Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Idealhem

Idealhem

Tessins Väg 6, 217 58 Malmö — Visa karta

Idealhem är specialiserade på bostäder i centrala och västra Malmö men framförallt gillar vi bostäder som har det där lilla extra.

Läs vad 32 kunder tycker om Idealhem

• Caisa T
    Caisa T skrev om Idealhem
    En seriös mäklare med personligt engagemang och lång erfarenhet! Har anlitat Tomas två gånger vid försäljning av mina lägenheter och har känt mig mycket trygg i hela processen. Han särskiljer sig från många andra mäklare på marknaden eftersom han har så gedigen erfarenhet och kunskap! Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Idealhem
    Tillmötesgående, trevlig, effektiv och professionell! Fick hjälp och rekommendationer utöver mina förväntningar - både vad det gällde försäljning och köp av ny bostad! Denna man besitter stor kunskap som han gärna delar med sig av.
    Enda som drar ner betyget till en 4:a är känslan av att bli lämnad vind för våg efter att kontrakten var skriva. Hade behövt lite mer uppbackning då nya köparen krånglade med småsaker. Läs mer
  • Per-olof P
    Per-olof P skrev om Idealhem
    Sålt hus genom Idealhem
    Professionellt från början till slut. Tomas är en strukturerad och affärsmässig person som tar hand om hela affären med kundbearbetning, uppföljning & avslut. Hela affären kändes trygg då Tomas även kunde rekommendera vilken kund som skulle kunna fullfölja affären. Tomas är dessutom en kunnig fotograf som verkligen kan få huset att framstå extra attraktivt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lolo E
    Lolo E skrev om Idealhem
    Jag har vid ett par tillfällen haft förmånen att ha Tomas som mäklare både vid köp och försäljning av bostad.
    Både han och företaget lever upp till de förväntningar man kan ha, både som köpare och säljare.
    Tomas är dessutom mycket trevlig och naturlig!
    Som kund har jag varit mycket nöjd och ångrat de gånger jag inte använt honom som mäklare, så om jag skulle bo i Malmöregionen igen finns det inget annat val än Tomas och Idealhem. Läs mer
  • Mustafa D
    Mustafa D skrev om Idealhem
    Jag är mer än nöjd... Högsta betyg till Tomas som mäklare. Läs mer
  • Dan K
    Dan K skrev om Idealhem
    Alltid hög tillgänglighet och professionellt bemötande. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Idealhem
    Man känner sig trygg med Tomas Nilsson och företaget IdealHem.
    Man kan lugnt förlita sig på att detta företag arbetar för kundens och köparens bästa. Läs mer
  • Lillebjörn G
    Lillebjörn G skrev om Idealhem
    Tomas på Idealhelm är väldigt professionell. Han framstår som att han varit i branschen väldigt länge och har mycket erfarenhet. Han är saklig och tydlig med allt man ska tänka på vid bostadsaffär.
    Det var vårt första köp av bostadsrätt och vi hade således mycket frågor och funderingar som vi under hela processen fick ypperlig och snabb hjälp med av Tomas. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Idealhem
    Tomas är trevlig och kompetent, han strävar efter att skapa en bra affär för både säljare och köpare och hanterar alla delar i affären snabbt och effektivt. Jag känner mig trygg med Tomas. Läs mer
  • Christopher T
    Christopher T skrev om Idealhem
    Mycket kunnig personal som levererar mycket bra & trovärdig information hela vägen!
    Rekommenderas varmt & använder dem gärna igen! Läs mer
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Idealhem
    Köpte bostadsrätt. Mycket nöjd med allt. Dels var besatt han mycket kunskap. Kunde fråga om det mesta och fick bra svar. Jag är väldigt frågvis och det verkade inte som att han tyckte det var jobbigt, utan mer såg en möjlighet att hjälpa mig. Kunde ringa när som och få frågor, och då jag bodde på annan ort ställde han upp med att visa lägenheten när det passade mig. Trevligt bemötande.

Lite tråkig objektsbeskrivning. Fick endast ihophäftade papper vilket var lite tråkigt. Men det är bara en liten petitess.

Överlag, mycket nöjd med affären! Blev även uppringd i efterhand för att se hur allt gått, och det uppskattas! Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Idealhem
    Tyvärr fick vi inget bra bemötande vid köpet av vår lgh. Visade på lågt engagemang och verkade dåligt påläst. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Idealhem
    Proffsig med en personlig stil. Kunden i centrum och alltid påläst och tillgänglig. Läs mer
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Idealhem
    Kunnigt och proffsigt bemötande. Kände mig trygg. Lite firma men duktig och pålitlig. Läs mer
  • Carolina C
    Carolina C skrev om Idealhem
    Hej! Han var mycket tillmötesgående och trevlig. Jag köpte lägenheten för en summa som var rättvis för både mig och säljaren! Läs mer
  • Lina R
    Lina R skrev om Idealhem
    Pålitlig och bra med allt i ordning när affären skulle göras upp. Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Idealhem
    Professionellt och snabbt handläggande. Behövde både sälja och köpa något nytt. Tomas och Idealhem hjälpte mig med båda. Fick även hjälp med deklarationen året efter. Kommer anlita dem igen när jag behöver. / Caroline Läs mer
  • Ivan B
    Ivan B skrev om Idealhem
    Kunnig mäklare som man får förtroende för, smidig försäljning, så jag skulle välja idealhem nästa gång. Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Idealhem
    Ett mycket bra foretag. Starka rekommendationer! Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Idealhem
    - Snabbt svar via mail/telefon
    - Bokade in mig snabbt till visning
    - Var punktlig och gjorde ett mycket seriöst intryck
    - Var bra påläst om objektet
    - Visade runt samt lät oss själva titta runt i lugn o ro.
    - Tog snabb reda på svar om jag hade djupare frågor som endast ägaren kunde svara på.
    - Lämnade bra objektsbeskrivning
    - Dock har där tillkommit ytterligare kostnader vid övertagandet av lägenheten som inte specificerades vid visning eller i underlag.
    - Han gav ett bra helhetsintryck och jag var mycket nöjd! Läs mer
  • Nils Benny H
    Nils Benny H skrev om Idealhem
    Mycket bra
    -------------------------------------------------------------------- Läs mer
  • Erik Tommy J
    Erik Tommy J skrev om Idealhem
    Exelent mottagande Fastighets försäljningar Flertalet.

Över förväntan Strålande Intag Prsentationer och Slut uföranden.
    Tryggt och säkert

Mycket nöjd till alla delar Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Idealhem
    En mycket proffsig mäklare som ser till att få arbetet gjort. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Idealhem
    Bra service, närvarande och hjälper till med allt man kan tänkas behöva som köpare. Läs mer
  • Karin M
    Karin M skrev om Idealhem
    Thomas hjälpte mig med att sälja min lägenhet, 4rok i Slottstaden. Han visade stort engagemang direkt och jag fick förtroende för honom. Mitt intryck var att han hade bra koll på hur marknaden såg ut och hur lägenheten skulle marknadsföras samt vad vi skulle förvänta oss.

Han uppdaterade mig regelbundet med den information som jag behövde och han var ständigt tillgänglig och hjälpsam om jag hade några frågor. Jag har en mycket positiv upplevelse av försäljningen och mina förväntningar överträffades. Det kändes tryggt och han gjorde ett fantastiskt arbete. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Idealhem
    Vid försäljningen av vårt hem sedan 45 år tillbaka var det viktigt för oss att anlita en mäklare som ingav oss totalt förtroende! Det fick vi för Tomas Nilsson på Idealhem.Med otroligt kunnande och stor ödmjukhet gjorde han vårt livs viktigaste avsked till en rolig upplevelse.
    Han nådde direkt de rätta spekulanterna och presenterade vår villa exakt med den värme som vi själv kände för vårt hus och vår trädgård. Tack vare Tomas har vi nu fin kontakt med familjen som nu bor i "vårt" hus.
    Lis-Beth och Per Hardemo Läs mer
  • Aino L
    Aino L skrev om Idealhem
    Jag har för sex år sedan köpt en lägenhet via denna mäklarfirma,
    Har efter det varit på några visningar och alltid blivit korrekt bemött Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Idealhem
    Mycket duktig mäklare som vi fick förtroende för direkt. Inget "skitsnack" utan rakt på sak på ett trevligt sätt.
    Vi var nöjda med Tomas genom hela försäljningsprocessen.
    Och allt detta till ett förhållandevis lågt arvode.
    Mvh Fredrik och Mia Läs mer
  • Jerry O
    Jerry O skrev om Idealhem
    Tomas gav ett mycket kompetent intryck samtidigt som han inte var påstridig i onödan påskyndade köp processen Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Idealhem
    En bättre mäklare kan man inte få! Serviceminded, alltid tillgänglig, driven & positiv! Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Idealhem
    Kunnig mäklare som gjorde att mycket bra jobb med att sälja våran lägenhet i Slottsstaden. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Idealhem
    Oerhört bra! jag är nöjd, bra återkoppling, bra engagemang. Lätt och smidig - supernöjd! Läs mer

Bästa mäklarna i Malmö:

Ajla A Ajla A tycker: