Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Klipp Södermalm

Klipp Södermalm

Åsögatan 128, 116 24 Stockholm — Visa karta

Här hos oss på Klipp Södermalm är budskapet enkelt. Vi vill ge snabb service och hög kvalitet till låga priser. Vi erbjuder tjänster som klippning, färgning, plockning och färgning av fransar och bryn samt vaxning. Dessutom erbjuder vi behandlingar med Lasiokeratin, vilket är ett biologiskt protein som hjälper ett skadat och slitet hår att återuppbyggas.

Du hittar vår salong på Åsögatan 28. Vi tar emot både drop-in och bokningar och har generösa öppettider från måndag till lördag. Varmt välkommen!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Klipp Södermalm

• Geoff E skrev om Klipp Södermalm
    Skulle absolut rekommendera Klipp Södermalm. Proffsig klippning, bra råd och alltid trevlig bemötande! Läs mer
  • Robert H skrev om Klipp Södermalm
    Utmärkt service! Rekommenderas! Läs mer
  • Jose E skrev om Klipp Södermalm
    Har gått till Keisy i 14 år och inget annat än att varmt rekommendera hans service. Alltid bra bemötande och alltid bra idéer och utförande. Läs mer
  • Fadi J skrev om Klipp Södermalm
    Otroligt bra frisör. Lyhörd och kommer med väldigt bra förbättringsförslag. Supernöjd!!!! Läs mer
  • Björn B skrev om Klipp Södermalm
    Varit på Söderklipp tre gånger, är riktigt nöjd. Jag är ingen expert men känner igen skickligt hantverk när jag ser det, jag kommer att fortsätta att gå Dit! Läs mer

Åsögatan 128, 116 24 Stockholm