Kamux Göteborg

3 omdömen om Kamux Göteborg

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Sabrina D
Skrev om Kamux Göteborg

Flera fel upptäcktes strax efter inköp av bilen. Bilen har varit på verkstad sammanlagt 7 gånger på bara 1,5 månadstid då nya problem upptäcktes hela tiden. Kamux är inte intresserade av att stå för någon kostnad (eller åtgärda problemen) trots att det fanns bevis (i form av dokument som fanns i bilen) att problemen redan fanns innan köpet gjordes. Mycket dålig erfarenhet av Kamux eftermarknad/kundtjänst. Köp inte här!

Reco tipsar!
5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 144 omdömen 4.6 av 144 omdömen
BadgeSevenYears

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Jan M
Skrev om Kamux Göteborg

Jag väljer nu att gå vidare till ARN Jag köpte en Renault Kadjar i maj i år (…min 2:a bil inom 12 månader från detta bolag) Det var några anmärkningar på bilen jag vid köptillfället såg och som säljaren lovade åtgärda. Sakta men säkert löste säljaren detta….endast en punkt kvar. Jag återkom till även säljaren om att sidospeglarna inte fungerade korrekt då dom fastnade i infällt eller utfällt läge. Även detta skulle åtgärdas som en av de sista anmärkningarna. Men där tog det stopp då en chef (Hampus) inte ville åtgärda detta...

TONY L
Skrev om Kamux Göteborg

Varning o åter Varning! Detta är ett företag som inte håller sina löften. Lovar allt innan köp och efter köp har dom inga förpliktelser eller ansvar. Lovar att kontakta dig men återkommer inte. Kundservice finns inte på Kamux efter en affär. Så om ni tänkte handla där, så tänk om. Det blir billigare o trevligare för dig att besöka en annan handlare.

Sponsor
Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen
Badge2022

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Filtrera omdömen