Kerlin Bygg

Kerlin Bygg

• Badge2023

Vi är ett team av specialister med många års erfarenhet och jobbar i hela stor Stockholm som fokuserar på beprövade och moderna lösningar. Vi jobbar med både små, flera timmar långa arbeten och större, komplicerade projekt. Vi använder oss av skräddarsydda lösningar. Vi lyssnar på våra kunders behov, ger råd, analyserar och...

29 omdömen om Kerlin Bygg

Sedan starten hos Reco 2021

Krystyna K
Skrev om Kerlin Bygg

Duktiga, föreslagit bra lösningar på svåra saker och gjorde en fin kök renovering! Smidigt och oproblematiskt.

Magnus K
Skrev om Kerlin Bygg

Tydlig kommunikation, väl utfört arbete, när vi stötte på problem så löstes dessa snabbt och pragmatiskt. Mycket nöjd

Svar från Kerlin Bygg

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och att vi kunde lösa eventuella problem på ett snabbt och pragmatiskt sätt. Tydlig kommunikation är något vi värderar högt, och vi strävar alltid efter att leverera väl utfört arbete. Tack för att du valde Kerlin Bygg, och vi ser fram emot möjligheten att hjälpa dig med framtida projekt.

Agatha
Skrev om Kerlin Bygg

Väldig trevliga, snabba och prisvärda.

Svar från Kerlin Bygg

Tack så mycket för dina vänliga ord! Det glädjer oss att höra att du uppskattade vår snabbhet, prisvärdhet och trevliga bemötande. På Kerlin Bygg strävar vi alltid efter att erbjuda våra kunder den bästa möjliga servicen till ett konkurrenskraftigt pris. Vi ser fram emot att hjälpa dig med fler projekt i framtiden. Tack för att du valde oss!

Max N
Skrev om Kerlin Bygg

Kerlin Bygg var toppen! Jätteproffsigt och det blev samma pris som sagts från början. Dom är ambitiösa och vill göra det bästa jobbet dom kan, även om det tar lite längre tid för dom. Vi är supernöjda med vår nya öppning i väggen.

Svar från Kerlin Bygg

Vi är oerhört tacksamma för dina varma ord och det höga betyget du gett oss. Att höra att ni är supernöjda med den nya öppningen i väggen och att ni uppskattar vårt professionella arbete ger oss stor glädje. På Kerlin Bygg är vi fast beslutna att hålla vad vi lovar, inte bara när det gäller priset utan även kvaliteten på vårt arbete. Vår ambition att alltid leverera det bästa möjliga resultatet, även om det innebär att vi behöver investera lite mer tid, är kärnan i vår verksamhetsfilosofi. Tack för att ni litar på oss och...

Emma C
Skrev om Kerlin Bygg

Kakling av kök samt fogning av kakel källare, december 2023, Älvsjö/Örby. Hittade Kerlin bygg då vi var i behov av en lokal firma som kunde tänka sig att ta på sig jobb av olika karaktär. Vi har precis avslutat en större renovering men har fortfarande flera småjobb kvar att slutföra. Denna gång var det att kakla kök och avsluta ett projekt i källaren som vi helt enkelt inte hunnit med. Man märkte att Mateusz har känsla för detaljer. Noga med att stänga, släcka och städa efter sig under hela arbetets gång. Väldigt...

Svar från Kerlin Bygg

Stort tack för att ni tog er tid att dela med er av era erfarenheter med Kerlin Bygg. Det värmer verkligen att höra att ni uppskattade den omsorg och noggrannhet vi lägger vid varje projekt, speciellt i ert kök och källare. För mig och mitt team är det av yttersta vikt att vi inte bara levererar arbete av hög kvalitet, men också att vi tar hand om erat hem som om det vore vårt eget, med stor hänsyn till renlighet och skydd av nyligen renoverade ytor. Ert erkännande av vårt arbete med att anpassa oss till era behov och situationer...

Ankie F
Skrev om Kerlin Bygg

Mycket trevliga och tillmötesgående. Duktiga och snabba. Hjälpsamma och hade förslag på lösningar så att det blev bra. Vi blev mycket nöjda med deras arbete hos oss. Vi kommer absolut att anlita dem igen. Vänligen Ankie Bernhardsson

Svar från Kerlin Bygg

Tack Ankie för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med vårt arbete och uppskattade vår tillmötesgående service samt snabba och effektiva lösningar. Att ni skulle överväga att anlita oss igen är det finaste betyget vi kan få. Vi ser fram emot att arbeta med er i framtiden. Tack för ert förtroende i Kerlin Bygg!

Mats Ö
Skrev om Kerlin Bygg

Snyggt och nogrannt jobb! Jobbade effektivt och städat.

Svar från Kerlin Bygg

Tack för ditt beröm så varmt och klart, för noggrannhet och ordning vi står. I varje rörelse, med omsorg och fart, vi strävar att alltid vara på par. Med effektivitet som vårt ledstjärna, och renlighet i varje vrå, glädjer det oss att höra denna särna, att vårt arbete uppskattas så.

Anna Maria Camilla S

Vi bad om offert för staket och altan. Fick offert på staket och när jag frågade om offert på altan så skulle jag få det men hörde inget mer. Undrade lite över priset också då vi tyckte det lät lite högt med tanke på jobbet för ett staket. Han svarade att han skulle se om han kunde göra något och sen återkomma. Hörde inget mer. Fick ett jättebra intryck inledningsvis men sen blev jag besviken att han inte återkopplade som han hade lovat. Vi vände oss till honom då han hade fått bra betyg.

Svar från Kerlin Bygg

Vi ber om ursäkt för att vi inte kunde svara efter den tiden. Det gör oss verkligen ledsna. Det var inte något medvetet försök från vår sida att ignorera er förfrågan. Perioden när detta hände var en rekordtid för vårt företag, och vi har aldrig haft så många kunder som kontaktade oss på så kort tid. Jag är den enda personen i företaget som ansvarar för kundkontakt och att förbereda offerter. Tyvärr blev jag överväldigad av allt detta, det var för mycket för mig vid den tiden. I framtiden planerar vi att implementera ett CRM-system för att ha bättre kontroll över kundkontakten.

Karl K
Skrev om Kerlin Bygg

Mycket nöjd med utförandet och trevligt bemötande. Kan rekommenderas för även mindre jobb.

Svar från Kerlin Bygg

Med glädje vi tar emot ditt beröm, för vårt arbete och bemötande varmt. Att vår insats din tillfredsställelse rör, ger oss kraft och i hjärtat det värmer. Vi är tacksamma för dina ord så klara, och rekommendationen du ger. För varje jobb, stort som smått, vi svara, med samma engagemang, alltid mer.

Marco S
Skrev om Kerlin Bygg

I broadcasted a request for the fixing of a tile in my balcony and I have been contacted by them with an offer quite soon. The communication was quick and good and they were able to start working the very next day. I appreciated their flexibility since those days the weather wasn't the best for that kind of work. After inspection I have been told that the damaged tiles were 3 and not one, I also appreciated their honesty, this is not always guaranteed. At the end of the day I payed a bit more but that was due to the unexpected event that required more time than estimated. I recommend them.

Svar från Kerlin Bygg

Från balkongens plattor som var trasiga och få, du skickade ut en begäran i rymden blå. Snart kontaktade vi dig, utan fördröj, med kommunikation som var snabb och hög. Nästa dag vi började, med flit och fart, flexibilitet i vårt arbete, trots väder svårt. Tre plattor trasiga, inte bara en vi fann, ärlighet är vår princip, det kan man lita på, min vän. Att möta dina behov, vår strävan och mål, med hantverksskicklighet, tålmodighet, vi ger vårt allt. I varje utmaning, vi lär och växer, så är vår roll, att tjäna dig väl, vår största belöning, utan tvål.

Richard Anders Bernhard R

Mycket bra och snabb service. Vi fick hjälp med invändigt snickeriarbete på ett takfönster. Det.visade sig vara lite krångligare än planerat men de löste uppgiften på ett snyggt sätt, även om arbetet blev uppdelat på tre dagar istället för en dag som var avtalat. I slutändan.blev vi mycket nöjda! Rekommenderas!

Svar från Kerlin Bygg

Tack för ditt beröm, det värmer vårt team, för snabb service och hantverk vi står. Ert takfönsterprojekt, en utmanande dröm, men vi fann en väg, lösningen klar. Lite krångligare det blev än vi trott, men vår skicklighet och tålamod vann. På tre dagar, istället för en, vi lott, men i slutändan, glädjen övervann. Ert nöje är vår största belöning och seger, rekommendationen, en ära så stor. I framtiden, för varje projekt och vägleder, vi lovar, samma kvalitet och ännu mer.

Karolina K
Skrev om Kerlin Bygg

Jag är supernöjd med det utförda arbetet! Allt gick smidigt och snabbt från första kontakten. De lyckades hitta en lösning på mitt problem och utförde arbetet mycket bra. Jag kommer att anlita Kerlin bygg igen!

Svar från Kerlin Bygg

Hej och tack för de fina orden! Det gläder oss oerhört att höra att du är nöjd med det arbete vi utfört. Vår högsta prioritet är att leverera kvalitativt arbete och se till att våra kunder är nöjda, så din feedback betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att arbeta med dig igen i framtiden. Om du har några fler projekt eller frågor, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde Kerlin Bygg! Vänliga hälsningar, Mateusz Kerlin Kerlin Bygg

Marie S
Skrev om Kerlin Bygg

Kerlin Bygg hjälpte oss att öppna upp en halv vägg och lägga nytt golv i köket. Mycket god kommunikation genom hela processen och ett utmärkt resultat. Rekommenderas varmt!

Svar från Kerlin Bygg

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med arbetet vi utförde i ditt kök. God kommunikation och högkvalitativt arbete är alltid våra prioriteringar, och det är fantastiskt att höra att vi lyckades uppfylla dina förväntningar. Om du har fler projekt i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att arbeta med dig igen!

Eric B
Skrev om Kerlin Bygg

Bra arbete till bra pris, mycket nöjd.

Svar från Kerlin Bygg

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och priser. Det är alltid vår prioritet att leverera högkvalitativ service till våra kunder. Hoppas att vi kan hjälpa dig igen i framtiden!

Noel H
Skrev om Kerlin Bygg

Skickade in offertförfrågan och fick snabbt svar från Kerlin bygg som till ett hyfsat rimligt pris bytte vår bänkskiva. Smidigt, snabbt och välgjort.

Svar från Kerlin Bygg

Hej! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och det arbete vi utförde med att byta din bänkskiva. På Kerlin Bygg strävar vi alltid efter att leverera snabba och kvalitativa resultat till våra kunder. Vi hoppas få möjligheten att arbeta med dig igen i framtiden! Tack än en gång och ha en fin dag! Vänliga hälsningar, Mateusz Kerlin, Kerlin Bygg

Björn
Skrev om Kerlin Bygg

Bra bemötande och skickligt utförd installation i vårt garage.

Svar från Kerlin Bygg

Hej Björn, Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och det arbete vi utförde i ditt garage. Det är alltid vårt mål att erbjuda våra kunder ett trevligt bemötande och skickligt utfört arbete. Vi hoppas att få möjligheten att samarbeta med dig igen i framtiden. Tack än en gång och ha en fin dag! Vänliga hälsningar, Kerlin Bygg

Andrew J
Skrev om Kerlin Bygg

Bra bemötande och snabb service till ett rimligt pris när mitt tak läckte in vatten.

Svar från Kerlin Bygg

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du är nöjd med vår service och prissättning. Vi står alltid till ditt förfogande om du behöver någon form av hjälp i framtiden. Ha en bra dag!

Linus D
Skrev om Kerlin Bygg

Bra grabbar som jobbar hårt. Gör ett snyggt och bra jobb.

Svar från Kerlin Bygg

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det var ett nöje att bygga träterrassen och staketet för dig. Vi ser fram emot att samarbeta igen i framtiden.

Michaela J
Skrev om Kerlin Bygg

Ett väldigt gott samarbete vid bygget av altan samt staket. Förväntningarna var höga o vår önskan gick igenom då grabbarna var väldigt tillmötesgående o lyssnade väl på hur vi ville ha resultatet.

Svar från Kerlin Bygg

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och att vi kunde uppfylla dina förväntningar. På Kerlin Bygg strävar vi alltid efter att lyssna på våra kunders behov och leverera högkvalitativa resultat. Tack för att du valde oss för ditt projekt, och vi ser fram emot att samarbeta med dig igen i framtiden!

Kjell P
Skrev om Kerlin Bygg

Kerlin Bygg är väldigt proffsiga, duktiga, seriösa och noggranna. De kan varmt rekommenderas!

Svar från Kerlin Bygg

Tack för din fantastiska rekommendation av Kerlin Bygg! Vi strävar alltid efter att tillhandahålla den bästa tjänsten till våra kunder. Din feedback är verkligen uppskattad.

Ulf E
Skrev om Kerlin Bygg

Jätteduktig och pålitlig Håller det dom lovar

Svar från Kerlin Bygg

Tack för din positiva feedback! Vi är lika entusiastiska över att påbörja projektet med din tillbyggnad. Låt oss skapa något fantastiskt tillsammans!

Olivia R
Skrev om Kerlin Bygg

Mycket väl utfört arbete, snabbt och professionellt. Bra kommunikation. Anlitade för montering av fönsterbrädor i marmor.

Svar från Kerlin Bygg

Tack för din positiva feedback, Olivia. Vi är mycket glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och den snabba och professionella servicen vi kunde erbjuda. Bra kommunikation är något vi värdesätter högt, så vi uppskattar att du nämner detta. Vi hoppas att du njuter av dina nya fönsterbrädor i marmor och att du inte tvekar att kontakta oss om du behöver ytterligare tjänster i framtiden. Tack än en gång!

Julia K
Skrev om Kerlin Bygg

Jag är otroligt nöjd med Kerlin Bygg och särskilt George då han löste mitt problem med en trasig strömbrytare på en kvart. Han är mycket kunnig och snabb, rekommenderas starkt.

Svar från Kerlin Bygg

Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med Kerlin Bygg och speciellt George! Det är alltid uppskattat att få positiv feedback och vi kommer att se till att vidarebefordra dina fina ord till honom. Tack för din rekommendation!

Håkan G
Skrev om Kerlin Bygg

Snabbt, Smidigt och Lyhörda! Alla ändringar togs med och det blev färdigt i tid. Projektet omfattade både ombyggnad och nybyggnad på samma hörn!

Svar från Kerlin Bygg

Hej Håkan! Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att ni är nöjda med vårt arbete och att vi kunde möta era förväntningar. Det var ett nöje att arbeta med er på både ombyggnads- och nybyggnadsprojektet. Vi strävar alltid efter att vara snabba, smidiga och lyhörda för våra kunders behov och önskemål.

Nedim A
Skrev om Kerlin Bygg

Noggranna personal med tid såsom små detaljer, fint jobb , man får vad man önskat sig Lämnat bra rekommendation till vänner Lycka till framöver

Svar från Kerlin Bygg

Det är underbart att höra att ni uppskattar vårt noggranna arbete och att vi kunde uppfylla era önskemål. Vi är mycket tacksamma för att ni rekommenderar oss till era vänner och ser fram emot att fortsätta erbjuda högkvalitativt arbete i framtiden. Tack för ert stöd och lyckönskningar!

Zirek K
Skrev om Kerlin Bygg

Vi total renoverade köket. Vi fick det vi önskade från början. Kundorinterade. Professionella med det de gör. Bra kommunikation under hela projektet. Utmärkt resultat.

Svar från Kerlin Bygg

Det är mycket glädjande att höra att ni är nöjda med er totalrenovering av köket och att vi kunde uppfylla era önskemål från början. Vi är stolta över att vara kundorienterade och professionella i vårt arbete, samt att vi kunde hålla en bra kommunikation under hela projektet. Tack för att ni delar er positiva upplevelse och att ni uppskattar det utmärkta resultatet!

Anna K
Skrev om Kerlin Bygg

Tillmötesgående, proffsiga och pålitliga. Vi renoverade ett rum i källaren och resultatet blev över förväntan,

Svar från Kerlin Bygg

Vi är mycket glada att höra att ni är nöjda med vår tillmötesgående, professionella och pålitliga service. Det är fantastiskt att resultatet av er källarrenovering överträffade era förväntningar. Tack för att ni valde oss för ert projekt och för att ni delar er positiva upplevelse!

Katja W
Skrev om Kerlin Bygg

Platsbyggd garderob med mycket speciella mått. Mycket trevligt bemötande och lösningsorienterat förhållningssätt. Snyggt utförande och slutresultat, blev t.o.m. bättre än jag hade förväntat mig. Kommer att anlita dem igen.

Svar från Kerlin Bygg

Det är underbart att höra att ni är nöjda med vår platsbyggda garderob med de speciella måtten ni behövde. Vi är glada över att ni uppskattade vårt trevliga bemötande och lösningsorienterade förhållningssätt. Det är fantastiskt att slutresultatet blev ännu bättre än ni förväntade er. Tack för ert förtroende och att ni planerar att anlita oss igen i framtiden!

Petar C
Skrev om Kerlin Bygg

Ganska bra byggfirma, jobbet gjort snabbt och snyggt👌

Svar från Kerlin Bygg

Tack för er positiva återkoppling! Vi är glada att ni anser oss vara en ganska bra byggfirma och att ni är nöjda med det snabba och snygga utförandet av vårt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service och kvalitet. Tack för att ni valde oss för ert projekt!