HusmanHagberg Skellefteå

Välkommen till HusmanHagberg Skellefteå!

Som din mäklare i Skellefteå strävar vi efter att vara det självklara valet både när det kommer till försäljning och köp av bostad.

Letar du bostad i Skellefteå, Burträsk, Sunnanå, Norrböle, Moröhöjden, Morön, Getberget med omnejd. Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare. Vi har den lokalkännedom som krävs för att din bostadsaffär ska bli den bästa möjliga.

Går du i säljtankar och funderar på att sälja din bostad så är du varmt välkommen att be om en fri värdering av din bostad hos oss.

Läs vad 331 kunder tycker om HusmanHagberg Skellefteå 2

• Centrum
    2022-08-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och snabb affär.
    • Byske
    2022-08-06 Verifierad kund
    Toppbetyg vid kontraktsskrivningen och att hon ordnade visning efter ord visningsstid, då vi inte kunde komma annars.
    Trevligt med en flaska bubbel också!
    2022-07-22 Verifierad kund
    ——————————————————————————————————-
    Tack Frida för att vi fått vara en del av din bostadsaffär! HusmanHagberg Skellefteå
    2022-07-11 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig.
    Jag hade höga förväntningar och de uppfylldes
    Försäljningen gick snabbt och smidigt
    Tack Louise för att vi fått nöjet att vara en el av er bostadsaffär och TACK för att du tagit dig tiden att berätta om din upplevelse tillsammans med oss!
    Kram från oss alla!
    2022-07-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig/trevliga.
    Vi hade höga förväntningar, hade hopps på fler intressenter men marknaden kan man inte göra något åt.
    Bra, proffsiga, ganska lätta att få tag på.
    Bra genomgång av kontraktet.
    Kanske en förklaring ang Hemnet, när man skrivit kontrakt så tar de bort annonsen direkt o skriver såld fast det finns klausuler som kan riva upp kontraktet inom tex 1vecka. Borde man inte vänta med det tills det är klart ang klausuler o köpet blir då klart o redo att då genomföras?
    Vi är mycket nöjda.

Nu är det gäller styling så var det ett annat företag, där tycker vi att det kunnat var lite bättre. Bättre samordning med fotograf. När fotografen bokas för interiören borde stylisten bokas samtidigt eller innan. Är det mycket för stylisten att göra borde samordningen vara ännu bättre o mer synkade.
    Tack Peter och Christina för att vi fick hjälpa er med försäljningen av erat fantastiska hus!
    Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er och vi är tacksamma för allt engagemang och er ansträngning i samband med alla förberedelser inför såväl besiktning som fotografering och visningar!

Vi tar självklart med oss era synpunkter och då vår ambition alltid är att leverera på högsta möjliga nivå så ser vi alltid möjligheter till förbättringar!

Återigen tack för ett fint samarbete och alla lyckönskningar från oss till er!
    2022-07-09 Verifierad kund
    Överlag bra. Vi hade en bra dialog trots att mäklaren egentligen redan gått på semester.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Ett bra bemötande av mäklaren. Lite oklart när det gällde utgångspriset, då det ändrades i sista stund.

Om fastigheten ägs av två, är önskvärt att man ger information till båda. Den ena kan känna sig förbigången.

När det gäller styling räcker det sannolikt med skriftliga tips och åsikter. Fotograferingen ligger på mycket hög klass, beröm.

Om man ska anlita företag för besiktning kan det vara vara skäl att även anlita fler firmor än enbart nuvarande Anticimex.

Överlag har mäklaren samarbetat väl och varit lätt att nå. Emma har visat på mycket god förmåga som mäklare, ger förtroende.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Underbart bemötande, lätta att nå vid frågor och visar alltid ett enormt engagemang
    • Kåge
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag fick direkt ett bra bemötande av Emma.
    Hon hade bra ideer och sålde in Husman hagberg på ett bra sätt vilket gjorde att jag valde er trots att ni var varken billigast eller hade den högsta värderingen av mitt hus men jag valde er ändå.

På det stora hela blev det en enkel och snabb försäljning.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Emelie tar det extra steget för att få kunden nöjd! Bra och tydlig kommunikation genom hela föreställningen.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi ville ha en mäklare som vi kunde bolla tankar och frågor med och som var engagerad.

Det var ett bra bemötande av mäklaren som var tydlig och saklig med vilka förväntningar vi kunde ha.
    Vi fick det stöd och den hjälp vi behövde trots att man kände att det är en firma med väldigt många bollar i luften.
    När visningarna och budgivningen drog igång kände vi oss väldigt trygga med våran mäklare.
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen och engagemanget.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Ombyggnationerna på Skellefteåkontoret tror jag är nödvändiga, då vi fick vänta ca 20 minuter vid vår kontraktsskrivning, pga. att annan kontraktsskrivning var pågående.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi blev mycket fint bemött av mäklaren. Hon var engagerad och ville att det skulle bli bra både för oss och säljaren, vilket vi tror att det blev!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Matilda är lyhörd och tillmötesgående både mot mig som säljare och mot potentiella köpare. Hon är uppmärksam på signaler och en god problemlösare. Mycket hög servicenivå och kompetens.
    Hög säljarkompetens. Jag rekommenderar verkligen Matilda till er som söker en högklassig mäklare.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket proffsig och bra mäklare som jobbade fokuserat och fullt ut med vårt objekt. Rekommenderar på alla sätt
    2022-06-11 Verifierad kund
    Linn var väldigt trevlig och kunnig. Hon lyssnade in mina önskemål och gav snabb återkoppling, en riktig stjärna !⭐️kände mig trygg i köpet av ny bostad.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mycket bra , återkommer då jag ska sälja
    2022-06-04 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren .jag fick en bra vägledning genom hela bostadsaffären.
    En smidig försäljning utan krångel.
    Proffsig mäklare kände mig trygg genom hela försäljningen
    rekommenderar Husman Hagbergs Skellefteå som mäklare
    2022-05-31 Verifierad kund
    trevligt å bra bemötande kan varmt rekommenderas
    2022-05-29 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta arv mäklaren.
    Tillgängligheten var sällan omedelbar men hon ringde alltid upp om man bad henne om det.
    Vi kände förtroende
    Då vi var överens med köparen agerade hon snabbt med kontraktskrivning, det var bra.
    Positivt med en tvåspråkig mäklare.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Toppennöjd med Emilie Edergard! Trevlig, kunnig och omtänksam. Dessutom väldigt tydlig och noga med att man är med på noterna. =)
    Från start till mål, sas, var enkel. Kan verkligen rekommendera henne.
  • Lilja Carl-Gustav L
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
    2022-05-28 Verifierad kund
    Allting fungerade perfekt. Finns inget att klaga på
    2022-05-27 Verifierad kund
    Bra och snabb respons när Emelie förstod mitt intresse. Det blev en snabb affär som alla parter blev nöjda med <3
    2022-05-26 Verifierad kund
    Bra
    fick bra info
    Tillmötesgående
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Skellefteå
    • Boviken
    2022-05-22 Verifierad kund
    Ett fantastiskt bemötande. Positiv och glad och samtidigt proffesionell. Förväntningarna var att fastigheten skulle kunna bli såld till ett så bra pris som möjligt och inom rimlig tid.
    Allt detta inbefriade mäklaren så vi är väldigt nöjda med hela processen.
    • Boviken
    2022-05-20 Verifierad kund
    Proffsigt, personligt och förtroendeingivande
    • Kåge
    2022-05-19 Verifierad kund
    Mäklaren var superproffsig och väldigt tillmötesgående o lösningsorienterad. Det uppskattas!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevkig, hjälpsam och professionell! Jag känner mig trygg.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Jättesmidig och snabb affär med Emelie. Tusen tack!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Är jättenöjd med Emelie som mäklare. Hon var förtroendeingivande, positiv och engagerad under hela försäljningen. Hade redan innan vi valde mäklarfirman hört mycket bra om husmanhagberg och de levde upp till förvaringarna.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Proffessionellt och härligt bemötande av Emelie på HusmanHagberg genom hela processen. Hon såg mina önskemål som säljare och sannolikt även köparens och fick till en väldigt smidig och bra affär och snabb.Glimrande.
    • Getberget/Morön
    Väldigt nöjd!
    Proffisonellt benötande!
    • Ersmark
    2022-05-08 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd, bra bemötande och Matilda var alltid tillgänglig för att svara på frågor inför försäljningen.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Fantastisk från start till försäljning!! Vi kunde ha fått ett bättre bemötande av våran mäklare Emelie. Hon gjorde så vi kände oss trygg i upplägget inför och efter försäljning och gjorde allt för att vi skulle få ut så mycket som möjligt av lägenheten.

Kommer vi att sälja något i framtiden finns det ingen tvekan på vilka vi kommer att vända oss till!!:)

// En mycket nöjd kund!!
    • Sjungande dalen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevliga, engagerade och seriösa. Mycket god förmedlare mellan oss köpare och säljaren. En mycket smidig och trygg affär. :)
    2022-05-04 Verifierad kund
    Emelie är en strålande mäklare och kan verkligen rekommenderas varmt!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Vi har haft hjälp av Emelie och hela vägen från start så har hon varit förstående för vår situation. Hon väglett oss genom alla moment på ett utförligt sätt, haft en öppen dialog, alltid varit tillgänglig på dygnets alla timmar och veckans alla dagar. Hennes engagemang och genuina intresse gav resultat, en superförsäljning av vår bostadsrätt! Vi kunde inte vara annat än nöjda. Alla eloge till Emelie & gänget på HusmanHagberg!
    Lisa.
    Tack för dina fina ord, det värmer verkligen. Vi önskar er all lycka till och när ni är nöjda är vi också det.
    2022-04-27 Verifierad kund
    En bra och duktig mäklare som genomförde en snabb bra husförsäljning.
    • Ersmark
    2022-04-26 Verifierad kund
    Proffsigt och positivt bemötande, snabba återkopplingar och svar på alla frågor! Jag är supernöjd, mycket bra jobbat Emelie! /Helena
    • Falkträsket
    2022-04-25 Verifierad kund
    Så effektivt, tryggt och enkelt att köpa ny bostad med Emelie som mäklare!
    Toppenbra bemötande under hela processen samt tydlig uppföljning och återkoppling från start till mål, vilket uppskattas och värderas högt!
    Vi hade redan hört gott om Emelie från andras bostadsaffärer och hon levde helt klart upp till det goda ryktet!
    • Sörböle
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av mäklaren, gav en bra beskrivning om vad som händer vid en försäljning. Var också mycket effektiva vid försäljning. Jag är mycket nöjd. Mvh Micke
    • Getberget/Morön
    2022-04-15 Verifierad kund
    Ytterst proffsigt bemötande! Mäklaren gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss att genomföra affären!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Vi tycker att vi fick jättefint bemötande och proffsig hjälp, precis vad vi behövde i all våran oro.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Mycket gott samarbete och väldigt bra bemötande!!
    • Anderstorp
    2022-04-05 Verifierad kund
    blev bra bemött av mäklaren och hade väldigt bra kommunikation med henne. Har inte haft så mycket förväntningar med tanke på det var mitt första bostadsköp. Blev kanske lite väl snabbt köp med stort initiativ från säljaren.

Helt klart nöjd och skulle rekommendera!
    • Degerbyn
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett mycket proffesionellt och trevligt sätt. Hon hjälpte oss med allt på ett mycket bra sätt och lyssnade på vad vi ville. Hon hade förståelse för vår situation.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Ett bra och trevligt bemötande av mäklaren som tipsade mig om lägenheten som jag köpte
    Hej Tage, så fantastiskt roligt att du hittade rätt boende för just dig!
    Det glädjer mig att du gillade lägenheten lika mycket som jag och Janne gör:)
    Ser fram emot att få hjälpa dig med dina egna bostadsaffär!
    Sköt om dig så ses vi snart:)
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande,
    Allt gick som planerat
    Mycket nöjd med mäklaren
    2022-03-29 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött och mäklaren var väldigt duktig på att kontakta mig vid uppdateringar om bostaden. Super nöjd!

Dom förväntningar jag har om mäklare är väl endast snabb och kanske mer personlig kontakt för både köparen och säljer. Alla mina förväntningar för fylldes bra!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Oerhört förtroendeingivande mäklare, vilket jag redan visste utifrån tidigare kontakter.