Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Felicia Jingmyr Steiner har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Felicia Jingmyr Steiner har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.9. Felicia Jingmyr Steiner har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

142 omdömen om Felicia Jingmyr Steiner

Sedan starten hos Reco 2020
Mikaela N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Katarina

Otroligt varm och pålitlig, allt har gått supersmidigt!

Gavin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Katarina

Felicia was the perfect broker. Clear communication and worked extremely quickly.

Pia L
Södermalm - Zinkensdamm

Vi är väldigt nöjda! Positiv och ger snabb återkoppling. Flexibel. Uthållig.

Lisa D
Södermalm - Zinkensdamm

Felicia var väldigt engagerad och återkopplade bra till oss under hela processen. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Anders H
Södermalm - Katarina

Trevlig rak och tydlig. Kändes tryggt och genuint (få förunnat bland mäklare i Stockholm).

IDA H
Södermalm - Hornstull

Felicia är personlig, serviceinriktad, professionell och effektiv på samma gång. Är mycket imponerad av hennes jobb.

Andreas H
Södermalm - Katarina

Rekommenderar starkt till andra som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Kristina A
Södermalm - Zinkensdamm

Mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.

Clara B
Södermalm - Zinkensdamm

Felicia är jätteduktig! Driven och proffsig, rekommenderar varmt!

Jakob R
Skrev om Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Vi är väldigt glada över att vi valde Felicia som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Hon personifierar professionalitet och bidrog genom stöd & råd till att försäljningen gick galant och att lägenheten såldes till ett belopp som överträffade våra förväntningar. Stort tack Felicia!

Felicia J gillar detta