Klipp Södermalm

Klipp Södermalm

Ring 08-641 50 57 www.klippsodermalm.com

Här hos oss på Klipp Södermalm är budskapet enkelt. Vi vill ge snabb service och hög kvalitet till låga priser. Vi erbjuder tjänster som klippning, färgning, plockning och färgning av fransar och bryn samt vaxning. Dessutom erbjuder vi behandlingar med Lasiokeratin, vilket är ett biologiskt protein som hjälper ett skadat och...

7 omdömen om Klipp Södermalm

Anne T
Skrev om Klipp Södermalm

Damklippning kort hår hos Albina,. Har blivit stamkund redan efter första besöket. Hon är passionerad i siit yrke och jag upplever henne som en lyhörd, proffsig och mycket trevlig person. Jag uppskattar speciellt hennes genuina, personliga engagemang och intresse.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 589 omdömen 4.6 av 589 omdömen

Natalie W Natalie W
My E
Skrev om Klipp Södermalm

Proffsig service och fin lokal! Bra läge!

Geoff E
Skrev om Klipp Södermalm

Skulle absolut rekommendera Klipp Södermalm. Proffsig klippning, bra råd och alltid trevlig bemötande!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Robert H

Utmärkt service! Rekommenderas!

Jose E
Skrev om Klipp Södermalm

Har gått till Keisy i 14 år och inget annat än att varmt rekommendera hans service. Alltid bra bemötande och alltid bra idéer och utförande.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Fadi J
Skrev om Klipp Södermalm

Otroligt bra frisör. Lyhörd och kommer med väldigt bra förbättringsförslag. Supernöjd!!!!

Björn B
Skrev om Klipp Södermalm

Varit på Söderklipp tre gånger, är riktigt nöjd. Jag är ingen expert men känner igen skickligt hantverk när jag ser det, jag kommer att fortsätta att gå Dit!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.