Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Konsultfirma Lasse Franklin

Konsultfirma Lasse Franklin

Lagebergsvägen 27, 136 67 Vendelsö — Visa karta

Gesällvägen 4, 64541, Strängnäs
BD Bil Strängnäs
Jonathan C:
Säljaren är professionell och väldigt trevlig. En utmärkt försäljare som lyssnade till mina behov istället för att sälja på mig den dyraste ...

Försäljare av begagnade bilar nära Konsultfirma Lasse Franklin:

Vendelsövägen 53, HANDEN
Michael A:
Snabbt och proffsigt, Killar man kan lita på.

Söderbymalmsvägen 2, Handen
Hoffsten Motor är en pålitlig partner. Vi har ständigt bilar på lager, erbjuder ... Läs mer ›
Hans B:
Mycket nöjd! Körde 50 mil för att kolla en bil, och det var det värt. Problem löstes smidigt.

Hantverkarvägen 30, HANDEN
Återförsäljare för Kia, Mazda, Fiat, och Suzuki samt försäljning av begagnade bi... Läs mer ›
Panahy N:
Omtänksam och hjälpsam personal.

Nyckelvägen 2, Skogås
Vi hjälper dig med din bilaffär -- Vi säljer främst tjänstebilar och företagsbil... Läs mer ›
fadi y:
bästa bilhandlare , såld bilen med en glad köpare och bra pris utan krångel . rekomenderar starkt

Läs vad 1 kund tycker om Konsultfirma Lasse Franklin

• Jim B
    Jim B skrev om Konsultfirma Lasse Franklin
    Denna rekommendation gäller www.mctripp.se

Stötte ihop med Lasse på Rosenhill (populärt cafe bland hojåkare) där han delade ut sitt visitkort. Vi pratade en del kring vad han erbjöd och det slutade med att jag preliminärbokade en resa.

Utan tvekan det bästa jag gjort på länge!

Konceptet är som följer:

Lasse har en buss och ett släp. Man lastar sin motorcykel på släpet och sedan sig själv och sin packning i bussen. Sen bär det av mot Dolomiterna i Italien.

Väl framme så tar man in på ett hotell och där bor man sedan hela veckan. Varje dag tar Lasse med resenärerna på olika dagsturer.

Lasse anpassar turerna och körningen så att den passar alla i sällskapet. Vill man åka iväg själv på egna äventyr så är inte det heller några problem. Lasse delar mer än gärna med sig av sin kännedom om området och ger tips och råd på vart man kan åka.

I priset man betalar ingår i stort sett allting. Resa och transport t/r Italien och hotell med halvpension (frukost och middag).

Det som tillkommer är bensin, luncher/fika samt middagar (2st) på dit- och hemresan.

Jag har verkligen ingenting att anmärka på och Lasse är en fantastiskt var varm och trevlig person.

Rekommenderas starkt!

Lagebergsvägen 27, 136 67 Vendelsö