Interspol Systems AB

Interspol Systems AB

Ring 020-30 00 00 interspol.se

Välkommen till Interspol Systems AB! Vi är ett ledande företag inom VA-tjänster och våra medarbetare är handplockade från olika organisationer. I och med att vi har specialister på respektive arbetsområde kan vi erbjuda en högre helhetskompetens inom VA-tjänster än våra kollegor i branschen. Vi kan hjälpa dig med allt från...

47 omdömen om Interspol Systems AB

Ola H
Skrev om Interspol Systems AB

Renspolning av samtliga avlopp i en bostadsrättsförening omfattande kök och badrum i 143 lägenheter och 5 allmänna utrymmen. Interspol har en mycket kompetent och yrkeskunnig personal som dessutom är trevliga att ha med att göra. Jag hade förväntat mig att de skulle rensa med enklare utrustning. Detta var helt fel de körde fram en mindre buss med all tänkbar utrustning för att rengöra avloppen mycket effektivt ända upp till 21:a våningen. Interspol har utfört ett mycket bra jobb. De både aviserade datum för renspolning...

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 182 omdömen 4.6 av 182 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Tibor T
Skrev om Interspol Systems AB

Företaget är pålitlig snabb på plats när det är akuta ärenden kommer dom innom en halvtimme. Vår företag upplever snabb service. Maskin parken är nya bilar. Seriös och bra service företag. Rekommenderas!!!

Christer J
Skrev om Interspol Systems AB

Alltid vänligt bemötande både vid beställning och vid spolnings arbete

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till

MARIA L
Skrev om Interspol Systems AB

lovade titta på ärendet och återkomma, vilket hon aldrig gjorde). Under ett delvis märkligt samtal fick jag då höra att hantverkaren som besökt oss påstått att vi inte hade velat ha någon bedömning (eftersom vi var med under filmningen, vilket vi inte var, och vilket inte hade gett något då denne vid besöket sagt att man behövde titta på en större skärm i efterhand för att göra någon bedömning). Vi avslutade dagens samtal med att komma överens om att vi inom 24 timmar skulle få antingen fullvärdigt protokoll eller återbetalning. Återstår alltså att se om detta följs. /Besviken kund

Svar från Interspol Systems AB

Hej Maria Vi beklagar att ni fick vänta på utlåtandet efter vårt arbete i våras. Det var ett misstag från vår sida. Vi har sedan dess utfört rörinspektion ytterligare en gång kostnadsfritt hos Er där ni meddelar att allt var till belåtenhet och att vår tekniker levererade det ni efterfrågat. Det glädjer oss att vi fick ett bra avslut på detta. Ni är som alltid fortsatt välkommen att kontakta oss vidare vid frågor eller problem med ert VA. Fortsatt trevlig sommar. Tobias Pettersson Interspol Systems AB

sara l
Skrev om Interspol Systems AB

Bra, proffsiga och svara snabbt på email!

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Anita J
Skrev om Interspol Systems AB

Stamspolning. Mycket gott bemötande.företaget levererad.. Lätt att få kontakt med.öppna för diskussioner.

Olle S
Skrev om Interspol Systems AB

Alltid proffsiga med proaktivitet och hög kompetens inom området. Alltid smärtfritt att jobba med Interspol!

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 344 omdömen 4.8 av 344 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Mikael W
Skrev om Interspol Systems AB

Stammspolning Allt har fungerat helt utan problem

Roger J
Skrev om Interspol Systems AB

Först var det spolning av stammarna, efter det hade jag problem och en annan rörmokare kom dit, rörmokaren tyckte att spolningen av grodorna var bristfällig. Sen kom de tillbaka och filmade rören inifrån, det var bra. Bra bemötande rakt igenom

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Birgitta O
Skrev om Interspol Systems AB

Spolning alls avlopp. Jag blev mycket nöjd.

Conny L
Skrev om Interspol Systems AB

Jag var nöjd med erat arbete, det var som jag förväntade mej.........

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Paula L
Skrev om Interspol Systems AB

Återbesök. Väldigt hjälpsamma och trevliga.

Karin F
Skrev om Interspol Systems AB

Spolning av avlopp. Professionellt bemötande, väl utfört arbete till ett bra pris!

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Carina O
Skrev om Interspol Systems AB

Vi beställde stamspolning av 127 BRF Lgh samt slamtömning av brunnar. Mkt smidigt tillvägagångssätt samt trevlig personal på "fältet". Snabb återkoppling både på mail och telefon. Uppföljning långt över vår förväntan och över vad som ingick i uppdraget. Rekommenderas å de varmaste.

Magnus W
Skrev om Interspol Systems AB

Stopp i avlopp i köket. Fick hjälp väldigt snabbt, tog bara en dryg timme från det att jag ringde. Teknikern som fixade stoppet var professionell och trevlig.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Tony E
Skrev om Interspol Systems AB

Bubblar i slasken. Fick det rensat snabbt och snärtigt :)

Susanne L
Skrev om Interspol Systems AB

Det gick lätt att få tag på dem och jag fick en tid snabbt. När de var här så var de professionella och trevliga.

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Anneli L
Skrev om Interspol Systems AB

Supertrevliga och kunniga hantverkare som t.o.m. städade upp efter sig! Anlitade dem för översvämning och stopp i avloppet. De kontaktade mig och kom samma dag, var flexibla med tiden då jag måste anpassa pga mitt jobb. Jag rekommenderar verkligen Interspol och sparar numret för ev. behov framöver.

Henrik M
Skrev om Interspol Systems AB

Trevligt och bra bemötande. Avloppsrening och filmning som jag fick på Mail. Enkelt och smidigt.

Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 92 omdömen 4.8 av 92 omdömen
Badge2023

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Bengt-Åke E
Skrev om Interspol Systems AB

Rörspolning i villa. Trevlig och professionell kille som gjorde jobbet.

Mats O
Skrev om Interspol Systems AB

Underhållsspolning. Mycket bra bemötande. Teknikern förklarade bra och var trevlig. Avloppet fungerar utmärkt igen.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Pauli j
Skrev om Interspol Systems AB

Stamspolning Jättebra bemötande Dem killarna som gjorde väldigt kunniga och trevliga

Cecilia M
Skrev om Interspol Systems AB

Superbra service! Ringde efter hjälp på morgonen och vid lunch komen kille och spolade våra avlopp. Kan varmt rekommendera denna firma.

Arlandastad G
Skrev om Interspol Systems AB

Spolning av avloppsrör Jätte bra Hade inga förväntningar men blev överraskad vilken service och kompetens Sammanfattning SUPER BRA

Johanna M
Skrev om Interspol Systems AB

Jag fick ett trevligt och snabbt bemötande. Skulle definitivt rekommendera Interspol Systems AB.

Karin Gunilla V
Skrev om Interspol Systems AB

Ett företag som svarar i telefon. Samt kommer enligt ök tid och riktigt bra och trevliga grabbar som gjorde ett utmärkt jobb. Roger Vestman Grödinge

Simon K
Skrev om Interspol Systems AB

Snabb responsen. Mycket trevlig. Professionellt utförd arbetet. Min varm rekommendation .

Svar från Interspol Systems AB

Tack Simon för ditt fina omdöme! Vår målsättning har och kommer alltid vara nöjda och glada kunder. Vi skulle bli glada om du vill sätta 5 stjärnor istället för 1, så att även andra kan se att du är nöjd med vårt arbete. / Interspol

Viveca T
Skrev om Interspol Systems AB

Bra men mycket dyrt vänligt bemötande

Eva W
Skrev om Interspol Systems AB

Vi fick snabb och bra hjälp vid stopp i köksavloppet.

Gunilla S
Skrev om Interspol Systems AB

Tack för jättebra service helnöjd snabb och trevligt bemötande.

Ruth Lisbeth B
Skrev om Interspol Systems AB

Behövde hjälp med avlopp i villan. Det rann dåligt undan från badkaret. Den hjälp jag fick var utomordentligt proffsig, kunnig och sympatisk. Är jättenöjd😊tack!

Marie Louise L
Skrev om Interspol Systems AB

Trevlig personal och utifrån vad jag kan bedöma, professionellt utfört

Bengt M
Skrev om Interspol Systems AB

Stamzpolning Bra bemötande. Arbetet utfördes snabbt och proffsigt.

Bertil H
Skrev om Interspol Systems AB

Spolning av avloppsstammar till 54 lägenheter + övr. utrymmen. Ett proffsigt bemötande både före och under genomförandet. Vi förväntade oss ett väl utfört arbete - och fick det. Två trevliga grabbar, som gjorde ett bra jobb, till allas belåtenhet.

Christer S
Skrev om Interspol Systems AB

Jag beställde fettavskiljare till NCC´s huvudkontor i Solna Jag har jobbat ihop med Ulf Hellman på mina senaste projekt och har stort förtroende för honom. Jag uppskattar den proffsiga och snabba hjälpen om funktion, lösningar och priser. När jag kan påverka vilken leverantör vi ska välja på våra projekt, väljer jag utan att tveka numera Interspol Systems

Henrik S

Funkar bra. Trevlig personal. Jag är jättenöjd. Mvh Henrik Crispy

Christer J
Skrev om Interspol Systems AB

Spolning avlopp Alltid bra jobb och bemötande av all personal Ett företag som man gärna anlitar igen

Vallentuna K
Skrev om Interspol Systems AB

Har köpt installationer och service. Mycket bra entreprenör med utmärkt känsla för lösningar på kundens problem och önskemål. De går den extra milen för att du skall känna dig trygg i din affär. Ser fram mot fler tillfällen att få göra affärer.

Jörgen S
Skrev om Interspol Systems AB

Professionell beställare Mycket bra på att samordna samt få posivitet till projekten

Malin E
Skrev om Interspol Systems AB

Hjälp vid stopp i avlopp, spolning och filmning av stammar Proffsigt bemötande och utförande. Löser problem snabbt och återkopplar, både vi som beställare och våra kunder är supernöjda

Staffan F
Skrev om Interspol Systems AB

Kartläggning och spolning av samtliga avlopp i föreningens 142 hushåll. Arbetet utfördes snabbt och var prisvärt

Stefan C
Skrev om Interspol Systems AB

Bästa spolarna i staden...……………………………………….…………...

Johan M
Skrev om Interspol Systems AB

Snabba och professionella. Bra återkoppling och snabba att rycka ut.

Ronnie C
Skrev om Interspol Systems AB

Beställde avlopps/slamsugning via offerta.se till villan pga stopp i köket. Fick svar direkt, bokade upp tid samma dag och några timmar senare kom de och gjorde jobbet. Mycket noggranna och serviceinriktade gick de igenom alla avlopp i kök, badrummen samt tvättstugan - till ett fast pris som var mycket prisvärt.

Lennart J
Skrev om Interspol Systems AB

Personal som utförde spolningen var mycket trevliga hjälpsamma och gav ett intryck att de visste vad de gjorde. BETYG 10

Jesper O
Skrev om Interspol Systems AB

Vår brf anlitade Interspol för stamspolning av fastigheten. Bemötandet var trevligt, hantverkarna var proffsiga och det hela var en smidig upplevelse.

Henrik D
Skrev om Interspol Systems AB

Serviceminded med kunden i centrum. Lyhörda och anpassningsbara för att vi som kund skall få en bra upplevelse! Rekommenderas starkt!