvecklas och bemöta våra kunder på absolut bästa vis. Beklagar verkligen din upplevelse och vi tar med oss denna lärdom. Med vänliga hälsningar Skellefteå Husmanhagberg

Therese S
Moröhöjden

Trevligt och glatt bemötande , förtroendeingivande

Ester Å
Kallholmen

Bra och trevligt bemötande.

Henrik Nils Johan J
Moröbacke

Proffsigt och kunnigt bemötande. Tålamod och lyhörda.

Lena G
Myckle

Vår mäklare Emelie är verkligen superproffsig i sitt arbete! Trots rådande marknad och att vi fick sälja till mindre pris än önskat, så gjorde verkligen Emelie allt i sin makt! Vilket tålamod och vilken service. Hon är lojal, inkännande, rättvis, autentisk, driven o viljestark , samt att hon har en sån fin balanserande förmåga att mötas där manifestationen landar. Vi är jättenöjda o tacksamma!

Pia Agneta F
Kåge

Proffsigt bemötande, Emelie var mycket lyhörd och återkopplade snabbt. Kan varmt rekommendera HusmanHagberg.

Robin K
Moröbacke

Bra bemötande och snabb återkoppling finns inget att klaga på.

Mary Linda Sofia A
Sunnanå

Hej vi är väldigt nöjda med bemötandet som mäklaren visade oss. Vi fick förstå marknaden och ställde våra förväntningar utifrån det, vilka också infriades. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda.

Hans Erik P
Kroksjön

Proffsigt bemötande och Sandras positiva tänk och äkta glädje över uppdraget. Vi ör mycket nöjda W

Minna G
Kroksjön

Professionellt och gott bemötande. Fick snabb återkoppling på våra frågor angående bostaden. Bra information om bostaden.

Kristina Maria K
Skelleftehamn

Mycket bra Trevliga och duktiga mäklare, Kan rekommenderas

Menka D
Bureå

Everything was perfect! I don’t have words that can describe the service we got at HusmanHagberg!

Anna-Carin Helene K
Mobacken

Mycket proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen. Från första kontakt flöt allt på snabbt och smidigt. Kommer att tipsa andra som går i säljartankar om Husman Hagberg.

Haridas P
Falkträsket

It's always about the impression you have of the estate agent, I think. I chose Linn after having met a few others from other agencies because I got a good feeling about her. In the end I was proved right and I am very glad I chose HH.

Monica E
Boliden

Mäklaren var jätte varm o trevlig. Hjälpte oss på alla sätt. Kanon bra.

Adrian Jacob M
Bergsbyn

Smidig och proffsig dialog. Tyckte mäklaren Sandra var väldigt engagerad och noggrann vilket uppskattas jättemycket.