Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Felicia Jingmyr Steiner har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Felicia Jingmyr Steiner har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.9. Felicia Jingmyr Steiner har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

139 omdömen om Felicia Jingmyr Steiner

Sedan starten hos Reco 2020
Lisa D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Zinkensdamm

Felicia var väldigt engagerad och återkopplade bra till oss under hela processen. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Anders H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Katarina

Trevlig rak och tydlig. Kändes tryggt och genuint (få förunnat bland mäklare i Stockholm).

IDA CHARLOTTA H
Södermalm - Hornstull

Felicia är personlig, serviceinriktad, professionell och effektiv på samma gång. Är mycket imponerad av hennes jobb.

Andreas H
Södermalm - Katarina

Rekommenderar starkt till andra som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Kristina A
Södermalm - Zinkensdamm

Mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.

Clara B
Södermalm - Zinkensdamm

Felicia är jätteduktig! Driven och proffsig, rekommenderar varmt!

Jakob R
Skrev om Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Vi är väldigt glada över att vi valde Felicia som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Hon personifierar professionalitet och bidrog genom stöd & råd till att försäljningen gick galant och att lägenheten såldes till ett belopp som överträffade våra förväntningar. Stort tack Felicia!

Felicia J gillar detta
Thor N
Södermalm - Sofia

Det är inte ofta man får sina förväntningar överträffade! Men just detta lyckades Felicia med. Helhjärtad, ödmjuk, kommunikativ, driven och trygg är några av de ord jag skulle använda för att beskriva henne med. Det kändes självklart från början till slut och hon levererade ett fantastiskt slutpris! För mig och min Sambo är Felicia det naturliga förstahandsvalet alla dagar i veckan som Södermalms bästa mäklare! Felicia är helt enkelt Grym!

Hans O
Södermalm - Katarina

Felicia är en serviceinriktad och ambitiös mäklare som vi är mycket nöjda med. Hon ger aldrig upp utan hittar lösningar och vägar som gör att vi som säljare gott och väl får vad vi förväntar oss. Hon är bra på att kontinuerligt informera under hela processen och vi har hela tiden fått ett mycket trevligt bemötande av henne.

Matilde D
Södermalm - Mariatorget

Bra bemötande och levde upp till mina förväntningar, samt varit behjälplig genom hela processen