Kenzan Travel

Kenzan Travels är din portal till världens mest spännande destinationer. Sedan 90-talet har vi strävat efter att skapa de mest minnesvärda reseupplevelserna till Afrika, Indiska Oceanen, Västindien och Central- och Sydamerika, samt Asien. Vi erbjuder inte bara traditionella utflykter, utan också unika och personliga reseupplevelser som utmanar de större arrangörerna. Från safariresor och solresor till rundresor i fjärran länder, vi ger dig chansen att uppleva världens underverk till rimliga priser.
Vi skräddarsyr din drömresa, oavsett om du vill vandra barfota på en palmklädd paradisstrand i Västindien, njuta av magnifika utsikter över Afrikas savanner från en safarilodge, utforska Centralamerikas fascinerande natur, eller simma i Indiska Oceanens turkosa vatten. Vår affärsidé är att låta dig komma nära de lokala kulturer och människorna du besöker. Välkommen till Kenzan Travels!
  • Skräddarsydda Resor

4.6/5 av 43 omdömen
Skeppsbron 34, Stockholm
4.7/5 av 368 omdömen
Skeppsbron 34, Stockholm
"Personlig service Stor flexibilitet med intressanta resmål gjorde vår resa till en superupplevelsr"
Tommy S anlitade Afro-Caribbean Travel
"Blev väldigt trevligt bemött och fick mycket bra hjälp av Carina Johansson att arrangera ihop en resa till fler öar i Karibien. Har bokat resor via er 3 gånger tidigare."
Annette E anlitade Afro-Caribbean Travel
"Fint bemötande och toppen med en kontakt på plats i CostaRica. Våra förväntningar är gott och väl uppfyllda. Vår resa var Costa Rica kust till kust."
Susanne B anlitade Kenzan Tours
"Ni höll allt vad ni lovade! Vi hade en magisk resa där vi blev väl omhändertagna av 7th South. Nästa bröllopsresan, så tack!"
Ulrika E anlitade Kenzan Tours

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar