Klipp Södermalm

Åsögatan 128, 116 24 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av av 6 omdömen
Här hos oss på Klipp Södermalm är budskapet enkelt. Vi vill ge snabb service och hög kvalitet till låga priser. Vi erbjuder tjänster som klippning, färgning, plockning och färgning av fransar och bryn samt vaxning. Dessutom erbjuder vi behandlingar med Lasiokeratin, vilket är ett biologiskt protein som hjälper ett skadat och slitet hår att återuppbyggas.

Du hittar vår salong på Åsögatan 28. Vi tar emot både drop-in och bokningar och har generösa öppettider från måndag till lördag. Varmt välkommen!
Öppet just nu

Proffsig service och fin lokal! Bra läge! Läs mer
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"
  • 2017-11-16

Geoff E skrev om Klipp Södermalm
    Skulle absolut rekommendera Klipp Södermalm. Proffsig klippning, bra råd och alltid trevlig bemötande! Läs mer
  • 2017-11-09

Robert H skrev om Klipp Södermalm
    Utmärkt service! Rekommenderas! Läs mer
    ScissorHands
    4.9 / 5 i betyg — 321 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en hårklippning av Kim. Trevlig, vänligt bemötande och väl omhändertagande. En av mina absoluta bästa klippningar. Kim duktig och"
  • 2017-11-09

Jose E skrev om Klipp Södermalm
    Har gått till Keisy i 14 år och inget annat än att varmt rekommendera hans service. Alltid bra bemötande och alltid bra idéer och utförande. Läs mer
  • 2017-11-08

Fadi J skrev om Klipp Södermalm
    Otroligt bra frisör. Lyhörd och kommer med väldigt bra förbättringsförslag. Supernöjd!!!! Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 204 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • 2017-11-01

Björn B skrev om Klipp Södermalm
    Varit på Söderklipp tre gånger, är riktigt nöjd. Jag är ingen expert men känner igen skickligt hantverk när jag ser det, jag kommer att fortsätta att gå Dit! Läs mer

Bästa Frisörerna nära Klipp Södermalm :

Deevi Sthlm (79m)