HusmanHagberg Skövde

HusmanHagberg Skövde

Välkommen till Husmanhagberg Skövde!

Letar du efter en bra mäklare i Skövde med omnejd? Funderar du på att sälja din bostad? Eller funderar du på att skaffa ny bostad i Igelstorp, Segertorp, Mariesjö, Källegården, Käpplunda, Norrmalm med omnejd. Anlita någon av våra kompetenta mäklare på Husmanhagberg Skövde.

Vi är ett av Sveriges ledande fastighetsmäklarkedjor och är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Vi som jobbar på Husmanhagberg Skövde har en god lokalkännedom och en äkta passion för vårt yrke. Be gärna om en fri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd.

Läs vad 49 kunder tycker om HusmanHagberg Skövde 2

2021-07-21
    Nästan allt var jättebra. Bara en viktig detalj föll bort i semestertider, men det gick bra som tur var.
    • Lunden
    2021-07-19
    Uppmärkta! Professionell och snälla människor.
    • Fredriksberg
    2021-07-10
    Vi anlitade fantastiska Elisabeth, fantastiskt bemötande fick vi av henne, hon var så lyhörd, så kreativ och så duktig! Vi fick väldigt många bra tips att tänka på inför visningen av henne. Hon är idérik person och otroligt engagerad! Hon gör verkligen mycket mer extra än vad hon tar betalt för. Vi förväntade oss en engagerad mäklare men vi trodde aldrig att vi skulle få se det engagemanget av nån mäklare som vi fick se och uppleva med Elisabeth! Hade det funnits 1000 stjärnor så hade hon fått de av oss och lite till!
    2021-07-03
    Det blev en jättesmidig kontrakt skrivning och allt var väldigt smidigt för kunden att förstå.
    Tack Simon, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-07-03
    Väldigt bra bemötande, tillmötesgående och man kände sig trygg i sitt bostadsköp. Högsta poäng och ska jag sälja någon mer gång kommer jag absolut anlita dom.
    Tack så mycket för de fina orden. Ni är alltid välkomna hit till oss. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-07-02
    Hitintills är allt till vår belåtenhet men affären är inte avslutad än.
    Roligt att höra att ni är nöjda så här långt. Vi lovar att göra vårt bästa för att resten av processen ska vara minst lika bra. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-06-30
    Mycket bra bemötande. Förväntningarna o slutpriset blev högre än förväntat. Mycket kunnig mäklare o påläst
    Härligt att höra att du är nöjd med din försäljning Stefan. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-06-27
    Bemötandet från Frans var mjukt, tydligt och proffsigt. Alla råd som vi fick vid försäljningen var med facit i hand klockrena. Som säljare kände jag mig hela tiden informerad och trygg. Tack!
    Tack för dina fina ord, det värmer. Så roligt att höra! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-05-27
    Sålt hus via Frans på husman Hagberg, väldigt kompetent och lyhörd mäklare som alltid går att nå vare sig det är sena kvällar eller helger. Skötte försäljningen på ett proffsigt sätt.

Rekommenderas!
    Tack för rekommendationen Filip! Kul att du är nöjd med arbetet. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-05-20
    Helt suverän mäklare som skötte allt exemplariskt MVG
    Tack för fint omdöme! Lycka till i er nya bostad! Hälsingar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-03-20
    Köpt bostadsrätt. Proffsigt o sakligt bemötande på visning. Bra & snabb kontakt via sms på funderingar som uppkom. Snabb tid för skrivning, allt förberett o korrekt. Känner oss nöjda o trygga i bemötande o i ” affären”.
    Tack för det fina omdömet! Vi hoppas ni kommer trivas fint i er nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    • Ryd
    2021-03-11
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev bemöt med värme, tydlighet och kunskap. Tack för det!
    Tack själva! Ni är en så trevlig och varm familj så det har varit ett nöje. Hoppas att hela familjen kommer att stortrivas i er nya bostad. Hälsningar Elisabeth , Malin och Frans HusmanHagberg Skövde
    2021-02-14
    Fantastiskt bemötande, bra råd och höll mig ständigt uppdaterad under försäljningen.
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Kul att du är nöjd med processen! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2021-01-26
    Jag har köpt ett hus av dem. Maklaren var väldigt hjälpsam och proficenalt som gav oss mycket råd och tips samt hon förklarar varje steg och rad i kontraktet.
    Vad roligt att höra, tack så mycket. Vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    • Värsås
    2021-01-13
    Har sålt minn bostad å har fått supperbra hjälp med allting hittills 🙂
    Tack, för det fina betyget Victoria. Roligt att höra att du är nöjd. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    • Stöpen
    2021-01-12
    Köpt parhus genom Frans Jonsson. Frans var genom hela köpet lätt att få kontakt med. Ingav trygghet och hade svar på alla våra frågor eller tog reda på svaren snabbt. Lyhörd, professionell och trevligt bemötande.

Vi rekommenderar verkligen Frans som mäklare.
    Tack för de fina orden! Vi hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-12-28
    Snabbt och bra bemötande
    Proffsigt
    Smidigt
    Tack för den fina rekommendationen! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    • Ryd
    2020-12-11
    Köpt ett radhus. Mäklaren var engagerad, trevlig och hade ett mycket bra bemötande. Är mycket nöjd.
    Tack så mycket. Det var ett nöje att få hjälpa er med bostadsköpet. Hälsningar från Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
  • skrev om HusmanHagberg Skövde
    2020-12-03
    Sålt bostadsrätt. Är väldigt nöjd med min mäklare.
    Tack för de fina orden. Så roligt att få ha dig som nöjd kund även denna gång. Mvh Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    • Centrum
    2020-12-03
    Hej
    Köpt en lägenhet och tyckte att mäklaren hade trevlig bemötande och skötte affären på ett professionellt sätt som levde upp till mina förväntningar.
    Tack för ditt omdöme. Det känns bra att vi levt upp till förväntningar. Vi hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    • Rosenhaga
    2020-11-28
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi upplevde först mötet med mäklaren som mycket bra, vi kände ett förtroende direkt.
    Våra förväntningar var att mäklaren skulle sköta försäljningen av vår lägenhet på ett bra och effektivt sätt. Vi är väldigt nöjda, hon levde upp till våra förväntningar.
    Tack för förtroendet. Så roligt att höra att ni är nöjda. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    • Stöpen
    2020-11-25
    Mycket kompetent och bra mäklare som vill köparens och säljarens bästa!!
    Tack för ett mycket fint omdöme. Vi hoppas fortsättningen kommer upplevas lika bra! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
  • Anders W
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skövde
    2020-10-30
    Jag begärde förhandsvisning av ett radhus; han ordnade till en visning. Det gick snabbt, korrekt utfört och saklig information.
    Skrivet och klart på 3,5 timmar. Utmärkt!
    Tack för ett fint omdöme Anders! Vi hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg Skövde HusmanHagberg Skövde
    2020-10-13
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet och samtidigt inlett försäljning av vår bostadsfastighet.
    Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren Frans Jonsson både vid köpet och den inledda försäljningen av vår bostadsfastighet och mäklaren har mycket väl levt upp till våra förväntningar hittills.
    Tack för ett fint omdöme! Vi hoppas att det fortsatta arbetet med försäljningsprocessen också kommer leva upp till era förväntningar. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-20
    Vi köpte en bostadsrätt i skövde och gjorde en smidig affär tack vare vår mäklare som skötte allt perfekt och krångelfritt och med ett trevligt och korrekt uppträdande.
    Tack för de fina orden! Kul att höra att ni är nöja med affären. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-19
    Har köpt en bostadsrätt mycket trevlig mäklare. Jag själv tycker att man ska köpa ett hus genom mäklare för då känner man sig mera trygg på köpet.
    Tack Nahid. Vi hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-18
    En helt ok mäklare varken mer eller mindre.
    Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-17
    Vi har sålt ett radhus på Fredriksbergsvägen i Skövde.
    Vi är mycket nöjda med mäklaren som var rak och
    saklig vi kunde inte blivit bättre bemötta.
    Vi har fått en mycket bra vägledning hela vägen från början
    till avslut.
    Då vi inte har sålt någon fastighet tidigare trodde vi att det
    skulle ta längre tid. Men vi fick ett snabbt avslut vilket vi
    tycker var mycket bra.
    vi kan verkligen rekommendera Husman o Hagberg och
    vår mäklare Elisabet.
    Vad roligt att höra. Tack så mycket för förtroendet att få hjälpa er att sälja huset som ni haft så länge och tagit så väl hand om. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-06
    Vi har sålt vårat hus.
    Bemötandet har alltid varit proffesionell. Vi hade väl inga förväntningar på det sättet men med en bra mäklare så blev hela affären bra, snabb och smidig!

Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det kändes väldigt roligt att ha fått förtroendet att hjälpa er med husaffären. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-06
    Vi har sålt våran villa och har då haft Elisabeth flodkvist som mäklare. Elisabeth har varit toppen på alla sätt! Vi är supernöjda med henne som mäklare och kommer rekommendera henne vidare till andra.
    Åh vad roligt att höra, tack så mycket. Nu hoppas jag att ni snart hittar ert drömhus. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-05
    Med en stor villa på landet så behöver man någon som förstår sig på huset och läget. Husman och Hagberg i Skövde har varit extremt proffsiga och verkligen visat att man har koll på allt som husförsäljning innebär. Snabbfotade, trygga och service minded!
    Tack för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-09-03
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande och bra information om läget. Mina förväntningar är uppfyllda.
    Tack för förtroendet Tomas. Det känns extra hedrande med tanke på att du i egenskap av ordförande i bostadsrättsföreningen haft möjlighet att se hur olika mäklare arbetar. Lycka till framöver. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-08-18
    Har fått ett gott bemötande, flexibelt och med information som jag har behövt
    Vad glada vi blir att du känner dig nöjd och att vi fått hjälpa dig att hitta din nya bostad. Hoppas att ni kommer att trivas. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-07-26
    Köpt en 2:a, mycket bra kommunikation och bra bemötande. Kunnig mäklare.
    Hej, Roligt att höra att du är nöjd med bemötandet från oss. Lycka till i din nya bostad! Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-07-24
    Jag köpte ett hus villa
    Jag fick en väldig bra bemötande av mäklaren
    Mäklaren är väldig professional.
    Vi känner oss väldig trygga och nöjda med mäklaren.
    Hej, vad roligt att höra. Hoppas att hela familjen kommer att trivas i huset. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin på HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-07-24
    Sålde villa och det var fantastiskt bemötande från start till mål. Kändes tryggt och proffsigt. Toppklass på Skövdekontoret!
    Åh, tack för det fina omdömet. Ni är alltid välkomna förbi kontoret på en kopp kaffe. Hälsningar Elisabeth, Frans och Malin på HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
  • skrev om HusmanHagberg Skövde
    2020-07-02
    Trevliga och hjälpsamma. Bra på att hålla alla parter informerade
    Hej Filip, Tack för den fina rekommendationen. Jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Hälsningar Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-06-26
    Mycket trygg och professionell mäklare!
    Hej Lydia, Tack för ett mycket fint omdöme. Lycka till med den nya bostaden! Hälsningar Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-06-24
    Vi blev bra bemötta, vi köpte en bostadsrätt HSB Igelstorp.
    Hej Jan Erik, Kul att höra att ni är så nöjda med bemötandet i samband med köpet. Hälsningar Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    2020-06-24
    Bra smidigvservice med ett bra koncept
    Hej Harri, Kul att du tyckte det gick smidigt och att konceptet är bra! Hälsningar Frans HusmanHagberg HusmanHagberg Skövde
    • Trängen
    2020-06-04
    Jag och makan har nyligen köpt en bostadsrätts lägenhet! Mäklaren var snabb att boka in ett besök endast för oss, och hon var "lagom på". Diskret men ändå framme med fakta.
    Vi kände oss välkomna både till visningen och när vi skulle träffa säljaren och skriva på. Hon bjöd på kall Loka och kaffe så gott i värmen. Hon hade ordning på alla dokument, vi fick boka in ett besök för att kunna mäta inför flytten framöver.
    Hon tog sig tid i alla momenten, inget stressigt över henne. Skönt!
    Hej Patrik, tack så mycket för det fina omdömet. Så roligt att höra att ni fått en bra upplevelse så här långt och hoppas att jag får bjuda på en kopp nästa gång ni kommer. Mvh Elisabeth HusmanHagberg Skövde
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Skövde
    2020-06-02
    Den andra affären i hamn med Skövdes bästa mäklare denna gång var det en sommarstuga som skulle säljas och från första till sista kontakten med mäklarfirman så har det varit helt problemfritt.
    Hej Peter, Stort tack för de fina orden! Kul att du är nöjd även denna gång. Välkommen tillbaka! /Frans HusmanHagberg Skövde
    2020-05-25
    Köpt en HSB lägenhet och kommer att sälja vårt hus.

Trevligt och mycket bra.

Jag hade inga förväntningar, men blev mycket positivt överraskad.

Hittills har allt gått mycket smidigt och jag är mycket nöjd
    Hej, Tack för ett fint omdöme. Jag hoppas fortsättningen också blir positiv. /Frans HusmanHagberg Skövde
    2020-05-25
    Har köpt en HSB lägenhet och kommer att sälja vårt hus.
    Blev otroligt bra bemött av mäklaren Frans Jonsson, kunnig och tillmötesgående.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb så jag är jättenöjd.
    Finns inget att anmärka på.
    Kan varmt rekommendera honom till andra som vill sälja,
    Hej Kerstin, Tack för den fina rekommendationen! /Frans HusmanHagberg Skövde
    • Ekängen
    2020-05-24
    Bostadsrätt
    Fina pärmar och prospektdokument
    Snabb och smidigt genomförd affär i Coronatider👍
    Mycket nöjd med Frans Jonsson som mäklare
    Hej Cathrine! Tack för de fina orden. Kul att ni är nöjda med processen. /Frans HusmanHagberg Skövde
    2020-05-11
    Seriös, pålitlig och trygg vid köpet. Skulle helt klart anlita själv vid en framtida försäljning.
    Hej Erica, Tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Hälsningar Frans HusmanHagberg, Skövde HusmanHagberg Skövde
    2020-05-08
    HusmanHagberg i Skövde levererade proffesionellt i sitt bemötande av mig som potentiell köpare. Fastigheten framställdes i sitt befintliga skick och utöver objektsbeskrivning gavs även information om kommande utveckling av området vilket kan vara avgörande inför köp. Affären avslutades snabbt vilket kändes tryggt för mig som köpare.

Helhetsupplevelsen av HusmanHagberg är bara positiv, långt över förväntningar. De visar intresse, kunskap och trygghet för såväl säljare som köpare.
    Mina varmaste rekommendationer att anlita dem.
    Hej Maria, Tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad lång tid framöver. Hälsningar Frans HusmanHagberg Skövde HusmanHagberg Skövde
    2020-05-08
    Professionellt bemötande. Alltid snabb kontakt och återkoppling.
    Hej Isabell, Vad roligt att du är nöjd med försäljningsprocessen. Hälsningar Frans HusmanHagberg Skövde HusmanHagberg Skövde
    • Värsås
    2020-04-17
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsigt bemötande och noggrann. God återkoppling.
    Hej Helén, Kul att du nöjd. Lycka till i nya bostaden! Hälsningar Frans HusmanHagberg Skövde HusmanHagberg Skövde