KM VVS & BYGG AB

KM VVS & BYGG AB

Ring 08-711 20 40 kmvvsbygg.se

KM är ett företag med 30 års erfarenhet inom branschen. Våra rörmokare och hantverkare är certifierade och erfarna. Vår långa erfarenhet och återkommande kunder kommer av kvalitet, noggrannhet och tillit. Hör av dig så får du konsultation utan förbehåll. Hos oss får du bland annat hjälp med: * Installationer vid ombyggnation...

12 omdömen om KM VVS & BYGG AB

Lisa L
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Lite krångligt att få till en dag när arbetet skulle göras men väldigt nöjda ändå!

Svar från KM VVS & BYGG AB

Hej! Jag förstår att det blev frustrerande när det var svårt att få till en bra tid. Vi tar det till oss och försöker göra det smidigare. Skönt att höra att ni är nöjda med arbetet. Annars är det bara att ni hör av er.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Kristian B
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Allt funkade jättebra, smidigt och bra.

Clas N

Alltid professionella och tillmötesgående

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Cecila A
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Alltid proffsigt och utfört inom den bestämda tidsramen.

Mats G
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Snabb och proffsig service av en "riktig" hantverkare.

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 346 omdömen 4.8 av 346 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Mattias L
Skrev om KM VVS & BYGG AB

De svarade snabbt på min fråga och rörmokaren var bra på att höra av dig och informera. Det hela gick väldigt smidigt och det kändes proffisionellt.

Svar från KM VVS & BYGG AB

Tack för fint bemötande och att vi fick hjälpa till!

Benni F
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Mycket proffsigt bemötande, och med leverans som stämde med vad vi kommit överens om.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Ulrika J
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Snabba, pålitliga och trevliga. De har renoverat både mitt badrum och kök. Utan komplikationer. Rekommenderas.

Birgitta F
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Med respekt och korrekt. Profession 100 procent. Jag är helt nöjd med min ombyggnad av mitt badrum

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Elos G
Skrev om KM VVS & BYGG AB

En av de bästa företagen jag har jobbat med. Mycket bra service och snabb leverans. Väldigt kunniga på sitt jobb och ärliga, vilket är svårt att hitta. Vi använde de för deras unika VVC lösning och trots att vi äger fastigheter i utmanande områden har de löst allt utmärkt. Extremt nöjd med deras arbete och service. Starka 5 stjärnor från oss

Yngve E
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Trevligt bemött från första samtalet. Snabb offert som stämde när allt var klart. Utmärkt arbete och kundkontakt. Mycket nöjd!

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 223 omdömen 4.5 av 223 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

David L
Skrev om KM VVS & BYGG AB

Mycket pålitlig - ytterst proffsiga - håller tid och budget och håller dig som kund alltid uppdaterat