HusmanHagberg Skövde

Välkommen till Husmanhagberg Skövde!

Letar du efter en bra mäklare i Skövde med omnejd? Funderar du på att sälja din bostad? Eller funderar du på att skaffa ny bostad i Igelstorp, Segertorp, Mariesjö, Källegården, Käpplunda, Norrmalm med omnejd. Anlita någon av våra kompetenta mäklare på Husmanhagberg Skövde.

Vi är ett av Sveriges ledande fastighetsmäklarkedjor och är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Vi som jobbar på Husmanhagberg Skövde har en god lokalkännedom och en äkta passion för vårt yrke. Be gärna om en fri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

Läs vad 102 kunder tycker om HusmanHagberg Skövde 2

• Lunden
    2022-07-25 Verifierad kund
    Ett utmärkt bemötande. En mäklare, som har både köpare och säljaren synpunkter i fokus.

Elisabeth har snabbt svarat på våra funderingar och även återkopplat med det som sades vid kontraktsskrivningen. Tydlig med vad som står i kontraktet.

Våra upplevelse överträffar än så länge våra förväntningar.

Tack
    • Värsås
    2022-07-18 Verifierad kund
    På ett mycket bra sätt! Mina förväntningar var rätt så höga och de uppfylldes till 100%

Mäklaren var noggrann, seriös och mycket medveten. Trevlig och förståndig mot mig som säljare, men även mot köparen. Lätt att ha att göra med, vänlig, påläst och positiv!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, tydlig kommunikation.
    Tillgänglig och effektiv
    Tack för fint omdöme och lycka till i den nya bostaden!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Som vanligt när man anlitar Frans Jonsson får man ett proffsigt och trevligt bemötande. Frans jobbar metodiskt och med god struktur vilket ger bästa förutsättningarna för en lyckad bostadsförsäljning. Väldigt nöjd med utfallet och kommer fortsätta att rekommendera HusmanHagberg Skövde till alla jag känner som köper eller säljer bostad i regionen.
    Tack för det nya förtroendet att få hjälpa till med ytterligare en bostadsförsäljning och tack för fina ord. Lycka till i nya huset!
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Skövde
    • Lerdala
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bra dialog och snabba återkopplingar samt ett trevlig bemötande.
    Tack för det fina omdömet Christina. Det värmer!
  • Ulrika T
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skövde
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mäklaren lyssnade och förstod hur jag ville ha det. Han kunde på ett mycket bra sätt säga vad jag kunde förvänta mig för pris på mitt hus. Han var kontaktbar hela tiden och svarade mig mycket snabbt när jag smsat eller ringt och han var upptagen. Jag hade fullt förtroende och kunde bolla mina tankar, utan att känna att mäklaren ville bara tjäna pengar på mig. HusmanHagberg gav ett seriöst intryck och man kände att ”alla” på mäklarbyrån var insatt i min försäljning och man kände sig sedd och hörd.
    Jag trodde det skulle vara mycket jobbigare att sälja sitt hus, då jag inte har någon erfarenhet eller intresse av att sätta mig in i försäljningen. Jag behövde verkligen inte göra någonting, förutom att stöda inför visning. All papper och allt annat med hemnet mm, har de skött!!
    Är otroligt nöjd!!
    Tack för förtroendet du gav oss och för de fina orden. Lycka till i din nya lägenhet!
    • Stenstorp
    2022-05-25 Verifierad kund
    På de visningar vi gått så har vi blivit skeptiska då vi upplevde att mäklaren inte var så intresserad och nästan lite "snorkig" eller kaxig. Därför var vi smått nervösa när vi skulle skriva pappren men där fick vi en helt annan uppfattning. Där upplevde vi mäklaren mer medmänsklig, väldigt korrekt och noggrann, trevlig och seriös. Så i det stora hela är vi nöjda med både mäklare och allt runtomkring...
    Tack för omdömet och grattis till ett väldigt fint hus. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    • Floby
    2022-04-27 Verifierad kund
    Blev väl bemött, och har fått hjälp på alla sätt och vis man hade kunnat önskat! Försäljningen gick smärtfritt och snabbt. Våra förväntningar överträffades.
    Tack för förtroendet och lycka till i det nya huset.
  • Anna Ö
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skövde
    • Hasselbacken
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och professionell. Verkade mån om att göra ett gott jobb för alla inblandade, både säljare och köpare.
    Tack för fina ord Anna och grattis till ett fint hus. Vi hoppas ni kommer trivas bra!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Frans och hans kollegor gör verkligen allt för att du som kund ska känna dig trygg och vara väl informerad genom hela sälj-processen. Vi kan varmt rekommendera dem till alla som vill ha en helt professionell och tillmötesgående kontakt vid försäljningen av en bostad.
    Det var roligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Inga problem att få till en egen elektronisk visning och senare även en extra visning på plats. Mäklaren väldigt hjälpsam och trevlig. Ingav förtroende.
    Tack för ett fint omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa er att flytta hem till Skövde igen.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående mäklare (Elisabeth) som ingav förtroende.
    Tack Peter, vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2022-03-18 Verifierad kund
    Frans är oerhört engagerad, transparent och professionell. Han gjorde ett strålande jobb med försäljningen. Han uppdaterade mig hela tiden och ansträngde sig för att varje steg i processen blev 100% lyckat. Jag är mycket nöjd.

Rekommenderar starkt!
    Stort tack för fina ord Jonas, det värmer! Tack för förtroendet att få hjälpa till.
    2022-03-12 Verifierad kund
    Super helpful, thorough, considerate and kind broker.
    Thank you Elio! Good luck in your new apartement!
    Regards Elisabeth, Malin & Frans
    • Trädgårdsstaden etapp 1
    2022-03-10 Verifierad kund
    Otroligt nöjda med allt. Alltifrån visning till kontakt med säljare via mäklare till kontraktsskrivning. Smidigt, enkelt och full kontrollera tycker vi att Frans hade. Lätt att få kontakt med som jobbade med snabba pukar, det gillar vi.
    Vad roligt att höra at ni är nöjda med processen! Vi hoppas det fortsätter så och önskar er lycka till i er nya, fina bostad.
    • Trädgårdsstaden etapp 1
    2022-03-07 Verifierad kund
    Fantastisk mäklarbyrå med det lilla extra. Alla gör sitt yttersta och man känner en stor trygghet genom hela processen. Jag kan verkligen rekommendera HusmanHagberg
    Stort tack för väldigt fina ord, det värmer!
    2022-02-16 Verifierad kund
    Blev bemött på ett positivt sätt.
    Informerade på ett bra sätt och kände att jag kunde ställa dom frågor jag ville ha svar på.
    Mycket nöjd.
    Vad glada vi blir. Stort tack för förtroendet. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2022-02-14 Verifierad kund
    Bra service från start till mål och lätta att ha och göra med
    Tack för ett fint omdöme och att vi fick hjälpa er i sökandet efter ert nya hem. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    • Kvarnsjön
    2022-02-11 Verifierad kund
    Trevligt, smidigt och professionellt bemötande. Lätt att få tag på vid frågor och hade god kommunikation mellan oss som säljare och potentiella köpare.
    Tack för ett fint omdöme, det värmer! Hoppas ni kommer ni kommer trivas bra i ert nya boende.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mäklaren har varit trevlig att göra med, saklig och kunde svara på våra funderingar.
    Vad roligt att höra. Vi hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    • Kvarnsjön
    2022-02-09 Verifierad kund
    Handplockade denna mäklaren efter tidigare god erfarenhet som köpare. Blev inte besviken som säljare heller :). En ”lagom” mäklare, i positiva ordalag.
    Tack för fina ord Daniel! Kul att vi kunde leva upp till förväntningarna. Lycka till i ert nya hus!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och ödmjuk med lyhördhet för våra önskemål och synpunkter. Mycket kommunikativ via mail och telefon för att hela tiden hålla oss informerade. Kan verkligen rekommenderas. Jag skriver givetvis om Frans Jonsson. Känns som både köpare och säljare blev nöjda..
    Stort tack Matz! Det gläder oss att ni uppskattat processen. Tack för förtroendet!
    • Stenstorp
    2022-01-31 Verifierad kund
    Väldigt duktig och genuint. Man får förtroende. Bra återkoppling, snabba svar.
    Så roligt att höra. Det har varit en rolig resa att få hjälpa dig hela vägen från dina första lägenhetsvisningar till försäljningen av ditt fina hus.
    • Dälderna
    2022-01-28 Verifierad kund
    Bra bemötande där mäklaren satte oss i centrum och ville att vi skulle få en bra känsla
    Tack för de fina orden Helena. Om ni känner så, då har vi lyckats med vårt uppdrag.
    • Dälderna
    2022-01-26 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med hur vi blev bemötta och hur hela försäljningen sköttes.Toppenbetyg från oss.
    Tack, så roligt att höra att ni är nöjda. Det har varit ett nöje att få jobba tillsammans med er.
    2022-01-25 Verifierad kund
    En lågmäld, noggrann, tydlig, informativ, ärlig och tillmötesgående mäklare!
    Tack för de fina orden och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen!
    2021-12-18 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och smidig affär.
    Tack för ett fint omdöme Magnus! Vi tror och hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Allt var super bra, bra bemötande, han besvarade alla våra frågor, förklarade bra, hade en bra dialog med honom.
    Tack för de fina orden! Vi tror och hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad.
    • Timmersdala
    2021-12-14 Verifierad kund
    Lugnt och trevligt bemötande. Saklig vägledning genom säljprocessen samt tydlig kontraktsgenomgång vid kontraktskrivning.
    Tack för fina ord och förtroendet att få hjälpa er familj med en av livets största affärer.
    • Trädgårdsstaden etapp 2
    2021-12-07 Verifierad kund
    Blev väldigt bra och trevligt bemött från första till sista stund från Elisabeth
    Vad roligt att höra att det har känts bra genom hela processen. Tack för förtroendet.
    2021-12-05 Verifierad kund
    De är trevliga.
    De är duktiga och det har varit en positiv upplevelsen.
    Vad roligt att höra att ni haft en positiv upplevelse. Stort lycka till i er nya bostad.
    • Vasastaden
    2021-12-02 Verifierad kund
    Trevlig och profesionell mäklare (Frans)
    Tack för den fina rekommendationen. Lycka till i er nya bostad!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Ordning och reda. Vi är nöjda med mäklarens snabba återkoppling och tydliga svar
    Grattis till bostadsköpet och tack för en fin rekommendation.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och god kunnighet vad gäller kontraktsskrivning. Förtroendeingivande och trevlig mäklare.
    Tack för ett fint omdöme. Så roligt att höra att ni känt er trygga i köpprocessen.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med HusmanHagberg i Skövde som mäklare. Professionellt, smidigt och serviceinriktat i både bemötande och i hanteringen av vår försäljning. Vi rekommenderar dem starkt!
    Tack för den fina rekommendationen Heidi!
    • Centralt Tidaholm
    2021-11-20 Verifierad kund
    Elisabeth fick jag direkt förtroende för hon är rak och ärlig i sina svar. Hon tog hand om försäljningen av mitt hus på bästa tänkbara sätt. Eftersom jag även skulle köpa nytt boende fick jag se det fina samarbetet mellan kollegorna Elisabeth och Frans. Dom knöt ihop försäljning och köp på ett tryggt och smidigt sätt. Jag kan varmt rekommendera HusmanHagberg till andra.
    Tack för förtroendet och de fina orden Camilla. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig i ditt bostadsbyte.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Vi hade aldrig kunnat hitta en mera personlig, hjälpsam och förtroendeingivande mäklare. Vi har känt oss trygga och väl omhändertagna och det har inte känts som om vi har varit till besvär med alla frågor. Vi uppskattar detta mycket. Tack!
    Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningsprocessen. Det har varit ett nöje!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevlig bemötande som gjorde sälj processen enkel.
    Stort tack för fina ord Åsa! Lycka till i er nya bostad!
    2021-11-11 Verifierad kund
    Mycket professionella genom hela säljprocessen med bra återkoppling.
    Tack för förtroendet att få hjälpa till igen och för de fina orden. Kul att ni är nöjda. Lycka till i er nya bostad!
    2021-11-08 Verifierad kund
    Tyckte att allt gick bra till, har inget att klaga på
    Vad roligt att höra. Vi hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Elisabeth på HusmanHagberg är en enastående mäklare.
    Otroligt proffsigt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar på vår mäklare och hon infriade dem allihop.
    Skulle varmt rekommendera Elisabeth och skulle vi någon gång vara i behov av mäklare igen kommer vi garanterat att välja henne igen.
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Finest folk on the planet. Seriously professional and dedicated to your house sale success.
    Stort tack John! Fina ord som värmer.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande när vi kom. Och under hela mötet fick vi bra service.
    Tack så mycket Roger. Kul att ni är nöjda med processen. Lycka till med ert nya boende!
    2021-10-07 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande från båda mäklarna på visningen
    Upplevdes som trygga och professionella
    Tack för ett fint omdöme och lycka till med er nya bostad!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Vi har träffat en hel del mäklare i Skövde och Frans är den vi känner störst förtroende för. Den här affären befäste den åsikten. Han hade raka och ärliga svar, tvekade inte att säga vad han tyckte när vi hade svårt att se helheten och vilken strategi vi borde ha. Han är väldigt kunnig och proffsig samt lätt att diskutera med. Rekommenderas!
    Tack för de väldigt fina raderna Richard! Skönt att höra att ni är nöjda med processen. Vi hoppas avslutningen blir lika positiv och att ni kommer trivas bra i er nya bostad.
    2021-09-13 Verifierad kund
    En erfaren och kunnig mäklare! Lugnt och tryggt bemötande! Hade svar på alla frågor vi hade under försäljningen av vårat hus!
    Tack för de fina orden Yvonne. Så roligt att höra att ni är nöjda.
    2021-09-10 Verifierad kund
    - Professionellt bemötande av mäklaren.

- Mäklaren svarade på våra frågor med noggranhet och tålamod.

- Kontraktskrivning gick smidig.
    Tack, det var ett nöje att få hjälpa er med ert bostadsköp.
    2021-09-09 Verifierad kund
    Elisabeth har skött hela försäljningen på ett mycket bra sätt, och sett till så att allt har gått framåt snabbt och smidigt. Hon har hållit mig uppdaterad under hela processen och gjort det hela väldigt tydligt och enkelt för mig som säljare. Kan inte rekommenderas nog. 5 plus och stjärna i kanten!
    Så roligt att höra att du är nöjd Fredrik. Tack för ett fint samarbete under hela processen.
    2021-09-02 Verifierad kund
    Mycket nöjd!
    Kunnigt, proffsigt och sympatiskt bemötande av Frans Jonsson. Långt över mina förväntningar på hur en mäklare bör vara. Så här långt har allt gått väldigt smidigt.
    Tack för de fina orden Gunilla! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i säljprocessen.
    • Centrum
    2021-08-31 Verifierad kund
    Väldigt bra och professionellt bemötande.
    Tack för det fina omdömet och lycka till i den nya lägenheten!